English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 303, 304, 305  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mynthon
Senior

PostPosted: 02.03.2012 19:53    Post subject: Reply with quote

Ikke så overraskende ser jeg at fellah ikke trives helt i Vålerenga for tiden. Hadde elsket å se han i Rbk. Magisk fotballspiller.
Back to top
View user's profile Send private message
Sjt. Wiseth
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 19:59    Post subject: Reply with quote

Raul wrote:
Sjt. Viseth wrote:
Raul wrote:
Sjt. Viseth wrote:
Knowrud wrote:
Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere?

De er nokk hjemme ifra Nigeria ja. Men min kontakperson er ikke i Trondheim enda, så har ikke fått hørt. Men utifta det jeg skjønner så har vi nokk prøvd oss på Chibuzor Okonkwo. Samt sett på Jude Aneke, sikkert på anbefalinger av Trond Sollied. Men han synes det sikkert er nedtur å komme til oss etter at Gent røyk.

Blir bare ren gjettning, selvfølgelig. Men bor rett vedsiden av han så får nokk tak i han når han kommer hjem. Da skal jeg selfølgelig rapportere.

Hele dette safari tilskuddet ditt bærer preg av synsing som jeg ser det, desverre. Utfallet av dette vil uansett gå på din troverdighet her inne, så for din del håper jeg kontaktpersonen din er pålitelig.

Er desverre ikke i en livssituasjon som gjør at jeg på død å liv vil oppnå et godt rykte inne på et forum. Så hva min troverdighet er her inne bryr jeg meg overhode ikke noe om dsv.

Dessuten hvis du har lest ifra starten av så, har jeg aldri sakt at det skulle komme noen nigeriansk spiller. Jeg har bare fortalt at noen som får betalt av RBK er i Nigeria.

Ditt videre engasjement her inne vil bli relativt ensformig hvis det viser seg at det hele var rent oppspinn. Og du skyter deg selv i foten ved endring av den opprinnelige informasjonen du utga, som Brego siterte.

Haha, det var da alvor!
Som du kanskje leser, selv om jeg selv vil påpeke er litt vagt, så står det "ut iifra det jeg forsto" på det som omhandler spilleren. Menmen la gå! Kjiptkjipt at det ikke ble noe av noe som helst da.
Skyt meg den som vil. Jeg skal hvertfall finne ut selv hva som skjedde på denne turen.
NÃ¥r han kommer tilbake.

Smil å vær glad.
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 20:21    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/sport/f...22349.html

Stakkars Reka, har lovet folket en klasse spiss, så vil ikke et talent dit engang.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 21:17    Post subject: Reply with quote

Jeg ble jo ikke akkurat veldig overrasket over at vi mista han derre vidunderduden fra sørlandet til enga.Typisk Hoftun og miste noen da sjø!!!

Heia RBK
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 21:21    Post subject: Reply with quote

Ja hadde det bare vært noen så, er jo nærmere alle.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 21:33    Post subject: Reply with quote

Hvem i herrens navn var han derre 33 på sundsvall?

Forsberg?

Banens gigant uten tvil. Hurtig, teknisk, og et tungt og godt skudd.

Hadde Daniel driv jo!

Er det mulig å hente ham for en rimelig penge?

For de som ikke så kampen så ikke kom med uttalelser om partysvensker, for han var skikkelig god. vi har ingen i troppen i dag med de kvalitetene. var på en måte som Midtsjø med fart og styrke både i form av krefter og skudd!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
1917
Proff

PostPosted: 02.03.2012 21:36    Post subject: Reply with quote

enig her! han bør vurderes nærmere, må seff ta en nærmere titt på han, men han virket spennende Smile
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 21:54    Post subject: Reply with quote

http://www.youtube.com/wa...1busB_UMqw

Født i 91 og er Spiss/Høyre Kant for GIF. Kontrakt ut 2013. Har 2 kamper for svenske u18-laget.

Last edited by Brego on 02.03.2012 21:57; edited 1 time in total
Back to top
simvik91
Rutinert

PostPosted: 02.03.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

Hva faen skal vi med Fellah? Har allerede Chibuike, Iversen, Fredheim Holm, Berntsen og Midtsjø i den rollen (OMS).

Nei, gi meg en venstreving a, please. PÃ¥ tide!
Back to top
Løkkagutt
Proff

PostPosted: 02.03.2012 22:19    Post subject: Reply with quote

Mynthon wrote:
Ikke så overraskende ser jeg at fellah ikke trives helt i Vålerenga for tiden. Hadde elsket å se han i Rbk. Magisk fotballspiller.

Er ikke uenig i deg her. Han har noe unorsk over seg og finner kreative løsninger som få andre i TL gjør. Han hadde passet utmerket godt i Jønsson sin spillestilen også. Men dessverre blir det nok ikke aktuelt, i og med at vi har Iversen, Chibiuke, Berntsen, Midtsjø og Holm som fortrinnsvis ønsker å spille i den posisjonen. Chibiuke og Holm kan også spille venstrekant, men allikevel Rolling Eyes

Børven bør vi absolutt sjekke ut. Vet ikke så mye om han annet enn at han er en måltyv, men når jeg leser her at han er en rask bakromsspiller også, så passer han veldig godt ifht det vi trenger på topp.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 02.03.2012 22:25    Post subject: Reply with quote

Børven for fem mill bør nesten vurderes. Kan bli Brattbakk-frekvens på scoringene hans om han kommer til en god klubb. Et enormt scoringsinstinkt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 22:26    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
JonteP
Junior

PostPosted: 02.03.2012 22:34    Post subject: Reply with quote

Ser att ni verkar gilla Emil Forsberg! Forsberg är en riktigt bra spelare som har haft mer eller mindre lekstuga i den svenska andra divisionen (Superettan) dom senaste säsongerna. Han är snabb och otrolig tekniskt. Han har även byggt lite muskler det senaste året och han har ett väldigt bra skott med både höger och vänster foten. Han kommer definitivt att snurra upp backarna i Allsvenskan detta kommande år.

Det som talar emot att han skulle gå till Rosenborg är väl egentligen bara 2 saker. Prissumman kommer nog vara på minst 10 miljoner kr, annars tror jag inte att GIF Sundsvall kommer att släppa han. Den andra saken som talar emot att han skulle gå till Rosenborg är att han har varit ett stort GIF fan sedan 6 års åldern då hans pappa Leif "Foppa" Forsberg är kanske den största legendaren i klubbens historia.

Tror att han skulle passa bra in i Rosenborg och han skulle säkert vara intresserad om ni lägger ett bud på han vid rätt tillfälle! Bra spelat idag och tack för en god kamp! =) /Gif fan
Back to top
25
Proff

PostPosted: 02.03.2012 22:52    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
http://www.tv2.no/sport/f...22349.html

Stakkars Reka, har lovet folket en klasse spiss, så vil ikke et talent dit engang.

Blant Rekdal/Fagermos argumenter for hvorfor velge AaFK kan man lese følgende:
Quote:
Garantert førstevalg i Aalesund – i motsetning til klubber som Brann og Rosenborg der han vil fungere som en god backup til Kim Ojo og Rade Prica

Kan det tolkes som om Rosenborg allerede er/har vært på banen?
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 23:57    Post subject: Reply with quote

JonteP wrote:
Ser att ni verkar gilla Emil Forsberg! Forsberg är en riktigt bra spelare som har haft mer eller mindre lekstuga i den svenska andra divisionen (Superettan) dom senaste säsongerna. Han är snabb och otrolig tekniskt. Han har även byggt lite muskler det senaste året och han har ett väldigt bra skott med både höger och vänster foten. Han kommer definitivt att snurra upp backarna i Allsvenskan detta kommande år.

Det som talar emot att han skulle gå till Rosenborg är väl egentligen bara 2 saker. Prissumman kommer nog vara på minst 10 miljoner kr, annars tror jag inte att GIF Sundsvall kommer att släppa han. Den andra saken som talar emot att han skulle gå till Rosenborg är att han har varit ett stort GIF fan sedan 6 års åldern då hans pappa Leif "Foppa" Forsberg är kanske den största legendaren i klubbens historia.

Tror att han skulle passa bra in i Rosenborg och han skulle säkert vara intresserad om ni lägger ett bud på han vid rätt tillfälle! Bra spelat idag och tack för en god kamp! =) /Gif fan

absolutt dagens hoydare!

10 mill høres mye ut, men muligens med en kontantsum + bonus + videresalg?

han der VIL jeg se i RBK drakt!
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 02.03.2012 23:58    Post subject: Reply with quote

Nei, tror det er bare for å signaliserer viktigheten han ville fått i afk. Siden han selv vil til RBK eller MFK.
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 03.03.2012 00:09    Post subject: Reply with quote

GIF har nok ikke råd til å takke nei til et bud på 4-5 millioner tenker jeg.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 03.03.2012 00:52    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
GIF har nok ikke råd til å takke nei til et bud på 4-5 millioner tenker jeg.

Tommel'n opp!
Back to top
JonteP
Junior

PostPosted: 03.03.2012 01:49    Post subject: Reply with quote

Såklart att 10 miljoner låter mycket men Forsberg betraktas som den största talangen sedan Tomas Brolin kom upp till Giffarna. Men samtidigt så är vi inte den rikaste klubben tyvärr så det skulle inte förvåna mig om vi släppte han billigare...Ni fick ju Lustig av oss för ett rätt bra pris vill jag minnas! Tommel'n opp! Lycka till med säsongen eran, kommer heja på er! Smile
Back to top
m1chael
Senior

PostPosted: 03.03.2012 02:49    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Raul wrote:
Sjt. Viseth wrote:
Raul wrote:
Sjt. Viseth wrote:
Knowrud wrote:
Den nigeria-turen kan vi vel legge død nå? Eller har vi gjort det tidligere?

De er nokk hjemme ifra Nigeria ja. Men min kontakperson er ikke i Trondheim enda, så har ikke fått hørt. Men utifta det jeg skjønner så har vi nokk prøvd oss på Chibuzor Okonkwo. Samt sett på Jude Aneke, sikkert på anbefalinger av Trond Sollied. Men han synes det sikkert er nedtur å komme til oss etter at Gent røyk.

Blir bare ren gjettning, selvfølgelig. Men bor rett vedsiden av han så får nokk tak i han når han kommer hjem. Da skal jeg selfølgelig rapportere.

Hele dette safari tilskuddet ditt bærer preg av synsing som jeg ser det, desverre. Utfallet av dette vil uansett gå på din troverdighet her inne, så for din del håper jeg kontaktpersonen din er pålitelig.

Er desverre ikke i en livssituasjon som gjør at jeg på død å liv vil oppnå et godt rykte inne på et forum. Så hva min troverdighet er her inne bryr jeg meg overhode ikke noe om dsv.

Dessuten hvis du har lest ifra starten av så, har jeg aldri sakt at det skulle komme noen nigeriansk spiller. Jeg har bare fortalt at noen som får betalt av RBK er i Nigeria.

Ditt videre engasjement her inne vil bli relativt ensformig hvis det viser seg at det hele var rent oppspinn. Og du skyter deg selv i foten ved endring av den opprinnelige informasjonen du utga, som Brego siterte.

Haha, det var da alvor!
Som du kanskje leser, selv om jeg selv vil påpeke er litt vagt, så står det "ut iifra det jeg forsto" på det som omhandler spilleren. Menmen la gå! Kjiptkjipt at det ikke ble noe av noe som helst da.
Skyt meg den som vil. Jeg skal hvertfall finne ut selv hva som skjedde på denne turen.
NÃ¥r han kommer tilbake.

Smil å vær glad.

Ja, det dro noen til Nigeria, men nei, det var ikke speiding. Uten å gå i detalj så var ikke turen fotballrelatert
Harceïde
Veteran

PostPosted: 03.03.2012 03:22    Post subject: Reply with quote

Denne Forsberg var god, men skal vi først fylle opp den siste plassen på utenlandskvoten vil jeg ha en sikrere løsning, og helst en i midten av 20-årene.

Idag startet vi med Selnæs (94), Svensson (93), Midtsjø (93), Strandberg (90)... senere i kampen kom Henriksen (92) og Wangberg (91) inn. Synes det begynner å bli på grensen ungt, og da uten å ha nevnt Blakstad (94) som også kom inn, i tillegg til Berntsen (93) som normalt ville vært med.

Alle disse (-Blakstad) vil få mange kamper i år. Uten gamlefar på topp og de avdanka backene våre ville man ha kunne kalt dette et juniorlag.
Back to top
d3
Rutinert

PostPosted: 03.03.2012 04:19    Post subject: Reply with quote

Sjt. Viseth wrote:
Haha, det var da alvor! Som du kanskje leser, selv om jeg selv vil påpeke er litt vagt, så står det "ut iifra det jeg forsto" på det som omhandler spilleren.

Så du visste egentlig ikke men dog kaller du det for vannfast? Beklager, prøver ikke å skape en negativ diskusjon med deg men blir meget OBS på en som dukker opp med et ryktet utav intet om du forstår.

m1chael wrote:
Ja, det dro noen til Nigeria, men nei, det var ikke speiding. Uten å gå i detalj så var ikke turen fotballrelatert

Måtte bare arristere deg med denne Viseth. Hvor pålitelig er kontaktpersonen din innenfor veggene?
Huber
Veteran

PostPosted: 03.03.2012 06:58    Post subject: Reply with quote

JonteP wrote:

Hva slags rykte har han utenfor bana da?

Ellers er jeg enig i at Børven burde hentes til klubbe, er en type vi ikke har i klubben pdd, og nok det nermeste vi kan komme Bakenga som spisstalent.
Back to top
JonteP
Junior

PostPosted: 03.03.2012 09:22    Post subject: Reply with quote

Huber wrote:
JonteP wrote:

Hva slags rykte har han utenfor bana da?

Ellers er jeg enig i at Børven burde hentes til klubbe, er en type vi ikke har i klubben pdd, og nok det nermeste vi kan komme Bakenga som spisstalent.

Han är en ödmjuk och en väldigt lugn kille, ingen bråkstake eller någon kaxig diva. En favorit bland publiken i vårt lag iallafall!
Back to top
WegHard
Veteran

PostPosted: 03.03.2012 09:49    Post subject: Reply with quote

Har akkurat sett høydepunktene fra kampen. Det var mer enn nok til at jeg fikk lyst til å se den omtalte Forsberg i sort og hvitt.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 303, 304, 305  Next
Page 144 of 305

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb