English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Wales - Norge
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Harceïde
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 18:48    Post subject: Reply with quote

At ikke Skjelbred er fast mann på dette laget er et av verdens største under. Se hvilke spillere de bruker da...

Blir helt matt.
Back to top
View user's profile Send private message
kristobal
Legende

PostPosted: 12.11.2011 18:48    Post subject: Reply with quote

Sam Vokes. Ikke så verst han.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Snorreth
Rutinert

PostPosted: 12.11.2011 18:50    Post subject: Reply with quote

Jeg er glad det var Ruud og noen andre randoms som spilte. Da betyr det forhåpentligvis ikke så mye. Smile
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 19:39    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Ser for meg at litt uortodokse Tettey blir vraket framover fordi vi taper i dag. Mer grått og nitrist inn, antakeligvis.

Tetty var IKKE den dårligste på midtbanen i dag, det var nok Grindheim eller Gamst...
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 12.11.2011 20:00    Post subject: Reply with quote

Aldri forstått hvorfor Grindheim spiller i det hele tatt... har jo aldri vært noe annet enn en gjennomsnittlig spiller...
Brady
Veteran

PostPosted: 12.11.2011 21:19    Post subject: Reply with quote

Etter at vi la om til 4-5-1 hadde Tettey kun én feilpasning (forsøk på pasning til Riise), og etter min mening den klart beste på midtbanen.

Yttergård Jensen skjønner jeg ikke hvorfor er på landslaget. Stillestående, truer ikke rom og middelmådig pasningsspill. Simen Brenne har teknikk som et uglefossil.

Jeg holder fast på at Drillo er en ulykke for norsk fotball, og at vi neppe vil få større fremganger før hans tankegods er lagt på skraphaugen. Litt morsomt hvor ofte Drillo har vært ivrig på å fortelle pressen at det ikke er så viktig med 4-5-1 eller 4-4-2, når vi hver gang faller kraftig igjennom i sistnevnte system. Det har med stilen Drillo ønsker at landslaget skal spille. 4-4-2 egner seg ikke, og jeg mistenker også at landslaget ikke trener nok på det.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 13.11.2011 15:41    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Etter at vi la om til 4-5-1 hadde Tettey kun én feilpasning (forsøk på pasning til Riise), og etter min mening den klart beste på midtbanen.

Enig i at han var den beste på den norske midtbanen, men han kunne ha fått litt mer fart over medtak/mottak og avlevering, gikk litt seint, men regner med at han fikk beskjed om å spille kun "sikre" passninger. Da veldig mange av han pasninger ikke var spesielt framover rettet.

Men i år har Tettey spilt forholdsvis lite, i forhold til tidligere i Rennes, mest Europa Leauge, og litt seriefotball. Mulig Rennes satser på at M'Vila og Dimbia skal utvikle seg slik at Rennes drar inn litt penger...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 13.11.2011 16:26    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:

Enig, selvsagt ga VG ham 4 på børsen og Yttergård 5. Fotball er ikke lett å forstå seg på. Tettey er klasse, ser heldigvis ut til at Drillo har skjønt det da. Han bør være et soleklart førstevalg på landslaget i mange, mange år framover.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 13.11.2011 18:30    Post subject: Reply with quote

Drillo har sine favoritter i Hauger,Grindheim og BH Riise... Alle andre er bare stand-in's..

I Drillo sitt hode er nok Tettey bare nr 3. i rekken i DM, og åpenbart bak Grindheim og Y. Jenssen som indreløpere
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 15.11.2011 00:57    Post subject: Reply with quote

Ja, og det er en skam. Drillo har nok delvis gått ut på dato, ikke bare spillerne som er dårlige. Dvs mange av de som blir tatt ut er dårlige, spesielt midtbanen. Finnes et par andre gutter som burde ha fått spilt.

Hverken Vilsvik eller Sørum fikk debutere i denne uviktige kampen....
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 27.11.2011 14:31    Post subject: Reply with quote

Gary Speed er død, har visstnok tatt sitt eget liv.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb