| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
urgeyan Junior
|
Posted: 31.10.2011 00:57 Post subject: tatere etter brann kampen og div |
|
|
| De som konfronterer rade etter kampen er håpløse, har selv spilt fotball på ett visst nivå, å det er helt vanlig å gjøre feil. at han reagerer under kamp på at de blir buet på er helt ok. det viser at han misliker like mye som oss andre å ligge under såpass. støtter rade helt fullt ut her. det er en smell som blir foresaket etter forsvarsfeil. det summerer kampen, skjønner at de ikke klarer å reise seg helt med den i fleisen. se intervju med micke på rbktv det oppsummerer bra. men her må vi få inn ett spillemønster (plan) på hvordan rosenborg skal spille. forventer at det blir gjort frem til neste sesong. får vi ec neste år er det bonus og sårt tiltrengte midler i kassa. vi er ikke i glansåra. kommer nok aldri til å få de glade eggen år igjen. men det må bli bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 31.10.2011 00:59 Post subject: |
|
|
Enig med deg, er håpløst å stå å slenge dritt til Rade etter kampen. Er det noen som fortjener kjeft så er det ledelsen.
Last edited by Hedning on 31.10.2011 01:11; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Franz Ferdinand Junior

|
Posted: 31.10.2011 01:05 Post subject: |
|
|
| Hvor lang kontrakt har Prica? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.10.2011 01:06 Post subject: |
|
|
| Ut 2012. |
|
| Back to top |
|
 |
Franz Ferdinand Junior

|
Posted: 31.10.2011 01:08 Post subject: |
|
|
| Bør vi selge han i vinter å få penger for han, istedet for å la han være ut kontrakten, også gå gratis? |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.10.2011 01:09 Post subject: |
|
|
| Ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 31.10.2011 01:13 Post subject: |
|
|
| Nekter å tro at kampklare RBK-spillere drikker kvelden før kamp. Når det gjelder Kos, så var iallfall minst en spiller der i går. En som ikke spilte i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Franz Ferdinand Junior

|
Posted: 31.10.2011 01:13 Post subject: |
|
|
Indeed, få 10 mill for han, og kjøp noen unge islendinger! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 31.10.2011 01:14 Post subject: |
|
|
Lol, får ikke 10 millioner for Prica. 4 kanskje? Ikke det at han er så dårlig men han begynner å dra på årene og har bare ett år igjen av kontrakten.
Last edited by Hedning on 31.10.2011 01:14; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
|
|
Ja _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
|
|
| Fosningen wrote: | | Nekter å tro at kampklare RBK-spillere drikker kvelden før kamp. Når det gjelder Kos, så var iallfall minst en spiller der i går. En som ikke spilte i dag. |
Var ikke alle kampklare minus Moldskred i troppen? |
|
| Back to top |
|
 |
Franz Ferdinand Junior

|
Posted: 31.10.2011 01:16 Post subject: |
|
|
| Hmm, tror Helsingborg er villig til å gi noe for å få han tilbake? De virker ganske ivrige, og hvis ledelsen gjør det de skal(...) så bør vi få 5-6 for han? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 31.10.2011 01:17 Post subject: |
|
|
| Kan melde om at Thomas Numme var på 3b. Tror ikke han spilte i dag men kanskje vi kan få han til å stå i mål mot Tromsø. |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 31.10.2011 01:21 Post subject: |
|
|
| Knerten: Ok, det var Michael Jamtfall, som er langtidsskadd. Om andre var ute, vet jeg ikke. Det ville dog vært overraskende og useriøst, og tviler sterkt på at det var tilfelle. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.10.2011 01:22 Post subject: |
|
|
| Det gjør jeg og, egentlig. Dagen før kamp hadde bare vært for latterlig. |
|
| Back to top |
|
 |
kablap Senior
|
Posted: 31.10.2011 07:30 Post subject: |
|
|
Det tristeste er ikke tapet i går i seg selv, men måten det kom på og at det føyer seg så alt for pent inn i rekka med undermåls prestasjoner i år.
Hvor er samhandlinga? Offensiv og defensiv struktur? Gutsen, ballene, innsatsen?
Spillerne går sur. Tipper mange, som Prica, gjør det fordi han er generelt forbanna på situasjonen: forbanna på JJ/taktikken, forbanna på egen keeper, forbanna på manglende samspill etc.
Prica skal tilgis for det i går, fyren var bare frustrert og forbanna. _________________ Kebab og klyster |
|
| Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 31.10.2011 09:16 Post subject: |
|
|
| Det mest uforståelige for meg er fortsatt at Ørlund ikke ble bytta ut. Begynner faen meg å lure på hva som skal til for å bli bytta ut som keeper når du kan spille så dårlig....... |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 31.10.2011 09:36 Post subject: |
|
|
Han har vel noe på Jönsson, sikkert. _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 31.10.2011 09:36 Post subject: |
|
|
Huffameg,børshumoristen i adressavisa slår til igjen.
Issah 2, Henriksen 3.
Lov til å tolke forskjellig, men for meg fremsto Issah som vår bestemann i denne kampen. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 31.10.2011 09:58 Post subject: |
|
|
| kablap wrote: | | Prica skal tilgis for det i går, fyren var bare frustrert og forbanna. |
Enig.
At JJ tilsynelatende har gitt han, og flere andre, klippekort i startelveren - det er litt vanskeligere å tilgi. Skal vi være et middelmådig lag fremover, noe jeg godt kunne vært med på, da får vi i alle fall bruke middelmådigheter fra Trøndelag/Norge. Å være et middelmådig importlag med 8 utlendinger i startelveren, det er helt uakseptabelt...
Dette var kampen i årets sesong jeg valgte å dra til Lerkendal på. Burde stolt på magefølelsen og holdt meg hjemme og latt TVen hvile. Oppgittheten på tribunen var som jeg kunne forventet, dog ganske sjokkerende. 2012 blir et kriseår for RBK med Jan Jønsson... |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 31.10.2011 10:54 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Huffameg,børshumoristen i adressavisa slår til igjen.
Issah 2, Henriksen 3.
Lov til å tolke forskjellig, men for meg fremsto Issah som vår bestemann i denne kampen. |
Jeez. Hvem har skrevet børsen? Kroksæter skriver at "hullet etter Annan blir stadig større" i dagens Adressa. Kan hende han har bedt kompisen sin backe seg opp. De er jaggu noen skrullinger. De skjønte jo ikke at Annan var god før han dro. Nå skal åpenbart Issah få samme behandling. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.10.2011 11:30 Post subject: |
|
|
Flaut å være på Lerkendal i går, spesielt når jeg hadde lurt med meg mye familie og venner til å bli med meg for å se denne gjengen spille fotball. Jeg synes også at det er patetisk at treneren står i svartdress senhøstes i vår lille møkkaliga og prøver å se ut som en storkar. Er Dorsin ferdig som toppspiller, og vil våre midtstoppere noen gang bli toppspillere? Mush må da få starte neste kamp. Btw: Svensson er ingen venstrekant. Godfotteori savnes Løftet under JJ kommer aldri. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 31.10.2011 11:35 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | Huffameg,børshumoristen i adressavisa slår til igjen.
Issah 2, Henriksen 3.
Lov til å tolke forskjellig, men for meg fremsto Issah som vår bestemann i denne kampen. |
Helt enig i at Henriksen var dårligere enn Issah, men ikke enig i at Issah var vår bestemann. Han var ofte feilposisjonert på kontringer imot, noe som faktisk bør være én av styrkene til et anker hos et lag som satser offensivt. Jeg vet at ankere ofte får litt lite skryt, men av og til har man heller ikke grunnlag til å gi de så mye skryt. Hvor ofte vant egentlig Issah tilbake ballen i går? Han posisjonerer seg bra når vi er i etablert forsvar, og er en habil ballfordeler, men mangler litt når strukturen i laget mangler. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 31.10.2011 12:45 Post subject: |
|
|
Issah måtte dekke to posisjoner når Brann kontret, noe spesielt Guastavino var flink til å utnytte. Dorsin ble stadig vekk tatt med buksa nede, og gadd heller ikke løpe hjem i det hele tatt, så Issah var nødt til å legge seg på linje med forsvaret, i stedet for å presse ballfører. Resten av midtbanen befant seg sammen med Dorsin. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 31.10.2011 12:59 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Issah måtte dekke to posisjoner når Brann kontret, noe spesielt Guastavino var flink til å utnytte. Dorsin ble stadig vekk tatt med buksa nede, og gadd heller ikke løpe hjem i det hele tatt, så Issah var nødt til å legge seg på linje med forsvaret, i stedet for å presse ballfører. Resten av midtbanen befant seg sammen med Dorsin. |
Spot on!
med en bedre venstreback hadde det settt mye bedre ut. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
|