View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
hello Veteran
|
Posted: 19.07.2012 01:48 Post subject: |
|
|
pingvindrops wrote: | Angan = Carew . God på alt annet enn å sette ballen i mål. De snubler den inn i ny og ne, men stort sett er det dårlig avslutningsteknikk og dårlige skudd. |
Carew var i sin tid en av de beste i Europa til å sette ballen i mål. Angan skal være særs fornøyd om han noen gang kommer opp på toppnivået hans. |
|
Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 19.07.2012 09:02 Post subject: |
|
|
Tull! Carew har aldri vært i nærheten av spillere som Inzaghi, Morientes, Raul, Aguero, Shearer m.fl hva angår målteft. Statistikken hans sier mål i omtrent hver fjerde kamp for de fleste klubbene han har spilt for på kontinentet. Ikke imponert! Men fy faen så god han var på alt annet. |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 19.07.2012 09:58 Post subject: |
|
|
Brattbakk var vel den mest kliniske avslutteren RBK har hatt etter Oddemann. Ikke rent få mål hvor han limte ballen inn i stolperota fra skrå vinkel. Angan er god, men har en alt for høy feilprosent. Senest i går klarer han å bomme på de største sjansene en spiss kan få.
For RBK sin del håper jeg at de jakter på en target-spiss med fart og bakromsteft. Prica og Iversen sine dager er snart talte - begge er svært hodesterke spillere, flinke til å holde på ballen, med godt skudd, men uten hastighet. Chibbe og Holm langt mer dynamisk, men duger dårlig som oppspillspunkter og på dødballer.
Savnet av dødballkraft var påtagelig i siste kamp. Uten Larsen, Prica og Iversen på banen har vi lite å true med på hjørnespark. |
|
Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 19.07.2012 10:06 Post subject: |
|
|
Angan kommer seg til sjanser, men er frustrerende dårlig foran mål. Mot bedre motstand må han sette sjansene, og det gjør han for sjelden i dag. Skal dog sies at han blir stadig bedre, og har potensial. Men en spiller som må bli spilte gjennom fire ganger alene med keeper for å score... vel, hadde han spilt på RBK, ville jeg revet av meg håret i frustrasjon. Helt greit at Molde har Angan, vi bør uansett hoste opp en mer naturlig goalgetter. |
|
Back to top |
|
 |
mogg418 Junior
|
Posted: 19.07.2012 10:14 Post subject: |
|
|
Litt off topic her om dagen eller??? Hvorfor diskuteres Angan, Molde´s spiss i tillegg, her inne?? er det noe som tilsier at vi skal ønske eller ha muligheten til å kjøpe ham?
Men for all del, er det moldespillere vi skal prate om så kan vi se hva folk synes om denne lille perlen fra en jeg aner har det i seg til å bli et hat objekt på linje med Hoseth/Berg Hestad.
- Det er klart at Ventspils ikke er på nivå med for eksempel Rosenborg, men vi møter ikke Rosenborg i denne turneringen. I Europa vet en aldri helt hva en møter, smilte Magnus Wolff Eikrem. |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 19.07.2012 10:19 Post subject: |
|
|
Sola wrote: | Attaboy wrote: | Hæ! Det visste jeg ikke. Sa vi ikke nei til Kim Ojo, også? |
Forskjellen på Ojo og Angan er ganske enorm. Mens Ojo er en forholdsvis statisk spiss, er Angan bevegelig og har i mine øyne flere strenger å spille på. Jeg var også en av de som likte Angan i Hønefoss. På sitt aller beste tror jeg svært mange lag i Champions League vil få problemer med han. Selvsagt er det urealistisk å hente han nå, og jeg håper nesten Molde kommer til Champions League slik at vi får se hvor god Angan virkelig er. Tror flere vil få seg en overraskelse. |
Hehe syns det blir litt rart aa kalle Ojo statisk all den tid vi har spillere som Prica og Iversen. Relativt sett synes jeg Ojo er en av de mest bevegelige spissene i Tippeligaen og spesielt ifjor var han jo overalt paa banen i mange kamper - ballvinner, tilrettelegger og avslutter.
Sammenlignet med Angan er han nok litt mindre bevegelig. Angan er i det hele tatt litt bedre enn Ojo paa det meste: Sterkere, raskere, bedre dribler. Men jeg vil paastaa at Ojo er en mye bedre avslutter. _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 19.07.2012 10:49 Post subject: |
|
|
Attaboy wrote: | Attaboy wrote: | Hæ! Det visste jeg ikke. Sa vi ikke nei til Kim Ojo, også? |
Du sa alt, nær som å svare på om vi sa nei til Kim Ojo!  |
Vi sa nei til Kim Ojo på et veldig tidlig tidspunkt, men da hadde vi langt bedre spisser i troppen.
Og etter sin overproduserende debutsesong i TL viser Ojo mer hva han er i år, nemlig fysisk nær et vidunder, men heller middelmådig på andre ting. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 19.07.2012 12:01 Post subject: |
|
|
Hvem som er best av Ojo og Angan?
Den som er i form. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 19.07.2012 13:42 Post subject: |
|
|
Jeg ville heller hatt Angan enn Ojo.
Angan virker som han yter hele tiden, selv om han ikke alltid scorer, mens Ojo i store perioder rett og slett virker uinteressert.
Mulig det har like mye med Solskjær/Skarsfjord å gjøre, som med Angan/Ojo  |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 19.07.2012 14:12 Post subject: |
|
|
Når avsluttere skal nevnes må jo Solskjær være blandt de mest kliniske sammen med noen av de nevnte storkarene. (personlig synes jeg Ronaldo er den beste på akkurat det noensinne)
Så regner med Solskjær terper mye med Angan:P Han bør iaff ta lærdom av dem mannen _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 19.07.2012 21:42 Post subject: |
|
|
Når du sier at Ronaldo er den mest kliniske avslutteren noensinne, hvilken Ronaldo snakker du om da? Den gamle Brasil-helten eller portugiseren som løsner 20 skudd hver kamp?
For meg er det nok Lionel Messi, ingen løfter ballen over keeper som ham. Rene måltyver som Inzaghi, Brattbakk, Shearer og lignende får ha meg unnskyldt. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Caupolican Junior
|
Posted: 19.07.2012 21:50 Post subject: |
|
|
Kan noen være snill og ta en kjapp forklaring på hva i all verden dette har med "nye spillere" å gjøre??? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.07.2012 22:02 Post subject: |
|
|
Kanskje en spiss som kan skåre mål bør kjøpes inn? Han bør også være en lagspiller som gjør de rundt seg gode. Så trenger vi en ny rask stopper og en rask venstreback. Begge må være pasningssikre. Selger vi noen på midtbanen må disse erstattes. Med dagens stall kvaler vi ikke til neste års e-cup.... |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 19.07.2012 22:10 Post subject: |
|
|
Det er det samme hva som kjøpes inn nå, så lenge det ikke finns plan over noe! |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.07.2012 22:48 Post subject: |
|
|
Ok, da kjøper vi Stene. |
|
Back to top |
|
 |
JonXpstad Senior

|
Posted: 19.07.2012 23:56 Post subject: |
|
|
Når amatør laget Seaman er keeper trener for klarer å få Caniggia til å spille FA Cup for dem, burde Rosenborg klare å hente Maradona. _________________ Verdensmester er ikke noe mann er!
Det er noe mann har vært og kan bli!
-Bjørn Dæhlie |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.07.2012 00:09 Post subject: |
|
|
Vi har da allerede Iversen... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 20.07.2012 02:09 Post subject: |
|
|
...sånn som det er for øyeblikket så hadde jeg jaggu vært fornøyd med Stene og Moe...
Prica virker som om han har fått vaksine mot å putte kula i mål,Ivers ser man jo er feit,og ser ikke akkurat livsfarlig ut lenger....
SÃ¥ med andre ord:
Jeg håper RBK tar grep i August vinduet! |
|
Back to top |
|
 |
jaime13 Junior
|
Posted: 20.07.2012 03:23 Post subject: |
|
|
greit med Moe, men for guds skyld ikke Stene... |
|
Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 20.07.2012 13:33 Post subject: |
|
|
Syns vi ska hent litt i sommer, da e trøndera pri 1, men også andre som kan forsterk lage. Har laga mæ ei liste av spillera som Hofun bør ta en titt på.
Vegard Skjerve- Haugesund
RBK blod i genan. Hurtighet som vi mangle.
Ardian Gashi- Helsingborg
Her har vi en gut som BLØR for drakta!
Gjermund Ã…sen.
Må tebake fra RIL no. Gratis å. Spælt sæ lett inn, men ser itj bra ut etter ka han skreiv på twitter i dag.
"Jeg velger å følge passion,sulten etter noe eget og kjærlighet til det jeg driver med.Pengene og storhet kommer etter det. enkelt valg "
Vegard Forren.
Knallstopper. Trønder med stor T. Tippeligans beste stopper. Spillende og kan kompanser for Dorsins manglende fotballhode..
Alex Lund Hansen
Stor og sterk keeper. Trønder. Troillonge
Med laget her har vi.
Lund Hansen
Skjerve-Wangberg-Forren(C)-Dorsin
Dockal-Ã…sen-Gashi-Alas
Steffen-Chibbe |
|
Back to top |
|
 |
Joffa Junior
|
Posted: 20.07.2012 13:33 Post subject: |
|
|
Syns vi ska hent litt i sommer, da e trøndera pri 1, men også andre som kan forsterk lage. Har laga mæ ei liste av spillera som Hofun bør ta en titt på.
Vegard Skjerve- Haugesund
RBK blod i genan. Hurtighet som vi mangle.
Ardian Gashi- Helsingborg
Her har vi en gut som BLØR for drakta!
Gjermund Ã…sen.
Må tebake fra RIL no. Gratis å. Spælt sæ lett inn, men ser itj bra ut etter ka han skreiv på twitter i dag.
"Jeg velger å følge passion,sulten etter noe eget og kjærlighet til det jeg driver med.Pengene og storhet kommer etter det. enkelt valg "
Vegard Forren.
Knallstopper. Trønder med stor T. Tippeligans beste stopper. Spillende og kan kompanser for Dorsins manglende fotballhode..
Alex Lund Hansen
Stor og sterk keeper. Trønder. Troillonge
Med laget her har vi.
Lund Hansen
Skjerve-Wangberg-Forren(C)-Dorsin
Dockal-Ã…sen-Gashi-Alas
Steffen-Chibbe |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 20.07.2012 13:38 Post subject: |
|
|
Ble direkte dårlig av å lese det der.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 20.07.2012 14:08 Post subject: |
|
|
Spillere skal hentes fordi de forsterker laget, hvor de kommer fra er helt likegyldig. Om spilleren er en forsterkning og kommer fra Kina så skal den spilleren hentes forran en spiller som kommer fra trøndelag og er dårligere. Eneste man må tenke på er om utenlandskvoten er full.
Som sagt, spilleren nasjonalitet SKAL og BØR være et ikke spørsmål. Har ingenting å si. Viktigste er at laget er best mulig.
Om hele første 11'eren kommer fra Sør Amerika bryr meg lite, såfremt det laget presterer. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 20.07.2012 14:12 Post subject: |
|
|
Haha, for ei herlig liste
Men skal man først slå på tromma så må man slå hardt. hvorfor ikke hente tilbake karlsen fra hødd med det samme, så vi kan få plassert chibuike på benken... |
|
Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 20.07.2012 14:16 Post subject: |
|
|
trenger mer kvalitet enn dette skvipet her... |
|
Back to top |