View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 09.02.2012 12:45 Post subject: |
|
|
aaaah.. Oppfattet!  _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.02.2012 12:50 Post subject: |
|
|
Jeg tror Strandberg kunne blitt en grei signering da en eller flere av våre stoppere kommer til å gå skadet i lengre perioder.Les.Tenker på 2011 sessong.
Det er jo greit å ikke ha en midtbanespiller eller den eneste høyrebacken som backup i tilfelle skader.Og han kan jo utvikle seg videre i Rosenborg(etter at Janne har takket for seg selvfølgelig) |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.02.2012 12:55 Post subject: |
|
|
RBK nå burde vel strengt tatt kjøpe noe som styrker klubben, og degradere slike som allerede er her til "backup ved skader". _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.02.2012 13:07 Post subject: |
|
|
Mener du mannen er så talentløs??
Det tror ikke jeg .Han ar jo spilt både aldersbestemt og a-kamper for landslaget vel? Og det har ikke verken PVR,J.L og S.W gjort.
Men du har vel noe rett i at han ikke styrker oss nevneverdig.
Er det noen her på tråden som har forslag om noe bedre?? |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 09.02.2012 13:18 Post subject: |
|
|
Kanskje Stig Torbjørnsen har det. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
marbismo Junior
|
Posted: 09.02.2012 13:41 Post subject: Strandberg |
|
|
Skjønner ikke hvorfor det er så mange har som er negative til Strandberg, med det forsvaret vi har pr dags dato vil en signering av han klart forsterke oss. Larsen er vel kanskje bedre enn han men også eldre. Jeg er meget positiv til en eventuell signering av Standberg, noe som vil legge litt mer press på plassen ved Larsen.. Tror både PVR og Wangberg har godt av det.
Når det er sagt så håper jeg først og fremst på en høyre back, og da helst Hedenstad, tror fortsatt at vi kan dra iland en avtale med han om vi prøver nå og han er klart det beste Norske alternativet. Ser at RBK har en Strindheim spiller på prøvaspill nå som spiller back men håper at vi signerer Hedenstad i tillegg til han uansett. Forsvaret vårt er alt for tynt og Syns absolutt at det bør forsterkes med minst 3 personer... Gjerne Strandberg, Hedenstad og han fra Strindheim.. _________________ Twitter: @MariusBismo |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 09.02.2012 22:09 Post subject: |
|
|
seler wrote: | rimelig sikker på at vi kjøper strandberg fra enga i morra |
seler wrote: | hehe. vet det er håpløst å slenge ut sånt uten å begrunne, men kan dessverre ikke gå ut med det foreløpig. Men det kommer nok til å skje... |
Lenge til han blir presentert som Rosenborg spiller eller..? |
|
Back to top |
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 09.02.2012 22:24 Post subject: |
|
|
Jeg har knapt sett han siden han var 15-17 år gammel. Gidder noen å fylle ut en liste, og rangere han fra 1-10 på følgende kriterier;
Hurtighet
Taklinger
Markering
Hodespill
Flott hvis noen skriver en kommentar til hvert punkt også. _________________ Selvutnevnt Norges sydligste RBKer. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 09.02.2012 22:37 Post subject: Re: Strandberg |
|
|
marbismo wrote: | Gjerne Strandberg, Hedenstad og han fra Strindheim.. | Kvalitativt innlegg skjønner jeg. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 10.02.2012 10:34 Post subject: |
|
|
Mitt inntrykk av Strandberg er at han er bedre offensivt en defensivt. God med ball og til å sette i gang spillet. Ikke spesielt rask, ikke spesielt god på hodet, ok duellspiller, ok plasseringsevne. Litt som Hoftun kanskje, men ikke like god. Jeg mener han ikke er bedre enn Wangberg og Rønning defensivt, men han kunne nok styrket oss i det oppbyggende spillet. En bra spiller altså, men ikke nødvendigvis en som styrker forsvaret nevneverdig ifht de vi har. Jeg ville ikke gått for han, men heller sett etter en som var raskere. Wangberg har jo potensialet til å bli en klassestopper hvis noen kan fortelle han at han bør bruke lengre knotter så han ikke sklir en gang pr kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.02.2012 10:49 Post subject: |
|
|
Dritspiller. Gi opp! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 10.02.2012 10:51 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Dritspiller. Gi opp! |
Fabelaktig argumentasjon. Det er umulig å ikke la seg overbevise av dine glimrende argumenter. Jeg er imponert!
For min egen del, så er Strandberg bedre enn ingenting. Og så tynn som stallen er nå, så er absolutt alt som er sånn noenlunde oppegående bedre enn ingenting.
Men det hadde sikkert vært en fordel om Torbjørnsen kunne hostet opp noe bedre. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.02.2012 10:58 Post subject: |
|
|
Finnes det mange fotballspillere i verden? Finnes det mange som er bedre enn Strandberg?
Fatter ikke hvordan folk kan ta til takke med "bedre enn ingenting". En gjenganger i tråden her. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.02.2012 10:58 Post subject: |
|
|
Har vi ikke lært noe av Høiland, Pelu, Olsen, Moldskred, Savolainen etc. etc.
Dette er spillere som andre klubber fisker opp gratis. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 10.02.2012 11:00 Post subject: |
|
|
Gjengangeren er jo at det er fullt opp med folk som knegår regimet og lykkelig kaster seg over de smulene som kastes til dem. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.02.2012 11:01 Post subject: |
|
|
Ikke bare knegård. Vi har jo også godeste løkkagutt som nylig har meldt seg på forumet. 'Vi har ansvar for å pukke opp smulene'! Kyss meg bak! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 10.02.2012 11:08 Post subject: |
|
|
Jeg ville vanligvis ikke tatt til takke med hva som helst, men sånn situasjonen er nå, så gjør jeg nesten det. Det finnes selvfølgelig en grense, men jeg tror det finnes flere spillere som er dårligere enn Strandberg, enn som er bedre. I hvert fall hvis vi skal tenke norske spillere.
Jeg vil på ingen måte knegå regimet på Brakka. Jeg vil bare at RBK skal ha mulighet til å stille lag. Det er bare såvidt man er i stand til å skrape sammen fire forsvarsspillere. Strandberg er langt unna Norges beste. Men han er bedre enn ingenting, og neppe noe dårligere enn Per Verner Rønning.
Men som sagt, hvis noen kan hoste opp bedre alternativer, så tar jeg heller imot det. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 10.02.2012 11:10 Post subject: |
|
|
JEG er ikke lønnet for å finne spillere. Jeg foreslår å rette krav mot de som er! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 10.02.2012 11:11 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Gjengangeren er jo at det er fullt opp med folk som knegår regimet og lykkelig kaster seg over de smulene som kastes til dem. |
Jeg elsker retorikken din, og tenker at du må være glad i klubben når du omtaler dens styre som et regime
Og la det være sagt, Stefan Strandberg er PVR all over again...det er merkelig at en av tidenes beste norske stoppere er så elendig til å vurdere om en midtstopper er god eller ikke.
Å signere Strandberg blir for meg den endelige bekreftelsen på at Hoftun fortsatt mottar lønna fra Molde. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 10.02.2012 11:52 Post subject: |
|
|
Recon : Men å slakte alle forslag som kommer får du godt betalt for eller?
Virker som du har sterke meninger om det meste, ville vært interessant å høre hvilke spillere du mener er gode nok og mulig å kjøpe pdd. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 10.02.2012 12:05 Post subject: |
|
|
Jeg får ikke betalt for det, men jeg betaler når jeg går på kamp og medlemsskapet mitt i klubben. Selvfølgelig har jeg en mening om folk ikke er verdige en klubb som RBK.
De som driver med det klarer tydeligvis ikke selv få oversikt over hva vi trenger og hva vi har av midler å skaffe det med, da blir det enda verre for entusiaster å synse om hva som er mulig å kjøpe eller ikke. Jeg forventer vel også at de som driver med det "profesjonelt" skal ha oversikt og valgmuligheter også utenfor det vi umiddelbart ser her til lands, eller?
For meg er det en selvfølge at man skal kunne stille krav til kvaliteten i en oppgave som tilligger noen som ansvar.
Det var det seriøse svaret mitt.
Det andre er; slakte alt? Litt selektivt filter på lesingen, har vi?
nastynicks lille stikk var mye bedre! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 10.02.2012 12:08 Post subject: |
|
|
Og som et tillegg, jeg sitter med et slikt når jeg svarer folk altså:  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 10.02.2012 12:17 Post subject: |
|
|
WildRover,
Spørsmålet ditt er dumt! Du må spesifisere hvilke kriterier du ønsker svar på:
1) Ønsker du navn på spillere som er bedre enn Strandberg?
2) Ønsker du navn på spillere som har riktigere ferdigheter for RBK, enn de ferdighetene Strandberg har, eller
3) Ønsker du navn på spillere som individuelt er en bedre stopper enn Strandberg?
Ift debatten på forumet er det spørsmål to som er mest interessant.
For øvrig må det være mulig å mene at en spiller ikke er god/ riktig nok, uten å ha navnet på en annen spiller som er riktigere/ bedre. Få forumbrukere er betalt for å ha denne oversikten. Det vet du. _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
ErikPerik Senior
|
Posted: 10.02.2012 12:27 Post subject: |
|
|
Synes ikke spm var dumt, mer i retning betimelig. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.02.2012 12:54 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Og som et tillegg, jeg sitter med et slikt når jeg svarer folk altså:  |
Men sånn blir du oppfattet:
 |
|
Back to top |
|
 |
|