| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
solbakken13 Proff
|
Posted: 07.11.2011 14:15 Post subject: |
|
|
| Fått inn hedenstad hadde vært konge! Etter min mening det beste alternativet som erstatter for lustig. Problemet blir at jeg tviler på at hedenstad har går til oss viss han først skal gå fra stabæk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 07.11.2011 15:46 Post subject: |
|
|
Hedenstad har vel sagt hva han mener om RBK, og da syns jeg han burde få slippe  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 07.11.2011 16:10 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: |
Jeg skulle gjerne sett en oversikt over alle spillere som Jim Solbakken representerer, så kan man bare droppe å ønske seg de på den lista. De er jo selvsagt forbeholdt bestekompisen. |
http://www.transfermarkt...._1292.html
Solbakken virker mer og mer å være en slags klubbagent for Molde, men det gavner jo spillerne han representerer ettersom han får dem til det store utland. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 07.11.2011 16:37 Post subject: |
|
|
| Crap, han representerer Etzaz Hussein også. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 07.11.2011 16:45 Post subject: |
|
|
Nooooooo. Han har Hannes Sigurdsson. Jeg som ønsker han. Ingen fortell Solskjær om dette megatalentet så kanskje vi kan sikre oss ham!!!!  _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
sheasy Junior
|
Posted: 07.11.2011 19:43 Post subject: |
|
|
| Hva tror folk om en eventuell retur for en spiller som Erik Tønne? Var jo i ungdomsgruppa til RBK, men ble ikke satset nevneverdig på og gikk til slutt fra klubben av fri vilje. Har etablert seg i Sheffield, og er en spiller med et meget spennende potensiale. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 07.11.2011 20:39 Post subject: |
|
|
Knerten har snakket varmt om Tønne ved flere anledninger, og jeg stoler på Knerten. Han er velkommen tilbake om han har riktig nivå og innstilling inne. Men det er vel ikke særlig sannsynlig at han vil tilbake til RBK. Eller sitter du inne med info?  |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 08.11.2011 14:52 Post subject: |
|
|
Lille-Riise er plukkeklar: http://www.vg.no/sport/fo...d=10015604
Aner ikke hvilket nivå han er på for tiden, men det høres jo dårlig ut. Etter min mening er det Dockal og Chibbe som skal spille høyre og venstre kant neste sesong. Rise kunne vært kurant backup, men vi bør vel heller bruke gullmyntene våre andre steder. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 08.11.2011 14:54 Post subject: |
|
|
Nå Håper jeg vi går over til en 4-3-1-2
Keeper: Ny, trenger en keeper som er god i feltet
Vingback Høyre: Hedenstad - hvis ikke han så må vi se til utlandet, problemet er nok at det ikke florerer med offensivt gode vingbacker til en god pris.
Midtforsvar: Larsen med Wangberg som backup.
Midtforsvar: Ny, må finnen noen som er mer lik Stadsgaard, mangler fart i dagens forsvar noe som har kostet oss mange mål imot.
Vingback Venstre: Paulo Magalhaes er et forslag, han spilt på det chilienske landslaget og er bare 21 år.
Midtbane Playmaker: Dockal tror han kan bli bedre hvis han får en mer aktiv rolle i laget.
Midtbane Defensive: Issah, burde gitt Oviasu muligheten som backup.
Midtbane Indreløper: Svendsson eller Henriksen men har mest tro på Svendsson i denne rollen.
Offensive Midtbane: Riccardo Di Piazza er ung, spiller ikke på det høyeste nivået i Tyskland så dette er en spiller vi kanskje kunne overtalt til å komme hit
Spiss: Bakenga, men vi burde kjøpe en spiss som kan score 15-20 i året.
Spiss: Chibuike, han er for ny til å selge men hvis han fortsetter på samme måte neste år så burde vi selge han og finne en ny spiller som er en lagspiller. Vi trenger ikke en spiss som må drible halve motstanderlaget før han gjør noe.
Last edited by Ryujin on 08.11.2011 14:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 08.11.2011 14:57 Post subject: |
|
|
| Kan Riise bli en OK høyreback? |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 08.11.2011 15:05 Post subject: |
|
|
| Hvorfor ikke? Stor løpskapasitet, hurtig og har gode innlegg. I tillegg pliktoppfyllende defensivt. Absolutt ikke et dumt forslag. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 08.11.2011 15:08 Post subject: |
|
|
| Henning wrote: | | Kan Riise bli en OK høyreback? |
Veldig bra,som nevnt over.
Og norsk-kvote. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 08.11.2011 16:21 Post subject: |
|
|
| Er dere sikre på at Riise regnes som norskutviklet? Han reiste til Belgia som attenåring i 2002 og kom først tilbake til Norge sommeren 2005. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 08.11.2011 16:36 Post subject: |
|
|
Hvilken Riise snakker du om?
Oppslag på nyhetene i dag om at Lille-Riise er for dårlig for laget, mens Store-Riise vel er fast på Fulham? Store-Riise tror jeg har det bra som han har det... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 08.11.2011 16:44 Post subject: |
|
|
| Er da riktig Riise det? Lille-Riise spilte vel for Standard Liege i flere år før han kom hjem igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 08.11.2011 16:51 Post subject: |
|
|
Jada, jeg lurte bare på hvilken Riise det var snakk om her  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.11.2011 17:29 Post subject: |
|
|
| Hege Riise. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.11.2011 17:52 Post subject: |
|
|
| Strand wrote: | | Er dere sikre på at Riise regnes som norskutviklet? Han reiste til Belgia som attenåring i 2002 og kom først tilbake til Norge sommeren 2005. |
Joda, men han fylte 19 senere det året, og dermed går han på norske-kvoten (tre år før fylte 21, og det rakk han ikke.) _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 08.11.2011 18:02 Post subject: |
|
|
| Han går vel sett på som en "norsk" spiller fordi han spilte mer en 3 år i Norge mellom 15-21 (Hessa og Aalesund). |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 08.11.2011 18:03 Post subject: |
|
|
For å gå på norskekvoten så er han vel nødt til å ha tilbrakt 3 år i Norsk fotball mellom 18-21? Og det gjorde han ikke fordi han oppholdt seg i Belgia disse årene.
Derfor er det vel ikke sikert han er "norsk",det avgjørende her er vel om den idiotiske regelen har tilbakevirkende kraft, for denne regelen var ikke funnet opp når Lille-Riise var mellom 18-21 år. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.11.2011 18:05 Post subject: |
|
|
Det gjør han selvsagt også, ja. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.11.2011 18:28 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Hege Riise. |  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 08.11.2011 18:30 Post subject: |
|
|
| Ryujin wrote: | Nå Håper jeg vi går over til en 4-3-1-2
Keeper: Ny, trenger en keeper som er god i feltet
Vingback Høyre: Hedenstad - hvis ikke han så må vi se til utlandet, problemet er nok at det ikke florerer med offensivt gode vingbacker til en god pris.
Midtforsvar: Larsen med Wangberg som backup.
Midtforsvar: Ny, må finnen noen som er mer lik Stadsgaard, mangler fart i dagens forsvar noe som har kostet oss mange mål imot.
Vingback Venstre: Paulo Magalhaes er et forslag, han spilt på det chilienske landslaget og er bare 21 år.
Midtbane Playmaker: Dockal tror han kan bli bedre hvis han får en mer aktiv rolle i laget.
Midtbane Defensive: Issah, burde gitt Oviasu muligheten som backup.
Midtbane Indreløper: Svendsson eller Henriksen men har mest tro på Svendsson i denne rollen.
Offensive Midtbane: Riccardo Di Piazza er ung, spiller ikke på det høyeste nivået i Tyskland så dette er en spiller vi kanskje kunne overtalt til å komme hit
Spiss: Bakenga, men vi burde kjøpe en spiss som kan score 15-20 i året.
Spiss: Chibuike, han er for ny til å selge men hvis han fortsetter på samme måte neste år så burde vi selge han og finne en ny spiller som er en lagspiller. Vi trenger ikke en spiss som må drible halve motstanderlaget før han gjør noe. |
liker forslaget ditt. Har ikke sett så mye til Di Piazza, men infoen jeg finner på ham er meget lovende med tanke på en OMS posisjon.
Når det gjelder Maglhaes så er det ikke tvil i at han er 10 ganger bedre en micke, så har vi kunne skaffet ham for 4-6mill så er det et kupp.
Tipper dog at prisen nok ligger på nærmere 15, og at han følges av flere klubber:/
men liker ideen din rund det laget! keep up the good work!  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 08.11.2011 18:37 Post subject: |
|
|
| Ifølge Universidad de Chile er Paulo Magalhaes rask og teknisk flink. Tror nok han trenger en sesong før vi får se hva som bor i han men tror han kan være verdt pengene |
|
| Back to top |
|
 |
Ryujin Veteran

|
Posted: 08.11.2011 18:48 Post subject: |
|
|
NÃ¥ vet jeg at dette er et longshot men jeg kunne tenke meg Tobias Sippel som ny Rosenborg keeper.
I juli fikk han en 9 måneders karatene for en hit and run, så det kan hende at 1. FC Kaiserslautern vil kvitte seg med han. Han blir nok dyr med en prislapp på mellom 10-20 mill.
Kanskje Rune Bratseth burde være med på forhandlingene. |
|
| Back to top |
|
 |
|