English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jan Jönsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 299, 300, 301 ... 381, 382, 383  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:51    Post subject: Reply with quote

Kleviño wrote:
Kommer til å komme mye om at JJs tid må være over i rbk her nå. Jeg kan fortelle dere med en gang: Det skjer ikke.

Tja, andre lags supportere har klart å framtvinge trenerskifter "ut av det blå", så...
bommel
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:51    Post subject: Reply with quote

Herre min skaper for en elendig matchleder.
Han gjør -ETT- trekk før det har gått 85min., og det er å ta ut den den eneste med fart framover på banen for å sette inn enda en hodespesialist. Blir kvalm.
Når til og med Gamboa blir stående og slå langt så er det noe galt med hele opplegget til JJ.
Back to top
View user's profile Send private message
d3
Rutinert

PostPosted: 04.11.2012 21:52    Post subject: Reply with quote

Gratulerer, du bør kjenne vinden som blafrer i trynet ditt nå.
Danserud
Rutinert

Dette var faktisk kroken på døra. Janne evner ikke å gjøre noen av tingene en trener skal gjøre.
Back to top
batigol
Veteran

JJ må bort så raskt som mulig! Har ikke utviklet laget en meter i riktig retning!
doffen
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:53    Post subject: Reply with quote

Takk for ditt bidrag til mitt hjerteinfarkt!!
Back to top
SteinarG
Rutinert

PostPosted: 04.11.2012 21:53    Post subject: Reply with quote

Ikke en eneste sjanse idag, dersom vi ser bort ifra det som kommer fra tilfeldigheter, hvor ballen plutselig lander i beina til en sjokkert RBK spiller.

Om vi ansetter en ny trener nå, rett før slutt, så hadde det bare vært topp. Kan uansett ikke bli noe verre av den grunn. Men etter sesongslutt er det ikke tvil, janne må gå.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:54    Post subject: Reply with quote

Har god nok spillere til å spille noe annet enn den drittfotballen vi stort sett har spilt. Pluss han mangler mye på kampledelse, helt handlingslammet på benken. Du er en snill å grei fyr JJ, men nå er det på tide å pakke sekken.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:56    Post subject: Reply with quote

Det eneste rimelige her er at Janne skjønner at han har absolutt ingenting å gjøre i Trondheim og trekker seg i morgen.
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

Og det tror du, med den lønna han har?
Vegard2711
Legende

PostPosted: 04.11.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

Nå synes jeg JJ har fått nok tid. De skjer bare glimtvis i noen kamper i løpet av en lang sesong at RBK har spilt en virkelig god kamp. Nå har han hatt nesten 2 år på og få RBK til å spille god fotball og han har ikke greid det. Får håpe vi kan få inn en ny trener som sammen med Wiggen kan starte fra scratch 1. Januar neste år
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:58    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Det eneste rimelige her er at Janne skjønner at han har absolutt ingenting å gjøre i Trondheim og trekker seg i morgen.

Han kommer aldri til å gi fra seg en fallskjerm på flere millioner frivillig.
Back to top
Øystein
Veteran

Takk og farvel
Back to top
Jon Helt
Junior

Få Janne bort NÅ!!! Gud dette var lavmål, lange baller opp mot spiss. Vi har landets beste stall, men skal spille så primitivt som mulig. Vi kan jo f... ikke spille som Sogndal med vår stall....
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 21:59    Post subject: Reply with quote

I nok en kamp så vi at den formasjonen og spillet JJ har lagt opp til fører til at vi blir fullstendig overkjørt på midten utover i kampen.
Må nå gå opp et lys for mannen snart?

Mix og enhver annen "playmaker" blir i stedet degradert til galeislave..
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:01    Post subject: Reply with quote

når Hoftun å co ser på sesongen under ett, og den utviklingen Rosenborg IKKE har hatt siden JJ kom, så kan det vell ikke være vanskelig å se at dette ikke går ann å fortsette med.

det har hvert snakk om at kontinuitet er viktig, men da må det være ett godt fundament man bygger på.

Jan Jønsson UT.

vi vil ha angrepsfotball.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:05    Post subject: Reply with quote

Nå må media, TV2, Adressa, RBKweb... you name it... vite sin besøkelsestid, og stille både Hoftun og Jønsson noen høyst kritiske spørsmål om trenerens innsats og fremtid.

Jeg tror nemlig Hoftun på ingen måte har noen planer om å fjerne Jønsson. Kameratskapet er for sterkt.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:07    Post subject: Reply with quote

Når Godset skårer målet sitt, gjør vår eminente trener ingen ting før det er 4,5 min. igjen og da gjør han et dobbeltbytte. Dette har gjennspeilet seg i hele Jannes Rbk tid. Minner meg ikke så lite om lykke og fromme fotball, og mener fortsatt at Janne ikke er en stor nok trenerpersonelighet til å trene Rosenborg. Tafatthet og handlingslammelse er Jannes største svakhet. Og jeg glemmer ikke han satte inn en Steffen da det sto 19 min. på uret.

Det grelleste er at han ikke tar ut deffensive spillere i stede foir offensive. En gåte for meg. Vi må nok erkjenne at Janne og Hoftuns Rbk har oppnådd målsetningene for i år, så vi må nok desverre innfinne oss med disse to i året som kommer. Håper B.Wighgen er en solid krykke for Janne og at dette skal føre til underverker neste år. For det trengs virkelig.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:08    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Nå må media, TV2, Adressa, RBKweb... you name it... vite sin besøkelsestid, og stille både Hoftun og Jønsson noen høyst kritiske spørsmål om trenerens innsats og fremtid.

Jeg tror nemlig Hoftun på ingen måte har noen planer om å fjerne Jønsson. Kameratskapet er for sterkt.

Vi får se. Jeg tror det kommer til å skje noe etter sesongen, det er ikke Hoftun som avgjør dette alene. Adressa har vært kritiske lenge.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:10    Post subject: Reply with quote

[quote="RÃ¥nny"]
Jangusk wrote:
RÃ¥nny wrote:
Ja, da er man et virkelig mannfolk.

Da burde vel du også gjøre det samme?

Si opp jobben din og lev på et liten sum fra nav, så beviser du hvilket ekte mannfolk du er! ( Om du ikke er pensjonist fra før av )

Du er virkelig tjukk i hodet du Rånny. Er det slik alle fra nordtrønderlag er?
Du burde hold fingrene fra tastaturet til skallen din forstår at det er janne som er trener og ikke jeg. Evil Evil[/quote

Gå å legg deg, pensjonistenes leggetid er kommet.

Er du dum eller?
Back to top
Veginho
Senior

PostPosted: 04.11.2012 22:16    Post subject: Reply with quote

Den mest feige spillestilen jeg har sett på lenge. Her står det tross alt et Tippeliga-gull på spill og muligheter for Champions league. Hvorfor ikke kjøre på for en 0-2 ledelse pluss pluss?
Nei, nå er jeg så møkk lei av denne lempe-opp-på-Prica fotballen at jeg ikke gidder se mere på RBK med Jönsson som trener. På tide å høre med Trond Sollied om timingen er bedre nå.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:19    Post subject: Reply with quote

Veginho wrote:
Den mest feige spillestilen jeg har sett på lenge. Her står det tross alt et Tippeliga-gull på spill og muligheter for Champions league. Hvorfor ikke kjøre på for en 0-2 ledelse pluss pluss?
Nei, nå er så møkk jeg lei av denne lempe-opp-på-Prica fotballen at jeg ikke gidder se mere på RBK med Jönsson som trener. På tide å høre med Trond Sollied om timingen er bedre nå.

100% enig. Svensk 4-4-2 arvet fra Hodgsons tid i Halmstad hører ikke hjemme i RBK.
Back to top
Ten8y
Rutinert

PostPosted: 04.11.2012 22:21    Post subject: Reply with quote

Dette var triste saker. Kjapt utkast fra Ørlund ut til høyreback som MÅKER den opp mot spiss hvor man skal kjempe om 2 og 3 baller. Sjansene som evt kommer er på lykke og fromme. Den 4-4-2 formasjonen han konsekvent bruker er så bakvendt. Midtbanen blir overspilt og løpt over ende gjennom hele kampen. Når i tillegg de to sentrale midtbanespillerene ikke har dagen er utfallet gitt på forhånd. Faen.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:21    Post subject: Reply with quote

At det ikke blir gull i år kommer selvsagt til å bli forklart i lokalmedia med at laget har brent for mange såkalte sjanser. Hvordan laget har fremstått i de viktige kampene den siste måneden kommer til å bli forbigått i stillhet.

Det eneste håpet er at en eller flere i styret har et ønske om at RBK skal spille fotball på en annen måte enn hva de gjør nå. Ellers tror jeg Jönsson sitter trygt.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 04.11.2012 22:27    Post subject: Reply with quote

Han kan umulig sitte trygt når han tar over en dobbelt seriemester, svikter i de to første sesongene og utviser store mangler når det kommer til å vinne viktige kamper.

At han i tillegg koster klubben drøyt 5 mill årlig er liksom bare toppen av iskaka.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 299, 300, 301 ... 381, 382, 383  Next
Page 300 of 383

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb