| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stoa Junior
|
Posted: 02.02.2012 23:39 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Keenoir wrote: | | Jo Inge Berget? Rosenborg? | Molde. De forsøkte en overgang i fjor sommer. Han var ikke mere skadet enn at han spillte kamp for Strømsgodset dagen etter at overgangen gikk i vasken p.g.a kneprobloblemer |
Jo Inge Berget signerte for Molde i fjor sommer, og spilte hele høstsesongen for romsdalingene. Før Berget ble utlånt til SIL forsøkt Molde og hente ham, men da strøk han på den medisinske testen og han reiste til Drammen i stede. Han slet da også mye med skaden den første tiden, men han fikk orden på dette etterhvert. Da Molde forsøkte seg igjen i fjor sommer fant de ingenting som var urovekkende, iallefall ikke nok til å stanse en overgang. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 02.02.2012 23:44 Post subject: |
|
|
| Da tror jeg du må sjekke en gang til.. |
|
| Back to top |
|
 |
Cessna Rutinert
|
Posted: 02.02.2012 23:56 Post subject: |
|
|
| Trodde transfer vinduet var stengt så vi ikke kan signere andre enn frie agenter nå? |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 02.02.2012 23:56 Post subject: |
|
|
Første gang molde prøvde seg på Berget så strøk han vel på medisinske testen, men siden molde fortsatte jaget så kan det jo meget vel hende at Berget krevde for mye penger eller ikke ville flytte.
Kneskadene til Berget er vel av en art at de ikke har blitt borte mellom første og andre medisinske test, så mye taler vel for at han var grådig eller ikke ville flytte.
Uansett så er det vel relativt kjent at knæra til Berget ikke er helt ok. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 03.02.2012 00:01 Post subject: |
|
|
Molde ville kjøpe Jo Inge Berget fra Udinese sommeren 2009. Berget strøk på den medisinske testen og overgangen gikk i vasken. Berget satte seg deretter i bilen og spilte kamp for Lyn på Lerkendal dagen etterpå. To år senere, sommeren 2011 var Berget klar for Molde.
Hva dere egentlig diskuterte skjønner jeg ikke særlig av. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 03.02.2012 00:02 Post subject: |
|
|
| Cessna wrote: | | Trodde transfer vinduet var stengt så vi ikke kan signere andre enn frie agenter nå? |
Det Norske overgangsvinduet er åpent til 31. mars. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 03.02.2012 00:25 Post subject: |
|
|
Med andre ord - vi kan kjøpe av andre, men de kan ikke kjøpe av oss. Med unntak av Sverige og en del asiatiske land, så vidt jeg forstår. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 03.02.2012 00:26 Post subject: |
|
|
Russland og Tyrkia har fortsatt åpent også. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 03.02.2012 01:27 Post subject: |
|
|
| Om Stoor bare var i dårlig form lurer jeg på hviken research egentlig Rosenborg bedriver. Forhører man seg ikke? |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 03.02.2012 01:58 Post subject: |
|
|
| Har ikke Hoftun spurt de riktige spørsmålene eller har Vålerenga opptrådt uærlig...? |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 03.02.2012 02:07 Post subject: |
|
|
Fra VGD..
"Fikk høre av en MEGET pålitelig kilde istad at Stoor ikke godtok kontraktsforslaget til Rosenborg.
Ifølge "kilden" så tjener Stoor 2,5 mill i Enga. Han skal bare ha blitt tilbudt 1,5 mill i Rosenborg."
Dette høres merkelig ut da dette bør være avklart før Stoor tar turen ned til Benidorm. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 03.02.2012 02:09 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Har ikke Hoftun spurt de riktige spørsmålene eller har Vålerenga opptrådt uærlig...? |
Det der er et tricky spørsmål, siden sannsynligheten for hver enkelt av påstandene normalt nærmer seg 1.0. Er "begge er riktig" et levedyktig alternativ?
Må si jeg er skeptisk til at VIF hevder han skal være klar til sesongstart, og så stryker han som eneste spiller noensinne på Rosenborgs medisinske test, mens spillere som Fredheim Holm, Jamtfall, Goa og Iversen har spasert tvers igjennom. Jeg nekter å tro at "klar til sesongstart" hadde vært uakseptabelt for et Rosenborg helt uten backer. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 03.02.2012 02:39 Post subject: |
|
|
| Jeg mener i grunn at med den begrunnelsen som har kommet, så betyr det at Stoor neppe blir kampklar på denne siden av EM-pausen. Og da er jeg også enig i avgjørelsen. Derfor skurrer det litt når VIF håper å ha han klar til seriestart. |
|
| Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 03.02.2012 10:36 Post subject: |
|
|
| Det har forhåpentligvis med at et bedre alternativ ble forhandlet såpass frem at man kunne avvise den noe usikre overgangen til Stoor. Kan vel bare krysse fingrene for at en annen (trolig Hagen) blir offentliggjort om ikke alt for lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 03.02.2012 10:41 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | Fra VGD..
"Fikk høre av en MEGET pålitelig kilde istad at Stoor ikke godtok kontraktsforslaget til Rosenborg.
Ifølge "kilden" så tjener Stoor 2,5 mill i Enga. Han skal bare ha blitt tilbudt 1,5 mill i Rosenborg."
Dette høres merkelig ut da dette bør være avklart før Stoor tar turen ned til Benidorm. |
Dette stemmer ikke. De økonomiske bitene var såvidt jeg vet på plass. Og RBK kunne naturligvis ALDRI gått ut og sagt at Stoor er for skadet til å få kontrakt her, om det ikke var tilfelle. Det er jo et potensielt karrieremord og det ville naturligvis blitt kraftig tilbakevist ASAP fra både Stoor og VIF. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 03.02.2012 10:52 Post subject: |
|
|
| Reagerte på det samme, helt sikker på at RBK hadde sagt det om de ikke ble enig pga økonomien i det. |
|
| Back to top |
|
 |
|