View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 06.03.2012 17:06 Post subject: |
|
|
Har ikke fått såilt så mye da siden han kom i slutten av Januar. 5 kamper har det vel blitt i Ligaen. Vet ikke hvordan han har spilt der, men så litt av han da han spilte i GAIS og han virker lovende. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.03.2012 17:16 Post subject: |
|
|
Jeg tror nok at han vil bli tilbudt til oss av agenten, med tanke på at vi er en av de største klubbene som faktisk kan hente han. Så enten om Hoftun vet om han eller ikke, så får han vel høre om han de nærmeste dagene. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 06.03.2012 17:19 Post subject: |
|
|
http://bloggar.expressen....sson/[url]
Vi kan vel ikke hamle opp med Køben, om de vil ha han?[/url] _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
John Terry snakker om David Beckham. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 06.03.2012 17:36 Post subject: |
|
|
Vinduet er jo stengt i Danmark, så de kan vel ikke hente han før vinduet åpner igjen.
Du har linket feil også Her er den riktige linken: http://bloggar.expressen....van-celik/
Last edited by Vegard2711 on 06.03.2012 17:42; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 06.03.2012 17:41 Post subject: |
|
|
Han har jo så vidt jeg forstått brutt kontrakten og står nå fritt til å velge klubb. En spiller som er "free transfer" kan vel skrive under for klubber, selv om vinduet er stengt. Skal ikke være helt bastant, men tror det er sånn det funker. _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 06.03.2012 17:44 Post subject: |
|
|
"If a player gets released from their club when the transfer window is closed, they cannot sign for another team until the window reopens. A notable case of this being Sol Campbell who in September 2009 was released from Notts County, just after a month from signing on a free transfer. He signed for his former club Arsenal in January 2010, after spending a few months training with the team to maintain his fitness."
Står under Free Agent på Wikipedia, og det er en regel jeg har hørt om før. Gjelder ikke denne regelen overalt? trodde det gjorde det jeg... men kan hende det bare er England? |
|
Back to top |
|
 |
frehan Proff

|
Posted: 06.03.2012 17:47 Post subject: |
|
|
Ok. Ser jo som det der kan stemme. Trodde de stod fritt, når klubben hadde frigitt dem. Om RBK er interessert i han, så får vi håpe at det er riktig regelverk du har funnet frem.  _________________ - Yeah, 100 per cent. His balls are fantastic.
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 06.03.2012 18:16 Post subject: |
|
|
Han kan signere for hvilken som helst klubb uavhengig om vinduet er åpnet eller lukket. Men klubben kan ikke registrere han før neste vindu. Det vil si at han godt kan gå til FCK men får ikke spille offisielle kamper for dem før de kan sende inn en ny liste over spillere etter endt vindu til sommeren. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 06.03.2012 18:25 Post subject: |
|
|
Hva er det som tar så lang tid egentlig? Får vi nei på nei og er helt rådløse og aner ikke hva vi (Hoftun) skal gjøre? |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 06.03.2012 18:28 Post subject: |
|
|
Max
Ja, Ja og Ja.
Virker ikke som det er mange som vil hit, og Hoftun har ikke peiling. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 06.03.2012 18:31 Post subject: |
|
|
Brego wrote: | Han kan signere for hvilken som helst klubb uavhengig om vinduet er åpnet eller lukket. Men klubben kan ikke registrere han før neste vindu. Det vil si at han godt kan gå til FCK men får ikke spille offisielle kamper for dem før de kan sende inn en ny liste over spillere etter endt vindu til sommeren. |
Det vet jeg, men hvem drar til en klubb hvor han ikke kan spille på over 3 måneder? Kan ikke skjønne det hvis han vil sitte på tribunen i 3 måneder før han får spille for FCK feks.. og det er bare til vinduet åpner, enda lengere til sesongen igjen  |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 06.03.2012 18:34 Post subject: |
|
|
Hele greia er bare håpløs. Jeg har ingen tro akkurat nå på at vi får noe kvalitet inn på laget innen Mars er omme, blir nok bare denne Olsen som de har hatt som backup hvis vinduet går til helvette. Vålerenga signerte en Costarikansk landslags-spiller i dag, noen som vet om han er god? |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 06.03.2012 18:38 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: | Brego wrote: | Han kan signere for hvilken som helst klubb uavhengig om vinduet er åpnet eller lukket. Men klubben kan ikke registrere han før neste vindu. Det vil si at han godt kan gå til FCK men får ikke spille offisielle kamper for dem før de kan sende inn en ny liste over spillere etter endt vindu til sommeren. |
Det vet jeg, men hvem drar til en klubb hvor han ikke kan spille på over 3 måneder? Kan ikke skjønne det hvis han vil sitte på tribunen i 3 måneder før han får spille for FCK feks.. og det er bare til vinduet åpner, enda lengere til sesongen igjen  |
Det er så, jeg bare nekter å tro at han kommer til Rosenborg etter at han har vært hos Rangers. Han kan vel uansett signere for hvilken som helst klubb for så å bli leid ut til de kan registrere han til neste sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.03.2012 18:45 Post subject: |
|
|
NÃ¥ har enga signa en costerikansk landslagsspiller.Har de rana en bank der nede.
Men de har ivertfall forstått at det må satses for å vinne,bare ikke Hoftun.Hva gjør de på???? Torbjørnsen,Hoftun og gjengen tro??
Heia RBK |
|
Back to top |
|
 |
aggyl Senior
|
Posted: 06.03.2012 18:46 Post subject: |
|
|
Martin klarte å skaffe seg spilleren på et fire-års kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
Robbaan Senior

|
Posted: 06.03.2012 18:49 Post subject: |
|
|
Hurra for Hoftun. Gruer meg til sesong start. Dette blir stygt |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.03.2012 19:01 Post subject: |
|
|
Det er jo ikke sånn at han J.I.Høyland duger i 8-10 kamper der ute på høyrebacen,men jeg kan aldri tenke meg at han takler 35-40 kamper,kanskje enda flere.Og slik er det jo over hele linja.Ingen dekning.
Og det skal ikke mange gule kort + småskader før vi er alvorlig ute å kjøre,og det er jo seff. også Janne sitt ansvar og det gjør at jeg må finne frem valiumsboksen.
Og når jeg tenker på skadehistorikken til Rbk fra i fjord,ser jeg ikke så veldig lyst på situasjonen.Det er en kjempelang sessong nå,med 30 kamper.
Og dette med go flyt til og brgynnr med.Vi hadde jo litt flyt rundt Sarpsborg 08 kampen og den varte vel i 20 min.Nei,jeg er ikke superoptimist.
Det er veikt over hele linja,utenom budsjettet.De øker liksågodt reklamebudsjettet med 10 mill.og det er vel den arrogante Heidal som står bak den optimismen,eller?
Heia RBK |
|
Back to top |
|
 |
aggyl Senior
|
Posted: 06.03.2012 19:11 Post subject: |
|
|
Høiland****** alle skriver høyland?!?! |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.03.2012 20:18 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: |
Og det skal ikke mange gule kort + småskader før vi er alvorlig ute å kjøre,og det er jo seff. også Janne sitt ansvar og det gjør at jeg må finne frem valiumsboksen.
Det er veikt over hele linja,utenom budsjettet.De øker liksågodt reklamebudsjettet med 10 mill.og det er vel den arrogante Heidal som står bak den optimismen,eller? |
Svar på avsnitt 1. Situasjonen er enda værre en du beskriver, det er faktisk så ille at vi er nødt til å ha inn spillere for å ha nok folk på trening.
Svar på avsnitt 2. En av Heldals hovedoppgaver i jobben er å styrke klubbens omdømme, ergo vil han alltid fremstå som optimist utad. Budsjettet viser også at sportslig avdeling ikke har så mye makt og prioritering over de andre avdelingene som den skal ha.
SÃ¥ folksomt er lagbildet til en Europeisk toppklubb:
SÃ¥ folksomt er lagbildet til en random norsk klubb:
Shaktars lagbilde har flere spillere en Mjøndalens og Rosenborgs kommende bilde har folk totalt.  _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 06.03.2012 20:31 Post subject: |
|
|
Noe som kunne letta litt på stemmninga var om de hadde plokka med seg alanzinho hjem fra tyrkia med samme de er der nede
Ønsketenkning.no
 _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 06.03.2012 20:59 Post subject: |
|
|
denne handlinga til martin andresen har jeg ikke så stor tro på, litt panikkhandling, at de hentet pedersen er jo bra, dog kun på lån, men resten er jeg mindre redd. jeg er mer redd for hva ole gunnar foretar seg! |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 06.03.2012 21:05 Post subject: |
|
|
Klokka går. Vi er kommet til 06.03.2012 og 19 døgn til seriestart. Troppen teller 16 oppegående utespillere + 2 keepere. Støtteaparatet teller 19 Hvis man tar med Stig, Rune og Erik. De andre klubbene i ligaen har kansje litt finpussing igjen, før de er komplette og vi kan knapt stille en komplett 11er med 5 på benken. Og 5 av disse er 18-20 år.
Selv om vi signerer Olsen, Selnæs og henter den tobeinte utenlandske backen, har vi en alt for tynn tropp. Kom an RBK....ut med finger'n...
For å ta et par lag, så har aafk 26 spillere og Molde 28 spillere i troppen og begge jakter forsterkninger... |
|
Back to top |
|
 |
Kaize Proff
|
Posted: 06.03.2012 21:36 Post subject: |
|
|
1917 wrote: | denne handlinga til martin andresen har jeg ikke så stor tro på, litt panikkhandling, at de hentet pedersen er jo bra, dog kun på lån, men resten er jeg mindre redd. jeg er mer redd for hva ole gunnar foretar seg! |
Heller panikkhandling enn handlingslammelse _________________ Helland som sentral blir for meg å forsøke å fylle et rundt hull med en oval kloss laget av sagspon med syltetøystrikk rundt. Zorac 19.02.21 |
|
Back to top |
|
 |
1917 Proff
|
Posted: 06.03.2012 21:45 Post subject: |
|
|
sant sant, godt poeng. tror det er det hoftun lider av. tror dere seriøst noe skjer før vinduet stenges? |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 06.03.2012 22:18 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Rånny wrote: | Du mener at vi skal hente alt det der, når vi ikke hadde nok penger til Pedersen en gang?  |
Posten er skrevet utifra hvilket nivå vi burde legge oss på. Og hvilket nivå vi supportere burde kreve, ikke hva styret avser av midler.
Når man omsetter for mellom 100 og 170 millioner kroner MER enn de andre klubbene i ligaen, ja da kan man ikke godta at pengene forsvinner opp i røyk og juniorspillere er det eneste man har råd til.
I tillegg: Vi har helt fint råd til å kjøpe spillerne jeg lister opp, men da går vi i minus i 2012 også, i tillegg til å ha en litt mer usikker kontantstrøm enn vi vil.
Grunnen til at dette ikke gjøres er at nye ledere, revolusjon, tidligere, løgner, løfter som ikke er innfridd, etc gjør at man er pent nødt til å gå i pluss i år.
Men råd har vi. Vi har 5 millioner kroner fra investorselskapet, vi har 16 mill etter salget av Bakenga, vi har en overførsel fra eget selskap på 27(?) mill, og vi har lønnsutgifter som må være god over havlert de siste 14 mnd. |
Hjelper ikke når alle millionene benyttes på trege overprisede forsvarsspillere. |
|
Back to top |
|
 |
|