|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 15.08.2012 22:08 Post subject: |
|
|
Holdt med 10 minutter i kveld. Satan for en kjedelig gjeng. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 16.08.2012 08:04 Post subject: |
|
|
Forbigått i ytterste stillhet, kunne ikke bry meg mindre. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 16.08.2012 08:22 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Vi har alltid stinket i internasjonal fotball. |
Forresten, det har jo vært lyspunkter. Utenom RBK-kamper har jeg ikke sett en mer vanvittig festlig kamp enn treningskampen Norge-Brasil 4-2 i 1997. Faan ass, sent nittitall var gull for norsk fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 16.08.2012 17:05 Post subject: |
|
|
| Jarstein har reddet landslaget gang på gang de siste kampene. Derfor er det skikkelig trist om en så latterlig dårlig og passiv keeper som Bugge skal få ta over plassen, som en konsekvens av noen tabber Jarstein begikk, i en kamp der forsvarsfireren foran ham tabbet seg ut enda oftere. Bugge er i tillegg fem år eldre, og har ingen fremtid på landslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 22.08.2012 18:00 Post subject: |
|
|
| Man får jo nesten INGEN svar av sånne privatkamper. Jo, man vi sakke akterut på FIFA-rankingen om man aldri spiller treningskamper på internasjonale datoer, men hadde det ikke vært bedre å prøve ut 1-2 nye fjes gjennom kampen enn å gjøre 6 bytter spredt utover? Det som skjer er jo at alt som kan minne om relasjoner uteblir. Jeg har god tro på kvalifiseringen, først og fremst fordi vi var heldige på tidspunktet og ble toppseedet -> fikk en overkommelig gruppe, men jeg tviler på at Drillo ble noe klokere etter Hellas-kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |