English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 205, 206, 207 ... 303, 304, 305  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 30.03.2012 18:29    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

Etter det har altså ikke LSK vunnet en eneste kamp i serien. Null seire, fire uavgjort og åtte tap.

Morsomt poeng! Smile Og på søndag kveld: 0-4-9!
Jonaldo
Junior

PostPosted: 30.03.2012 19:10    Post subject: Reply with quote

Hvorfor jeg har så mye imot han?

1. LSK
2. Uttalelser i etterkant av RBK intervjuer

Må rette litt på meg selv. Glemte selvfølgelig Morten Berre
marbismo
Junior

PostPosted: 30.03.2012 21:59    Post subject: Reply with quote

Ok, jeg kjøper folk sin reaksjon på mitt innlegg om Austin, mitt poeng er bare at det er ingen tvil om at han er klasse.. Tror ikke det er realistisk selv og jeg er ikke han største fan, men han hadde gitt oss en ny dimensjon..

Men det som overrasker meg mest her er det at ingen av dere kommenterte Djurdic...
For meg står Djurdic øverst på Ønskelisten nå, sikker på at han virkelig kunne blitt en stor hit i det laget vi nå har på gang..
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.03.2012 22:13    Post subject: Reply with quote

Han skrev nettopp under en ny kontrakt med Haugesund. Han begynner å bli såpass gammel ( 26 i morgen ) at å gå fra en tippeligaklubb til en annen tror jeg ikke er aktuelt for han. Og han har jo vært linket til utenlandske klubber tidligere.

- Torgeir Børven

Last edited by RÃ¥nny on 30.03.2012 22:13; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran

PostPosted: 30.03.2012 22:13    Post subject: Reply with quote

Klasse? Austin er langt fra god nok, middels TL-spiller.
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 30.03.2012 22:27    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Klasse? Austin er langt fra god nok, middels TL-spiller.

Feil. Austin er en topp tippeligaspiller som hadde forsterket midtbanen vår uten tvil.
Back to top
frehan
Proff

PostPosted: 30.03.2012 23:48    Post subject: Reply with quote

Å si at Austin ikke er god nok virker ganske tullete. At du ikke har sansen for han er nå greit nok, men alle ser jo at han er en veldig god spiller.
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 00:01    Post subject: Reply with quote

Tidlig å si men, et av årets signeringer har Brann gjort. Amin Askar ser ut til å være ett kupp..
Back to top
d3
Rutinert

PostPosted: 31.03.2012 00:30    Post subject: Reply with quote

Det er nok som du sier selv, relativt tidlig å si at han er et kupp etter to spilte kamper. Personlig, så tror jeg han dabber av utover sesongen.
Macha
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 00:40    Post subject: Reply with quote

Austin har ikke mye å spille på, at dere syns han fremstår som en særdeles god spiller på et Brann-lag, det får være, men at vi er der nå at han ville vært en forsterkning... flaut.
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 01:39    Post subject: Reply with quote

marbismo wrote:
Ok, jeg kjøper folk sin reaksjon på mitt innlegg om Austin, mitt poeng er bare at det er ingen tvil om at han er klasse.. Tror ikke det er realistisk selv og jeg er ikke han største fan, men han hadde gitt oss en ny dimensjon..

Men det som overrasker meg mest her er det at ingen av dere kommenterte Djurdic...
For meg står Djurdic øverst på Ønskelisten nå, sikker på at han virkelig kunne blitt en stor hit i det laget vi nå har på gang..

er flere her som ville hatt Djurdic på laget, at ikke du har sett at noen har villet det får stå på din kappe.. Det vi trenger etter at Prica/ivers gir seg er akkurat en som Djurdic-målfarlig og en spiller som elsker å lage rom rundt seg selv + er fenomenal til å spille andre rundt seg frie.. ja takk sier jeg.... Very Happy RBK
Huber
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 02:56    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Tidlig å si men, et av årets signeringer har Brann gjort. Amin Askar ser ut til å være ett kupp..

Han og Berisha da eller?
Back to top
Goran
Proff

PostPosted: 31.03.2012 07:13    Post subject: Reply with quote

Lillestrøm signerer Luke Rodgers fra NR Red Bulls. Ser ikke så verst ut, han kommer på tips fra Erik Soler.
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 31.03.2012 09:41    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Austin har ikke mye å spille på, at dere syns han fremstår som en særdeles god spiller på et Brann-lag, det får være, men at vi er der nå at han ville vært en forsterkning... flaut.

Dæven,du er en særing. Austin er knallgod, og hvis han vil til oss, skal vi selvfølgelig ta ham varmt i mot!
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 31.03.2012 10:05    Post subject: Reply with quote

Ute på banen framstår han som en tulling og grisespiller, men i realiteten har han mange kvaliteter. Blant annet har han evne til å legge crossere på 30-40-50 meter, en kvalitet vi ikke har i laget vårt.

Ser man på hva vi hadde i Riseth i 2006 og 2007 er ikke rollen så ulik, men Austin er bedre enn hva Riseth var på det tidspunktet av karrieren.

Austin er en spiller det er lett å elske når du har ham på laget, og like lett å hate når han er på motstanderlaget.

Det er fint om vi klarer oss uten slike spillertyper, men vi har hatt våre fra tid til annen, og Austin er en god spiller som trolig ville hevet oss akkurat nå.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
marbismo
Junior

PostPosted: 31.03.2012 10:25    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

Austin er en spiller det er lett å elske når du har ham på laget, og like lett å hate når han er på motstanderlaget.

Godt sagt!!
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 13:22    Post subject: Reply with quote

Du sier mye fornuftig Kristo, men det der var ikke noe godt eksempel...

Han er ikke "lett" å elske, uansett hvilket lag han spiller for. Hadde han vært rosenborg spiller hadde vi tolerert ham og jeg tviler sterkt på at du hadde forsvart taklinger som den mot Issah om han var VÅR dm og taklet issah på brann.
Back to top
Bye
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 13:46    Post subject: Reply with quote

Kanskje ikke om han hadde takla Issah - som er en gjennomført bra fyr, noe vi ville sett om han hadde spillt på Brann også, men Austin ser til å stå frem som en god lagleder for Brann, og slike typer må en bare like å ha på laget. Det er lettere å tilgi slike taklinger om det av og til kommer mot ufyselige typer også, Austin gjør ikke forskjell på folk sånn sett..
kristobal
Legende

PostPosted: 31.03.2012 14:29    Post subject: Reply with quote

Jeg har aldri vært noen stor tilhenger av stygge taklinger eller ufin opptreden uansett jeg, men supportere får alltid litt andre briller på når det er spillere fra eget lag.

Kan ikke huske at det var så mange kritiske RBK-supportere etter Riseths nedsparkinger mot Stabæk i august 2007 for eksempel.

Siterer fra debattfeltet etter Adressas omtale:
Det skal kjennes på kroppen å møte norges beste fotballag! Riseth blør for drakta og gir 100%! Lerkendal er ikke noe sted for pusekatter - nei, Riseth! Flere kamper i hundre! Stolt av deg!

Vidar spiller med hjertet og full innsats, og deet er lett å skjønne at han irriterer noen av motspillerne og andre. Men; det er ikke noe grunnlag for den kritikken som kommer her.
Hold fred og nyt spillet. Den som spiller stygt får gult og etterhvert rødt kort. Synsing og bæsing ødelegger mer..

riseth e konge !!!!
gunnarson e en dritt !!!!!

Riseth er en kriger som alle lag trenger. Han går etter ballen og gir alt.

osv

(Noen var kritiske også, så det er nevnt. Så var det også her snakk om dueller med et hatobjekt, noe som kanskje stiller saken litt annerledes. At Prica pådro seg et gult kort mot Brann var nå visstnok også veldig bra at han gjorde for å "ta litt igjen" ifølge enkelte).
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Mynthon
Senior

PostPosted: 31.03.2012 14:39    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:

Helt enig!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.03.2012 15:28    Post subject: Reply with quote

Kristobal:

Kan godt hende det ikke var noe særlig kritiske røster nei. Men kommentarfeltet på adressa er vel kilde på lik linje som vgd...

Uansett så er det vel ikke annet enn å si at Austin nok hadde gjort det bra for oss i ligaen, men høyst sannsynlig visst frem svakhetene sine i Europa. Har også en mistanke om at han hadde fått laaangt flere kort hos oss enn hos Brann, da media sannsynligvis hadde kjørt tidenes svertekampanje over flere uker allerede etter første taklinga.

Uansett en grisespiller som er begrenset på mange områder, men som også innehar kampviljen og noen kvaliteter som gjør at han skiller seg ut i den svært middelmådige TL.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 15:53    Post subject: Reply with quote

Vi kan alle vedkjenne at vi misliker Austin for han spiller på Brann og Brann er ikke akkurat favorittlaget vårt.

Akkurat som folk som misslikte Kean og Vieira om de ikke holdt med lagene de spilte for.

Spillere folk hater å spille imot, som er ufine, spisse i kantene, men likefult kansje den viktisgste spilleren på laget.

Det er yderst skljelden vi finner Midtbaneanker som er en fryd å spille imot såfremdt de er ordentlig gode.

Den posisjonen av laget er siste ledd før forsvaret må til pers, og kanje den viktigste bidragsyteren til lite baklengs.

Likefremt så ville vi hatt totalt forandret oppfatning av dem om de spilte på vårt lag. Fordi de gir alt. Fordi de ikke har noen grenser og kliner til 200% i alle dueller. Lag som har slike spillere er heldige, likefremt som vi var da vi hadde Annan.

SÅ vi finner ut at vi missliker Austin fordi han er en Hest___ på banen.
Men vi ville mer en gjerne hatt ham på vårt lag fordi han er mer en god nok og kan fylle den posisjonen vi har Izzy i i dag glimrende.

Vi har ikke Austin så kan bare fortsete å misslike ham.
Vi kan bare håpe Izzy fortsetter utviklingen og blir den spilleren vi alle håper han kan bli, og som samtlige motstandere hater.

Enten må vi ha en Riseth/Kean/Vieira/austin som føkker opp for motstanderen, ellers må vi gå for en playmaker ala Skammelsrud/Pirlo. Det nærmeste vi kommer er Sælnes.

Tror vi finner ut av det på sikt og vokser oss in i rollen som flaggskip i norge igjen!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Adde
Rutinert

PostPosted: 31.03.2012 19:05    Post subject: Reply with quote

Austin? Neitakk.x fysj fysj
D
DonRevie
Proff

PostPosted: 31.03.2012 19:45    Post subject: Reply with quote

Jaja, 4 timer og 15 min igjen. Trekker Erik noe spennende opp av hatten i 12 time kanskje? Smile
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 31.03.2012 19:52    Post subject: Reply with quote

har ingen tro på det, men hvis det plutselig dukker opp en kjapp bakroms-spiss eller en kjapp v.kant så blir ikke jeg veldig lei meg Razz
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 205, 206, 207 ... 303, 304, 305  Next
Page 206 of 305

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb