English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jan Jönsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 194, 195, 196 ... 381, 382, 383  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.02.2012 15:26    Post subject: Reply with quote

Kunne like gjerne linket opp videoen fra Valencia - Rosenborg. Var mye imponerende fåtouch-spill i den kampen.
Back to top
View user's profile Send private message
Løkkagutt
Proff

PostPosted: 10.02.2012 21:04    Post subject: Reply with quote

Eller linket opp video over hvordan Stabæk spilte i 2006-2008 med Jønsson som trener.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 10.02.2012 21:09    Post subject: Reply with quote

Øh, nei, ikke i nærheten.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 10.02.2012 21:20    Post subject: Reply with quote

Løkkagutt wrote:
Eller linket opp video over hvordan Stabæk spilte i 2006-2008 med Jønsson som trener.

Eller ser 4-0-målet mot Odd i fjor. Dog noe sjelden vare de målene.

http://www.youtube.com/wa...sIRnEsdhf0

3.25 ut i videoen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
josinho
Veteran

PostPosted: 11.02.2012 15:37    Post subject: Reply with quote

JJ skal ikke bare måles opp mot lagets innsats i serien og e-cup i år, men også på hvordan hans nye spillere klarer å prestere!!!
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 11.02.2012 17:31    Post subject: Reply with quote

Eller enklere sagt, hvordan vi framstår, ikke kun poeng.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 12.02.2012 13:10    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:
Løkkagutt wrote:

Eller ser 4-0-målet mot Odd i fjor. Dog noe sjelden vare de målene.

http://www.youtube.com/wa...sIRnEsdhf0

3.25 ut i videoen.

Jeg tror ikke noen hadde klaget på JJ dersom man så tydelige forsøk på så hurtige angrep regelmessig. (Jeg husker dette målet og at jeg tenkte: "NÅ starter sesongen!"). For min del hadde de knapt trengt å lykkes oftere enn de har gjort, så lenge de kamp etter kamp hadde prøvd å spille hurtig, fremoverrettet fotball med mange folk i angrep og stor bevegelse.

Problemet er at det er veldig lite som tyder på at dette var noe annet enn et øyeblikk spillerne grep tak i spontant.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 09:48    Post subject: Reply with quote

Hver kveld før jeg sovner, tenker jeg hardt på at denne tråden skal kunne stenges før sesongstart. Jan Jønson tar fra meg noe viktig i livet. Entusiasmen for RBK.
Når Ole Kristian Selnæs skrudde frisparket rundt muren til BG i går, var det ikke en eneste muskel i kroppen som reagerte. Jeg bare registrerte det. Det som hadde skjedd tidligere i kampen var så destruktivt at det som gikk gjennom hodet var: Faen, nå blir JJ her noen dager til.

I sommer fikk vi inn tre spillere som de fleste klarte å se gode kvaliteter hos. I går kveld ble alle bytta ut mot juniorspillere, i en kamp der vi lå under. Og de ble bytta ut etter å ha gjort en slett innsats. Berntsen, som ble sett på som et av Norges største talenter når han kom til klubben, kunne like godt ha besøkt familie i Bodø, fremfor å spille kamp. Henriksen, som var meget fremttredende under landslagssamlinga i Thailand, viste ingenting. Det var ingen som viste noe som helst, før Selnæs kom inn.

Jeg har fulgt RBK i mer enn 40 sesonger. Jeg har aldri nedprioritert en kamp. Hvis jeg har hatt mulighet, så har jeg fulgt kampen på en eller annen måte. Nå vurderer jeg seriøst å unngå å se flere kamper mens JJ er trener. Han river sakte men sikkert i stykker bildet mitt av RBK. Og det verste er at jeg vet at dette gjelder mange flere enn meg.

FJERN JAN JØNSON OG GI OSS ROSENBORG!

RBK RBK
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:04    Post subject: Reply with quote

misforstå meg rett: det er nesten synd at vi hadde max flaks i siste serierunde og tok 3.plassen. vi kunne lett havnet på 6 plass og da hadde det blitt ett enormt press på JJ, det virket som at folk var litt lettet og fornøyde etter en medalje.

som du nevner Jacsonø så er det tragisk å se hva JJ får ut av spillere som Dockal, Chibuike, Berntsen, Henriksen (Issah). kan lett ha våte drømmer om hva en viss person kunne gjort med dette laget. Razz
Back to top
cypern
Proff

PostPosted: 18.02.2012 10:12    Post subject: Reply with quote

Litt trist at motgang for klubben, enten det gjelder økonomi, spillestil eller dårlige trenere gjør at enkelte her inne ikke velger å gå på kamp lenger. Hva er det VI kan gjøre for å hjelpe til for laget? Etter min mening er det å møte opp og støtte laget vårt, ikke resignere og gi faen. Da blir det i alle fall ikke noe bedre.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:16    Post subject: Reply with quote

Det er allerede et press på JJ, som må levere før sommeren. Er vi ikke med da, ryker han, så enkelt er det.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:18    Post subject: Reply with quote

cypern wrote:
Litt trist at motgang for klubben, enten det gjelder økonomi, spillestil eller dårlige trenere gjør at enkelte her inne ikke velger å gå på kamp lenger. Hva er det VI kan gjøre for å hjelpe til for laget? Etter min mening er det å møte opp og støtte laget vårt, ikke resignere og gi faen. Da blir det i alle fall ikke noe bedre.

En ting kan du være sikker på: Jeg har ikke resignert og jeg gir ikke faen, men om noen voldtar kjerringa di som du elsker over alt på jord, så er det ikke sikkert at du ønsker å se på....
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:19    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:23    Post subject: Reply with quote

jacsonø wrote:
om noen voldtar kjerringa di som du elsker over alt på jord, så er det ikke sikkert at du ønsker å se på....

Nei, du gjør det du kan for å gripe inn og stoppe det. Du går ikke en annen vei, og kikker bort...
Back to top
henrifei
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:31    Post subject: Reply with quote

It's hope in a hanging snore. Fishing-snore. !!!!!
Back to top
Løkkagutt
Proff

PostPosted: 18.02.2012 10:34    Post subject: Reply with quote

Øystein wrote:
jacsonø wrote:
om noen voldtar kjerringa di som du elsker over alt på jord, så er det ikke sikkert at du ønsker å se på....

Nei, du gjør det du kan for å gripe inn og stoppe det. Du går ikke en annen vei, og kikker bort...

Tommel'n opp!
Laget kommer til å prestere bedre i viktige kamper med god atmosfære på tribunen. Sett penger på at vi tar gull i år nå, for vi kommer ikke til å få høyere odds enn nå, og støtt opp om laget å hjelp til så du kan cashe inn ved sesongslutt.
Back to top
cypern
Proff

PostPosted: 18.02.2012 10:40    Post subject: Reply with quote

Det verste er uansett å være likegyldig til det som skjer. Jeg vil si det er vesentlig bedre å vise misnøye på tribunen enn å holde seg hjemme og surve på et debattforum.
Back to top
larse65
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:46    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...224791.ece

Man savner en rød tråd....
acson
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 10:49    Post subject: Reply with quote

Øystein wrote:
jacsonø wrote:

Så jeg som sitter hjemme og ser kamp, 40 mil unna Lerkendal, skal jeg rive lakenet av senga og skrive "bort med Jønson" og henge det på veggen, mens jeg ser kamp.

Jeg er medlem av kjernen og RBK, jeg reiser på kamp når jeg kan og føler at jeg støtter laget, men neste kamp ska JEG IKKE SE. Og jeg skulle ønske at mange flere signaliserte det samme, slik at ledelsen skjønner at noe må gjøres...
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 11:27    Post subject: Reply with quote

Jeg kan bare repitere meg selv; JJ har ikke fått til noe positivt som er verdt å snakke om og det finnes ikke noe progresjon i lagets utvikling. Laget mangler offensiv struktur og tabbene florerer i det defensive delen av spillet. Jo fortere JJ forsvinner, jo bedre er det.
Back to top
stenex
Rutinert

PostPosted: 18.02.2012 12:24    Post subject: Reply with quote

Har dere erstatter klar til JJ?

Redknapp, kanskje?
Back to top
cypern
Proff

PostPosted: 18.02.2012 12:25    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Jeg kan bare repitere meg selv; JJ har ikke fått til noe positivt som er verdt å snakke om og det finnes ikke noe progresjon i lagets utvikling. Laget mangler offensiv struktur og tabbene florerer i det defensive delen av spillet. Jo fortere JJ forsvinner, jo bedre er det.

Jeg savner også en offensiv struktur og i det hele tatt en stabilitet i det laget foretar seg. Viljen er der, men rød tråd mangler, slik Tjernås påpeker.
På den andre siden: Han kom inn vinteren 2010. Etter noen uker var Demidov, Iversen, Annan og Stadsgaard ute. 4 av de viktigste spillerne i gullsesongen. Så tok det aldeles for lang tid før nye spillere kom inn, og da var det allerede for sent, men vi redda i det minste 3 plassen.

Med 3 antatte nøkkelspillere inn i august 11 mener jeg han bør få denne sesongen på å vise at det er en plan i det de gjør.
Back to top
JohnTiger
Veteran

PostPosted: 18.02.2012 12:35    Post subject: Reply with quote

Ole Gunnar Solskjær i stort intervju i Nettavisen i dag :

- For å bli sint, må jeg bli skuffet. Det er det samme som med ungene mine. Jeg blir sint på ungene mine om de skuffer meg, og det gjelder spillerne også. Jeg blir ikke sint om de slår en feilpasning eller bommer på en sjanse. Det gjør alle. Ingen vil bomme på en sjanse eller slå en feilpasning. Men når de går ut med 90 prosent innsats på trening eller kamp, er det et valg de tar selv. Da blir jeg skuffet og sint.

Skulle ønske at JJ kunne bli sint på våre spillere som kun yter 70 % og som har gjort det gang på gang på gang.

Jeg liker ikke å tanke tanken, men kan ikke lyve for meg selv mer : Det virker som om OGS har mye bedre kontroll på det han driver med enn det JJ har...desverre Sad
Back to top
Diskutere
Junior

PostPosted: 18.02.2012 12:39    Post subject: Reply with quote

cypern wrote:

På den andre siden: Han kom inn vinteren 2010. Etter noen uker var Demidov, Iversen, Annan og Stadsgaard ute. 4 av de viktigste spillerne i gullsesongen. Så tok det aldeles for lang tid før nye spillere kom inn, og da var det allerede for sent, men vi redda i det minste 3 plassen.

Med 3 antatte nøkkelspillere inn i august 11 mener jeg han bør få denne sesongen på å vise at det er en plan i det de gjør.

Da Jönsson kom til klubben var han klar over at disse spillerne var tapt (med unntak av Annan, hvor det bare var veldig sannsynlig). Dette vil si at han hadde god tid til å spille inn et system med alle de andre spillerne. De spillerne som kom inn på laget i stedet for de som dro var riktignok ikke like gode, men likevel skal man kunne forvente at en trener klarer å få en struktur i spillet. På samme måte som at Eggen sikkert klarer å skape en offensiv struktur med Orkdals mye dårligere spillemateriale i år, burde Jönsson i løpet av 14 måneder ha klart å skape et gjenkjennelig system uanfektet av at noen spillere har dratt.
Back to top
DelPiero
Proff

PostPosted: 18.02.2012 12:41    Post subject: Reply with quote

Det slår meg nesten hver gang jeg leser et intervju med OGS:
Herregud, så langt bak JJ er.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 194, 195, 196 ... 381, 382, 383  Next
Page 195 of 383

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb