| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
WildRover Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 06.02.2012 09:51 Post subject: |
|
|
Han er på jakt etter ny kaffetrakter da den gamle har konka ut etter alt arbeidet (for såvidt det eneste som til tider jobber på brakka) _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kikko Junior
|
Posted: 06.02.2012 09:59 Post subject: |
|
|
Hørte rykte om at han sliter med en kabal han begynte på pc-en rett før jul. Han begynner visst å bli ganske frustrert siden vanskelighets-graden er på "Nybegynner", og det at han brukte hele jula på dette.
Men dette får vi vell høre mer på årsmøtet, da folk begynner å lure på hvorfor vi alltid klarer å få panikk kjøpt en overpriset avdanket spiller rett før seriestart. |
|
| Back to top |
|
 |
practor Senior
|
Posted: 06.02.2012 10:06 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hvorfor det tar sånn tid... er det penger det står på? kanskje er det dårlig planlegging eller forberedelser, eller er det rett og slett at de sliter med å overbevise spillerene de er interessert i å signere for oss.
er i hvertfall noe som ikke stemmer når troppen består av kun 15-16 brukbare spillere så nærme seriestart. |
|
| Back to top |
|
 |
Kikko Junior
|
Posted: 06.02.2012 10:18 Post subject: |
|
|
| En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke begynner å se på hvilke spillere de skal erstatte FØR de må erstatte dem. Alle visste jo at Annan skulle dra, samme med Skjelbred, og nå Lustig. Kan jo ikke være så jævla vanskelig å tenke seg litt lenger frem i tid enn hva de gjør nede på Brakka nå. Er helt uholbart at vi, klubben som hadde mål om å bli topp 30 i europa, ikke makter å få inn en havan spiller slik at han kan få litt tid med troppen før vi starter sessongen. Finnes jo ikke samspill fra før av, og blir værtfall ikke det når spiller(ne) kommer 10min før seriestart. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.02.2012 10:22 Post subject: |
|
|
Jeg på min side synes dog at denne uthalingen av tid er ganske misstenksom, kanskje de alerede har bestemt seg for at det ikke er midler til kjøp, og at de i tillegg ikke har baller nok til å si det rett ut og heller prøver å mate det inn med t-sje?
Det eneste vi har prøvd oss på er bosmanspillere og free-transfer. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 06.02.2012 10:22 Post subject: |
|
|
| Husk at vi må gi Hoftun tid til å lære seg sportsdirektørjobben, han har bare hatt fire år på seg nå, alt for tidlig å forvente noe særlig fremgang. Husk også at han er en trivelig og folkelig kar. |
|
| Back to top |
|
 |
practor Senior
|
Posted: 06.02.2012 10:24 Post subject: |
|
|
| Vollrik wrote: | Jeg på min side synes dog at denne uthalingen av tid er ganske misstenksom, kanskje de alerede har bestemt seg for at det ikke er midler til kjøp, og at de i tillegg ikke har baller nok til å si det rett ut og heller prøver å mate det inn med t-sje?
Det eneste vi har prøvd oss på er bosmanspillere og free-transfer. |
det er sant det- kanskje det er som du sier. virker litt sånn i hvertfall  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.02.2012 10:28 Post subject: |
|
|
Det er nok helt sikkert midler til spillerkjøp, problemet er nok hvem som utfører det.
Vi har (kanskje pga økonomi og budsjett) måttet vente til Bakenga-salget før vi visste at vi hadde midler.
Hoftun liker å utføre "trikset" sitt ved å vente til det internasjonale vinduet er stengt, fordi da er vi "eneste" alternativet for spillerne som kanskje ønsket seg en annen plass.
Det som viser seg å være problemet med dette er at vi ikke får signert disse "egentlig for gode" spillerne til oss, vi må kjøpe spillere fra Sverige/Danmark/Norge. I disse ligaene har de beste spillerne allerede byttet arbeidsgiver innen Hoftun skal starte "triksjobben" sin, og vi sitter igjen med paniske bud på spillere vi ikke får.
Neste treningskampen vår er om 11 dager, da må alle forsterkninger være signert. Vi får da 5(halvparten) av treningskampene til å spille inn laget. Ikke optimalt, men bedre enn i fjor da Larsen omtrent kom til kampstart.
Det er uansett latterlig at det snakkes om en høyreback og en midtstopper, vi trenger langt flere inn.
RBK innrømmet at stallen var altfor tynn i fjor før sommervinduet. Da kom det like mange inn som ut, og nå er vi altså 5 færre mann. Det holder faen ikke med 2 inn, vi trenger 4-5 mann inn minst.
Last edited by 1972 Miami Dolphins on 06.02.2012 10:31; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kikko Junior
|
Posted: 06.02.2012 10:29 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Husk at vi må gi Hoftun tid til å lære seg sportsdirektørjobben, han har bare hatt fire år på seg nå, alt for tidlig å forvente noe særlig fremgang. Husk også at han er en trivelig og folkelig kar. |
Samme som vi sier om regjeringen etter fire år: "Huff ja, er ikke så lett dette med å holde løfter å slikt, la de få fire år til nå, så får de det sikkert til. Er jo tross alt trivelige folk."
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kikko Junior
|
Posted: 06.02.2012 10:32 Post subject: |
|
|
Husker den tia da RBK kunne ha stilt med to lag i TL. Nå er det jo såvidt vi klarer å stille med ett...
 |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 06.02.2012 10:35 Post subject: |
|
|
[quote="practor"] | Vollrik wrote: | Jeg på min side synes dog at denne uthalingen av tid er ganske misstenksom, kanskje de alerede har bestemt seg for at det ikke er midler til kjøp, og at de i tillegg ikke har baller nok til å si det rett ut og heller prøver å mate det inn med t-sje?
Det eneste vi har prøvd oss på er bosmanspillere og free-transfer. |
Den skjulte agendaen er: legg ned fotballaget. Og sats på hotell istedet... _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.02.2012 10:38 Post subject: |
|
|
| Hakkespett wrote: | Problemet er jo at de internasjonale vinduet er lukket for nå, så hvilken som helst rar Boti Goa løsning Hoftun tryller fram, vil den ikke bare være rar, den vil være plukket blandt oppsopet i norsk fotball, med mindre han er klar til å slå seriøse kroner i bordet, for jeg tviler på at noen klubb i landet ønsker å skipe "stjernene", eller talentene sine, til RBK for en billig penge.
De fleste som følger med i dagens media vet at RBK trenger forsterkninger, vi fikk kroner for salget på Bakenga, og dersom vi kommer til dem og forhører oss om en spiller, vil de straks høre ka-ching ka-ching og kreve en nesten urimelig sum.
Så spørsmålet er jo hvilken klubb som kan selge en spiller vi kan bruke til en pris vi kan like? |
Vi kan hente spillere fra hele verden. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 06.02.2012 10:39 Post subject: |
|
|
| Øystein wrote: | | Hakkespett wrote: | | Problemet er jo at de internasjonale vinduet er lukket for nå, så hvilken som helst rar Boti Goa løsning Hoftun tryller fram, vil den ikke bare være rar, den vil være plukket blandt oppsopet i norsk fotball |
Vi kan hente fra hele verden. Vi kunne hentet Messi om vi ville (og han og Barcelona ville) |
Sorry,jeg leste ikke at du skrev dette før meg  |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4103 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 06.02.2012 11:37 Post subject: |
|
|
Urovekkende... kan vel strengt talt også sette kryss over Jamtfall... (og Dorsin )... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 06.02.2012 12:00 Post subject: |
|
|
...og Wangberg...
Klarer man ikke å hente inn nye spillere innen 15. februar, viser man for hele verden at man er fullstendig inkompetent (noe som vel store deler av Europa allerede har skjønt...). "Vanskelig marked" javel, men jeg tviler på at det er spesielt mye vanskeligere for andre klubber.
Kan ikke hele tiden sitte med tommelen godt plantet langt oppi ræva og vente på at en eller annen avdanka jævel skal ønske seg til RBK når alle andre muligheter er låst. Verdens hyggeligste sportsdirektør bør seriøst få et tupp i rævva dersom det ikke skjer noe snart.
Sats heller på noen yngre spillere, gjerne fra vikarligaen, med stor oppside, så får vi heller leve med litt ustabilt spill en periode. Antar det finnes minst to dusin spillere som er tilgjengelige i Norge og som vil være vesentlig bedre enn både Wangberg og Høiland.
Faen! |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.02.2012 12:07 Post subject: |
|
|
| Minner om at tråden her fortsatt handler om aktuelle navn. Trenger ikke å sause inn alt her. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 06.02.2012 13:10 Post subject: |
|
|
Venter bare på en oppdatering på RBK.no om at klubben nå har hentet inn storspilleren Pål Steffen Andresen til å forsterke backrekka. Han er 29 år ung, var rask (før han gikk inn i en toårs skadeperiode), og Hoftun snapper spilleren foran storklubber som HamKam og UllKisa..
Og det verste er at han hadde faktisk vært en forsterkning...
edit: Bare måtte attach, etter å ha lest dagens rb... _________________ mvh HeXX
|
 |
larseg94 Proff
Joined: 27 Nov 2011 Posts: 447 Location: Lyngdal, Vest-Agder
|
Posted: 06.02.2012 17:28 Post subject: |
|
|
Noen som har noen rykter å komme med? hva som helst?! Twitter? utenlandske aviser?
Muppeten i meg blør av dette vinduet  |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 06.02.2012 17:57 Post subject: |
|
|
Verste nå er at jeg begynner å bli vant til å bli skuffa, framfor å forvente bedre.
edit: hvis de skjuler hvem de jobber med, skjuler de det jævla godt, det skal de ha! Men forventer en gammel ex-stabækmiddelmådighet og Iversen
Last edited by Kai88 on 06.02.2012 18:18; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 06.02.2012 18:01 Post subject: |
|
|
For opptatt med å dagdrømme om sin nye stilling som hotelsjef. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 06.02.2012 18:26 Post subject: |
|
|
| Håp?? Er det dette ST har brukt tiden på så begynner jeg å grine. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 06.02.2012 18:28 Post subject: |
|
|
| Kai88 wrote: | http://www.oblad.no/sport/rbk-speider-ruud-tveter-er-veldig-spennende-1.3915950
gammelt, men gir meg håp. |
Hva er det en snart 3 år gammel sak gir håp for?
Vi slo Valencia for ikke mange år siden, derfor tror du på gull i år da eller? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 06.02.2012 18:29 Post subject: |
|
|
| Slapp av, artikkelen er fra 2009 |
|