| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 20.02.2006 22:14 Post subject: |
|
|
| Erik W wrote: | | åssen blir det med den maks 2 klubber i løpet av et år reglen? |
FIFA blander seg ikke inn i hjemlige overganger, og dermed går det bra for Brattbakk. |
|
| Back to top |
|
 |
Forever RBK Proff
|
Posted: 20.02.2006 22:30 Post subject: |
|
|
Ønsker Brattbakk lykke til videre..
Han er i mine øyne blant de fem største som har spilt for RBK  |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 20.02.2006 22:52 Post subject: |
|
|
| Vil som alle andre bare takke for den flotte innsatsen! |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 20.02.2006 22:54 Post subject: |
|
|
hiver meg på den og sier tusen takk H.M.B! Du er og blir numero uno!  _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 21.02.2006 00:39 Post subject: |
|
|
takk til mannen som har reddet rosenborg i mangen en knipe. du er rett der oppe sammen med ivers, brandhaug, ingebrigtsen, sørloth, skammelsrud... takk for mange supre år!
yeah man!!! _________________
a sphincter says what? |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 21.02.2006 00:51 Post subject: |
|
|
I second that! Brattbakk har vært STOR for Rosenborg. Det er så jævli trist å spillere av hans kaliber takke for seg
Roar Strand, Erik Hoftun, Bent Skammelsrud, Harald Martin Brattbakk, jeg nevner de i samme åndedrag. Jeg tror ikke vi helt forstå hva disse spillerne (og flere) har vært med på å skape i Rosenborg Ballklub. 9 ÅR PÅ RAD I CHAMPIONS LEAGUE. Mang et topplag har fått føle disse spillernes vrede.
Det skal mye til for våre nye spillere å erstatte disse legendene. Måtte de hedres etter alle kunstens regler! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Howie Junior
|
Posted: 21.02.2006 09:51 Post subject: |
|
|
Vil med dette få utstede en takk til en av RBKs mest markante skikkelser igjennom tidene. Dine naturlige målscoringsegenskaper vil bli dypt savnet på Lerkendal.
Ønsker også Harald lykke til videre, hvor nå enn han måtte ende! _________________ Veni, Vidi, Vici! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.02.2006 10:13 Post subject: |
|
|
- De yngre skal få muligheten, og det må gå på bekostning av noen. Jeg forstår det, men er likevel uenig i avgjørelsen hvis du skjønner. Det er ikke jeg som har bedt om det her, og det er
viktig å få frem. Fysikken min er det ingenting å si på. Jeg har trent godt, og er sikker på at jeg ville bidratt dette året også. Slikt sett er det ingen optimal situasjon. Men avgjørelsen er tatt, og det er ingen dramatikk i hele tatt.
Les mer: HÃ¥per Brattbakk fortsetter |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 21.02.2006 10:19 Post subject: |
|
|
Brattbakk aktuell for Stabæk
Stabæk har siden opprykket til eliteserien ikke lagt skjul på at klubben ønsker å styrke stallen med en spiss.
Jönsson reagerte med nysgjerrighet da Budstikka opplyste ham om at tidenes toppscorer i eliteserien er fristilt fra kontrakten med Rosenborg. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Snoopy Junior

|
Posted: 21.02.2006 14:52 Post subject: |
|
|
Takk Harald for alle de fine fotballstundene du har gitt meg. Det har hvärt en fryd å se deg skore mål på mål, og alle de fine löpene du har gjort. Det er bärre läkkert å se på!
Vill savne deg ute på gressmatta.
Lykke til videre med karrieren din, va du nå skal gjöre.
Takk igjen!
RBK for ever  _________________
Han er kongen |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 21.02.2006 15:02 Post subject: |
|
|
| Hvis han skulle komme til Lerkendal for en annen klubb, så må vi jo selvfølgelig klappe for ham, men enn hvis han scorer, da kunne det ha vært et fint farvel å juble eller noe sånt for ham. |
|
| Back to top |
|
 |
Snoopy Junior

|
Posted: 21.02.2006 15:08 Post subject: |
|
|
Klappe for han når han kommer, ja!
Klappe for han om han gjör mål, njaei.
Tror ikke han kommer til Lerkendal mer. Bare som tillskuer i så fall.
RBK for ever  _________________
Han er kongen |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 21.02.2006 16:03 Post subject: |
|
|
Tviler på at Brattbakk velger en annen klubb nå, mye pga etablert familie i Trondheim. Tviler på at han vil spille for Stabæk..
Men om han skulle komme tilbake til Lerkendal som motstander, skal jeg gi han en varm velkomst! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.02.2006 17:38 Post subject: |
|
|
| En liten hyllest: Kong Harald |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 21.02.2006 17:40 Post subject: |
|
|
| En på VGD-forumet foreslo at han burde ta en sesong eller to i Kolstad. Det er jeg enig i. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 21.02.2006 19:17 Post subject: |
|
|
MÃ¥ bli i old boys det da..  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 21.02.2006 21:44 Post subject: |
|
|
Hvis Rosenborg ikke ville ha han lenger kunne de å sagt det med det med en gang. De er alt for opphengt i alder. Alder har ingenting å gjøre med hvor god en spiller er.
Hvis man ser på alderen er det rart at Ørjan fortsatt er på laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 21.02.2006 22:27 Post subject: |
|
|
Denne beskjeden har jeg egentlig ventet på lenge, for før eller siden måtte den komme. Det overrasker meg heller ikke at det skjer nå, etter Kone og Judas' ankomst, iom at vi da hadde ni offensive spillere i troppen og han var den suverent eldste. I tillegg er det nok også en grep fra Høgmos side, for å markere at det nå er han som er sjefen og at det innebærer forandirnger iht. "Eggen-perioden." Dette lukter imidlertid som en mer riktig avgjørelse enn den Hareide tok ovenfor Bent.
H.M. Brattbakk vil for alltid være en gigant, ikke bare i Rosenborg, men også i norsk fotball generellt. Han vil jeg gi min varmeste velkomst uansett i hvilke farger han evt. skulle komme tilbake til Lerkendal med. Jeg fikk aldri tatt farvel med Mini, Bent, Erik, Nils Arne eller Ola, så jeg håper jeg kan få det med Harald...selv om det nok blir vanskelig. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Brakka Rutinert
|
Posted: 21.02.2006 23:52 Post subject: |
|
|
| Takk for nå, Harald Martin. Ønsker deg lykke til videre uansett hva du velger å gjøre. You're the King! |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 22.02.2006 10:58 Post subject: |
|
|
Strømsgodset og interesert.
Flo ringte Brattbakk _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 22.02.2006 11:46 Post subject: |
|
|
| Bratigol-jenta wrote: | Hvis Rosenborg ikke ville ha han lenger kunne de å sagt det med det med en gang. De er alt for opphengt i alder. Alder har ingenting å gjøre med hvor god en spiller er.
Hvis man ser på alderen er det rart at Ørjan fortsatt er på laget. |
Litt selvmotsigelser ute og går her, eller? Hvis RBK var for opphengt i alder, burde vel Berg vært ute før Brattbakk? Grunnen til at Berg fortsatt er med er vel at Berg blir ansett for å være en bedre fotballspiller enn Brattbakk? |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 22.02.2006 11:46 Post subject: |
|
|
| Syns det hadde vært artigst hvis Brattbakk gikk til en tippeligaklubb, f. eks Sandefjord, Fredrikstad eller Ham-kam. Så kunne han fortsatt å pynte på målrekorden sin. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 22.02.2006 12:47 Post subject: |
|
|
En av grunnene til at Ørjan fortsatt må være med er jo at den ubrukbare sportslige ledelsen har prioritert å handle inn spisser, som vi har nok av fra før. Det er helt utrolig at man ikke har prioritert midtbanespillere og forsvarsspillere. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
|