| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
henrifei Veteran
|
Posted: 29.11.2011 23:11 Post subject: |
|
|
| han er vell bare 15 år, han er nok på A-laget om 2-3 år |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 29.11.2011 23:57 Post subject: |
|
|
| jaaa, men er lurt og sikre seg talenter!! Om ikke så kommer solskjær sikkert til å snappe det keepertalentet rett foran øyne våres også.. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.11.2011 00:25 Post subject: |
|
|
| Nå bet vi vel langt bedre ifra oss i Next Cup enn Molde og Solskjær og vi har vunnet rubbel og bit på juniorsiden i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 30.11.2011 01:19 Post subject: |
|
|
| lurer fælt på ka prislappen på Okore ligger på? Og selvfølgelig om han er interessert i en overgang te RBK??? |
|
| Back to top |
|
 |
solbakken13 Proff
|
Posted: 30.11.2011 10:41 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Nå bet vi vel langt bedre ifra oss i Next Cup enn Molde og Solskjær og vi har vunnet rubbel og bit på juniorsiden i år. |
stemmer det:) men kan vel fortsatt være lurt å sikre seg en førkontrakt eller noe i den duren? |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 30.11.2011 18:32 Post subject: |
|
|
Likevel forteller han at Rosenborg ikke har planer om hente så veldig mange nye fjes til Lerkendal.
- I utgangspunktet har vi de aller fleste spillerne her allerede, vi har ikke tenkt å hente så mange. Vi skal huske på at de viktigste spillerne er de som allerede er her, så får vi se om vi får spedd må med et par nye, fortsetter han.
http://www.rbkweb.no/vis/8532
....virker ikke akkurat som om Hoftun & Co. har tenkt å gjøre de største forandringene i vintervinduet.... |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.11.2011 18:36 Post subject: |
|
|
| En lite smart uttalelse av Hufftun. Flere spillere forsvinner jo, og enda flere holder ikke mål viss RBK skal opp i midtsjiktet igjen i Europa. Mange nye må inn, bla en hel bukett med nye forsvarsspillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 30.11.2011 19:23 Post subject: |
|
|
Det er på grensen til absurd hvor dårlig spillerlogistikken i RBK blir håndtert. Stopperparet blir sendt på dør og èn erstatter kommer inn i siste liten, naturligvis da til overpris. Nå er høyrebacken på tur ut, og vi har fremdeles ingen erstatter på plass. Sånn som det står forsvinner begge keeperne til neste år. Prica får tydeligvis god betenkningstid på om han skal bli eller ikke. I det hele tatt virker det som om det er spillerne som setter betingelsene. Jebus!
Rønning og Høiland ble hentet inn, selv om de ikke holder ønsket kvalitet - samtidig som vi hadde en bedre spiller i Lago allerede. Wangberg ble skadet, men hadde uansett trengt tid på seg. I tillegg har Dorsin forlenget, selv om alle ser at han mangler kvaliteten til å være fast på RBK lenger.
Prioriteringsliste til i vinter:
1. Ny høyreback
2. Ny venstreback
3. Ny midtstopper
4. Back-up på høyreback
?. Evt. ny spiss (flyttes opp ved Prica-farvel, som burde vært avklart) _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 30.11.2011 19:33 Post subject: |
|
|
| Helt enig. Bakenga er dog erstatter for Prica, som jeg håper drar. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 30.11.2011 19:41 Post subject: |
|
|
En ny spiss om Prica forlater oss hadde ikke vært å forakte. Jeg tror Chibuike er bedre i en rolle som offensiv midtbanespiller enn spiss.
Ved kjøp av en ny spiss kan vi eventuelt stille slik;
Ny
Hedenstad - Larsen - Ny - Dorsin
Issah
Dočkal - Svensson
Chibuike
Fall/Bengtsson/Annen - Bakenga
Men for å spille med denne formasjonen, tror jeg vi er avhengige av at Henriksen og Prica blir solgt i dette vinduet. |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 30.11.2011 19:57 Post subject: |
|
|
Ser personlig ikke helt problemet med at Hoftun sier det han sier.
Vi hentet Chibbe, Dockal, Issah og Rønning isommer. Itillegg til Berntsen som vil bli erstatteren til Winsnes.
Når da Lustig og Lago drar, så må disse selvfølgelig erstattes. Hvis da Lago erstattes med en kvalitetsstopper med fart så får vi en som utfyller Larsen's gode sider. Itillegg har vi da Wangberg og Rønning som reserver.
Regner med at Lustig erstattes med en relativt god back, gjerne en som er bedre defensivt enn Lusse. Skulle gjerne hatt en allround-forsvarer som reserve itillegg, men det er nok for mye å be om.
Når det gjelder midtbanen er vi allerede godt forspent etter min mening, og når Issah og Dockal får en hel oppkjøring å spille seg videre inn på så tror jeg det vil vise seg i forbedret samhandling. Hvis Andersson kommer itillegg, så er denne lagdelen mer enn bra nok.
Angrepsmessig er vi også bra nok forspent nå som Bakenga har blomstret i det siste og Chibbe får spilt seg skikkelig inn over vinteren.
Hører rykter om både Bengtson, Pedersen og Utaka, og det kan jo tyde på at Prica er på vei ut.
Sånn sett mener jeg vi bare trenger et par-tre forsterkninger i forsvaret for vi bør si oss fornøyd. En høyreback, en midtstopper og muligens en allround "reserveforsvarer"
Hvis Prica, Henriksen, Moldskred+++ drar så blir selvfølgelig situasjonen anderledes, men det vet nok også Hoftun. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 30.11.2011 20:05 Post subject: |
|
|
Det er også oønskelig med ny keeper fra denne kanten. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
engagut Junior

|
Posted: 30.11.2011 20:11 Post subject: Nye spillere. |
|
|
| Det første dere skal tenke på er vel å fornye ganske mye i det sportslige rundt denne klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.11.2011 20:20 Post subject: |
|
|
Dere har vel i likhet med Stabæk og oss en opprydningsjobb å gjøre selv  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 30.11.2011 20:21 Post subject: |
|
|
| Enig der, frognergutt! |
|
| Back to top |
|
 |
engagut Junior

|
Posted: 30.11.2011 20:23 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Dere har vel i likhet med Stabæk og oss en opprydningsjobb å gjøre selv  |
Det er godt mulig vi har det, mr.
Men jeg ser på deres stall som langt svakere enn Vifs at the moment. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 30.11.2011 20:29 Post subject: |
|
|
| Det blir en uinteressant diskusjon, men ingen her inne kommer til å argumentere med tyngde mot at vi per dags dato aldri har vært lenger unna målet/visjonen om topp 30 i Europa i nyere tid. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 30.11.2011 20:29 Post subject: |
|
|
hehe pekte egentlig mer mot det sportslige apparatet jeg, siden de som driver våre sportslige avdelinger risikerer fengsel...
Men ja, når det kommer til spillerstallen så har vi en jobb å gjøre. Men dere har i mine øyne ingen skremmende god stall akkurat. Spennende å se om dere faktisk får tilbake Mos, og isåfall, kommer han til å legge seg på det "vanlige vif-snittet" og score like under tosifret neste sesong?
forsvaret deres syns jeg er middelmådig, midtbanen floppa i forhold til forventningene jeg hadde til den, og dere er avhengig av å både få tilbake Mos, og helst få igang kronisk skadde Konè.
Alt i alt så ser jeg ikke på deres stall som den beste i Norge. Den ligger omtrent på vårt nivå akkurat nå syns jeg. Så gjenstår det å se hvilke av klubbene som er flinkest gjennom overgangsvinduet. |
|
| Back to top |
|
 |
engagut Junior

|
Posted: 30.11.2011 20:31 Post subject: |
|
|
Synsing fra din side, Hr. Miami. Jeg presiserte the eazy facts.
Forsvaret vårt er i skandinavisk toppnivå på en god dag.
Last edited by engagut on 30.11.2011 20:33; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 30.11.2011 20:32 Post subject: |
|
|
FÃ¥ gode dager i Oslo med andre ord.  |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.11.2011 20:32 Post subject: |
|
|
Æsj, Berre på et RBK-forum  |
|
| Back to top |
|
 |
engagut Junior

|
Posted: 30.11.2011 20:33 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | FÃ¥ gode dager i Oslo med andre ord.  |
?
Nyter det gode liv på Frogner, jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 30.11.2011 20:33 Post subject: |
|
|
| engagut$ wrote: | Synsing fra din side, Hr. Miami.
Forsvaret vårt er i skandinavisk toppnivå på en god dag. |
Er det så lite som skjer på Valle om dagen at man heller melder seg inn i forum her for å provosere litt? _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 30.11.2011 20:34 Post subject: |
|
|
| engagut$ wrote: | | Strand wrote: | FÃ¥ gode dager i Oslo med andre ord.  |
Nyter det gode liv på Frogner, jeg. |
Frognerkidza slår til her på RBKweb, ser jeg. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 30.11.2011 20:36 Post subject: |
|
|
http://www.nettavisen.no/...284105.ece
Hedenstad ønsket i Nederland, da ryker han nok for oss. Jääger har vel også utenlandske tilbud, og dermed må vi satse på at Stig T har kontroll over situasjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
|