View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
batigol Veteran
|
Posted: 23.04.2012 18:01 Post subject: |
|
|
RBK vurderer å hente hjem Annan
Hoftun, JJ, Bratseth og Stig T. hadde møte i dag.
http://www.tv2.no/sport/f...63000.html _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
sunnhetsmannen Senior

|
Posted: 23.04.2012 18:07 Post subject: |
|
|
Tror ikke det er mange som sier nei til Annan-retur. |
|
Back to top |
|
 |
kkakk Rutinert

|
Posted: 23.04.2012 18:09 Post subject: |
|
|
Tror ikke mange i Annan miljøet som sier ja til en RBK retur.... :/ Han hadde vært gull vært å hanket inn til høsten selvsagt! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 23.04.2012 18:13 Post subject: |
|
|
Gode gud så deilig det hadde vært å få hjem Annan! Det skjer neppe, men det hadde vært helt fantastisk!  |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 23.04.2012 18:14 Post subject: |
|
|
Haha, totalt urealistisk, selvfølgelig. Hvorfor skulle han gidde å spille her? Han fortjener langt bedre.
Hadde dog vært en nivåheving av sentral midtbane med mange hundre prosent. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.04.2012 18:16 Post subject: |
|
|
Største smilet jeg har hatt på lenge. Faen så stor den lille mannen var. Få han hjem.
Men ja, du har nok rett. Hvorfor vil han hit?
Vitesse vil vel ha han med videre når låneavtalen går ut? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
jonæz Junior
|
Posted: 23.04.2012 18:17 Post subject: |
|
|
hadde vært en KJEMPE signering. Annan selv er smigret over rbk interesse så er ikke umulig at han kommer tilbake, er vel i første omgang snakk om en låneavtale _________________ Det ska dæm ha, Real Madrid, dæm prøvd! |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 23.04.2012 19:47 Post subject: |
|
|
Vitesse har økonomi som går i rundt Rosenborg minst 2 ganger, så hvorfor skulle ikke Vitesse resignere en låneavtale eller kjøpe Annan, etter at han har spillt godt ? |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 23.04.2012 19:56 Post subject: |
|
|
Annan - Selnæs
Docky - Iversen - Chibbu
Prica(-erstatter)
Lov å drømme! |
|
Back to top |
|
 |
jaime13 Junior
|
Posted: 23.04.2012 20:04 Post subject: |
|
|
andy88 wrote: | Annan - Selnæs
Docky - Iversen - Chibbu
Prica(-erstatter)
Lov å drømme! |
Steiki for et lag  |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 23.04.2012 20:05 Post subject: |
|
|
Bare å legge drømmen død...
Håper heller at møte som var på brakka var at Stig T. har funnet en helt ny venstre side til Rosenborg.. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 23.04.2012 20:08 Post subject: |
|
|
Merkverdig bastant du er i en sak som man enda ikke kan slå fast noer særlig Messi... |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 23.04.2012 20:28 Post subject: |
|
|
Stikk fingeren i jorda 1972MD... Hvor sannsynelig er dette ?
Mine argument for at det ikke blir noe mer enn snakk :
1 .Rosenborg har ikke penger nok.
2. Rosenborg er ikke attraktive nok som klubb lengre.
3. Tippeligaen er ikke attraktiv som liga.
4. Vitesse som klubb er mer attraktiv
5. Nederlansk eresdivisjon er mer attraktiv som liga
6. Schalke vil heller selge, enn å låne ut.
7. Schalke er fornøyd med Annan's utvikling, og vil ha spilleren selv.
8. Å gå til tippeligaen vil svekke hans landslagsambisjoner
Her er mitt eneste Rosenborg argument :
1. Ã… komme "hjem" til kjente omgivelser. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 23.04.2012 20:37 Post subject: |
|
|
Jeg er så forbanna lei av setningen "stikk fingern i jorda" i forbindelse med Rosenborg, jeg tror faktisk hodet mitt kan eksplodere snart!
JJ, Hoftun, Bratseth og Torbjørnsen sjekker ut om det er mulig. De har snakket med Annan mange ganger, så de vet sannsynligvis at Annan kunne vært villig til å komme på lån. Torbjørnsen har gode kontakter verden rundt, så han vet nok med ok sikkerhet hvilke økonomiske utfordringer de møter om de prøver.
Denne gjengen vet sannsynligvis veldig mye mer enn oss om en hypotetisk avtale, og de velger å jobbe for dette på fulle alvor. Da er det sannsynligvis oppnåelig, ihvertfall en mulighet.
Jeg har ikke tenkt til å stikke fingern i jorda når det gjelder Annan, RBKs økonomi, trener eller spillestil! Vi skal sikte høyt og klare det. De som ikke ønsker amisiøse mål og heller vil godta middelmådighet kan ta den fingern å stikke den et annet sted! |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 23.04.2012 21:02 Post subject: |
|
|
Tiden hvor Rosenborg kan gjøre det godt ute i europa er forbi, og dette skyldes økonomi, forskjellene mellom stor og små i europa blir større og større..
Tror det er bare å "stikke fingern i jorda".. Rosenborg tapte konkuransen om Stadsgaard, da han valgt FC København.. Tror nok Vitesse gir RBK større motstand enn FC København gjorde, det var nok mer marginalt valg..
Hva er det som får deg til å tro at Annan kommer til Trondheim, for å spille i snø ? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.04.2012 21:12 Post subject: |
|
|
Angående Stadsgaard så er jo FCK favorittklubben hans, og han sa når han var i RBK at han skulle spille for FCK en dag. Nå fikk han muligheten. Annan har ikke de samme følelsene for Vitesse. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 23.04.2012 21:14 Post subject: |
|
|
Messi wrote: |
Hva er det som får deg til å tro at Annan kommer til Trondheim, for å spille i snø ? |
Sapara handlet dagligvarer på meny solsiden. Annan handlet på coop obs lade. Han er ikke like fin på det som alle andre.
Ja, det er mange grunner til at Annan ikke skulle komme tilbake. Men det er ikke umulig. |
|
Back to top |
|
 |

|
Posted: 23.04.2012 21:18 Post subject: |
|
|
du skriver jo bare tull Messi! Selvsagt kan vi hevde oss i europa igjen, vi gjorde det senest for 5 år siden og det var så og si like store forskjeller da som nå.
At vi tapte Stadsgaard til FCK har veldig lite med hvorvidt vi kan få Annan eller ikke. FCK er for øvrig Stadsgaasrd klubb, klart han ville spille der. Tipper Ciljan kommer hjem til oss om han skal hjem, ikke til FCK, uten at fck-fansen umiddelbart begynner å dytte en haug med fingre i nærmeste blomsterpotte.
Jeg personlig aner ikke om Annan kommer eller ikke, men jeg vet at Annan likte seg veldig veldig godt her, at han har stor sans for JJ, at han har uttalt at han vil tilbake til Norge senere og jeg vet han tok jobben med å lære seg norsk.
I tillegg antar jeg at JJ, Hoftun, Bratseth og Torbjørnsen ikke gidder å bruke tid og krefter på å sjekke ut noe om de er klar over at det ikke er mulig å gjennomføre det.
Når det er sagt så er det veldig langt fra å sjekke ut en mulighet og til spilleren står på treningsfeltet. Det er nok lite sannsynlig at Annan kommer, men det er en spennende tanke og det vitner om at sportslig avdeling ønsker å forsterke laget vårt.
Jeg lar ikke dine "gi opp-tanker" smitte for jeg vet vi kan hevde oss enkelte år i Europa igjen som vi har gjort før, det krever bare endel endringer i hvordan klubben styres. Og jeg vet vi kan hente tilbake gode spillere til klubben igjen, selv om vi ikke får hentet tilbake alle.
Fingern min toucher ikke noe jord, og jeg syns synd på deg som tydeligvis har gitt opp fullstendig og har sluttet å drømme. |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 23.04.2012 21:22 Post subject: |
|
|
En ting jeg lurer på Messi: hvorfor orker du å følge med Rosenborg, skrive her inne om du ikke har trua lenger? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.04.2012 21:23 Post subject: |
|
|
Det 1972 MD sa. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 23.04.2012 21:29 Post subject: |
|
|
Å få inn Annan hadde vært herlig. Tenkte akkurat på Alanzinho også, hadde jo kontrakt til sommeren i år. Men så søkte jeg på han og han forlenget til 2014 for litt over 1 måned siden.
Men Annan og en venstrekant eller spiss i sommer hadde vært herlig. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 23.04.2012 23:23 Post subject: |
|
|
stolavs wrote: | En ting jeg lurer på Messi: hvorfor orker du å følge med Rosenborg, skrive her inne om du ikke har trua lenger? |
Jeg følger Rosenborg fordi det er mitt favorittlag i Norge, jeg har fulgt Rosenborg så lenge jeg kan huske (ca 1980).. Å jeg synes at det er veldig morro hver gang RBK tar en europeisk skalp, det blir nesten det samme følelsen som Follo-fansen hadde for en tid tilbake. Men det blir bare lengre og lengre mellom hver gang.
De utenlanske klubbene forsprang har økt, både økonomisk og spillermateriale. Og det blir bare større sprik, da storklubbene kjøper talenter med hele familier, for å bli bedre. Å jeg gleder meg for hver egenutviklet spiller RBK får fram selv, men jeg tror RBK er tjent med å innse sin plass i hirarkiet. Og da mener jeg utvikle spillere og selge videre til europa.
Synes avstanden mellom Rosenborg (tippeligaen) og europatoppen har økt voldsomt siden 1989, da Rosenborg møtte Sampdoria.. og nå.
Jeg liker også Barcelona, men driver de ikke samme idrett som Rosenborg. Jeg er ikke fan av måten de skaffer seg talentene sine, de kjøper hele familier, hvor familiens håp er 8-9 år kanskje. Rosenborg kan ikke konkurrere med dem på samme premisser.
Foreldrene tør knapt sende 16 åringen sin til Trondheim, for å satse på fotball, når Rosenborg får spilleren, så er de allerde kanskje så mye som 7-8 år i minus på utvikling..
Hvis Rosenborg ønsker seg tilbake til Champions Leauge, så håper jeg at de tar trappen oppover, trinn for trinn, både sportslig og administrativt, de prøve på økonomisk doping i 3-4 år, uten at det ga resultater, RBK fikk sin straff, både sportslig,økonomisk og administrativt...
Jeg er realistisk MD 1972, og jeg er TV2 evig takknemlig for at de har betalt sykt mye penger for rettighetene til å sende tippeligaen, så at tippeligaklubbene årlig får usannsynlig mye penger, ellers hadde avstanden mellom europatoppen og tippeligaen vært enda større..
Håper dette forklarer litt om min interesse for RBK, og hvordan jeg ser på fotballen i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Bølgen Junior
|
Posted: 23.04.2012 23:43 Post subject: |
|
|
Hadde vært glimrende med Annan på midten igjen. Kjente en god trygghet nå han regjerte der.
Men jeg har tenkt litt på venstrebacken vår. Dorsin har vært på det jevne i år. Får meg ikke til å verken slakte eller hylle han.
Jeg bor på Hønefoss, så var på noen treningskamper med Hønefoss her før serien starta og sett kampene på tv når det ikke har kræsja med RBK kamp. Og jeg ble ganske imponert over Alexander Groven (het Hassum før).
Det er virkelig en spiller vi skulle ha sikta oss inn på mot neste år.
Må ha ett kvart øye på det som skjer i byen her når det tross alt har kommet ett tippeliga lag hit. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 23.04.2012 23:50 Post subject: |
|
|
Bitte litt bedre motstand, så får du og alle andre til å se at Dorsin har tapt seg mye. Han er ikke tilstedet defensivt, og børsanmelderne redder han på bakgrunn av et offside mål og en assist mot Tromsø, det skjedde i løpet av 2 sekunder, hva med resten av kampen ? Presse og fans glemmer uhyggelig fort, får håpe at Jønsson ser kampen i reprise, og får det med seg... |
|
Back to top |
|
 |
Bølgen Junior
|
Posted: 23.04.2012 23:53 Post subject: |
|
|
Nettopp derfor jeg skriver at jeg ikke får til å hylle eller slakte han. Han har vært på det jevne til NÅ. Fullstendig klar over at når vingen til motstander laget utfordrer Dorsin med å gå innover i banen så har vi stort sett fått en imot. Derfor syns jeg Alexander er en meget spennende spiller som burde blitt kikka på. |
|
Back to top |
|
 |
|