English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 203, 204, 205 ... 303, 304, 305  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
DonRevie
Proff

PostPosted: 29.03.2012 12:51    Post subject: Reply with quote

Koppis wrote:
Selvfølgelig signerer Svensson!

La oss for all del håpe d ja:)
Back to top
View user's profile Send private message
johannesb
Junior

PostPosted: 29.03.2012 13:36    Post subject: Stopp pÃ¥ pessimismen! Reply with quote

Nå som en ny høyreback har kommet inn, må vel pessimismen slutte!
Nå har vi mest sannsynlig det beste laget i tippeligaen, og jeg har stor tro på at vi kan kjempe om gullet i år!

Det mest positive med Ankersen, er at han virker som en veldig offensiv back-type. Det er jo en stil RBK kjører, og en spillerstil han vil passe godt inn i!

Moderne backer er ikke lenger så opptatt av det defensive, men det å være gode offensivt. Det støtter jeg, og han har en gjennombruddskraft og fart som minner meg om en Rafael på United eller Dani Alves på Barcelona.
SÃ¥klart ikke like god, men samme spillerstil!

Det bør vi applaudere Hoftun for!

Lenge leve RBK! I år blir det gull!
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 29.03.2012 13:45    Post subject: Reply with quote

Applaudere Hoftun? For at han gjør iallefall litt i den jobben til han er satt til å gjøre? Nei her er det ingen applaus for at han henta en høyreback. Og det 3 mnd for sent. Hadde han gjort jobben sin hadde spillerne som skulle hentes før denne sesongen vært på plass 1. januar. Samme gjelder i fjor. Issah, Chibuike og Dockal skulle vært på plass 1. januar i fjor. Hoftun er konsekvent på etterskudd når det gjelder spillerlogistikk. Dette er en helt håpløs måte å jobbe på. Virker på meg at han finnes ikke strukturert i jobben sin og er et rotehode.

Få på plass en sportslig leder som faktisk klarer å gjøre jobben sin. Ha kontroll på spillerne som er i klubben og på spillere som skal inn. Dette er den viktigste jobben en sportslig leder har og noe som Hoftun ikke har klart å gjøre på tilfredsstillende måte siden han fikk denne jobben for 4 år siden. Hvor lenge skal en person vise at man ikke håndterer jobben sin før man får fyken? Hoftun må iallefall være den personen som har klart å vært i jobben sin lengst innenfor den kategorien..
Back to top
WildRover
Proff

PostPosted: 29.03.2012 13:55    Post subject: Reply with quote

Henriksen og mest sannsynlig Prica ut i sommer gjør at Hoftun og Torbjørnsen går en travel vår i møte. Kanskje også Svensson ryker, men der mener jeg vi allerede har bra backup i form av Berntsen, Midtsjø og Åsen.
Prica blir den verste/dyreste å erstatte. Ikke lett å finn en spiss som er god for +15 mål pr sesong. Ser Senghor er nevnt, men blir kanskje for dyr? Kristobal's Majtan? Djurdjic er nok den mest sannsynlige her.
Harmeet Singh er ingen dum Henriksen-erstatter, eller kanskje Tettey har hjemlengsel Smile
Ellers bør vi se etter en rask venstreving.
Back to top
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 29.03.2012 14:38    Post subject: Reply with quote

Blir spennende å se om han Ujah kopien fra Nigeria, kommer eller ikke.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 29.03.2012 15:07    Post subject: Reply with quote

Om det er slik at man har funnet et 19 år gammelt talent som "Stiller Ujah i skyggen", så er det noe som SKAL handles inn uansett om man trenger spiss akkurat nå eller ikke, og om man har litt stram økonomi eller ikke.
For da snakker vi om et sykt stort talent som allerede nå kan være med å bidra.
Back to top
beejay
Senior

PostPosted: 29.03.2012 15:09    Post subject: Reply with quote

hva er sagt om han ujah-kopien da?
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 29.03.2012 15:16    Post subject: Reply with quote

Svært enig med Dolphins her. Ta også med at vi står med èn spiss mindre, kanskje to om et år, så trenger vi uansett påfyll. Slik sett er det en perfekt anledning å hente en spiller som trenger litt tid - han får spilt med rutinerte spisser nå og får et år med innhopp og akklimatisering (om nødvendig) før han skal kunne gå rett inn.

Dette ryktet har gått meg hus forbi. Hvor kommer det fra? Hvilke kilder og når?
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 29.03.2012 15:24    Post subject: Reply with quote

Er vel denne famøse Nigeria-turen det refereres til?
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 29.03.2012 15:34    Post subject: Reply with quote

Viseth som står bak det Nigeria-ryktet ja. Skrev en del om den turen, og lovet tilbakemelding på hva som ble utfallet. Så varte det og rakk, han fikk ikke snakket med kilden etter hjemkomsten, andre her inne stilte hele turen i tvil og så kom Viseth med det at han ikke ville fortelle hva kilden hadde sagt likevel - og ba folk sende direktemelding for å høre. Nå frister han altså med ryktet på ny, så gjenstår det å se om Viseth følger opp med noe konkret - eller om det blir som med alle de andre nigeriabrevene - en masse mas og store lovnader helt til man faktisk vil høre hva det går ut på.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
d3
Rutinert

PostPosted: 29.03.2012 15:36    Post subject: Reply with quote

m1chael wrote:
Dette er ikke noe overgangsrykte i den forstand, men jeg ble tipset om en spiss som vistnok setter Ujah i skyggen. Har ikke sett han selv, men skal få tilsendt "skrytevideo" når den var klar. Og nei, det finnes ikke noe av vedkommende på YouTube, enda Smile. Sjelden sett noen så oppglødd på lenge Smile men vedkommende var klar på at det var første mann til mølla da flere klubber har fått tilsendt DVD. Så selv melding til/fra noen i Brann Sad men at ønsket var at vedkommende burde gå til RBK. Kjenner at jeg ikke klarer å ta av før jeg har noe konkret, men det blir spennende å se hvor god vedkommende er.

Zorac

Det er vel dette som kom fram om spilleren dere snakker om.
hke
Junior

PostPosted: 29.03.2012 15:37    Post subject: Reply with quote

Ser du prøver å "latterliggjøre" Viseth-storyen.

Greit nok at du ikke tror på det, det står man jo fritt til, men når du forteller historien kan det være greit å si at Viseth også fortalte alt han hadde fått vite, ikke på PM, men til alle. Han sa først at han skulle ta det på PM, men når det ble så mange som ville vite det der så sa han det i en eller annen post her.

Last edited by hke on 29.03.2012 15:38; edited 1 time in total
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 29.03.2012 15:37    Post subject: Reply with quote

Ok. Kjenner til den saken. Virket bare som det var et nytt og mer konkret rykte som hadde dukket opp. Men da gjør jeg som jeg pleier - venter og ser..

EDIT:
Raul - takk for repost. Hadde ikke sett den.
Recon
Legende

PostPosted: 29.03.2012 19:51    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Om det er slik at man har funnet et 19 år gammelt talent som "Stiller Ujah i skyggen", så er det noe som SKAL handles inn uansett om man trenger spiss akkurat nå eller ikke, og om man har litt stram økonomi eller ikke.
Hva har jeg gått glipp av nå?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 29.03.2012 19:58    Post subject: Reply with quote

"gjesp"
Back to top
d3
Rutinert

PostPosted: 29.03.2012 21:45    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
1972 Miami Dolphins wrote:
Hva har jeg gått glipp av nå?

Det står to innlegg over deg hva det dreier seg om, ramma inn i en sitat boks . Faen da mann, følg med Razz
aggyl
Senior

PostPosted: 29.03.2012 21:49    Post subject: Reply with quote

Venstre kant = Emil Larsen (20) spiller i Lyngby

http://da.wikipedia.org/w...mil_Larsen

Keeper = Jonas Lössl (22) spiller Midtjylland

http://da.wikipedia.org/w...L%C3%B6ssl
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 29.03.2012 22:17    Post subject: Reply with quote

Raul wrote:
Det står to innlegg over deg hva det dreier seg om, ramma inn i en sitat boks . Faen da mann, følg med Razz
Jeg så dét, men det sa meg ikke så mye.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
d3
Rutinert

PostPosted: 29.03.2012 22:45    Post subject: Reply with quote

Hele innlegget til m1chael ble nok tatt litt utav proporsjoner. Det er egentlig ikke noe vannfast ved det bortsett fra at spilleren selv skal være god/bedre en Ujah.
marbismo
Junior

PostPosted: 30.03.2012 00:03    Post subject: Reply with quote

Sannsynligheten for at Prica og Henriksen forsvinner iløpe av 2012 er vel nå meget stor og je mener personlig at de bør erstattes av Nikola Djuric og Rudolph Austin. Mulig at Austin ikke vil men om interessen for han fra utlandet uteblir er det verd et forsøk selv om han blir en dyr bosmann spiller. Djuric mener jeg er akuratt den type spiss RBK trenger, rask og veldig målfarlig. Hadde virkelig likt å se han i RBK trøya ja..

Eller så mener jeg at vi langt ifra er ferdig med å handle backer, Høiland blir ikke yngre og snart er Ankersen eneste alternativ på høyre side samt at Dorsin snart bør skiftes ut for ikke å snakke om at vi trenger et alternativ der også..

Så er jo også spørsmålet hvor lenge Iversen og Ørlund blir.. Ørlund er vel uansett snart ikke god nok..
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 30.03.2012 07:33    Post subject: Reply with quote

austin er en dass, vil aldri se ham i rbk-trøye
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 30.03.2012 07:42    Post subject: Reply with quote

Enig. Det finnes gode spillere som ikke er en gris.
Back to top
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 30.03.2012 08:08    Post subject: Re: Stopp pÃ¥ pessimismen! Reply with quote

johannesb wrote:
Nå som en ny høyreback har kommet inn, må vel pessimismen slutte!
Nå har vi mest sannsynlig det beste laget i tippeligaen, og jeg har stor tro på at vi kan kjempe om gullet i år!

Det mest positive med Ankersen, er at han virker som en veldig offensiv back-type. Det er jo en stil RBK kjører, og en spillerstil han vil passe godt inn i!

Moderne backer er ikke lenger så opptatt av det defensive, men det å være gode offensivt. Det støtter jeg, og han har en gjennombruddskraft og fart som minner meg om en Rafael på United eller Dani Alves på Barcelona.
SÃ¥klart ikke like god, men samme spillerstil!

Det bør vi applaudere Hoftun for!

Lenge leve RBK! I år blir det gull!

Hoftun fortjener absolutt ingen applaus, enda. Han skal levere mye mer enn et svært usikkert kort fra dansk nivå to for å fortjene det.
Det er flott å være positiv, men man skal ikke være ubetinget positiv, slik du virker å være. Da er man, etter min mening, bare naiv og blåøyd.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 30.03.2012 08:50    Post subject: Reply with quote

Jeg tipper at hadde vi henta Austin hadde han blitt en ny Riseth. Altså den forstand at han er vår idiot. Når det er sagt så vil jeg helst ikke ha idioter i laget, men skal man ha en eksepsjonell "DM" så er det nesten bare å forvente at vi får en og annen fjøsnisse

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 30.03.2012 09:14    Post subject: Reply with quote

Sjeldent aldri har vi vel fått noen gode spillere fra SKB. Eneste unntaket er vel Trond Egil Soltvedt. Han fikk vel i sin tid fyken i Brann sånn at vi fikk tak i han. Og han var jævlig god. Kunne godt ha tenkt meg en slik type i RBK igjen.

Austin vil jeg derimot aldri se på RBK. Utvilsomt en god spiller og kanskje en ok type på privaten, også. Men det er vel hevet over enhver tvil, at han har bevist at han er en råtass av en idiot. Riktignok lite kort ifjor, (4 gule?) men man sitter jo med hender og bein i kjeften og biter negler for når det skal smelle igjen. Vil ikke være bekjent av sånne spillertyper på RBK. Dyr ville han også blitt. Nei, spar meg for Rudolf!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 203, 204, 205 ... 303, 304, 305  Next
Page 204 of 305

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb