View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4069 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 17.02.2012 23:45 Post subject: |
|
|
Tro hva de i ledelsen sitter og prater om etter fjorårets sesong og etter treningskamper som dette?
Er det noen som tør å si: Tror dere Janne er rett mann?
Er det noen som tør å si: Hvordan går det med spillerkjøp Erik?
Er det noen som tør å si: Fytti helvette hvor jævlig vi suger for tiden, skal vi ikke snart gjøre noe?????
Eller
Sier de: Jaja, jeg skal til caribien neste uke...
Sier de: Faen vi tjener godt i denne jobben...
Sier de: Jeg tror konferanse kommer til å være det store om noen år...
Jeg sier: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 18.02.2012 00:48 Post subject: |
|
|
Jönsson ble tilbudt en Ferrari med Fiatmotor. En motor som stadig mister deler, som igjen blir erstattet med reservedeler fra gamle skrap. Ikke ta bilføreren først, bytt ut mekaniker'n før det kjøres en totakter.
Hoftun har med sin hipp som happ-mentalitet voldet denne klubben så mye skade at det er helt ufattelig. _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 18.02.2012 00:56 Post subject: |
|
|
hefffner wrote: | Jönsson ble tilbudt en Ferrari med Fiatmotor. En motor som stadig mister deler, som igjen blir erstattet med reservedeler fra gamle skrap. Ikke ta bilføreren først, bytt ut mekaniker'n før det kjøres en totakter.
Hoftun har med sin hipp som happ-mentalitet voldet denne klubben så mye skade at det er helt ufattelig. |
Digger signeringen din.
Svaret på den er ERIK HOFTUN |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.02.2012 01:48 Post subject: |
|
|
Alle hatere, meld dere inn! Årsmøte neste år også. Trenger alltid gode 'soldiers'! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
ovemar Junior
|
Posted: 18.02.2012 03:17 Post subject: replikk |
|
|
Cyrilp wrote: | Tro hva de i ledelsen sitter og prater om etter fjorårets sesong og etter treningskamper som dette?
Er det noen som tør å si: Tror dere Janne er rett mann?
Er det noen som tør å si: Hvordan går det med spillerkjøp Erik?
Er det noen som tør å si: Fytti helvette hvor jævlig vi suger for tiden, skal vi ikke snart gjøre noe?????
Eller
Sier de: Jaja, jeg skal til caribien neste uke...
Sier de: Faen vi tjener godt i denne jobben...
Sier de: Jeg tror konferanse kommer til å være det store om noen år...
Jegsier:AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!! | /kommer hjem og sitter bare og ler av dette, for dette er faktisk de helt riktige spm å stille seg for driverne av dette hysteriet!!! må faktisk si jeg fikk meg en god latter ved å lese dette, men sier vel egentlig bare hvordan man stiller seg til troverdigheten som gjøres i styret og stell i RBK for tiden! |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 18.02.2012 09:57 Post subject: |
|
|
kristobal wrote: | practor wrote: | har sett stabæk også i dag og de spiller mye bedre en rbk. de har ikke brukt noe penger på spillere..... hva skjer? |
Stabæk rykker ned i år. Det tror jeg ikke vi gjør, selv om vi var urdårlige i dag. |
Det gjør vi også med det spillet som vises i treningskampene. Det er så sykt dårlig at man får vondt av å se på. 1-1 mot Bodø Glimt, herregud.
Treningskamp eller ei. Det er ræva. Rett og slett. Bodø Glimt skal slås 6,7-0 i slike kamper.
Det er nesten det samme som at Man UTD skulle spilt 1-1 mot Millwall i en treningskamp. Det hadde ikke skjedd.
Klubben har et ansvar for å få solgt flere sesongkort og få opp troen på klubben gjennom gode treningskamper. Når folk ser dette blir det ikke solgt flere sesongkort for å si det mildt. Folk blir jo skremt bort. |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 18.02.2012 10:47 Post subject: |
|
|
Rånny wrote: | Kan godt forstå dem som mener at RBK-supporterne er medgangssupportere. |
Hvem er dem? Du kan ikke bruke deg selv som sannhetsvitne.
Synes folk skal ha kred for å være såpass tålmodig med "jag forstår inte" mtp at han river i stykker det som ble bygd opp i 09 og 10. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 18.02.2012 12:56 Post subject: |
|
|
Hvordan skal man tolke Dockals kropspråk på det bildet her? _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 18.02.2012 13:04 Post subject: |
|
|
Tipper han ser bort på benken for å se om det er noen reaksjoner på at Selnæs tok frisparket hans.
Jeg så ikke kampen og vet ikke om det ligger noen dramatikk bak det. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 18.02.2012 13:38 Post subject: |
|
|
Tipper heller han tenker: FAEN! hvorfor kom jeg hit! jeg kunne jo spillt hjemme i den tjekkiske ligaen eller FCK. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 18.02.2012 14:07 Post subject: |
|
|
Merkelig at det ikke er et pip om kampen fra JJ på RBK.no... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2012 14:55 Post subject: |
|
|
Hele medieavdelinga har sluttet, så jeg tror vi vil oppleve sånt også i enkelte obligatoriske kamper framover.
Nordlandsk media var derimot på plass: Jönsson-prat og bilder |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 18.02.2012 15:01 Post subject: |
|
|
Tenk om han kunne si det samme om eget lag, som han sier om Glimt...Et lag som opptrer bra, som forventet og vil kjempe i toppen i år...Sukk hjerte, men brist ikke... |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.02.2012 15:28 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | Tipper heller han tenker: FAEN! hvorfor kom jeg hit! jeg kunne jo spillt hjemme i den tjekkiske ligaen eller FCK. | Aldri i LIVET om han kunne spit i FCK. Alle vet vel hvor udugelig lat jeg syns Sapara var, og denne fyren er jo ikke en blek sKYGGE av Sapara en gang. Ikke bare det at han er dårligere enn Sapara på de mest framtredende egenskapene, men det føles som spekteret av ferdigheter er skralere også (klarer ikke beskrive det bedre). _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|