| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
HeXX Rutinert
|
Posted: 07.01.2012 01:53 Post subject: |
|
|
Way out of noe som rbk har råd til ja, var mer et hjertesukk over situasjonen i klubben, og hvor lenge det er siden vi har hatt en slik spiss i klubben..
Får satse på at Bakenga leverer hattrick noen ganger i løpet av kommende sesong.. _________________ mvh HeXX
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 07.01.2012 04:35 Post subject: |
|
|
Jepp.
Tor-Kristian Karlsen har han også med på lista over de 10 heteste spillerne på overgangsmarkedet.
| Quote: | Jordan Rhodes (Huddersfield, 21):
– Midtspiss som har dunket inn 20 mål på 17 ligastarter denne sesongen, inkludert fire (ikke-ekte) hat-tricker. Normalt sett er jeg skeptisk til hype rundt høytscorende angripere fra de lavere divisjoner, men den skotske U21-landslagsspissen har x-faktor – flere enn meg ser noe Alan Shearersk i denne unggutten. Ikke bare skyter han med kraft og presisjon, men han besitter god koordinasjon, arbeidsvilje og en aggressiv spillestil. Kan vise seg å bli et smart kjøp og en umiddelbar Premier League-hit. Huddersfield vet imidlertid at Rhodes er hot, og er ikke klare til å slippe han uten en fin kompensasjon. |
|
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 07.01.2012 17:23 Post subject: |
|
|
Tsjekkiske Adam Hlousek burde vært i kikkerten. Venstre ving/back som er utlånt til Slavia Praha fra den lille klubben Jablonec. Hlousek ble kåret til årets talent og årets spiller i 2009, han er 23 år. Er i tillegg en røver på fm. Burde vært mulig å snappet opp for en rimelig penge.
Edit: Dro visst nettopp til Nürnberg.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
KentH Junior
|
Posted: 07.01.2012 22:31 Post subject: |
|
|
Linus er tydeligvis ute i kulden i Italia, både i Padova og Genoa. Dette er virkelig en spiller jeg kunne tenkt meg i RBK. Ut med Rade og inn med Linus. Satser på at Stig har han på blokka og at han kan gjøre en overgang ala Stadsgaard
http://www.fotbolltransfe...15488.html _________________ D ska dæm ha Real, dæm prøvd! |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 08.01.2012 02:43 Post subject: |
|
|
| Tvilsomt at Rosenborg er aktuelle nå, han gikk til Italiensk fotball allerede i 2011. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.01.2012 14:35 Post subject: |
|
|
Har de åpnet døra for Allsvenskan-spill, bør RBK absolutt være godt innenfor rekkevidde - om enn bare på lån. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 08.01.2012 21:18 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...218837.ece
| Quote: | | Rosenborg vil hente 2 nye spillere. – Jeg ønsker at vi har alt på plass så raskt som mulig, sier trener Jan Jönsson. |
| Quote: | | Men sportssjef Erik Hoftun kan ikke love noe som helst. |
Vinteren 2012 ser ut til å utspille seg omtrentlig lik 2011.... |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 08.01.2012 21:23 Post subject: |
|
|
To nye spillere?
Er vel snakk om høyreback og midtstopper da. Ble likevel glad for å lese det der. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 08.01.2012 21:27 Post subject: |
|
|
| Eller høyreback og spiss. Prica flørter med Helsingborg og Rosenborg er tilsynelatende(?) i forhandlinger om salg av Bakenga. |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 08.01.2012 21:29 Post subject: |
|
|
| Bør nok være 2 spillere hvis vi ikke mister noen. Hvis Prica drar må han erstattes + 2 nye. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 08.01.2012 21:30 Post subject: |
|
|
Tror det kan være snakk om en høyreback og en spiss. Da jeg tror dessverre sjansene ikke er små for at både Prica og Bakenga forlater oss.
Er uansett en positiv uttalelse fra Jönsson, og en ikke så overraskende uttalelse fra Hoftun. |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 08.01.2012 21:31 Post subject: |
|
|
| Quote: | Men om det skjer med de spillerne som er på plass nå, eller om det blir med en eller to nye er usikkert. Det som er sikkert er at det ikke blir slik som i fjor, hvor Jim Larsen kom fire dager før serien startet, og fomlet det skikkelig til i debutkampen mot Brann.
– Jeg ønsker at vi har alt på plass så raskt som mulig slik at vi får en ro over det hele i god tid før seriestart. Det kan bli en stressfaktor hvis vi snakker om det som mangler, så derfor ønsker jeg å få klargjort det meste tidlig. Men jeg har selvfølgelig fokus på spillerne vi har nå, sier trener Jan Jönsson. |
Med andre ord bør folk legge vekk håpet om nye spillere om det ikke er noe på plass før 31 Januar.
Jeg har en ekkel følelse av at det er meget lite realistisk for Hoftun og co å hente inn nye spillere i dette vinduet, og at de synes det er så ubehagelig å si det til fans og medlemmer at de forsøker å mate det inn med t-sje gjennom adressa og rbk.no. Har de det klart for seg at det er mer eller mindre sikkert at det ikke blir nye spillere nå i vinter, kan de vise baller nok til å si det med en gang. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 08.01.2012 21:33 Post subject: |
|
|
| WildRover wrote: | | Bør nok være 2 spillere hvis vi ikke mister noen. Hvis Prica drar må han erstattes + 2 nye. |
MÃ¥ han egentlig det? Husk vi spiller 4-4-1-1. Om Bakenga ikke forlater oss, kan vi spille slik;
Örlund/Bråthen
Ny - Larsen - Wangberg/ny - Dorsin
Dockal - Issah - Henriksen - Svensson
Chibuike
Bakenga
Men om både Mush og Rade forlater oss, da må vi ha forsterkninger i angrepet. |
|
| Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 08.01.2012 21:37 Post subject: |
|
|
Kan jo ha godt av konkurranse, den førsteelvern Om Bakenga får en downperiode, eller noen skulle bli skadet.. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 08.01.2012 21:39 Post subject: |
|
|
| Vi har jo Holm, Moldskred og Boti Goa (NÃ¥r han friskmeldes) som passer greit som backup. |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
Posted: 08.01.2012 21:45 Post subject: |
|
|
| Lukter mål av den gjengen der... |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 08.01.2012 21:53 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | Vi har jo Holm, Moldskred og Boti Goa (NÃ¥r han friskmeldes) som passer greit som backup. |
Vi aner ikke hvilket nivå Boti Goa innehar. Holm må være norges minstscorende spiss noensinne, mens Moldskred har vært utrolig dårlig for oss. Ingen av de kan spille rollen som andrespiss hos oss. |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 08.01.2012 22:50 Post subject: |
|
|
| Den er postet litt lengre oppe, jacsonø. |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 08.01.2012 22:52 Post subject: |
|
|
Er nok litt for treg på nyåret....  |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 08.01.2012 23:22 Post subject: |
|
|
| Ikke tregere enn EH... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.01.2012 02:01 Post subject: |
|
|
Jeg tror også det er snakk om back og spiss. Jeg tror nok JJ og/eller Hoftun føler vi har god nok dekning på stopperplass med Larsen, Wangberg, Rønning og Høiland. Det virker som om dekningen beregnes i større grad ut fra kvantitet i det "nye" RBK, ikke kvaliteten på første-elleveren som var hovedfokus før i tida. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 09.01.2012 03:02 Post subject: |
|
|
I disse trange økonomiske tider, tror jeg det kan være genialt av Rosenborg å hente noen gode spillere til en billig penge. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.01.2012 03:06 Post subject: |
|
|
Realismen ser ut til å være vanskelig for enkelte å fatte.
"vi må ha etc..." <-- dette er omtrendt i annethvert innlegg her inne, fra meg selv inkludert. Satt og funderte på alt dette i helgen, diskuterte med en kamerat hvorvidt stallen kunne hamle opp med Sausnebbene i Rosenes by slik den er pr dags dato.
Tvilsomt, og det er også usikkert hva Hoftun & co tenker når de er så vage ang spillerkjøp.
Ikke vet vi om pengene vi fikk øremerket spillerkjøp er benyttet for å dekke chibbe og dockal.
ikke vet vi o vi faktisk HAR økonomi til å handle i Hovlandklasse om muligheten byr seg..
Det vi vet er at Jon Inge Høiland er alt for dårlig til å spille høyreback for RBK.
Prica har utgående kontrakt og fremstår usikker på om han vil forlenge.
++
Men det vi kom frem til som kunne forklare hvorfor Hoftun er vag er at det er tungt å svelge for RBK å fatisk inrømme at det ikke fins penger, ikke før vi VET om Prica selges/går eller at Bakenga bli solgt (evt henrix).
Tror ikke de tørr kommentere noe som heldst før vi fatisk har bevist via avisoppslag at klubben har mottatt penger fra en annen klubb grunnet overgang for en spiller. Tipper også at RBK ligger i harde forhandlinger ang salg av Bakenga med diverse klubber og at dette er hovedpri først, og at avhengig om det blir eller ikek blir salg får vi info om påfølgende spillerkjøp.
Ikke særlig kult å bekrefte i media at vi har brukt opp alle CL pengene vi en gang hadde på feilinvesteringer, toalettpapir og vasselin.
Tror vi må bare smøre oss med tålmodighet her, men håper så inni !"#!" ræva at jeg er helt på jordet.
I mellomtiden bankes Barcelona 4-0 på Nou Camp med Bakenga som hat trick hero på FM12! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 09.01.2012 08:43 Post subject: |
|
|
Vil heller si vi trenger back og midtstopper. De kan ikke mene at vi bare trenger 2 nye spillere om feks Prica eller Bakenga forsvinner.
Synes det er litt skremmende å lese: Det er mye som skal klaffe som blant annet rett spillertype, økonomi og utenlandskvote, sier Hoftun
Er ikke dette noe de snart bør vite?
Spillertype? Bør jo være klart hva vi trenger.
Vil snart ha en avklaring på om investorpengene er brukt opp eller ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
|