| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Erik Veteran

|
Posted: 18.01.2006 16:14 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Får en føelse at dere mener at, når jeg sier min mening i denne saken jeg er dum. Fordi jeg ikke er enig med dere. |
Folk syntest nok ikke du er dum
Men detta er et jævla agresivft forum Sier du noe du ikke har tenkt gjennom ELLER din mening om en ting som andre ikke er enig i(f.eks dette), så angriper de fleste
Men jeg tror neppe vi hadde tatt oss råd til å kjøpe han, og lønnen hans hadde ikke vært aktuelt for brakka..
mener å ha lest han tjente 200 000 i uka.
Med bonuser og siden det er ca. blir nok 10 mil i året.. det får han aldri her, maks 1 /4.
Og for han personlig, er det et steg tilbake å dra til tippeligaen når han har tilbud fra PL  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.01.2006 16:34 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Får en føelse at dere mener at, når jeg sier min mening i denne saken jeg er dum. Fordi jeg ikke er enig med dere.
Vel, vil bare si at jeg repekterer deres mening, men er litt uenig.  |
Det du sier er absolutt ikke dumt. Mulig min påstand om at han ikke er god nok, er dummere
Når man diskuterer på en plass som denne, så kan det virke aggressivt og surt, men jeg tror ingen av oss er det. Det bare virker lett sånn når man ikke kan se kroppsspråket til folk. Og uansett om man har alle mot seg, trenger ikke det å bety at man tar feil. Bare fortsett med å si hva du mener  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.01.2006 16:40 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Baadshah/Tab, er ikke noe personlig. Synes du bare har nevnt Bakke litt for ofte nå. |
jeg slenger mig på bj_rns udtalelse. Det er ikke noget personlig, men vi har læst at du gerne vil hae Bakke, du behøver ikke minde os om det hver anden dag! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 18.01.2006 16:43 Post subject: |
|
|
| Bakke er sikkert god nok for oss, problemet er bare at han er ønsket av Everton, Middlesbrough, Monaco og et par andre. Da er det ingen grunn til å komme hjem til Norge. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.01.2006 16:45 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Quote: | | Baadshah/Tab, er ikke noe personlig. Synes du bare har nevnt Bakke litt for ofte nå. |
jeg slenger mig på bj_rns udtalelse. Det er ikke noget personlig, men vi har læst at du gerne vil hae Bakke, du behøver ikke minde os om det hver anden dag! |
Han må da få svare når folk taler han imot... |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 18.01.2006 16:54 Post subject: |
|
|
Slenger meg på den til attach, om bakke kommer til rbk har du litt å hvert du kan få sagt
PÃ¥ er forum tror alle de har rett, vil ikke si at du ikke har det  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.01.2006 17:16 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Han må da få svare når folk taler han imot... |
Der har ikke noget at gøre med at svare på andre i mod. Der er blevet lavet med flere posts med "jeg ønsker denne karen" nogle links og så ikke andet. Det er DE posts vi ikke behøver hver anden dag. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.01.2006 17:30 Post subject: |
|
|
Jeg har sett igjennom postene til Baadshah/Tab, og jeg kan ikke se annet enn at han følger med på hvordan det går med Bakke og gjør opp status. At han kommer med en liten kommentar og legger til en link, ser jeg ingenting galt med. La han nå skrive postene sine på den måten han vil. Han kommer med fine bidrag til aktiviteten på dette forumet. Det gjør du også.  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.01.2006 17:38 Post subject: |
|
|
Han føler sig forfulgt, jeg svarer ham på hvorfor jeg skriver som jeg gør. Jeg dikterer ikke hvordan han skal skrive sine posts, det står ham frit for, jeg skriver bare min mening om dem. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Hulsker kan Brenn Senior
|
Posted: 18.01.2006 17:50 Post subject: |
|
|
Bratseth varsler flere utlendinger.
-Syv utlendinger er rekordmange i RBK-sammenheng. I fjor var tallet fem, men i vinter kom Hirschfeld og Essediri fra Tromsø. RBK-direktør Rune Bratseth oppgir pris som en av årsakene
Les mer : http://fotball.adressa.no...leID=92322 _________________ Gi oss Daniel Braaten tilbake. Ã… gi oss en skikkelig spiss, selg steffen! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.01.2006 18:20 Post subject: |
|
|
| bj_rn wrote: |
Leeds vil nok ha 15 mill for Bakke, minst. |
Jeg tviler faktisk på det. Han er blitt lånt ut av en grunn. Han har ei lønn som Leeds strengt tatt ikke har råd til å opprettholde, og er en av de som er blitt forsøkt, eller påstått forsøkt "axed" tidligere pga lønn. Leeds er jo som kjent litt småpreget av gjeld.
Samtidig skjønner Bakke som alle andre at han ville måtte ta en lønnsreduskjon ved å komme hjem.
Jeg tror ikke det er spesielt sansynlig, nei, men god nok hadde han nok vært - skadefri. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 18.01.2006 18:22 Post subject: |
|
|
Kontrakten hans går forøvrig ut til sommeren.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
bob Junior
|
Posted: 18.01.2006 18:56 Post subject: |
|
|
| Hva skal vi egentlig med Erik Bakke? Han var sikkert god nok for 3 år siden men ikke nå. Og kaste bort millioner av kroner på en skada spiller. Det vi trenger er Gashi , og ingen andre... Og han får vi... |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 18.01.2006 19:15 Post subject: |
|
|
Noen her som roper om Bakke`s skader som kjenner til hvaslags skader han faktisk har hatt og om de skadene gir stor sannsynlighet for tilbakefall ?
Tror ikke kampbelastningen i tippeligaen gir samme skadefrekvens som i England. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 18.01.2006 20:18 Post subject: |
|
|
Stefanie har jo sagt at norske klubber er mye flinkere enn engelske til å ta hensyn til skader, drive restitusjon osv., så det kan jo hende han ville holdt seg frisk. Hvem vet.
Joda, er han billig nok og ikke skal ha for mye i lønn så ... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.01.2006 21:11 Post subject: |
|
|
| Jeg skal faktisk moderere meg med at han er god nok for Rosenborg, men poenget mitt er at hvis vi nå skal forsterke laget med EN midtbanespiller, så vil jeg helst ha en spiller som løfter laget ytterligere og som er mindre skadet. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 18.01.2006 21:19 Post subject: |
|
|
Synes det blir vektlagt for mye at Bakke har vært skadet mye i den siste perioden. Se på Iversen! Et langt skademareritt i England - sjeldent skadet i Vålerenga.
Spørsmålet er da om han i det hele tatt er interessert i en overgang.. men en RBK-overgang kan være det som får Bakke tilbake i gammel form igjen. Slik at han kan spille seg tilbake på landslaget.
Så om lønnskravet ikke blir for skyhøyt, kan dette bli en vinn-vinn situasjon for begge parter!  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.01.2006 21:37 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | Jeg har sett igjennom postene til Baadshah/Tab, og jeg kan ikke se annet enn at han følger med på hvordan det går med Bakke og gjør opp status. At han kommer med en liten kommentar og legger til en link, ser jeg ingenting galt med. La han nå skrive postene sine på den måten han vil. Han kommer med fine bidrag til aktiviteten på dette forumet. Det gjør du også.  |
Takk for den støtten dere har gitt meg, staha og attach!
Men når det gjelder Bakke så tar jeg tipset til Harald og "holder kjeft"! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.01.2006 21:46 Post subject: |
|
|
| Hulsker kan brenn wrote: | Bratseth varsler flere utlendinger.
-Syv utlendinger er rekordmange i RBK-sammenheng. I fjor var tallet fem, men i vinter kom Hirschfeld og Essediri fra Tromsø. RBK-direktør Rune Bratseth oppgir pris som en av årsakene
Les mer : http://fotball.adressa.no...leID=92322 |
Dette er meget interesangt, det kan vel tyde på at Olofinjana er aktuell! Eller så kommer det nok en overraskelse!
Det står også Eguren trolig blir leid ut. Så da bør vi egetlig ha 2 midtbanespillere, en som erstarter Winsnes og en som erstarter Eguren, hvis han blir leid ut! |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 18.01.2006 22:57 Post subject: |
|
|
Jeg tror det tyder på at vi får 2 nye utlendinger, men jeg tror IKKE det blir spillere utenfor EU/EØS.
Vi får se...  |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 18.01.2006 23:07 Post subject: |
|
|
Jeg leste artikkelen i Adressa ang utlendinger. Slik jeg leste den, så jeg ingen hint om nye spillere - hverken norske eller utlendinger.
Kan noen fortelle meg hva jeg overså? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 18.01.2006 23:21 Post subject: |
|
|
Du overså ingen ting.
Bratseth pleier aldri å snakke om noen overgang før den er i "boks"!
Men han "hinter" til at neste spiller ikke vil være fra Norge! |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 19.01.2006 01:01 Post subject: |
|
|
Det kan vel like gjerne bety at han vil hente en norsk spiller, men bare forsøker å skjule det!
Men mulig han ikke er så utspekulert, hva vet jeg..
Sparta vil ha Johnsen.. hvorfor kan ikke Vi lete i Tsjekkia, helt sikkert mange gode talenter og spillere der.. og best av alt de går innenfor EU-kvota..  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 19.01.2006 08:49 Post subject: |
|
|
| Må si jeg er imponert over hvor gode Brakka er til å holde spillerdiskusjoner internt. Ikke ett jævla rykte slipper ut. De får jo de nord-koreanske myndighetene til å virke som en løssluppen gjeng |
|
| Back to top |
|
 |
|