| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Vollrik Veteran

|
Posted: 11.02.2012 10:50 Post subject: |
|
|
Bra bilde av Rade der må jeg si, ser ut som han skal rett ut og selge =Oslo.
Hva er greia med at de bildene media klarer å oppdrive av folk i fotballNorge for folk til å se ut som enten slagpasienter eller rusmisbrukere? _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 11.02.2012 10:58 Post subject: |
|
|
Tror det er bare å innse at Iversen dukker opp på feltet innen rimelig kort tid. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 11.02.2012 11:08 Post subject: |
|
|
| Om ikke annet så får man en klovn og vinnerskalle inn i garderoben. Gudene skal vite at det har manglet siden januar 2011. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 11.02.2012 11:17 Post subject: |
|
|
Kanskje litt enkel?
Er Steffen en RBKer som han utgir seg for å være, så bør han godta klubbens krav og komme hjem.
På tide å gi noe igjen til klubben jeg elsker, Steffen. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 11.02.2012 11:57 Post subject: |
|
|
| Synes en retur for Iversen er helt tragisk. Iversen vil være god i kanskje 1 av 5 kamper, mens Prica vil være god i 1 av 4 kamper. Hvem husker ikke alle kampene hvor man har rivd av seg håret over en spiss like bevegelig som en tønne sild. Klippekort på laget bare for å spille seg i form. Samme med Prica sist høst. Nå skal vi altså ha to spillere på topp som er jevnt over rævva i nesten alle kampene. Å hente tilbake Iversen nå er en total fallitterklæring for RBK som klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
Ertsaas Rutinert
|
Posted: 11.02.2012 12:12 Post subject: |
|
|
| Jeg er lei av at spillerne skal diktere vår overgangspolitikk. Iversen er for gammel, for treg og alt for grådig! Den eneste grunnen til at Prica er så gira på å få inn Iversen, er fordi Iversen ikke truer spissplassen hans. |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 11.02.2012 12:16 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: |
Bra bilde av Rade der må jeg si, ser ut som han skal rett ut og selge =Oslo.
Hva er greia med at de bildene media klarer å oppdrive av folk i fotballNorge for folk til å se ut som enten slagpasienter eller rusmisbrukere? |
Kanskje mange av de ER rusmisbrukere?
#underbeltestedet _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 11.02.2012 12:24 Post subject: |
|
|
| kileak wrote: | | AndreasR wrote: | | Koppis wrote: | | HÃ¥per virkelig Iversen kommer tilbake!!! Vil bety mye for spillergruppa og for interessen rundt laget!! Krysser fingrene for at Hoftun fikser dette!! |
Hm... Er det du som driver Downtown? |
HOHO  |
Ha ha, gir meg over, kongekommentar !!! |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.02.2012 13:06 Post subject: |
|
|
Enig med Ertsaas.
Man skal nok heller ikke være naiv og se helt bort i fra at spillere uten æresgjeld til klubben kan "lobbe" for egen lommebok. Dersom Iversen på kraftig nedtur blir spissen vi henter i dette vinduet, står Prica meget sterkere i forhold til hva han kan kreve ved kontraktsforhandlinger.
Hittil har han nektet å forlenge. Hvorfor? For å lokke frem gode tilbud fra andre klubber (lønn+SOF), og derved presse RBK til å gi bedre tilbud. Selvfølgelig blir det offisielle svaret utad til lokalavisen i RBK-land at "man ikke har bestemt seg ennå", men så ubestemt er ikke en spiss. Spissen har bestemt seg. Han venter bare på ballen (les tilbudet). Drøyingen er til Pricas fordel. Forstår ikke Hoftun det? Forstår Hoftun at å hente Iversen også vipper ytterligere i Pricas favør? Dette er ikke et kaffeslaberas med gamle kompiser. Det er aldrende fotballspillere som forbereder lommeboken på fremtiden.
Også enig med puckno om at å hente Iversen nå er en falliterklæring. Sportslig og strategisk. Med to statiske spisser blir lempingen til Dorsin preferansen foran å spille yngre talenter gode.
Og vi må uansett hente yngre back-up/utviklingsspiss igjen. Hverken Iversen eller Prica holder to år til.
Ulempen i den forbindelse er at denne utviklingsspissen som hentes vil måtte ha et lavere nivå dersom Iversen kommer. Uten Iversen kan vi om nødvendig også hente et bedre (dyrere) prospekt. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 11.02.2012 13:13 Post subject: |
|
|
| Vil ikke ha Iversen, hvis dette går på bekostning av en panser spiss ifra Nigeria. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.02.2012 13:54 Post subject: |
|
|
Vi trenger begge to. Stallen er historisk tynn  |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 11.02.2012 13:57 Post subject: |
|
|
| Sjt. Viseth wrote: | | Vil ikke ha Iversen, hvis dette går på bekostning av en panser spiss ifra Nigeria. |
Men blir det en panserspiss eller en liten rappfot a lá Chibuike? |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 11.02.2012 13:59 Post subject: |
|
|
| Det blir ivers, og Hoftun mener det er bedre å vente til sommeren med å køpe rett spiller istedet for et hastekjøp. Hørt det før... |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.02.2012 14:34 Post subject: |
|
|
| Den 100. eller 120. beste angrepsspilleren i brasiliansk fotball er sikkert bedre enn norske toppspisser, må vel kunne gå an å hente inn en slik brasse for en ok pris....? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.02.2012 14:38 Post subject: |
|
|
Ivers eller ikke blir en slags lakmustest for visse nye personer i klubben, hvorvidt innsatt barnevakt Bratseth har myndighet nok med seg i ryggen til å holde igjen på Iversen som Stoor, eller om den gamle retningen klarer tvinge gjennom nok en kompisløsning. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 11.02.2012 14:49 Post subject: |
|
|
Hvis stoor røyk på det medisinske, så skjønner jeg ikke hvordan Iversen kommer seg stemplet ut av Dr.Schwabe's kontor.
Rbk må jo ansette en egen koordinator, for å holde styr på de medisinske pappirene til Steffen. Samt ansette barnevakt på kveldstid og ha egne vakter på Downtown og 1001 natt. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.02.2012 15:35 Post subject: |
|
|
| Etter kl 18 og fram til kl 06.00: Fotlenkealarm, som fanger som soner dommene sine hjemme har, kunne kanskje ha vært noe? Evt tunge fotlenker på begge føttene, så får Iversen også litt ekstratrening i samme slengen! |
|
| Back to top |
|
 |
Kikko Junior
|
Posted: 11.02.2012 15:43 Post subject: |
|
|
Tror vi må se på den økonomiske gevinsten om han kommer. Er greit om han får kontrakt der han får etter hvor bra han presterer, pluss at omsettningen i kiosken på Lerkendal kommer til å skyte i været etter hver trening, iht snus pølse og cola. Så da går det egentlig i null sånn sett.
Personelig liker jeg Steffen veldig godt, men har innsett at han har hatt sine bedre dager i toppfotballen. Skyt meg gjerne i foten om jeg tar feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Rutinert
|
Posted: 11.02.2012 16:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Ivers eller ikke blir en slags lakmustest for visse nye personer i klubben, hvorvidt innsatt barnevakt Bratseth har myndighet nok med seg i ryggen til å holde igjen på Iversen som Stoor, eller om den gamle retningen klarer tvinge gjennom nok en kompisløsning. |
Ser du har antydet en del steder at Stjernen har hentet inn Bratseth som barnevakt for Hoftun. Er dette noe som ryktes i RBK-miljøet, eller er det kvalifisert gjetning?
Når det gjelder eventuell signering av Iversen, så er jeg noe ambivalent til det, selv om jeg tviler sterkt på at han blir noen sportslig suksess. At en spiller på 35 år som var på vei ned allerede for to år siden, som har spilt lite førstelagsfotball i to sesonger, vært mye skadet, og har et rykte for å være lite profesjonell, skal greie å heve seg nok til å dominere i toppen av (en riktignok historisk svak) tippeliga virker tvilsomt. I utgangspunktet er jeg negativ til en slik signering, men samtidig kan det vel hende at en signering av Iversen på bekostning av en kvalitetsspiss om ikke annet vil bidra til å akselere nedturen og den uungåelige opprydningen i sportslig avdeling som må til for å få ting tilbake på riktig spor. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 11.02.2012 17:15 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: |
Issah - Henriksen
Dockal - Steffen - Chibiuke
Prica
blir nok vår faste offensive oppstilling. |
Fantastisk lesning knerten! Digger å lese din offensive fotball-tankegang! |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 11.02.2012 17:22 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Synes en retur for Iversen er helt tragisk. Iversen vil være god i kanskje 1 av 5 kamper, mens Prica vil være god i 1 av 4 kamper. Hvem husker ikke alle kampene hvor man har rivd av seg håret over en spiss like bevegelig som en tønne sild. Klippekort på laget bare for å spille seg i form. Samme med Prica sist høst. Nå skal vi altså ha to spillere på topp som er jevnt over rævva i nesten alle kampene. Å hente tilbake Iversen nå er en total fallitterklæring for RBK som klubb. |
Enig, enig, enig, enig!
Stiller meg lett hoderystende til den brede positive holdningen til Prica og Iversen som spisspar. I 2010 var jeg lettet over at vi som klubb var klar til å gå videre fra en svært redusert Iversen, og så frem til det samme med tanke på Prica.
Som om spillet vårt trenger å bli enda mer tafatt og stillestående. Det er som om livsgnisten sakte, men sikkert siver ut av RBK-luftslottet. Blir alvorlig bekymret for fremtiden dersom vi satser på Iversen og Prica. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 11.02.2012 19:45 Post subject: |
|
|
| Totto_Dahlum wrote: | | At en spiller på 35 år som var på vei ned allerede for to år siden, som har spilt lite førstelagsfotball i to sesonger, vært mye skadet, og har et rykte for å være lite profesjonell, skal greie å heve seg nok til å dominere i toppen av (en riktignok historisk svak) tippeliga virker tvilsomt. |
Nå er det kun én sesong siden Iversen ble toppscorer i Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
beejay Senior
|
Posted: 11.02.2012 20:07 Post subject: |
|
|
| Da er det sannelig bra at de ikke har tatt ned plakaten av ivers, mangler bare litj-per så er markedsavdelingen fornøyd..... |
|
| Back to top |
|
 |
John Ass Senior
|
Posted: 11.02.2012 22:33 Post subject: |
|
|
Håper klubben min får dugnadsjobben med å fjerne alle Henriksen klistremerkene fra tannkremtubene.
Forresten er jeg skuffa over at folk husker tilbake på 32 år gamle Iversen og tror det er han vi skal hente. Dette er han som er 36 år og for dårlig til å spille i CP, altså en litt annen utgave.
Odd Iversen på prestasjonsbasert kontrakt, Schwabe og Hjelde klarer sikkert å få han i form igjen? En fantastisk spiller på sitt beste.
Edit: Fjerna grunnlag for misforståelser i avsnitt 2.
Last edited by John Ass on 11.02.2012 22:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.02.2012 22:35 Post subject: |
|
|
32? Han er eldre enn meg jo! Jeg er 34! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
|