| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Iversen Senior
|
Posted: 10.05.2004 20:57 Post subject: |
|
|
enig med han duden fra hasvik, ola by rise har ødlagdt å miksa på laget ingen vet vell sin egentlig posisjon på laget.. eg har vært i sør-tverfjord btw, fin plass..!
RBK Fans Visit:
[] http://www.til.no[/b]
------------------------------------------------------------------------------------
Bodø/Glimt!
[/b] |
|
| Back to top |
|
 |
g_gamst Junior

|
Posted: 10.05.2004 21:22 Post subject: |
|
|
| Sørtverfjord er i Loppa kommune. Ta ferga ut til Sørøya fra Øksfjord, så er du på norges grønneste øy, og da er du i Hasvik kommune. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.05.2004 21:36 Post subject: |
|
|
| rbkbergen wrote: | | såg kampen på canal+, må si at d va dårlig av rbk å itj still t interjuv!! Vi må tåle å tape, men da må vi tape me stil!!!!!!! |
Helt enig!
Akkurat det synes jeg var dårlig oppførsel fra Ola. Greit nok at kanskje ikke spillerne gidder å stille opp, men sjefen bør i alle fall si noen ord på TV.
Ola snakket i alle fall til slutt, da: By Rise: - Pinlig |
|
| Back to top |
|
 |
habahaba Junior
|
Posted: 10.05.2004 21:36 Post subject: |
|
|
| Hvor er angrepsviljen til laget! De spiller så feigt!! Jeg savner den gode gamle angrepsviljen! |
|
| Back to top |
|
 |
Iversen Senior
|
Posted: 10.05.2004 21:39 Post subject: |
|
|
jepp vet.. hasvik ferga e mye finere enn den som går til sør-tverfjord..
 _________________ Bodø/Glimt.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 10.05.2004 23:44 Post subject: |
|
|
Det er så mye lettere å akseptere ett tap om de prøver å ofre seg selv litt. Tørre å spille litt risikabelt og så heller drite seg på det, enn at de driter seg ved å være for feige.
det BØR bli bedring, ellers tar det ikke lange stunda før ting går riktig galt.
Finnes ikke positive ord om denne kampen. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Salomon Junior
|
Posted: 11.05.2004 02:10 Post subject: |
|
|
Dette var veldig ille, men jeg mener ikke det er riktig å sparke Ola.
Siden første spark på ballen i årets Tippeliga så har media, og enkelte supportere, ment at Ola ikke er riktig mann til jobben. Han har fått pes for at laget ikke var overlegne, enda det ikke var så dårlig start som man skulle ha det til. Og han har fått ekstra mye press på seg, i tillegg til det han hadde fra før, på grunn av dette.
Selvfølgelig skal man ha lov til å irritere seg når laget ikke presterer på banen. Og jeg er temmelig sikker på at Ola visste hva han gikk til når han tok jobben. Men la oss nå heller fokusere på å få Rosenborg på rett spor igjen.
Det er her vi kommer inn. Supporterne. Det er nå vi skal gjøre det vi kan for å hjelpe både han Ola og spillerne. I stede for å sitte og tenke tilbake på de kampene som er spilt, så skal man se framover og hjelpe Rosenborg opp til nye høyder. Hvordan? På 16. Mai skal man på en fullsatt Lerkendal stadion "løfte" fram laget. Vi skal lokke fram den spillegleden vi har sett så mange ganger før. La oss vise dem at vi støtter laget vårt både på opp- og nedturer. Ikke la andre lags supportere få rett, la oss ikke være en gjeng med medgangssupportere. Nå henter vi RBK ut ifra den hengemyra som man er på tur ut i. Også viser vi oss fram på den måten vi kan best: i angrepsposisjon.
Nordens stolthet! _________________ "Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så."
-Bill Shankly- |
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 11.05.2004 05:15 Post subject: |
|
|
Det er ingen løsning å sparke ola. det er jo spillerne som må prestere. å for øyeblikket spiller de håpløst!
Er ikke bekymret enda, men viss det blir tap mot molde den 16.mai vet ikke jeg hva. formen kommer nok etterhvert. spørsmålet er bare om den kommer for seint...
Laget trenger forsterkninger. Det er klart.
Tror laget blir lett leselig iogmed at det ikke har kommet inn nye spillere.
her må det faktisk handles en del til sommern! |
|
| Back to top |
|
 |
g_gamst Junior

|
Posted: 11.05.2004 06:45 Post subject: |
|
|
At det er treneren det kommer ann på om laget presterer er det ingen tvil om. Ka skjedde når Skarsfjord overtok TIL på slutten i fjor? Ka skjedde da Åge H overtok RBK? Ka skjer nå med Høgmo i TIL? Ka skjer no med RBK etter at Ola By R overtok? Det vise bare gang på gang at det er ikke lagt til alle å lede andre mennesker. Det er ikke ondt ment i forhold til Ola, men han er kanskje best som nr 2.
At det må kjøpes nye spillere er det heller ikke noe tvil om. Det trengs nye, og bedre spillere både forran og bak.
Men selvfølgelig vinke æ med RBK caps og skjerf hver kamp, og trur på at NÅ vinner vi. Lykke til videre RBK. _________________ Laget mitt??? D e Rosenborg d. |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 11.05.2004 06:48 Post subject: vendepunktet? |
|
|
Hvor mye betyr en trener? Tromsoe var dumpekandidat i fjor...
Men Ola har vaert ute i hardt vaer foer. Og han kommer nok tilbake.
Og det er bare to lag jeg aksepterer aa vinne serien hvis troillongan ikke henter hjem pokalen. Bodoeglimt og Tromsoe (aa banne i kjerka, vet jeg...) _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 11.05.2004 12:05 Post subject: |
|
|
| Monz wrote: |
Det er her vi kommer inn. Supporterne. Det er nå vi skal gjøre det vi kan for å hjelpe både han Ola og spillerne. I stede for å sitte og tenke tilbake på de kampene som er spilt, så skal man se framover og hjelpe Rosenborg opp til nye høyder. Hvordan? På 16. Mai skal man på en fullsatt Lerkendal stadion "løfte" fram laget. Vi skal lokke fram den spillegleden vi har sett så mange ganger før. La oss vise dem at vi støtter laget vårt både på opp- og nedturer. Ikke la andre lags supportere få rett, la oss ikke være en gjeng med medgangssupportere. Nå henter vi RBK ut ifra den hengemyra som man er på tur ut i. Også viser vi oss fram på den måten vi kan best: i angrepsposisjon.
Nordens stolthet! |
JEG ER SÅ JÆVLIG ENIG MED DEG! På søndag skal molde ta's!!
Folk bør komme til Lerkendal som aldri før. For ellers får media enda en sak å rakke ned for... At RBK-supporterne er medgangssupportere.. og DET vil vi IKKE ha noe av!
GO ROSENBORG!
Vi har tapt før, og vi tapte igjen, men vi skal tilbake!  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
| Back to top |
|
 |
Christoffer Junior
|
Posted: 11.05.2004 13:13 Post subject: |
|
|
Tror Rosenborg hadde godt av å tape denne kampen, får nå tror jeg de skjønner alvoret! Neste kamp er mot Molde, å bare høre navnet Molde gjør spillerene mere tent. Og nå skal de revansjere ydmykelsen mot Tromsø, så jeg tror det går bare en vei framover nå. å det må være oppover!!!![/u] _________________ "Å vinne er ingen deltidsjobb, det er en heltidsbeskjeftigelse. Du vinner ikke en gang i mellom eller gjør ting riktig fra tid til annen. Du gjør det riktig hele tiden. Å vinne er en vane, slik er det også å tape, desverre."
- Vince Lombardi - |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 11.05.2004 13:56 Post subject: |
|
|
Jeg er spent på Molde-kampen. Er også spent på det arbeidet som legges ned på trening før kampen. Ola og Perry bør se til å ta frem pisken. Noe annet går ikke etter gårdagens fantastisk dårlige prestasjon. Tror jammen spillerne hadde hatt godt av å høre Nils Arnes høylytte stemme piske dem fra sidelinja. De greier jo seg tydeligvis ikke på egen hånd, og det er ingen som lenger pisker spillerne til innsats. Åge er borte. Nils Arne er borte. Og Ola vil jo bare være snill og grei. Nei, ta frem pisken. Hvis ikke frykter jeg Molde stikker av med poengene på Lerkendal 16. Mai. Og det er mye, mye verre enn å bli latterliggjort av Tromsø. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|