| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TIL-supporter Senior
|
Posted: 22.10.2012 13:27 Post subject: |
|
|
[i]Både Grindheim og Mos er middelmådigheder. Det er mig stadig en gåde, hvorfor FCK i udgangspunktet troede de var værd at betale penge for. Ærgerligt at Vålerenga har fyret Martin Andresen, de ville ellers være typiske indkøb der til.[/i]
Et lite hint: Mos var fjorårets toppscorer i den norske tippeligaen. Ellers var det jo Martin Andresen og VIF som solgte Mos til FCK. Du er kanskje ikke helt oppdatert på norsk fotball? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 22.10.2012 15:35 Post subject: |
|
|
| Ved å påpeke at Grindheim og Mos er middelmådige så syns jeg har fint viser at han er godt oppdatert på norsk fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
TIL-supporter Senior
|
Posted: 22.10.2012 16:36 Post subject: |
|
|
| Og hva synes du om denne: "Ærgerligt at Vålerenga har fyret Martin Andresen, de ville ellers være typiske indkøb der til." |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 22.10.2012 17:04 Post subject: |
|
|
| Hehe jeg vil se det som naturlig at Engen jobber med å hente dem hjem uavhengig av Martin. Det bare lukter litt Enga-investering av begge to. Ihvertfall Grindheim. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 22.10.2012 17:05 Post subject: |
|
|
Om vi ikke får Mix, så kan det vel godt hende at det lukter litt RBK også.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 22.10.2012 17:09 Post subject: |
|
|
| Nei gud bedre. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde taklet om Grindheim hadde blitt hentet til oss. :S |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 22.10.2012 17:20 Post subject: |
|
|
| Johnny Rainbow wrote: | | Både Grindheim og Mos er middelmådigheder. |
Hvis én spiller med 43 norske landslagskampe og topscoreren i 2011 er middelmådigheder, så er 95 % af spillerne i Tippeligaen middelmådigheder.
Enig i at Mike Jensen ikke altid kan styre sit temperament, men stadig en spiller jeg gerne så komme gratis til Rosenborg. Tror desværre han ender i Bundesligaen. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 22.10.2012 17:34 Post subject: |
|
|
Grindheim var god tidligere, levde særlig på innsats, trøkk og en sult etter å vinne. Han virker mett og da blir sånne spillere brått mye dårligere.
Mos har jeg aldri sett noe i, men Tromsø klarer ofte å lage storscorere uten av ingenting. Den høyst middelmådige Ondrasek i år er et nytt eksempel.
Jeg hadde vært misfornøyd om noen av disser tre hadde signert for Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 22.10.2012 18:00 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: |
Hvis én spiller med 43 norske landslagskampe og topscoreren i 2011 er middelmådigheder, så er 95 % af spillerne i Tippeligaen middelmådigheder.
|
Det tallet stemmer vel ganske bra det. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 23.10.2012 00:00 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | iconbit wrote: |
|
Det tallet stemmer vel ganske bra det. |
En middelmådig spiller er en gjennomsnittlig spiller. Alle som spiller bedre enn gjennomsnittet er bedre enn den middelmådige spilleren.
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Grindheim var god tidligere, levde særlig på innsats, trøkk og en sult etter å vinne. Han virker mett og da blir sånne spillere brått mye dårligere.
Mos har jeg aldri sett noe i, men Tromsø klarer ofte å lage storscorere uten av ingenting. |
Bolanos virkede mett da han var uten spilletid i OB. Hvem sier at Grindheim vil virke mett i en norsk klubb?
Jeg tror ikke på at klubbene lager storscorere uten av ingenting. Ville være smart om man kunne gjøre det. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.10.2012 00:06 Post subject: |
|
|
En middelmådig spiller er en gjennomsnittlig spiller. Alle som spiller bedre enn gjennomsnittet er bedre enn den middelmådige spilleren.
|
Hehe, det kan du selvsagt si, men det spørs jo helt om utvalget er kun spillere i tippeligaen da, eller i skandinavisk målestokk, eller i et verdensomspennende perspektiv. I så måte kan man vel si at 99% av tippeligaspillerene er drit.
Jeg kunne også argumentert for at den store majoriteten er middelmådig, og vanskelig å skille fra hverandre på kvalitet, mens det finnes et fåtall spillere som hever seg over resten.
Uansett er hverken Mos eller Grindheim spillere som har brilliert spesielt i Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.10.2012 00:13 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke på at klubbene lager storscorere uten av ingenting. Ville være smart om man kunne gjøre det. |
Nei, men de har for eksempel også nå en spiss som er topscorer i tippeligaen, selv om han er en svært begrenset spiller. (Ondrasek) |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 23.10.2012 00:25 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: |
Hehe, det kan du selvsagt si, men det spørs jo helt om utvalget er kun spillere i tippeligaen da, eller i skandinavisk målestokk, eller i et verdensomspennende perspektiv. I så måte kan man vel si at 99% av tippeligaspillerene er drit. |
Precis Poenget mitt var at det er svært at snakke om middelmådighed uten målestokk. Men Grindheim og Mos er altså bedre enn en gennemsnitlig spiller i skandinavien... både i tippeligaen, superligaen og allsvenskan |
|
| Back to top |
|
 |
calculatinginfinity Junior
|
Posted: 23.10.2012 04:30 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Med mindre det har oppstått en "kamelåså" på veien så mener du altså at Rosenborg jakter Mike Jensen?
Har vi noen kilder på dette?  |
Jo. Foruden at være en kæmpe brøndby mand og København hader er han også et stort svin. Der kommer tit frustrations tacklinger som nok burde give røde kort hvis dommerne nu engang var halv kompetente i Danmark.
Der var en situation for nogen år siden hvor Mike Jensen råbte "REJS DIG OP DIN BØSSE(faggot)" til Jesper Christiansen da han lå også havde brækket nogen knogler i armen (http://multimedia.jp.dk/a...91616a.jpg ), der begyndte hadet til ham for alvor, Jesper Christiansen kom sig aldrig ordentlig i form efter den skade igen og Wiland endte med at tage pladsen som første ikeeper. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 23.10.2012 11:46 Post subject: |
|
|
| calculatinginfinity wrote: | | Der var en situation for nogen år siden hvor Mike Jensen råbte "REJS DIG OP DIN BØSSE(faggot)" til Jesper Christiansen da han lå også havde brækket nogen knogler i armen (http://multimedia.jp.dk/a...91616a.jpg ), der begyndte hadet til ham for alvor, Jesper Christiansen kom sig aldrig ordentlig i form efter den skade igen og Wiland endte med at tage pladsen som første ikeeper. |
Hold nu op. Jesper Christiansen lander uheldigt og Mike Jensen tror at han filmer. Ingen ved hvad der blev sagt, så lad være med at citere noget du ikke har hørt. Jesper Christiansen havde ikke nogle brækkede knogler i armen. Det var en delvist overrevet sene. Jesper Christiansen kom sig jo 100 procent efter sin skade. Wiland blev førstekeeper, fordi han er en bedre målmand.
Jeg kan heller ikke lide Brøndby! Men din fremstilling er jo dybt subjektiv og faktuelt forkert. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 23.11.2012 14:50 Post subject: |
|
|
Det er skrækkeligt og skammeligt hvad der foregår i Brøndby. Jeg har svært ved at forestille mig, en dårligere ledet fodboldklub overhovedet. Desværre.
Dog kan det være, at et kort ophold i 1. div. tvinger en gennemgående oprydning i ledelse og klubstruktur igennem, lidt optimistisk må man være.
Tror dog ikke de rykker ned |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 23.11.2012 18:38 Post subject: |
|
|
| Johnny Rainbow wrote: | | Det er skrækkeligt og skammeligt hvad der foregår i Brøndby. Jeg har svært ved at forestille mig, en dårligere ledet fodboldklub overhovedet. Desværre. |
Enig. Selvom jeg er alt andet end tilfreds med Rosenborgs ledelse, så er det ingen ting sammenlignet med, hvad man ser i Brøndby. Klubben er et skrækeksempel på, hvad dårlig ledelse kan føre til.
Jeg kan ikke lide Brøndby, men håber selvfølgelig de bliver i ligaen for dansk fodbolds skyld. Desværre mener jeg kun, at det er Silkeborg der er dårligere og det vender måske for Silkeborg nu, hvor de har fået ny træner. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 23.11.2012 18:44 Post subject: |
|
|
| Trist å se at Brøndby sliter. De er en fin klubb med fantastiske fans og fortjener bedre. Ikke bra for danskfotball om de rykker ned. |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 24.11.2012 15:20 Post subject: |
|
|
Ja, fantastiske fans som bliver ved med at støtte fullt ut på tross av mange rigtig dårlige sæsoner.
Et lille klipp: http://www.youtube.com/wa...2EWHJKtiXc |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.11.2012 19:36 Post subject: |
|
|
icnonbit:
Det ser ut som at det går jævla dårlig med økonomien til Brøndby, likevel kjøpte de jo nettopp Antipas. Hvorfor?
Og om økonomien er så dårlig at de må selge, bør Makienok Christoffersen være en spiller som kan være aktuell for Rosenborg? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 26.11.2012 00:12 Post subject: |
|
|
Det spørgsmål stiller Brøndby-fans også. Man har spillet 4-3-3 med Krohn-Dehli og Rommedahl på kanterne ligesom landslaget. Efter EM røg Krohn-Dehli til La Liga og derfor følte Brøndby at de 'burde' kjøbe Antipas. Det var selvfølgelig ikke økonomisk ansvarligt, men ledelsen i Brøndby er heller ikke økonomisk ansvarlige. Ledelsen i Brøndby er talentløse og vant til at blive reddet af rigmænd som 'Kasi Jesper'.
Det er svært at vurdere spillerne i Brøndby, fordi mange var veldig gode, da Brøndby kjøbte dem, men i Brøndby blir alt til gråstein. Jeg har selv været skeptisk over for Makienok, men som han har spillet den seneste tid, så jeg ham faktisk gerne i Rosenborg.
Hvis man se høydepunkter fra Superliga.dk i Norge, kan du se de mål han har scoret de seneste tre kamper. Altomfotball.no virker i hvert fald i Danmark  |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 28.11.2012 23:30 Post subject: |
|
|
Efter langt om længe kom der lidt succes til et hårdt ramt Brøndby mandskab, da de besejrede FCK i pokalturneringens kvartfinale med 1-0, efter mål af Mike Jensen i ekstra omganerne.
Sejren blev til at starte med fejret som et seriemesterskab med fansene på banen, men desværre udviklede det sig voldeligt i sammenstød med FCK's fans.
Uanset utrolig dejligt med en sejr! |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 28.11.2012 23:37 Post subject: |
|
|
| Fantastisk støtte fra BIF fansen i dag! De holder et høyt nivå! Tok litt vel mye av på slutten av kampen dog. Ikke ofte du ser slike scener i et land som skårer høyt på div. levestandard kåringer. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.11.2012 23:37 Post subject: |
|
|
Gratulerer  |
|
| Back to top |