|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Troinndern Veteran
|
Posted: 11.03.2006 12:29 Post subject: |
|
|
Jeg snakker ikke om hva jeg liker, men hva jeg tror. Liker egentlig Argentina veldig bra, men jeg tror ikke de når opp mot Bresil.
Portugal er ikke verdens beste lag. Langt ifra. Verdens beste lag deler ikke poengene mot Liechtenstein. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.03.2006 14:23 Post subject: |
|
|
Verdens beste lag har heller ikke statistikken 0-1-2 mot Norge!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 11.03.2006 14:32 Post subject: |
|
|
Portugals landslag er for dårlig. Figo har hele tiden vært oppskrytt. De har to begredelige matcher mot Hellas å se tilbake på. Og en varierende form. Og varierende spillere. Men et fint flagg. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 13.10.2006 00:18 Post subject: |
|
|
| HeiaVincent wrote: | | Figo har hele tiden vært oppskrytt. |
Oi, oi, oi, Heia Vincent! Jeg har alltid respektert deg som forumbruker, og gjør det fortsatt (selv om du heier på Viking), men å si at Figo hele tiden har vært oppskrytt syns jeg var veldig skuffende. Figo er en av de beste spillerne Verden har sett de siste 7 årene i mine øyne! Figo, Rivaldo, Ronaldo, Ronaldinho og Henry holder en topp 5 for meg (ja jeg ekskluderer Zidane. Han har alltid vært en fantastisk spiller, men har for andre vært mye mer enn det. Ikke for meg) _________________ Tobias Dahle |
|
| Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1566 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 08.05.2009 21:24 Post subject: |
|
|
Barca barca barca barca!  |
|