| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.02.2012 09:44 Post subject: |
|
|
| Tommærn wrote: | | Synes Stoor er en helt ok løsning. Han kjenner klubben, har ett høyt toppnivå og vil bidra med hurtighet i forsvarsleddet. |
Godt skrevet!
Litt merkelig at VIF vil selge, men en kan jo spørre seg hvorfor i helvete vi ikke kjøpte han fra Fulham. Er vel for ille å ha en backup. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 01.02.2012 09:45 Post subject: |
|
|
| superodd wrote: | | Dessuten er bare det at en spiller må bort fra "Norges Barcelona" fordi han ønskere spille offensiv fotball verdt kontrakten alene. |
| BjarneS wrote: | | Det er viktig at vi ikke mister vår svenske identitet. Få inn Farnerud også så kan vi puste lettet ut. |
Haha. Jeg tror kanskje ikke vi kan / kunne håpe på så mye mer enn en spiller ala Stoor. Forutsatt at lønn og pris er fornuftig (2-3 miller), synes jeg dette høres greit ut, uten at jeg på noen måte er i ferd med å sprekke av lykke.
Positivt:
+ Vi snapper en spiller fra Enga, som i gode gamle dager. Det har vært litt for mye omvendt i det siste. Liker fotbolldirekts formulering: | Quote: | | Förra säsongen lämnade han Fulham för norska Vålerengen och där imponerade han såpass att Rosenborg nu valt att värva tillbaka högerbacken. | Vi har valgt å hente han. Sånn skal det være.
+ 27 er en fin alder
+ Han er bedre enn Høiland _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 01.02.2012 09:46 Post subject: |
|
|
Dette var dagens Stoore overraskelse... _________________ De som tror de vet best, er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 01.02.2012 09:47 Post subject: |
|
|
| Hakkespett wrote: | | Gjennomsnittskvaliteten på backene i TL har jo ingenting å si for Stoors innsats. Er mannen flink nok til å kunne brukes internasjonalt? |
Han har erfaring og FART og vi må faktisk tenke tippeliga først og fremst.
Kvaller vi til CL feks. i 2014 kan Stoor om nødvendig erstattes. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 01.02.2012 09:48 Post subject: |
|
|
| Går han gratis fra VIF til oss? Er han ute til sommern med skade? Mente de virkelig at Bakenga-pengene skulle brukes på lønn? Vet virkelig ikke om jeg liker denne overgangen, han er jo i sine beste år som forsvarsspiller men det hjelper fint lite når Stoor er så offansiv som han er, må vel kjøre "mer mål for en i mot" i år også da... |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 01.02.2012 09:49 Post subject: |
|
|
| Pris? Håper vi ikke har sprengt banken for å skaffe oss en middels høyreback som går på utenlandskvota. |
|
| Back to top |
|
 |
beejay Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 01.02.2012 09:51 Post subject: |
|
|
Gratis faktisk!
Velkommen tilbake! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 01.02.2012 09:53 Post subject: |
|
|
Gratis? Det liker vi. Godt jobba Hoftun  |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.02.2012 09:56 Post subject: |
|
|
| WegHard wrote: |
| BjarneS wrote: | | Det er viktig at vi ikke mister vår svenske identitet. Få inn Farnerud også så kan vi puste lettet ut. |
Haha. Jeg tror kanskje ikke vi kan / kunne håpe på så mye mer enn en spiller ala Stoor. Forutsatt at lønn og pris er fornuftig (2-3 miller), synes jeg dette høres greit ut, uten at jeg på noen måte er i ferd med å sprekke av lykke. |
Selvsagt mest spøk fra min side, jeg synes også dette er en helt ok løsning og forhåpentligvis slipper vi å se Høiland på banen i år. Farnerud vil også styrke midtbanen og jeg håper han kommer. Så er det sagt  |
|
| Back to top |
|
 |
MIXMASTERTOT Senior

|
Posted: 01.02.2012 09:57 Post subject: |
|
|
Endelig en god nyhet!
Stoor er en klassespiller i tippeliga sammenheng. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 01.02.2012 09:58 Post subject: |
|
|
Knall dette. Var en ivrig forkjemper for at Stoor ikke skulle bli vraket på laget høsten 2007. Hans problemer med å komme skikkelig inn i det den gangen må tilskrives en elendig defensiv høyreside med Konan Ya og Sapara foran seg.
Heldigvis ble han fast på laget igjen inn mot mesterligakvalen og videre utover, og både høsten 2007 og våren 2008 da han avsluttet RBK-oppholdet med et klassemål i europacupen synes jeg han var veldig god.
Personlig var jeg alltid av den oppfatning at vi var mye bedre defensivt med Stoor på høyrebacken enn Roar Strand i 2007.
For meg er dette en gladnyhet. |
|
| Back to top |
|
 |
kettler Senior
|
Posted: 01.02.2012 10:01 Post subject: |
|
|
For meg var dette en gladnyhet, og når han i tillegg kommer gratis, så fortjener Hoftun all honnør. Vi er flinke til å skrike når han ikke gjør en god jobb. Syns vi kan skrike litt når han gjør en god jobb også  |
|
| Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 01.02.2012 10:01 Post subject: |
|
|
http://www.youtube.com/wa...8EUnULblak
Stoor hadde også som jeg husker et veldig godt samarbeid med Trond Henriksen og jeg tror nok at det også kan ha vært en faktor for at han vendte tilbake. Husker han løp bort til Rambo etter dette målet og takka også spesielt til han da han dro til Fulham. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 01.02.2012 10:02 Post subject: |
|
|
Dette tror jeg er en bra løsning. Stoor er en offensiv høyreback, men atskillig bedre defensivt enn Lustig, og han holder, til tross for enkeltes surmuling (er det ingen som liker høyrebacker?) bra nivå. Han er også i en alder som både gjør at han bør være på et sportslig toppnivå, og han kan enten spille for klubben lenge eller få inn litt penger når han eventuelt går.
Ikke skadeplaget siste Rosenborg-periode, tror ikke han vil være det nå heller. Gratis, kjenner klubben og byen, seriøs utøver. Joda.
Ikke noe festkjøp som trekker tilskuere som mygg til lyset, men en bra løsning sportslig og økonomisk, tror jeg. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
Fy faen for en målestokk dere har på en "god" jobb... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
|
|
| Anklaget for å ha trefot av mange med teft sist han var i klubben. Gitt bort gratis to ganger på rappen. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 01.02.2012 10:04 Post subject: |
|
|
Fredrik Stoor - høyrebackenes Trond Olsen _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
cbas10an Senior
|
Posted: 01.02.2012 10:06 Post subject: |
|
|
Ingen klassesignering, MEN synes Hoftun igjen skal ha litt cred.
Og om det stemmer at Stoor kommer gratis er det meget bra!!
Ønsker Stoor velkommen tilbake.
Jeg tror dette er en riktig signering!! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.02.2012 10:06 Post subject: |
|
|
| Herregud. Skuffa. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 01.02.2012 10:08 Post subject: |
|
|
Ser ut til at noen lar sg blende av den håndfullen gode kamper han spilte sin siste høst hos oss. Stoor er en gjennomført middelmådlighet.
Men om han tjener mindre enn 1,5 og dette betyr at vi slipper Strandberg, er det til å leve med. Han er i det minste (marginalt) bedre enn Høiland. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.02.2012 10:09 Post subject: |
|
|
| Det er en håpløs strategi å signere spillere som er marginalt bedre enn de vi har. Jeg ville heller hatt Høiland på backen og brukt Stoor-pengene på noe annet. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 01.02.2012 10:11 Post subject: |
|
|
Og heller Strandberg, han er i det minste norsk.
Og det er vel alt det pene jeg har å si om ham... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|