English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2011
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 260, 261, 262  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 29.08.2011 01:10    Post subject: Reply with quote

Dessuten sa vell godset så sent som i dag at de ønsker å beholde alle spillerne sine ut året.
Tror ikke vi har nok penger til å kjøpe ut noen av de og ikke bør vi det heller.
Back to top
View user's profile Send private message
lillegutt
Junior

PostPosted: 29.08.2011 01:44    Post subject: Reply with quote

ForAlltidRBK! wrote:
Assante i Start da??

En spiller som ikke er god nok for ett av ligaens dårligste lag har ikke noe på RBK å gjøre.
Back to top
Ræven
Rutinert

PostPosted: 29.08.2011 14:53    Post subject: Reply with quote

Ola Kamara er høyrebeint. Kan være at noen har blitt lurt av at han er så dårlig med høyrefoten at de tenker han må være venstrebeint.
Back to top
vemundo
Veteran

PostPosted: 29.08.2011 16:26    Post subject: Reply with quote

Ræven... er du trønder eller bergenser?
Back to top
Ræven
Rutinert

PostPosted: 29.08.2011 16:36    Post subject: Reply with quote

Romsdaling. Noe som ikke er ideelt denne sesongen.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 29.08.2011 23:08    Post subject: Reply with quote

Ikke spesielt aktuelt med tanke på at vi nettopp har kjøpt en offensiv midtbanespiller men Makhtar Thioune imponerte meg for Molde i går. God teknikk, gode gjennomspill, kjappe kombinasjoner (spiller ofte på en-touch) og kommer seg tilsynelatende enkelt ut av trengte situasjoner - med tanke på at han ikke lenger er fast på Molde hadde det kanskje vært mulig å friste ham hit, før John Chibuike ble hentet vel og merke.

Ellers seiler Michael Karlsen kanskje opp som en Prica arvtager om noen år, han limte ballen i krysset i helgens runde og er oppe i 10 mål i 1. divisjon for et relativt middelmådig lag.
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 29.08.2011 23:10    Post subject: Reply with quote

For et idiotisk forslag. Ryktene går om at han egentlig er langt over 30, og tror du virkelig, i din villeste fantasi at Molde ville solgt til oss?

- Torgeir Børven
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 29.08.2011 23:19    Post subject: Reply with quote

for en frekkhet, her bemerket jeg kun at en spiller som sikkert forventer å spille fast og som nå har slitt benken i en god del kamper kanskje hyptotetisk sett ville ha vært interessert i å signere for oss og så blir jeg kalt idiot?

takk for den Confused
Recon
Legende

PostPosted: 29.08.2011 23:21    Post subject: Reply with quote

Ronny rydder opp han sjø. Framtidig supermod.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 30.08.2011 01:08    Post subject: Reply with quote

Min første tanke i dag efter signeringen af John Chibuike og rygterne om at Daniel Berntsen skulle være klar, var at det efterhånden så ud til at være et okay transfervindu. MEN det kommer jo så alt alt for sent! Vi er ude af CL, vi er ude af EL vi er ude af Cupen og med 90% sikkerhed genvinder vi heller ikke Tippeligaen. Det er så forbandet ærgerligt, at vi skal være så sene til at sikre forstærkninger, at toget allerede er gået. Det er jo ikke engang første gang vi har det her problem. Vi vil helst forstærke os når de enkelte spillere allerede er forsvundet. Vi burde jo allerede nu have en ny mand for Lustig. Hvis vi får hentet en god mand på højre back, kan næste sæson blive god, men så SKAL vi være klar i god tid og ikke først forstærke langt ude i sæsonen.

Jeg håber virkelig, at der er en mand i kikkerten til Lustigs plads, og til andre pladser hvor vi risikerer at miste spillere. Dog tvivler jeg virkeligt at det er tilfældet...
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2011 01:11    Post subject: Reply with quote

Vi har jo en brasiliansk høyreback på prøvespill i to uker, så han er vel i kikkerten i forhold til Lustig sin plass. Virker som en ganske interessant spiller, i motsetning til det meste annet som har vært innom på prøvespill de siste årene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 30.08.2011 01:11    Post subject: Reply with quote

Joda, Lustigs mulige erstatter er på prøvespill akkurat nå.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 30.08.2011 01:18    Post subject: Reply with quote

Prøvespill i RBK har vel ikke gått bra siden.... ja, siden når?
Skal si meg enig i at denne spilleren virker mer spennende, men hver gang jeg hører det er prøvespill så tenker jeg at han bare bidrar på trening i en uke eller to.

Ingen som har sett mye på Aasbak? Sånn som de unge i RBK spiller for tiden er det nesten så jeg vil se han på A-laget en kamp. Har fått sett litt og hørt veldig mye mer. Virker spennende, men 93 i forsvar... Det skal være for ungt såklart, but still.
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 30.08.2011 01:21    Post subject: Reply with quote

Nå ja, vi havde vist en mand på prøvespil (det var jo til og med på bold.dk, men intet om Chibuike? underlig side...)

Min fejl Embarassed Bare mange års frustrationer der lige skulle luftes
Back to top
Robert81
Rutinert

PostPosted: 30.08.2011 08:25    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
for en frekkhet, her bemerket jeg kun at en spiller som sikkert forventer å spille fast og som nå har slitt benken i en god del kamper kanskje hyptotetisk sett ville ha vært interessert i å signere for oss og så blir jeg kalt idiot?

takk for den Confused

Ingen ble kalt idiot, men forslaget fikk gjennomgå. Tviler også selv på at Molde ville latt han gå, ja. Spilleren ble vel Tippeligaens beste for et par sesonger siden, men har ikke helt kommet i det slaget etterpå.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
media
Veteran

PostPosted: 30.08.2011 09:13    Post subject: Reply with quote

ingen som har sett hvordan brassen gjør det på prøvespill?
Back to top
marbismo
Junior

PostPosted: 30.08.2011 10:14    Post subject: Reply with quote

Hyggelig at vi fikk tak i Chibuke i går og ikke minst det som ble prestert i går! Men vinduet er ikke stengt ennå..

Ser at Janne uttalet til Nettavisen at "spillerjakten ikke er over ennå", er det Daniel Berntsen som han da sikter til eller er det noen som har fått noen indikasjoner på at det er noen andre på vei i tillegg til han? Vet vi har en brasse på prøvespill, har vel fått for meg at han skal testes ut også etter onsdag så ser personlig på han som et mulig overgangsobjekt til januar vinduet men jeg kan jo så klart ta feil der, det er bare en magefølelse.

Jeg lurer fortsatt på hvor interessen for Borges har blitt av og ikke minst hvorfor ingen aviser med Adressa i spissen ikke har laget en sak om dette? er det noe som er på tur eller har interessen blitt helt død av en eller annen grunn?

Hva tror folket?
Guffen
Rutinert

PostPosted: 30.08.2011 10:34    Post subject: Reply with quote

Er temmelig sikker på at det kommer folk fra mellom-Amerika til Lerkendal før vinduet stenger.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 30.08.2011 10:35    Post subject: Reply with quote

Mener JJ brukte ordene "noen til" om spillerjakten. Daniel Berntsen er jo ganske selvsagt, ryktene sier jo at han er omtrentlig klar of ross.
Så er det jo spørsmål om hvem andre vi jobber med i tillegg.

Ser for øvrig at Hoftun vurderer å låne ut Åsen til Glimt. Han ser ikke helt ut til å skjønne at stallen ikke blir større om det skal en ut for hver som kommer inn Razz

Men det ligger vel litt i kortene at Glimt ikke ønsker å selge til oss om de ikke får inn for eks Åsen, slik at de kan sikre et opprykk til TL.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 30.08.2011 10:37    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Ryktene går om at han egentlig er langt over 30

Så først dette nå... hvilke rykter er dette snakk om? Har aldri hørt rykter om at Thioune er over 30.
Dessuten er ikke juksing med alder noe stort problem i Senegal, det er stort sett trekløveret Ghana, Nigeria og Kamerun som sliter med dette.
kristobal
Legende

PostPosted: 30.08.2011 10:39    Post subject: Reply with quote

Kan ikke skjønne annet enn at Chibuike er hentet istedet for Borges. Får heller ha costaricaneren i bakhånd til i vinter hvis han blir i FFK ut sesongen og vi trenger mer påfyll foran neste sesong.

Berntsen kommer nok, enten nå eller med utlån til Glimt ut sesongen. Og mulig Åsen går andre veien hvis Berntsen kommer nå.

Vi er bra rustet foran serieinnspurten, men bør naturligvis allerede nå jobbe mot neste sesong. Ikke vet vi hva som skjer med høyrebacken vår, og vi bør kanskje få tak i en anvendelig kjappfot som kan spille både stopper og venstreback.

I tillegg hadde det ikke vært dumt med en erstatter for Winsnes for å holde antallet og bredden ved like på midten, selv om Midtsjø kanskje kan utvikle seg til å bli en kurant utfordrer på midten.

Så må vi nok også regne med at det forsvinner noen til neste sesong av våre gode spillere. Vi må i hvert fall ta høyde for det.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
marbismo
Junior

PostPosted: 30.08.2011 10:53    Post subject: Reply with quote

Jeg begynner å bli godt fornøyd med forsterkningene nå men syns vi skulle hatt inn en Back, helst en som kan spille på begge sider. Ellers er jeg fornøyd, men når det er sagt så ser jeg også at muligheten for at vi mister noen igjen enten i januar eller til sommeren er stor og at troppen gjerne skulle ha vært større. Hyggelig det vi har sett fra undommen i år og nå virker det som om Midtsjø er på tur til å bli en god reserve så det er bra. Men jeg mener fortsatt at vi burde hente Borges nå, selv om jeg også tror at Chibukie er hentet istede for Borges så mener jeg vi ville hatt godt av å handle begge nå. Da har vi en større tropp med mye "videresalgspotensiale" og da tåler vi at feks. Henriksen eller noen andre forsvinner til en større klubb uten å måtte hastehandle IGJEN!!

Om de ikke henter Borges nå så kan de gå i forhandlinger med han om kontrakt å spikre den nå slik at han kommer i Januar gratis! Er det egentlig noe å lure på i det heletatt? Vi vil få bruk for han og størrelsen på troppen har vært et problem i år..

Skjønner godt alle parter om Jerry blir en del av handelen av Berntsen, tror det er det beste for alle bortsett fra størrelsen på troppen vår da. Jerry er god men er redd han aldri spiller seg inn fast i første 11èrn..
marbismo
Junior

PostPosted: 30.08.2011 10:54    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
RÃ¥nny wrote:
Ryktene går om at han egentlig er langt over 30

Så først dette nå... hvilke rykter er dette snakk om? Har aldri hørt rykter om at Thioune er over 30.
Dessuten er ikke juksing med alder noe stort problem i Senegal, det er stort sett trekløveret Ghana, Nigeria og Kamerun som sliter med dette.

Mulig jeg har fulgt litt dårlig med når jeg leste i dag men hvilken Thioune er det vi snakker om?
media
Veteran

PostPosted: 30.08.2011 10:58    Post subject: Reply with quote

han som spiller på molde Very Happy
Back to top
marbismo
Junior

PostPosted: 30.08.2011 11:07    Post subject: Reply with quote

Er Rosenborg ute etter han?? hva er det jeg ikke har fått med meg??
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 256, 257, 258 ... 260, 261, 262  Next
Page 257 of 262

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb