|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
abjoern Veteran

|
Posted: 04.06.2012 18:40 Post subject: |
|
|
Synes Eikrem er litt undervurdert blant folket her inne. Eneste norske spilleren som har fot og kreativitet av internasjonal klasse. Er ikke tilfeldig at Solskjær ville ha han med til Aston Villa uten å nøle. Tilfører landslaget noe helt annet enn Henriksen, selv om også sistnevnte har verdifulle offensive egenskaper.
Nordtveit varierer litt for mye, men på sitt beste er han meget dyktig.
Nordtveit - Eikrem
Huseklepp - Henriksen - Gamst
Moa
4-3-3:
Tettey - Nordtveit - Eikrem
Huseklepp - Moa - King
Last edited by abjoern on 04.06.2012 19:00; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 04.06.2012 18:46 Post subject: |
|
|
Har Eikrem en fot og kreativitet av internasjonal klasse, må han i så fall vise det andre steder enn kun Tippeligaen. Han viste lite av dette mot ganske middels internasjonal motstand i Thailand. Jeg gleder meg til å se Eikrem i Europa denne sesongen, da får vi endelig beviset på hvor god denne spilleren egentlig er. Jeg tror på OGS' bedømninger, men jeg vil se det med egne øyne.
Synes laget ditt er greit, men ville byttet Tarik med Huseklepp. Henriksen forsvarer heller ingen plass i en 4-2-3-1-formasjon, men alternativene er ikke de beste. Hussain er veldig spennende, det samme er Berisha. Dæhli blir nok også snart en snakkis om ikke altfor lang tid. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 04.06.2012 19:00 Post subject: |
|
|
Tarik - Overvurdert etter mitt syn. Snakkes om at han gjorde to gode landskamper. Jeg så en haug med dårlige involveringer, selv om han gjorde overraskende mye bra. Faller helt igjennom over TL. Et touch som ikke ligner grisen. Holder ikke a-landslagsnivå.
Berisha - Litt for mye Demidov-takter. Drar av to mann for så å spille ballen rett ut eller til en mann i feil drakt. Må bli litt klokere og stresse litt mindre, men potensialet er der absolutt. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor King ikke kan, når typer som Berisha kan. Hadde King spilt i TL, er jeg rimelig sikker på at han hadde gjort mer ut av seg enn det Berisha har gjort.
Hussain - Gjerne prøve han ut for min del.
Dæhli - Hadde ikke blitt overrasket om han hadde gjort en god figur for landslaget allerede i dag dersom motstanden er riktig.
Jeg så ikke landskampene i januar, men legger uansett lite vekt på dem. Blir fort mye tull i formasjonen vår, og noen ganger skal drillo eksperimentere. En tredjedel av kampene ligger vi jo i ramma på egen banehalvdel i 75 minutter, selv om det ikke har vært så ille de siste to. Eikrem herjer for U21 de gangene han har fått spille, men er tydeligvis hatet av NFF-systemet. Har mer internasjonal erfaring enn de fleste norske spillere.
Synes Henriksen er det beste alternativet som offensiv midt. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 04.06.2012 19:24 Post subject: |
|
|
Er enig at Tarik er overvurdert, men det er også Huseklepp som ikke akkurat har prestert ute i Europa etter Brann-overgangen. Vi mangler enkelt og greit vinger i dette landet. Gamst er vår eneste, og bør brukes på venstrekanten selv om han i øyeblikket i beste fall holder lavt Premier League-nivå. Dæhli kan bli en joker utover. Spiller mye ving i United. Vår Christian Eriksen. Sikker på at han får debut innen VM 2014.
Er litt ambivalent i forhold til Berisha, men jeg registrerer at han stort sett er bedre mot europeisk motstand enn norsk. Litt som Per Ciljan. Det jeg liker med Berisha er at han er en unorsk vinnertype. Han måtte nesten bæres av banen når U19-landslaget ikke kom til mesterskap. Slik liker jeg.
Skulle gjerne sett mer av King. Men da må guttungen bli kvitt skadeproblemene sine og spille fast over tid på et klubblag. Det blir neppe Manchester United. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |