English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VÃ¥lerengens IF
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 215, 216, 217  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 12.02.2006 15:26    Post subject: Reply with quote

Johnny W wrote:
Vålerenga tapte 0-1 mot et FC Midtjylland som var så hardt rammet av skader at de hadde assistent-treneren på benken.

Nye Rosenborg meg i rævva.

Hahaha
tobias_1989
Proff

PostPosted: 13.02.2006 22:29    Post subject: Reply with quote

Hei!

Jeg ville bare starte en mobb! Jeg ville ikke hatt Flo i laget om noen så dyppa han i sirup og rulla han i marsipan! Fy fader for en utrolig dårlig fotballspiller Very Happy

Aabrekk sier at det er skuffende hvis Flo scorer mindre enn 15 mål i årets sesong... Vel, da bør herr Aabrekk forberede seg på å bli UTROLIG skuffa. Jeg håper virkelig at han ikke er seriøst!? JEG er en bedre spiller enn Flo, og jeg spiller på juniorlaget til Hauerseter SK! Very Happy Tipper 2 scoringer på Flo i år Razz

Blir trist... RBK
Troinndern
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 23:08    Post subject: Reply with quote

Det eneste jeg setter tvil ved er om du er bedre enn T.A. Flo. Han var faktisk god da han spilte i TIL, Brann og Chelsea, men etter det har det vel for det meste gått nedover. Altså, ingenting negativt om deg, du har tross alt karrieren foran deg.

Vålerengens IF kommer til å få en tøff sesong. Planene om en ny superarena blir muligens lagt på is. Det er meldt en del overkyet, også er det enklere å få tak i kampene på tv som "alle" har. Derfor blir det jo ikke lett å fylle opp mer en snaue ti tusen plasser etterhvert, vil jeg tro.

Ingenting er som å være klansmedlem i lommeboka.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
HeiaVincent
Veteran

PostPosted: 13.02.2006 23:30    Post subject: Reply with quote

Han var da ok av og til i Siena. Det ble dessverre langt mellom lysglimtene. Men når de er, så kan de blende hele forsvar.
tobias_1989
Proff

PostPosted: 13.02.2006 23:34    Post subject: Reply with quote

Joa Wink
Selvfølgelig...
JEG syns han var dritgod under VM i Frankrike.
Det begynner å bli 8 år siden Razz Nesten en mannsalder innen fotball, på spillerens høyestenivå Razz
Troinndern
Veteran

PostPosted: 15.02.2006 17:57    Post subject: Reply with quote

Siden VIF-Odd er satt opp som TV-kamp, vil nok Ullevaal føles ganske tomt.
Back to top
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 15.02.2006 22:58    Post subject: Reply with quote

tobias_1989 wrote:
Hei!

Jeg ville bare starte en mobb! Jeg ville ikke hatt Flo i laget om noen så dyppa han i sirup og rulla han i marsipan! Fy fader for en utrolig dårlig fotballspiller Very Happy

Aabrekk sier at det er skuffende hvis Flo scorer mindre enn 15 mål i årets sesong... Vel, da bør herr Aabrekk forberede seg på å bli UTROLIG skuffa. Jeg håper virkelig at han ikke er seriøst!? JEG er en bedre spiller enn Flo, og jeg spiller på juniorlaget til Hauerseter SK! Very Happy Tipper 2 scoringer på Flo i år Razz

Blir trist... RBK

Det kan hende du må spise en hatt, sokk, eller annet egnet klesplagg når årets sesong er over. Har sett TAF flere ganger på trening og fyren er en goalgetter, på trening i allfall. Holder han seg skadefri kan det fort løsne. Ikke bare for ham, men også for den o store Beckham-wannabee'n Magne Hoseth. Smile
tobias_1989
Proff

PostPosted: 16.02.2006 18:45    Post subject: Reply with quote

Ikke for å være frekk Tommy Eevers, men jeg må le! Very Happy
Tore André Flo kan INGENTING! Han har et høyeste-nivå som er blandt det beste i Norge (så langt kan jeg gå), men der er han jo ALDRI! Og i og med at du er trønder kan jeg tenke meg at du ikke har sett så mange treninger, men jeg (som bor på Jessheim) har faktisk intervjuet Vålerenga i forbindelse med skolen to ganger etter at Flo kom til klubben! Og Flo spilte begredelig begge gangene jeg tok turen!! Han scorte ikke ET mål i "kampene", og på avslutningsaktivitetene scora han NESTEN ikke! Han er imponerende dårlig! Beklager...
GoldFish
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 18:53    Post subject: Reply with quote

Flo var småskadet og ute av form i fjor. Er nok ikke uten grunn at både Rekdal og Aabrekk har skrytet av han i vinter. Tror Flo kommer til å heve seg i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 19:00    Post subject: Reply with quote

At flo hever seg ja? Skal vel ingenting til, men at han blir go er vel å strekke det litt langt Smile
Sikkert god for en 10 mål om han spiller alt.
Back to top
HeiaVincent
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 19:10    Post subject: Reply with quote

Snart løsner det for Tore André Flo.

Ellers tror jeg at han kan finne den ekte gamle formen sin, hvis han bare blir trent opp riktig. Jeg har faktisk en liten mistanke om at Flo er hovedgrunnen til at Aabrekk ble hentet. Han var jo littegranne viktig for hans suksess, både i Tromsø og Brann. Tydeligvis en trener som kjenner ham godt og som sikkert kan få det beste ut av ham. Hvordan Aabrekk skal få det beste ut av typer som Hoset & co er noe helt annet...
tobias_1989
Proff

PostPosted: 16.02.2006 19:18    Post subject: Reply with quote

Jeg ser tydeligvis ikke lenger enn det nesa rekker, for jeg ANER ikke hva dere snakker om! Confused Noen tror at Flo finner den gamle formen... Hmmm... Hvilken gamle form? Siena-formen (middelmådig)? Sunderland-formen (begredelig)? Rangers-formen (begredelig)? Eller Chelsea-formen (veldig god!). De tre førstnevnte "formene" er ikke godt nok til å score mer enn 5 mål, og den sistnevnte er kanskje god nok for 25. Men det var i 2000, folk! 6 år siden! Confused Flo scorer ikke mer enn 10 mål. Ikke at det er dårlig, men mer enn det scorer han ikke.. Det kommer an på Vålerengas form. 5 hvis Enga flopper.
GoldFish
Veteran

PostPosted: 16.02.2006 19:25    Post subject: Reply with quote

Eh, 5 spillere som scoret 10 mål eller mere i TL i fjor. Hva forventer du av han? I de første innleggene dine virker det som du mener Flo er funksjonshemma.

Jeg tror ikke han scorer over 10 selv, men han putter nok en del. Og hever seg fra ifjor.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 16.02.2006 20:05    Post subject: Reply with quote

He-he, denne saken bekrefter inntrykket mange har av klientellet i Klanen: Ransmobiler registrert på Berre og «Panzer» Cool
Back to top
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 17.02.2006 06:26    Post subject: Reply with quote

Jeg har ikke det inntrykket av "klientellet" i Klanen. De du sikter til er vel like utafor hos Klanen som ellers i samfunnet.
2mas
Sjef

PostPosted: 17.02.2006 13:12    Post subject: Reply with quote

Det var en kødd, ærlig talt. Wink
Back to top
tobias_1989
Proff

PostPosted: 18.02.2006 00:01    Post subject: Reply with quote

bj_rn wrote:
Eh, 5 spillere som scoret 10 mål eller mere i TL i fjor. Hva forventer du av han? I de første innleggene dine virker det som du mener Flo er funksjonshemma.

Jeg tror ikke han scorer over 10 selv, men han putter nok en del. Og hever seg fra ifjor.

Jaja! Hadde en "ordinær" tippeliga-spiller scoret 10 mål hadde det vært veldig bra, men si at Flo scorer 5 mål... Det ville vært utrolig skuffende! Han har en kostnadsstatus og merittliste som tilsier MYE mer enn 5 mål. Også 10 hvis jeg får være ærlig.

At jeg fremstilte Flo for å være "funksjonshemmet" var en slags dokumentasjon på at Flo er et uendelig mye større navn, enn det spilleren Flo er.
Tommee Eevers1
Senior

PostPosted: 18.02.2006 07:11    Post subject: Reply with quote

da må du være en innbitt Flo-fan, for navnet klinger ikke akkurat i fotballører. Med mindre du kommer fra Sogndal eller den harde kjernen av Godset tilhengere.

En skadefri Flo kan score mye. Men hvor sannsynlig er det? Like sannsynlig som at EJ mister klippekortet sitt.
2mas
Sjef

PostPosted: 24.02.2006 16:02    Post subject: Reply with quote

Svenskene er svært bevisste på å bråke riktig navn på VIF: Hysén sänkte Vålerengen

Perry er det også, og jeg har litt lyst til å droppe tullet med østkantslangen. Klubben heter vitterlig Vålerengen.
Back to top
Brakka
Rutinert

PostPosted: 27.02.2006 20:36    Post subject: Reply with quote

Rekdal mot ny VIF-kontrakt

Kjetil Rekdal blir i Vålerenga tre sesonger til. Ifølge TV2 blir en ny kontrakt signert i neste uke.
Back to top
Brakka
Rutinert

PostPosted: 04.03.2006 17:39    Post subject: Reply with quote

Regner med at Falko Götz er ferdig som trener i Hertha Berlin etter 2-4 tapet mot FC köln idag. Tror ikke vi skal ikke se bort ifra at Kjetil Rekdal lanseres som ny trener om kort tid, siden kontrakten med Vålerengen er mer eller mindre ferdig forhandlet, men ikke underskrevet ennå, siden Geir Solstad er på ferie.
Back to top
jAzZ
Junior

PostPosted: 10.03.2006 23:14    Post subject: Reply with quote

tobias_1989 wrote:
Hvilken gamle form? Siena-formen (middelmådig)? Sunderland-formen (begredelig)? Rangers-formen (begredelig)? Eller Chelsea-formen (veldig god!).

Enten er du så ung at du ikke husker dette, eller så er du sinnsykt dårlig til å google. Flo kan skilte med denne statistikken:

Chelsea: 59 kamper / 34 mål (0,58 mål pr. kamp)
Rangers: 60 kamper / 38 mål (0,63 mål pr. kamp)

Feilen i Rangers var at han scoret mot de "gale" motstanderne. Sjelden/ikke(?) mot Celtic. Men du bommer skikkelig når du kaller den statistikken for begredelig!
TAF
Veteran

PostPosted: 10.03.2006 23:53    Post subject: Reply with quote

Tommee Eevers1 wrote:
Har sett TAF flere ganger på trening og fyren er en goalgetter, på trening i allfall. Holder han seg skadefri kan det fort løsne.

Jo, takk skal du ha. Jeg synes det går bra på trening for tiden. Hadde føling med en strekk i leggen en stund, men er fullt restituert nå, og målene ruller inn. Cool

----

Jeg er forøvrig kanskje litt smålig, men jeg må si jeg fryder meg litt over VIFs exit i RL. Det kan virke som om hele laget er kommet litt på hælene, og RBK virker skikkelig tent på å ta igjen tronen. Jeg mistenker at 2006 blir en fornøyelig sesong! Very Happy
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 13.03.2006 13:58    Post subject: Reply with quote

Noen som vet noe om VÃ¥lerengas ny venstreback, Allan K. Jepsen?

Fortrinnsvis styrker/svakheter da.
2mas
Sjef

PostPosted: 15.03.2006 15:38    Post subject: Reply with quote

Aabrekks treningsdagbok Very Happy
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 215, 216, 217  Next
Page 13 of 217

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb