View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
TomH Veteran
|
Posted: 08.08.2011 16:22 Post subject: |
|
|
Knerten,
det er jo veldig oppløftende å høre!
Det er så utrolig viktig å ha midtbanespillere som truer mål.
Han var jo på riktig plass 2 ganger i går, men mistet vel hodet litt...
Hvilken posisjon har han på 2.divisjonslaget? _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2011 16:32 Post subject: |
|
|
Nå skal jeg passe meg for å spamme ned forumet med Twitter-meldinger, men følgende skrev Midtsjø selv om den begredelige bommen:
Midtsj Fredrik Midtsjø
@VegardHeggem jo takk for det. Fikk altfor god tid til å tenke på hva jeg skulle gjøre...og da går det som regel dårlig..
17 hours ago
VegardHeggem Vegard Heggem
@Midtsj Neste gang du får en slik sjanse putter du garantert, lykke til!
Midtsj Fredrik Midtsjø
Herlig seier i kveld! Utrolig viktig! For min egen del burde jeg ha scoret, men fikk altfor god tid til å sette lærkula i nettet..#skuffende
17 hours ago
Flyttet etter heads up fra Hedon.
Last edited by attach on 08.08.2011 16:34; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 08.08.2011 22:26 Post subject: |
|
|
Mulig dere er klar over det men det der er ikke profilen til den tidligere fotballspilleren Vegard Heggem. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 11.08.2011 11:09 Post subject: |
|
|
Gratulerer med 18-Ã¥rsdagen, Fredrik!  |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 28.08.2011 14:51 Post subject: |
|
|
Lækkert! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.08.2011 16:50 Post subject: |
|
|
Samtidig offisiell forfremmelse til A-stallen.  |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 28.08.2011 18:57 Post subject: |
|
|
En spiller som er litt for god for RBK2, bør over til Ranheim til 2012 sesongen, siden han er U-landslagsspiller, så er utlånsreglene gunstige for Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 29.08.2011 20:37 Post subject: |
|
|
Endelig for Midtsjø! alt som skulle til var en ny kontrakt også scorer han  |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 30.08.2011 01:17 Post subject: |
|
|
Må bare nevne hvor deilig det er å se hvor avslappa han var i skuddøyeblikket. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 30.08.2011 01:25 Post subject: |
|
|
Tenkte akkurat på det; det er klasse over det han gjør der. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Joachim Junior

|
Posted: 30.08.2011 16:05 Post subject: |
|
|
Dagens Trønder-Avisa wrote: | (...) Jevnaldringen Jonas Svensson (18) leverte en ny god kamp i går. Verdalingen har etablert seg på RBKs lag i rakettfart. Det har inspirert Fredrik Midtsjø.
- Klart det er inspirerende å se spillere på din egen alder lykkes. Det er artig at vi får sjansen. Jeg må bare stå på videre, og gripe mulighetene når de byr seg, sier Midtsjø. Alt tyder på at 18-åringen får mer spilletid utover høsten.
- Fredrik scoret et flott mål, og han var god også ellers. Han har vært nær mer spilletid enn det han har fått så langt, og vi vurderte også å slippe han til fra start mot Odd, sier RBK-trener Jan Jönsson.
- Fredrik tar steg hele tiden. Det er en spiller vi har stor tro på, sier sportslig leder Erik Hoftun. (...) |
Artig at han ble vurdert til å starte. Spennende å se hvordan utviklingen hans blir til neste år. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.09.2011 14:33 Post subject: |
|
|
- Det er klart at jeg gjerne vil spille meg til fast plass på Rosenborg, men dette er et mål jeg har på sikt, og ikke noe jeg har tro på skal skje på en stund ennå, sier Fredrik Midtsjø.
- Når ser du deg selv i førsteelleveren?
- Jeg har vel egentlig ikke fastsatt noen dato for når jeg skal nå målet mitt. Jeg får bare fortsette å prestere bra, stå på og gjøre gode innhopp, så får vi se hvor langt det rekker.
Les mer: Spiller for fast plass på Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 27.09.2011 17:37 Post subject: |
|
|
Ryktes at godeste Midtsjø har kyssesyken. Om det er sant så settes vel han ute av spill en stund.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.09.2011 17:51 Post subject: |
|
|
Ifølge rbk.no er han med i troppen til kampen mot Ajax i morgen. Det hadde vel vært helt uaktuelt om han hadde kyssesyken? |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 27.09.2011 17:56 Post subject: |
|
|
¨Fredrik Midtsjø hadde vært en naturlig tilvekst, men sliter med sykdom.¨ _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.09.2011 09:51 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Ifølge rbk.no er han med i troppen til kampen mot Ajax i morgen. Det hadde vel vært helt uaktuelt om han hadde kyssesyken? |
Spilte kamper med kyssesyken
- Jeg har spilt kamper med virus i kroppen og det er jo ikke så bra. Jeg har følt meg litt slapp de siste tre ukene, men kjenner at det begynner å bli bedre nå, forteller han.
Godt at den allerede er i ferd med å gi seg sånn at gutten får utvikle seg videre frem mot neste sesong. Har trua. |
|
Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 16.02.2012 11:05 Post subject: |
|
|
Noen som har noen formening om hvordan Midtsjø ville klart seg som back? Nå har vi Henriksen, Svensson, Berntsen, Selnæs og Midtsjø som unge midtbanetalenter på vei fram. Jeg tror det blir vanskelig å gi alle de tre sistnevnte den spilletiden de trenger for å ta de stegene trenger. I mine øyne kunne det da vært en ide å omskollere en av de til back, og da ser jeg kanskje Midtsjø som den mest aktuelle. Det kan gjøre det lettere for alle 3 å få den spilletiden som trengs. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 16.02.2012 11:12 Post subject: |
|
|
Tror neppe en som spiller offensiv midtbane/ hengende spiss vill sette pris på å bli back
De får heller la Aasbak få trene med A-laget. |
|
Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 16.02.2012 14:57 Post subject: |
|
|
Jeg må innrømme at jeg er usikker på om Midtsjø er høyre- eller venstrebeint, så jeg la til grunn at han er høyrebeint. I så fall vil det ikke gå på bekostning av Aasbakk.
Vet at han er offensiv midtbane, som er samme posisjon som Berntsen spiller i. Med tanke på at man har brukt penger på han og uttalelsene JJ har gitt om han, tolker jeg det som at Berntsen er foran Midtsjø i køen på den plassen. Midtsjø kan risikere å stagnere pga lite spilletid da de 4 andre unggutta på midten ligger foran i køen. Da risikerer han også at han ikke blir en RBK-spiller og blir gitt til Ranheim på permanent basis, som en del andre talenter vi har hatt tidligere. I mine øyne kan det derfor være lurt å tenke på omskolering til høyreback (forutsatt at han er høyrebeint), hvor sjansen for spilletid og videreutvikling er større. Det er mange unge spillere opp gjennom som har hatt stort potensial som ung i roller som midtbane eller ving uten å ha levd opp til potensialet, men fått et løft når de har blitt omskolert til backer. Løken, Kvarme, Heggem, J.A. Riise og Tom Høgli for å nevne noen. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 16.02.2012 23:41 Post subject: |
|
|
Da folk i ungdomsavdelingen i løpet av 2011 ble spurt om hvem de hadde mest tro på der, var svaret som regel Fredrik Midtsjø og Ole Selnæs. Jeg tror ikke akkurat han har utspilt sin rolle som offensiv midtbanespiller ennå, han besitter masse spennende ferdigheter, og vil nok markere seg sterkere på A-laget i år, hvis han får trent godt, og holder seg skade- og sykdomsfri.
Jeg ser for eksempel på det som en forbigående ting at Svensson ligger foran ham i køa for A-lagsspill, selv om han også er en lovende, ung spiller. Skulle vi omskolert en junior til back er det vel andre på juniorlaget som er mer åpenbare prospekter (se: juniorspillerne). _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Bjørkis Senior
|
Posted: 16.02.2012 23:55 Post subject: |
|
|
Hvis man på død og liv skulle omskolert noen av de du nevner der, ville vel Svensson egnet seg best som sideback. Han er den med sterkest defensive fibre av de du nevner. Sterk, kompakt, hurtig, teknisk, terrier. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.02.2012 00:00 Post subject: |
|
|
Hehe, skulle til å si det Bjørkis. Om noen, så han.
Om RBK hadde gått for 4231 igjen så ser jeg Svensson som box-to-box løperen ved siden av den defensive midtbanespilleren. Altså om ikke førstevalget, så otpimal i den posisjonen. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 17.02.2012 01:09 Post subject: |
|
|
Løkkagutt wrote: | Noen som har noen formening om hvordan Midtsjø ville klart seg som back? |
Hehe det var da voldsomt hvor ivrige folk er på å omskolere offensive spillere til høyrebacker. Først ute var MariusV som ville ha John Chibuike som back, hvem blir neste forslag, Steffen Iversen?
Hodesterk og fysisk robust back med godt tilslag på ballen _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
|