English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Island - Norge
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 07.09.2012 22:14    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Taper 2-0 mot et svekket Island!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer ikke over det..

Svekket ja, men uansett gode nok til å ha spillere som Ottesen og Finnbogason på benken. Spiller for spiller synes jeg ikke de står noe tilbake for det laget vi startet denne kampen med.

Det at vi startet med et drittlag og hadde null plan, er jo en helt annen diskusjon...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
abjoern
Veteran

PostPosted: 07.09.2012 22:20    Post subject: Reply with quote

Tydelig at Island hadde godt av trenerskifte og å få opp en generasjon fra U21-laget som kvalifiserte seg til mesterskap, ja.

Vi kan jo håpe at historien gjentar seg for oss.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 07.09.2012 22:34    Post subject: Reply with quote

Jeg sliter veldig med å forstå hvor Drillo vil med det laget han sender utpå banen i kveld. I hans storhetsperiode på 90-tallet valgte han lag der spillerne hadde klart definerte roller og kunne utføre de. Det virker litt som om han søker de samme rollene nå, uten at de spillerne han velger har kompetansen til å utføre dette på samme måte som 90-tallsspillerne. Bjørn Helge Riise er f.eks. langt unna å kunne kopiere Strand og Leos bakromsløp, mens Wolff Eikrem ikke har arbeidskapasiteten og taklingsegenskapene Mykland var så god til. Moa er heller ikke noe optimalt oppspillspunkt, men mer en Brattbakk-type. Altså en type spiller Drillo aldri brukte på 90-tallet, annet enn i noen uviktige treningskamper.

Jeg føler at Drillo ikke helt evner å fornye tankegangen sin, og henger litt for mye igjen i de spillertypene han hadde suksess med for 15 år siden. Norge har mange bra fotballspillere, men sammensetningen og spillestilen må forandres fra det tradisjonelle norske, om disse skal få ut potensialet sitt på landslaget.
Back to top
1917
Proff

PostPosted: 07.09.2012 22:39    Post subject: Reply with quote

norge er dårligere enn rbk på sitt verste! kjenner jeg gir blanke f i norge!
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 07.09.2012 22:41    Post subject: Reply with quote

Enig Brady. Jeg også kan ikke forstå at å pole baller opp på en spinkel Moa ikke er å bruke hans styrke. Tviler på at Norge kommer til å score mange mål med slikt spill. Det blir for tynt på topp med kun Moa. Vi bør ha en kraftspiss som hjelper til.
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 07.09.2012 22:58    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Jeg sliter veldig med å forstå hvor Drillo vil med det laget han sender utpå banen i kveld. I hans storhetsperiode på 90-tallet valgte han lag der spillerne hadde klart definerte roller og kunne utføre de. Det virker litt som om han søker de samme rollene nå, uten at de spillerne han velger har kompetansen til å utføre dette på samme måte som 90-tallsspillerne. Bjørn Helge Riise er f.eks. langt unna å kunne kopiere Strand og Leos bakromsløp, mens Wolff Eikrem ikke har arbeidskapasiteten og taklingsegenskapene Mykland var så god til. Moa er heller ikke noe optimalt oppspillspunkt, men mer en Brattbakk-type. Altså en type spiller Drillo aldri brukte på 90-tallet, annet enn i noen uviktige treningskamper.

Jeg føler at Drillo ikke helt evner å fornye tankegangen sin, og henger litt for mye igjen i de spillertypene han hadde suksess med for 15 år siden. Norge har mange bra fotballspillere, men sammensetningen og spillestilen må forandres fra det tradisjonelle norske, om disse skal få ut potensialet sitt på landslaget.
Tommel'n opp!
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 07.09.2012 23:01    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:

Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 08.09.2012 02:16    Post subject: Reply with quote

Mustrum Ridcully wrote:
Fyll på med et par kjappe tap i de neste kampene nå så trenger vi ikke å klamre oss til det berømte halmstrået som vi bruker i EM og VM kvallikene.

Hehe, touche. Hadde vært greit å slippe det evindelige pjattet om at vi har 83% sjanse til å kvalifisere oss etter hver kvalikkamp helt fram til den siste kampen der denne prosenten på uforståelig vis ender opp som 0%
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb