| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brego Veteran
|
Posted: 20.03.2012 16:59 Post subject: |
|
|
| Hadde vel vært bedre å dytte Strandberg ut på høyreback. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 20.03.2012 17:02 Post subject: |
|
|
| Per i dag ja kanskje, men jeg forutsetter faktisk at det kommer inn en solid høyreback i løpet av uka. Så naiv går det an å være... |
|
| Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 20.03.2012 17:49 Post subject: |
|
|
Litt offtopic men kommer dere inn på rbk.no? prøvd å komme inn i ett kvarter nå og ingenting skjer? stor oppdatering i forbindelse med signering av ny back?... ja, så skada blir man av å vente på at noe skal skje at man koker opp sånne ting  _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 20.03.2012 18:03 Post subject: |
|
|
Ja. Kommer inn
Løsninga bak RBK.no er vel som alt annet i klubben. Av laber kvalitet;-) |
|
| Back to top |
|
 |
SteinarG Rutinert
|
Posted: 20.03.2012 18:45 Post subject: |
|
|
Er det noen jeg vil sprenge banken for å hente, så er det Demi. Norsk, enorm vinnerskalle, skaper entusiasme, knallgod... Itillegg er vel sannsynligheten for at han blir her lenge, ganske god, dersom han først flytter "hjem".
Er muligheten der for å hente Demidov, så er det ikke tider for å bedrive innsparing lengre... |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 20.03.2012 19:17 Post subject: |
|
|
| så lenge demi ikke ønsker seg tilbake til oss så er det ingen vits verken å sprenge banker eller gaule på hoftun. seff skader det ikke å komme med et tilbud, men jeg tror at enga alt har fått denne spilleren. Desverre! |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 20.03.2012 19:43 Post subject: |
|
|
Det er nå bevisst igjennom flere år at norsk tippeliga er utrolig svak, internasjonalt. Så når en spiller har spillt i utlandet, og sier at en norsk tippeligaklubber er en aktuell klubb å spille for, og i tillegg har utenlanske klubber som er aktuell for bl.a Serie A klubb, så vitner det om at spilleren mangler ambisjoner.
En spiller uten ambisjoner bør være uaktuell for RBK, uannsett hvem det er.
Hører foresten rykter om at Henriksen jr takket nei til Brugge fordi at han ønsket seg til en stor klubb i sommer... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 20.03.2012 19:57 Post subject: |
|
|
Om en spiller som Demidov vil hjem til Norge så driter jeg i om det er uambisiøst. Han er knallgod og ville forsterket oss soleklart. I tillegg en skikkelig vinnerskalle og leder.
Angående ryktet du har hørt så kan det hende du leste det i tv2s artikkel om TLs 25 største salgsobjekter, der tv2 sier de har erfart nettop det. |
|
| Back to top |
|
 |
galacticnorth Junior
|
Posted: 20.03.2012 20:18 Post subject: |
|
|
Det var da svært til negativitet. Når jeg ser enkelte her hevde at vi stiller med et svakere lag enn til seriestart ifjor så kan jeg bare klø meg i hodet.
Vi har mistet fredrik winsnes, michael lustig, trond olsen, lago, bakenga og morten moldskred.
Vi har fått inn John Chibuike, steffen iversen, dockal, issah, strandberg, berntsen samt at i realiteten Jim Larsen som vel fikk en uke på å trene med resten av laget før seriestart ifjor.
Det sier seg selv at kvaliteten på dagens stall er mye bedre enn på samme tid ifjor. Ellers skal vi dømme Janne etter årets sesong....ikke for fjoråret der han ikke fikk inn spillere til å erstatte de som forsvant. Ikke fikk han en hel vinter til å samspille et lag heller siden han kom sent (dog ikke så sent som spillerne som kom inn midt i sesongen). Og da fikk jeg sagt mitt til den lille klikkenb brønnpissere her inne og kan si takk for meg. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 20.03.2012 20:22 Post subject: |
|
|
| dersom Høiland blir skadet, eller fortsetter å prestere dårlig, ville jeg vel tippa at Wangberg blir erstatteren på høyreback. det er uansett lite backup i forsvaret - bare Rønning igjen da. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 20.03.2012 20:30 Post subject: |
|
|
| Ryktet stammer fra Lerkendal. Tyskland,Frankrike og Nederland er mest sannsynnelig, sier kilden.. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 20.03.2012 20:32 Post subject: |
|
|
| Det tror jeg faktisk kunne vært løsningen,masse defansive fibre og ikke tømme høyresiden helt til stadighet.Rosenborg sliter jo uansett med å komme til innlegg.Wangberg tror jeg er et mye bedre alternativ enn Høyland,men det tror neppe Janne: |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.03.2012 20:39 Post subject: |
|
|
galacticnorth:
- Vi stiller til seriestart uten høyreback.
- Vi har solgt vekk den eneste hurtige eksplosive spissen vår.
- Vi har fått inn enda en midtstopper som ikke høyner nivået vårt.
- Vi mistet også Ciljan som du ikke har tatt med.
- Stallen er enda tynnere enn den var i fjor, et par skader eller suspensjoner samtidigi som det spilles U-kamper, så kan vi ikke stille lag.
Det er nok riktig at troppen er bittelitt sterkere i år enn den var i fjor. Men vi har ingen høyreback, vi har solgt den eneste hurtige og eklosive spilleren vi hadde i troppen, og troppen er faretruende tynn.
JJ hadde da første trening med laget 10 januar, det kvalifiserer aboslutt ikke til å "ikke ha tid til å samspille et lag"
Det er heller ikke fnugg av fremgang spillmessig å se etter at JJ har styrt laget i 15 mnd, hvorfor skulle alt bli bedre de neste 5 dagene? |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 20.03.2012 20:40 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Ryktet stammer fra Lerkendal. Tyskland,Frankrike og Nederland er mest sannsynnelig, sier kilden.. |
Bare jeg som erter deg litt siden du kom med et "insiderykte" etter at det er skrevet i en av landets største nettaviser.  |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 20.03.2012 20:50 Post subject: |
|
|
| Vel, de har nok snakket med samme mann. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 20.03.2012 21:18 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | Viss ikke Hoftun klarer å hente inn en etablert back innen ca en uke, er det vel duket for et kjøp eller lån av Jørgen OØ. Det er for få sidebacker i klubben. Jeg mener å huske at Høiland såvidt har vært innom venstrebacken hos Drillos....?
Er ellers spent på hvordan våre stoppere vil opptre i vårsesongen. Skal slett ikke se bort fra at det også må forsterkes i denne posisjonen i sommer. Får håpe at Larsen og Strandberg får et løft og overbeviser de kommende par mnd. |
Er vel så spent på midstopperne som Høiland.
Larsen, Strandberg, Verner Rønning og Wangberg oser av gjennomsnitt og temposvakhet. Ser for meg at det løper noen kjappe spisser rundt i Molde og Vålerenga som bare venter på å utfordre våre stoppere. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 20.03.2012 21:38 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | "Han er for god, så han bør vi ikke kjøpe."
Glad du ikke har jobben til Hoftun, josinho. |
Josinho er Hoftun |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 20.03.2012 22:01 Post subject: |
|
|
| Finnes jo mange bevis på at 2 temposvake midtstoppere kan gjøre en dynamitt jobb sammen. Men da må de til de grader ta det igjen på klokskapen, der føler jeg Larsen sliten noe voldsomt på markering innenfor egen 16 meter og det å bryte spille foran angrepet til det andre laget. De 2 målene fra 1-0 -> 3-0 i vikingkampen var slett markeringspill fra Larsen. 1 straffen var soleklar holding av Biffen, mens den andre var litt 50/50. Så jeg er langt mere skeptisk til Larsen denne sesongen en Strandberg. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 20.03.2012 22:03 Post subject: |
|
|
Leste inn/ut spillerloggestikken på tv 2,og Rosenborg er helt klart den store taperen.Jeg kan ikke si at Hoftun har gjort en eneste posetiv innvolvering,men setter et lite utropstegn ved Berntsen,men det er vel ikke han som er tiltenkt bærebjelkerollen i dette laget?
Its "not" hope in the hanging snore.
Jeg lurer på hva Hoftun,Stig T og gjengen kaster gryna,for jeg vil gjerne også ha litt av kaken. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 20.03.2012 22:24 Post subject: |
|
|
| Kent wrote: | | attach wrote: | "Han er for god, så han bør vi ikke kjøpe."
Glad du ikke har jobben til Hoftun, josinho. |
Josinho er Hoftun |
Nei jeg er ikke det, Ivar Hoff. Du har ikke skjønt poenget mitt og det er ikke så rart siden det er opplest og vedtatt at du har kompetanse i inkompetanse.
Forresten har også jeg tidligere uttrykt bekymring for disse middelmådige stopperne våre. Det er vel kun Strandberg vi fortsatt kan håpe blir noe mer enn stallfyll av stopperne våre. De tre andre har bevist hva de er gode for. Rettere sagt, hva de ikke er gode for; E-cupspill og seriegull. |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 20.03.2012 22:37 Post subject: |
|
|
http://www.nettavisen.no/...360183.ece
Folk skal prise herren for at jeg ikke er ansvarlig for overganger til RBK - jeg hadde gått på dette uten å blunke engang. Bare tenk dere: Per Verner Rønning og Hernan Crespo på samme lag. Bare smak på det. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 20.03.2012 22:45 Post subject: |
|
|
| Crespo scora 9 mål i serie a i fjor, så han hadde sikkert holdt meget høyt tippeliganivå i år også. Men 10 mill er vel kanskje litt i drøyeste laget hehe. Dog sikkert tjent inn en del på sponsorer/publikum. |
|
| Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 20.03.2012 22:46 Post subject: |
|
|
Slapp av nå josinho. Hvis du ikke skjønte det, var vi faktisk enig med hensyn til midstopperparet.
Var innlegget om spillerkjøp jeg reagerte på. Du sitter og forsvarer en innkjøpspolitikk som jeg mener er hovedårsaken til at denne klubben er kjørt i senk. Hvis du mener det er inkompetanse lever jeg godt med å være uenig med deg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 20.03.2012 22:54 Post subject: |
|
|
| Dolphin, jeg skjønner ikke hvordan du allerede nå kan fastslå at Strandberg ikke vil heve nivået vårt? |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 20.03.2012 22:58 Post subject: |
|
|
syns det så ut som om Strandberg hadde mere fart og tempo i kroppen en Larsen under kampen mot Viking? eller er jeg helt på jordet? kan nok ikke måle seg med Stadsgaard, men bedre en PVR, tar jo moonwalk raskere en han i full spurt.. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
|