View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
orz Proff

|
Posted: 09.02.2012 00:28 Post subject: |
|
|
Herlig hvis det stemmer. Vi trenger definitivt en spiss, selv om forsvarere selvsagt er førstevalget.
Grunn 1: Prica er eneste naturlige målscorer. Holm er vaksinert, Chibbe finter og Goa er det ingen som finner.
Grunn 2: Prica er på utgående kontrakt og stikker hjem til Sverige ved første anledning. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 09.02.2012 08:55 Post subject: |
|
|
Om det er Strandberg som kommer inn (noe jeg ikke håper) så mangler vi væll fortsatt en høyreback. |
|
Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 09.02.2012 13:19 Post subject: |
|
|
Mener fast og bestemt at Fredrik Semb er et bedre kjøp enn Strandberg. Semb er også på utgående kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 09.02.2012 13:23 Post subject: |
|
|
For de som etterlyser konkrete forslag på spillere som kan gå rett inn i laget og forsterke oss, så hender det de blir nevnt her, eksempelvis som den spilleren laresg94 trakk fram her om dagen.
larseg94 wrote: | deres Finske midtstopper Joona Toivio har imponert meg voldsomt de kampene jeg har sett han. Virker som en stødig spiller. |
Problemet er bare at de på brakka ikke aner at slike spillere eksisterer (selv om han spiller i Sverige), og er mer opptatt av å hente listefyll..
Jeg kjenner ikke strandberg så godt som spiller, så skal ikke slakte han ut fra det lille jeg vet, men skal ikke mye fantasi til for å forstå at Toivio er en bedre spiller jevnt over. Da blir spørsmålet om man skal spare seg ned i adecco med spillere som strandberg, eller om man skal satse og hente spillere som Toivio.. _________________ mvh HeXX
|
 |
josinho Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 09.02.2012 13:28 Post subject: |
|
|
Nå må vi ikke glemme utenlandskvota da...nigeriansk spiss, Toivio....blir trangt om plassen etterhvert |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.02.2012 13:32 Post subject: |
|
|
Knerten_10, gi en umiddelbar analyse hehe |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
|
|
Goa hives vel ut av klubben innen noen få uker og da er vel RBK nede i 7 utlendinger. Da kan det kjøpes inn to nye. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
|
Øveraas er født i 1989? Litt for gammel til å være et talent i så fall. Noen som kan si noe om han? |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 09.02.2012 13:37 Post subject: |
|
|
[/quote]Problemet er bare at de på brakka ikke aner at slike spillere eksisterer (selv om han spiller i Sverige), og er mer opptatt av å hente listefyll..[/quote]
Vær forsiktig med å uttale deg om det. Folka på brakka har nok 10 ganger bedre oversikt enn deg og de fleste som henger her på forumet.
Men Strandberg. Hmm. Bedre enn Dorsin, Rønning og Wangberg. Så ja, norsk OK forsterkning.
Edit: Den quotegreia fucka mæ opp. |
|
Back to top |
|
 |
marbismo Junior
|
Posted: 09.02.2012 13:53 Post subject: |
|
|
Tar den til meg og skal selfølgelig gjøre som du sier men er jeg helt ute å kjøre når jeg syns at noe av denne diskusjonen om Starndberg (og andre spillere) hører hjemme her under denne tråden? I disse tider når vinduet er åpent er det en trå jeg leser mer enn noen andre og som man får mye større respons under enn andre og det er denne..
Mulig jeg er en av få men jeg liker å lese diskusjonen om nye spillere samlet i en tråd istede for å hoppe frem og tilbake mellom tråder om enkeltspillere..
Just saying.. _________________ Twitter: @MariusBismo |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 09.02.2012 13:58 Post subject: |
|
|
Nå håper jeg Rbk lykkes med å hente denne spilleren fra Nigeria, da Rade også er skadet og må operere ankelen.Det er jo ikke sikkert det går seks uker som Rbk.no skriver.Det kan jo i verste fall gå enda lengre tid.Og han blir vel ikke i toppform umiddelbart. |
|
Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 09.02.2012 14:03 Post subject: |
|
|
[quote="1972 Miami Dolphins"]
Akkurat som Stj.viseth har jeg vært daglig leser av dette forumet i ganske lang tid, så nå tenkte jeg at det var på tide å opprette en bruker da jeg føler at jeg kan bidra med noe informasjon osv.
Ang. Jørgen Olsen så kan jeg fortelle at han er ekstremt rask, noe som jeg har fått inntrykket av at dere setter pris på. Han er en offensiv back,trygg med ballen i beina og slår presise innlegg. Jeg er dog litt usikker på om han kan gå rett inn på laget, men hvis vi gir han litt tid tror jeg han blir en bra back. Knerten har nok en litt bedre oversikt enn meg, men håper dere ble litt klokere.
Kan forresten slenge med at Vålerenga har lyst på Gjermund Åsen. Vet ikke hvor aktuelt det er da men. |
|
Back to top |
|
 |
marbismo Junior
|
Posted: 09.02.2012 14:07 Post subject: |
|
|
Kan forresten slenge med at Vålerenga har lyst på Gjermund Åsen. Vet ikke hvor aktuelt det er da men.[/quote]
Åsen til Enga?? som en del av en avtale for å få Stranberg til Trondheim mon tro? _________________ Twitter: @MariusBismo |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 09.02.2012 14:11 Post subject: |
|
|
Hei lite nytt ifra Nigeria, men utifra det jeg skjønner så skal de se en kamp med den aktuelle spilleren i løpet av helgen. Vet ikke om det hjelper dere som har større peiling om Nigeriansk fotball. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.02.2012 14:14 Post subject: |
|
|
Det er vel full runde i helga, så vi kommer vel ikke så mye nærmere med det.  |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 09.02.2012 14:19 Post subject: |
|
|
Det kommer nok ikke til å skje, tror jeg. Vet at Vålerenga er interessert, men tror Gjermund velger det trygge, nemlig fast plass på Ranheim og muligheten til opprykk. |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 09.02.2012 14:28 Post subject: |
|
|
Prica ute ja... Problemet med å selge Bakenga er at det frigjør ikke penger til å kjøpe forsvarsspillere når vi også må handle spiss. Uavhengig av skade: Prica vil som i fjor være god i kun en liten andel av kampene, mens de øvrige vil være til tider begredelig. Det er ikke godt nok som spiss. Vi har/hadde ingen andre naturlige målscorere. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.02.2012 14:28 Post subject: |
|
|
I så fall forutså de at MRen som ble tatt i dag tidlig ville vise at Prica må opereres. Imponerende. |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 09.02.2012 14:37 Post subject: |
|
|
Henning wrote: |
I så fall forutså de at MRen som ble tatt i dag tidlig ville vise at Prica må opereres. Imponerende. |
Ja, det er sant. Men så er det jo det de forteller deg, trenger jo ikke å stemme at den MR`en ble tatt i dag.
Hadde jeg vært SD og vist at vår eneste spiss er ute i 6 uker, så ville jeg nokk ha ventet med å fortelle dette til omgivelsene, slik at man får jobbe i det stille.
Ikke gått ut til media sekundet etter jeg hadde fått vite det å rope "panikk vi har ingen spisser, vi må kjøpe!" Dette gir jo de potensielle selgerne grunn til å skru prisen opp.
Dette handler jo tross alt om strategi i et B2B marked. Går ut ifra at de fleste klubber som RBK ønsker å gå i forhandlinger har full kontroll over status hos RBK. (Og dermed leser aviser osv) |
|
Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 09.02.2012 14:37 Post subject: |
|
|
Denne Nigeria-turen.
Kan det være snakk om Izunna Uzochukwu?
Har vel vært noen rykter om han tidligere i år..
NÃ¥ er vel han midtbane, men dog.
Edit: Siste linje... |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 09.02.2012 14:40 Post subject: |
|
|
Finnes det noen kilder til denne Nigeriaturen? _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 09.02.2012 14:41 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | Finnes det noen kilder til denne Nigeriaturen? |
Ikke på nett, som du kan lese nei. |
|
Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 09.02.2012 14:44 Post subject: |
|
|
Tviler på at det er så mye i lokalavisene i Nigeria, om RBK... Men nå må noe skje, vi kan jo knapt stille lag til treningskampene. |
|
Back to top |
|
 |
|