View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
m1chael Senior

|
Posted: 27.03.2012 22:40 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | Jeg syns at m1chael har funnet en fin balanse mellom å gi nok info og å gi for mye info. Tror ikke at RBK har blitt skadelidende etter noen av de "hintene" m1chael har kommet med. Det er bra.
Det er nok av dem som ville lagt inn alt de visste her inne for å få ei stjerne i margen... |
Takker for det
Prøver å holde det på et jordnært nivå og deler kun det som jeg kan stå for. _________________ Turn up the good, turn down the suck |
|
Back to top |
|
 |
DonRevie Proff
|
Posted: 27.03.2012 22:53 Post subject: |
|
|
Fortsett med d du m1chael:) |
|
Back to top |
|
 |
aggyl Senior
|
Posted: 27.03.2012 23:29 Post subject: |
|
|
Gi Prica et ultimatium, signer nå, eller forsvinn. Jeg er drit lei av Prica, han begynner å bli gammel, ja, han scorer mål, men det er virkelig ikke en prica type jeg vil ha på dette Rosenborglaget. Helt fra starten har jeg sagt at Chibuike bør være spydspiss, å ikke i mellomrommet. Med en ny spiss med target kompentanser, hadde jeg likt at begge spissene var sammen på topp, og ikke bak hverandre.
Da kan Chibuike både være en som fordeler ballene, som går på løp, eller som dribler av en eller to. En perfekt makker hadde vært Djurdjic.
Etter all dumhet og trolling fra meg, er jeg innstilt på å gå videre, og håper alle aksepterer det. Med all respekt beklager jeg min oppførsel! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.03.2012 23:31 Post subject: |
|
|
EDIT _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Last edited by Recon on 27.03.2012 23:32; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 27.03.2012 23:31 Post subject: |
|
|
The proof of the pudding is in the eating, aggyl  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.03.2012 23:47 Post subject: |
|
|
Disse ryktene som kommer fra en hvis skribent her inne i det siste tar jeg med ett trailer lass med salt gitt.... |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 28.03.2012 09:53 Post subject: |
|
|
Burde RBK vært inne i denne diskusjonen?
TV2 wrote: | Landslagskeeper på vei til Brann
Den islandske landslagskeeperen Hannes Thór Halldórsson (27) kan bli løsningen på Branns keeperproblem. |
http://www.tv2.no/sport/f...43845.html _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 28.03.2012 10:18 Post subject: |
|
|
Hoftun sa han trodde det var siste signeringen i dette vinduet, men var ikke bastant. Kan vi håpe på at det kommer inn en mann til? En spiss eller kjapp, driblesterk kantspiller hadde ikke vært meg imot  _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 28.03.2012 10:21 Post subject: |
|
|
Ta det i dedikert tråd kanskje. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 28.03.2012 10:30 Post subject: |
|
|
frehan wrote: | Hoftun sa han trodde det var siste signeringen i dette vinduet, men var ikke bastant. Kan vi håpe på at det kommer inn en mann til? En spiss eller kjapp, driblesterk kantspiller hadde ikke vært meg imot  |
Tja, jeg ville ikke holdt pusten...
Hoftun til RBK.no wrote: | Overgangsvinduet stenger på lørdag, og Hoftun regner med at det ikke skjer noe mer hverken på inn eller ut-fronten.
- Nå har vi god dekning på alle plasser, så mest sannsynlig er vi ferdige i dette vinduet. Men jeg har lært meg at man aldri skal si aldri. |
Joda, han holder muligheten åpen, men jeg har ingen tro på at det skjer noe mer. Han mener tydeligvis, i motsetning til meg, at vi har god dekning på spissplass...
Håper Ujah ikke blir klar for LSK før etter kampen i helga...  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 28.03.2012 10:38 Post subject: |
|
|
Hentesveis wrote: | frehan wrote: | Hoftun sa han trodde det var siste signeringen i dette vinduet, men var ikke bastant. Kan vi håpe på at det kommer inn en mann til? En spiss eller kjapp, driblesterk kantspiller hadde ikke vært meg imot  |
Tja, jeg ville ikke holdt pusten...
Hoftun til RBK.no wrote: | Overgangsvinduet stenger på lørdag, og Hoftun regner med at det ikke skjer noe mer hverken på inn eller ut-fronten.
- Nå har vi god dekning på alle plasser, så mest sannsynlig er vi ferdige i dette vinduet. Men jeg har lært meg at man aldri skal si aldri. |
Joda, han holder muligheten åpen, men jeg har ingen tro på at det skjer noe mer. Han mener tydeligvis, i motsetning til meg, at vi har god dekning på spissplass...
Er vel strengt tatt veldig god dekning på spissplassen nå.
Håper Ujah ikke blir klar for LSK før etter kampen i helga...  |
|
|
Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 28.03.2012 10:40 Post subject: |
|
|
WildRover wrote: | Hvis summen det spekuleres i er 3-4 mill, hvorfor ble han ikke hentet i januar? Er vel ikke all verden med risiko for den summen.
En annen ting, hvis Issah ikke presterer i år bør vi vurdere Starts Solomon Owello.
"I slutten av forrige uke testet Start-spillerne både hurtighet, spenst og kondisjon. Der fikk den lille nigerianeren virkelig bekreftet den gode formen sin. Owello knuste nemlig klubbrekorden på kondisjonstesten, hoppet høyt i spenstkonkurransen og var like rask som Ernest Asante på et av de syv hurtigløpene over 30 meter."
"Owellos kontrakt med Start går ut ved årsskiftet, men midtbanespilleren er lite lysten på å prate om fremtiden."
http://fotball.fvn.no/for...230161.ece |
Dette er det lenge siden jeg har sagt.
Løp å kjøp. Det er det nærmeste vi kommer annan i norden.  _________________ vi banker Alltid LSK |
|
Back to top |
|
 |
Pondus_81 Junior
|
Posted: 28.03.2012 10:42 Post subject: Og da var vi ferdig .... |
|
|
Det skulle bare mangle om det ikke kom inn en spiller, men han kommer for sent, ingen veit om han forsterker laget. Laget skriker fortsatt etter en kjapp bakromsspiss og en rask midtstopper. Denne signeringen betyr nesten ikke noe. Fortsatt står vi forran en katastrofesessong og en 10 plass. |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 28.03.2012 11:35 Post subject: |
|
|
Mervan Celik har enda ikke skrevet under noen kontrakt med GAIS. HAr lest at noen har uttalt for han at GAIS er det eneste alternativet for han i Skandinavia. Men om man tar en tlf og forhører seg, så kan det fort være at pipa får en annen lyd. Investorene våre sier jo også at det er aktuelt å gå inn med mere penger, om Hoftun finner en spiller som han virkelig har lyst på. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
|
Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 28.03.2012 11:36 Post subject: |
|
|
Får vi en til, håper jeg på Mervan Celik.
EDIT: frehan slo meg med 30 sek . |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 28.03.2012 11:46 Post subject: |
|
|
Hva er det de gjør i GAIS som gjør at spillerne digger den klubben? Wanderson var jo også helt frelst og ville ikke bort. |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 28.03.2012 12:01 Post subject: |
|
|
Burde kanskje sendt en gjeng fra brakka på studietur dit.. |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 28.03.2012 12:01 Post subject: |
|
|
Noen som har en anelse om nivå Freddy Adu ligger på nå? Ser han er i tyrkisk 2.divisjon. Det var noe snakk om at han var aktuell for en dansk klubb sist sesong(?), men ble ikke noe av. Han er en som virkelig kunne skapt litt blest rundt klubben. Kunne vært spennende. Men det er klart at han må være i besittelse av ferdigheter også, for at det skulle kommet noe positivt ut av det.
Bare en spennende tanke fra min side  _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
|
Back to top |
|
 |
practor Senior
|
Posted: 28.03.2012 12:03 Post subject: |
|
|
Fosningen wrote: | Får vi en til, håper jeg på Mervan Celik.
EDIT: frehan slo meg med 30 sek . |
kan han spille venstre midtbane/ving? og er han hurtig? |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 28.03.2012 12:11 Post subject: |
|
|
Kan ikke uttale meg om hurtigheten hans, for det er jeg ikke helt sikker på. Men han er en dribleglad kantspiller. Høyrebeint, men blir brukt på begge sidene. Mener han for det meste har vært på venstrekanten, noe som er utmerket for oss. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 28.03.2012 12:42 Post subject: |
|
|
Max wrote: | Hva er det de gjør i GAIS som gjør at spillerne digger den klubben? Wanderson var jo også helt frelst og ville ikke bort. |
Wanderson ventet vel eller hadde nettopp fått barn i den perioden vi virkelig ønsket hans signatur, noe som gjorde at valget hans falt på trygge omgivelser og trivsel.
Det er uansett beundringsverdig at en klubb som GAIS innehar den evnen, men det har nok mye med spillerne å gjøre også. _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 28.03.2012 13:07 Post subject: |
|
|
frehan wrote: | Noen som har en anelse om nivå Freddy Adu ligger på nå? Ser han er i tyrkisk 2.divisjon. Det var noe snakk om at han var aktuell for en dansk klubb sist sesong(?), men ble ikke noe av. Han er en som virkelig kunne skapt litt blest rundt klubben. Kunne vært spennende. Men det er klart at han må være i besittelse av ferdigheter også, for at det skulle kommet noe positivt ut av det.
Bare en spennende tanke fra min side  |
Han er ikke i Tyrkia. Han er MLS spiller i Philadelphia Union. Så han i noen kamper for USA i fjor sommer, Synes han viste gode takter. Tror han hadde gjort det bra i TL. Men tror ikke han kommer til å forlate USA igjen med det første. |
|
Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 28.03.2012 13:39 Post subject: |
|
|
[quote="Vegard2711"] frehan wrote: | Noen som har en anelse om nivå Freddy Adu ligger på nå? Ser han er i tyrkisk 2.divisjon. Det var noe snakk om at han var aktuell for en dansk klubb sist sesong(?), men ble ikke noe av. Han er en som virkelig kunne skapt litt blest rundt klubben. Kunne vært spennende. Men det er klart at han må være i besittelse av ferdigheter også, for at det skulle kommet noe positivt ut av det.
Bare en spennende tanke fra min side  |
Hadde han vært 5 år yngre hadde jeg hoppet i taket. Har sett en del MLS-kamper og nivået er enda dårligere enn TL. Han spilte også for Randers en periode. Bunnklubb i Dansk SL og der spilte han ikke fast engang.
Ble regnet som en av verdens største talenter en gang, men jaggu gikk det dårlig med han gitt. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.03.2012 13:59 Post subject: |
|
|
Kanskje ikke så rart at Adu ikke spilte fast i Randers, da han kun var der på et treningsopphold for å holde formen i orden. Spilte vel den ene treningskampen for andrelaget som gikk imens han var der. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 28.03.2012 14:06 Post subject: |
|
|
Much Adu about nothing... _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
|