English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Aalesunds FK - RBK
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 29.04.2012 23:31    Post subject: Reply with quote

Elsker disse kamptråd- trådene. Utrolig morsomt å gjenoppleve kampen(e), kommentar for kommentar. Takk til alle sammen for at dere bidrar og at underholdningen blir usedvanlig morsom å lese i ettertid. Hehehe... Tommel'n opp!
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 30.04.2012 00:56    Post subject: Reply with quote

Det viktigste nå er at vi fortsetter å gjenskape de gode prestasjonene sånn at vi kan fortsette å være verdens beste handshake for peacenasjon.

Kanskje alle kapteiner og visekapteiner kan legge inn en femminuttersøkt etter hver trening sånn at vi kan få enda høyere nivå på disse handshakene? Idea
View user's profile Send private message
andrezinho
Veteran

PostPosted: 30.04.2012 01:41    Post subject: Reply with quote

En av HfP-juryens skrekkeksempler på hvor galt det faktisk kan gå.
Back to top
simvik91
Rutinert

PostPosted: 30.04.2012 01:51    Post subject: Reply with quote

Ser ikke for meg mange TL-trenere som ville gått for en slik "bump". Her i Norge skal vi være så jævlig politisk korrekte ass!
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 30.04.2012 10:46    Post subject: Reply with quote

Faktisk har hand shake for peace blitt lagt merke til av FIFA, og det jobbes med å innføre dette i flere turneringer.
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2012 10:48    Post subject: Reply with quote

Simvik91 wrote:
Ser ikke for meg mange TL-trenere som ville gått for en slik "bump". Her i Norge skal vi være så jævlig politisk korrekte ass!

Jeg tror kanskje ikke du forstår hva "politisk korrekt" betyr?
2mas
Sjef

PostPosted: 30.04.2012 12:27    Post subject: Reply with quote

AaFK-treneren har fortsatt et telefonnummer som ikke er skjult for offentligheten. Til tross for den massive hetsen ønsker han ikke å ta det videre på noen måte.

– Jeg burde vel vurdere å kun bruke et hemmelig nummer, men så lenge det bare går på meg og ikke handler om trusler, får jeg vel tåle det. Så lenge vi fortsetter å ta poeng mot Rosenborg skal jeg tåle litt bråk, sier Rekdal.

Les mer: Rekdal pepres med telefonhat etter RBK-kampen

Han oppnår i alle fall å ta fokus unna det som gikk i mot RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende

PostPosted: 30.04.2012 12:39    Post subject: Reply with quote

For en vits av en fyr, vi snakker om en fyr som kaller folk alkiser og idioter i full offentlighet, men han tillater altså seg selv å klage offentlig over at han får noen telefoner etter klovneriene sine.
Back to top
Diskutere
Junior

PostPosted: 30.04.2012 12:55    Post subject: Reply with quote

Henning: Det er håpløst å sammenligne det som blir sagt i en opphetet situasjon mellom to personer etter kamp, og anonyme personer som ringer opp Rekdal etter kamp og kommer med dødstrusler og alt som er. Og at du går ut og forsvarer sånn oppførsel kan jeg bare ikke fatte. Vi (supportere) burde holde oss for gode for dette, selv hvor mye vi misliker spillere eller trenere.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 30.04.2012 13:15    Post subject: Reply with quote

Hvor forsvarer jeg at folk ringer opp Rekdal?
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 30.04.2012 13:25    Post subject: Reply with quote

Tror kansje ikke Rekdal er klar over hvordan han fremstår under og etter kamp. Noen burde kansje ta jobben med å filme Aafk-benken under kamp og sende fila til Reka, så kunne han jo vurdere seg selv. Han opptrer jo ganske spesielt i forhold til de fleste andre lagledere.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.04.2012 13:33    Post subject: Reply with quote

Bruker mye spalteplass idag på å klage over at ikke nok personer fra Rosenborg har takket han for kampen...

Mannen som står foran kamera og skjeller ut folk for å være alkiser og idioter og hvam er, er altså snurt for at folk ikke umiddelbart kommer løpende bort å takker for kampen etter at han har brukt 90 minutter på å skjelle dem ut... Flott type det her Rolling Eyes
Back to top
Diskutere
Junior

PostPosted: 30.04.2012 13:59    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Det at du velger å angripe Rekdal for at han forteller media om dødstrusler kan få en til å anta at du ikke synes det som er gjort er alvorlig nok, og implisitt forsvarer de som ringer han og kommer med avskyelige meldinger.

Normalt sett vil folk ta avstand fra det som har skjedd ved å si noe sånt som "jeg synes de som ringte Rekdal burde holde seg for gode for dette, MEN Rekdal har selv [...]". Dine meldinger har enda ikke tatt avstand fra disse handlingene.

Selv synes jeg det er helt greit at han forteller media om trakasseringen han får, for det hører ikke hjemme noen sted å ringe opp en trener/spiller på denne måten.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.04.2012 14:03    Post subject: Reply with quote

Diskutere:

Det er selvsagt greit at Rekdal forteller om dette, men det er bare 1 setning har bruker på det. Resten bruker han på å trekke RBK ned i gjørma for at de ikke håndhilser nok, ikke er godt nok forbilde, at han mener RBK ikke er hyggelige nok mot han, noe han selv forklarer med at han får gode resultater mot oss etc.

Og strengt tatt: Er det nødvendig å måtte deklarere at man ikke er tilhenger av dødstrusler? I så fall så får jeg si ifra med en gang at jeg er imot tortur, terrorisme og drap også... Rolling Eyes
Back to top
Diskutere
Junior

PostPosted: 30.04.2012 14:44    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins:

Vel, jeg er helt enig i at jeg er lei av Rekdals evige sutring mot RBK, og hvordan dommere "alltid favoriserer Rosenborg" (noe som også kan være taktisk, da dette kan føre til at RBK får flere avblåsninger imot i 50/50 situasjoner, om dommeren har det i hodet at han ikke vil virke som om han favoriserer RBK). Artikkelen er jo også formet av en journalist som ønsker sin vinkling, så det med telefonsamtaler kan ha vært sagt i en bisetning for alt vi vet.

Nei jeg sier ikke at det er nødvendig å deklarere at du ikke er tilhenger av dødstrusler, men jeg er ikke overrasket om én eller flere på dette forumet mener at Rekdal fortjener dødstrusler og andre sjikanøse telefonsamtaler. Og nei, jeg anklager ikke Henning for å være en av disse. Poenget mitt er bare at det virker som om man synes disse truslene er greit når man, i stedet for å ta avstand fra telefonsamtalene, angriper Rekdal for hans egen mobbing av Eirik Bakke.
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 30.04.2012 15:06    Post subject: Reply with quote

What goes around, comes around Reka.
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 30.04.2012 15:30    Post subject: Reply with quote

En ting er iallefall sikkert. Hadde en RBK-trener oppført seg som Rekdal under en kamp, hadde TV-Bergen skrevet saker om det frem til nyttår 2017.
Henri
Legende

PostPosted: 30.04.2012 17:11    Post subject: Reply with quote

Diskutere wrote:
Henning wrote:

Det at du velger å angripe Rekdal for at han forteller media om dødstrusler kan få en til å anta at du

Jeg stoppa å lese der, er ikke interessert i hva du eller andre antar at jeg mener, det kan jeg ikke ta ansvar for.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 30.04.2012 17:51    Post subject: Reply with quote

Utenfor garderobene etter kampslutt på Color Line Stadion skal ha det ha vært heftig verbal krangel og tilløp til slagsmål mellom flere spillere.

- Jeg kan ikke skjønne at dette skal etterforskes. Det vet jeg, for jeg kom inn da dette startet. Jeg vil ikke gå ut med hvem det var som begynte det hele, men det var ikke en Aalesund-spiller og ikke Iversen, og det var ikke noe håndgemeng. Jeg og Henrik Hoff samt Rosenborg-lederne sto som et slags gjerde mellom spillerne, forteller Rekdal.

Les mer: Rekdal: - Oppringt av en som ønsket jeg skulle dø
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Diskutere
Junior

PostPosted: 30.04.2012 18:12    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:

Jeg stoppa å lese der, er ikke interessert i hva du eller andre antar at jeg mener, det kan jeg ikke ta ansvar for.

Det er ditt valg, men da må du på grunn av at du ikke er presis nok også godta at ditt synspunkt i denne saken fremstår som at du synes at Rekdal fortjener dødstrusler på telefonen. Og da må jeg si at du, og også JannesBart, bør ta et oppgjør med holdningene deres. Rekdal er kanskje en fryktelig usympatisk trener til tider, men det gjør ikke slike handlinger aksepterte.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2012 18:32    Post subject: Reply with quote

Hvorfor ta et oppgjør med holdningene sine når han flere ganger har presisert at han aldri har ment det du hevder. Anbefaler deg, som ny bruker, å holde deg mest mulig til sak og ikke person.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Diskutere
Junior

PostPosted: 30.04.2012 18:57    Post subject: Reply with quote

For det første har han aldri sagt at han ikke mener det - han har bare antydet det med å si "Hvor forsvarer jeg at folk ringer opp Rekdal?"

For det andre: Holde meg til sak:
Mine innlegg begynner med at jeg synes det er urimelig å angripe Rekdal for å fortelle media at han har fått dødstrusler, med den begrunnelsen at Rekdal har angrepet Eirik Bakke verbalt før. Basert på denne kommentaren fra Henning er det ikke helt urimelig å tro at han mener at Rekdal fortjener det (eller som JannesBart mener: "What goes around, comes around").

Når Henning deretter sier at han ikke forsvarer de som ringer Rekdal, poengterer jeg at hans første innlegg gir rom for en sånn tolkning, og at han burde være mer presis i innleggene sine. Dette fordi jeg antar at noen på dette forumet faktisk mener det er helt greit å drive med denne type trakassering - noe JannesBart bekrefter. Selv ønsker jeg ikke å se eller å høre at Rosenborgsupportere synker til et sånt lavmål som å ringe inn dødstrusler til en konkurrerende klubbs trener. Jeg tror heller ikke RBKWeb er tjent med å ha forummeldinger som ytrer slike meninger.

Så til slutt kommer det du (Hedon) kaller et personangrep. Henning sier at han ikke bryr seg om hva folk tror han mener. Men da må Henning også forstå at når han skriver upresise meldinger som kan tolkes begge veier, må han forvente at de tolkes begge veier. Når Henning da i løpet av flere poster enda ikke hadde tatt avstand fra telefontruslene valgte jeg å tolke hans første post som at han faktisk synes det var helt greit.

Du sier jeg skal holde meg til sak og ikke til person, noe som ikke blir så enkelt når disse to er en og samme ting. Men la meg da spørre deg: er det ugreit av meg å si at telefontrusler er totalt uakseptabelt?
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 30.04.2012 19:11    Post subject: Reply with quote

Orket ikke lese hele innlegget ditt nå heller, du er åpenbart et troll, men merkelig at du beskylder meg for ikke å være presis når det er du som ikke kan lese. Jeg forsvarer selvfølgelig ikke at noen ringer Rekdal og skjeller han ut, at du trekker dine egne lite logiske konklusjoner om det basert på mitt innlegg sier mest om deg. Mitt siste innlegg om dette uansett hva du kommer med.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 30.04.2012 19:18    Post subject: Reply with quote

Diskutere wrote:
SÃ¥ til slutt kommer det du (Hedon) kaller et personangrep.

Det har jeg så alldeles ikke. Jeg kom med en oppfordring om å holde seg til sak og ikke person. Hvis du er så enormt opptatt av at man skal være presis, bør du selv slutte å tillegge andre meninger og påstander de ikke har kommet med.

Denne diskusjonen er nå slutt, og videre innlegg fjernes.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Svovel
Proff

PostPosted: 01.05.2012 09:57    Post subject: Reply with quote

Diskutere wrote:
Bla bla bla bla

Foreslår at du skifter nick til Kverulere og stikker tilbake til db.no. Den flisa di er det virkelig ikke mere igjen av nå.

Jeg begynte forøvrig å lure på hva som var galt med Reka før kampen her. Normalt er han ute i riksmedia minst ei uke før møter med rbk for å provosere med et eller annet nonsens. Var skuffende stille denne gangen. Han sparte seg tydeligvis bare til kampen. Rakna greit underveis.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Next
Page 16 of 17

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb