View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 15.08.2011 18:24 Post subject: |
|
|
Det tviler jeg på. Mulig han får litt kritikk for å ha hentet en afrikaner, men jeg vil bli overrasket om det blir noe ut over det. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 15.08.2011 21:52 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er utrolig at Hoftun har klart å selge Olsen uten å ha en direkte erstatter klar. Vi tappes for spillere.
"One step forward, two steps back". |
|
Back to top |
|
 |
Snøbannannummerfem Senior
|
Posted: 15.08.2011 23:31 Post subject: |
|
|
Vi har Moldskred, Fredheim Holm, Dockal, Åsen som kan spille på kant, så salget av Olsen var vel for å bli kvitt litt på lønningsfronten. |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 15.08.2011 23:35 Post subject: |
|
|
Jeg forstår ikke hvor lenge Hoftun skal få holde på med disse tulle signeringene sine. Jeg trodde de hadde lært, men den gang ei.
Ser forøvrig at Jørgen Stenseth avviser (via twitter) argumentene som blir brukt i mot Hoftun på rbkweb som både usaklig og bestående av manglende innhold. Hvor mange ganger må en gjenta argumentene for at disse skal bli oppfattet?
Jørgen Stenseth benytter seg dog av klassiske hersketeknikker, nærmere bestemt avviser han all kritikk som usaklig. En diskusjon vedrørende Hoftuns stilling vil dermed være umulig å "vinne". |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 16.08.2011 00:03 Post subject: |
|
|
Ja, det er sørgelig med slike hersketeknikker, dalla! Når klubbens offisielle standpunkt er at vi supportere er "nobody" så byr det meg faktisk i mot å bruke penger og engasjement på den klubben. Når den manglende faglige kompetasen i tillegg blir forsøkt gjemt bak en røyk av arroganse så blir det bare direkte kvalmt og frastøtende. Klubben gjør utrolig dumt i å gå i strupen på oss på denne måten. Synd de mangler gangsyn til å se det selv. Denne Stenseth burde naturligvis fått fyken på dagen som ordlegger seg i slike vendinger om bedriftens absolutt største og viktigste kunde!
Last edited by Timmi! on 16.08.2011 00:04; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Svennarbonden Senior
|
Posted: 16.08.2011 00:03 Post subject: |
|
|
Jørgen Stenseth er en morsom fyr.
Ingen skal få si sin mening om Erik Hoftun, men selv kan han skrive nedlatende om Kjetil Kroksæter akkurat når det faller ham inn. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 16.08.2011 00:16 Post subject: |
|
|
La oss holde oss til tema nå.
En egen Twitter-tråd bør kanskje vurderes likevel, slik dette har eksplodert her inne i sommer. |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 16.08.2011 00:20 Post subject: |
|
|
Timmi! wrote: | Ja, det er sørgelig med slike hersketeknikker, dalla! Når klubbens offisielle standpunkt er at vi supportere er "nobody" så byr det meg faktisk i mot å bruke penger og engasjement på den klubben. Når den manglende faglige kompetasen i tillegg blir forsøkt gjemt bak en røyk av arroganse så blir det bare direkte kvalmt og frastøtende. Klubben gjør utrolig dumt i å gå i strupen på oss på denne måten. Synd de mangler gangsyn til å se det selv. Denne Stenseth burde naturligvis fått fyken på dagen som ordlegger seg i slike vendinger om bedriftens absolutt største og viktigste kunde! |
Enig. Jeg kommer ikke til å bruke penger på en bedrift som behandler kundene sine på en slik måte. Supportere er kunder og skal selvfølgelig behandles deretter.
Slik jeg ser det er Rosenborg en klubb i full panikk. Det skinner igjennom (viser blant annet til intervjuet hvor Skutle beskylder Stabæk for å ikke vil selge til RBK, stenseth sine arrogante twittermeldinger, Hoftun sine uttallige bomkjøp, Janne sin slakt av Issah i media osv osv). Klubben mangler dyktige ledere, visjoner, struktur og ikke minst en helhetlig plan. Kan synes som at alt styres av tilfeldigheter. Er dog trist at dette skjer med Janne som trener, da jeg tror han besitter de rette kvaliteter DERSOM han har et dyktig "team" rundt seg (ledelse, SD etc).
Kjære Hoftun. Vis selvinnsikt og fratre din stilling som SD i RBK. Synes utviklingen til klubben er flau. Virker som de tror at de er mye større og bedre enn de er. Fornektelse er dog et klassisk kjennetegn... |
|
Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 16.08.2011 00:33 Post subject: |
|
|
"hehe.. Åkei.. Gå hjem eller? hehe" _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 16.08.2011 00:50 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | Roar Stokke kan jo også brukes som speaker så da får vi jo litt nytte av mannen Hoftun kan jo ikke brukes i det hele tatt så det er jo en oppgradering... |
I Brøndby bruger de formanden Per Bjerregaard (der er lige udugelig som Hoftun har været det sidste halve år) som holdlæge. Det har bl.a. andet medført en Morten Duncan Rasmussen der var konstant skadet i hans tid i Brøndby, en skæbne der også er ramt hans erstatter Martin Bernburg
Udugelige mennesker skal ikke bruges andre steder i klubben heller bare fordi de ”kan”  |
|
Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 16.08.2011 00:59 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Jeg synes det er utrolig at Hoftun har klart å selge Olsen uten å ha en direkte erstatter klar. Vi tappes for spillere. |
At sælge Olsen er da lidt af en præstation, det skal han ha' kredit for! Havde næsten regnet med at nogen andre var før mig med den... |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.08.2011 10:18 Post subject: |
|
|
Ja, det er ganske fantastisk hvis noen klager på det også. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 16.08.2011 17:23 Post subject: |
|
|
gleder meg over Olsen salget, men hvor er erstatteren? hadde ikke hvert dumt med en ren ving som er god 1 mot 1 og på innlegg.
jeg regner ikke Holm som en ving, den eneste vingen vi har er vell Dockal og han spiller på høyre siden. vi må vell vente helt til Januar, det er ikke rart vi sliter vi har som nevnt 100 ganger, en ukomplett stall. forsvaret mangler totalt fart kansje bare Lustig som får godkjent, derfor blir også kjøpet av PVR en stor gåte. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.08.2011 18:12 Post subject: |
|
|
Kan TLO hos Kamma spille venstreving? Finnes det noen gode venstrevinger i Norge som er realistisk å hente? |
|
Back to top |
|
 |
DelPiero Proff
|
Posted: 16.08.2011 18:18 Post subject: |
|
|
Stian Ringstad. Kommende storspiller. _________________ Dersom valget hadde stått mellom å score mot Liverpool fra 40 meter på Anfield eller ligge med Miss World, ville det vært vanskelig å velge. Heldigivis har jeg gjort begge deler.
-George Best- |
|
Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 16.08.2011 18:19 Post subject: |
|
|
TLO behersker de fleste offensive rollene, men har vel spilt på venstrevingen for Hamkam i år, ja. (Før benbruddet)
Ganske rask, god med ball, kreativ, god avslutter. En veldig interessant spiller.
Hadde jeg styrt skuta, hadde Lehne Olsen vært en veldig, veldig aktuell spiller. Større talent enn Pedersen. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 16.08.2011 19:22 Post subject: |
|
|
Vi bør ut av landet for å finne en ny kantspiller? F.eks kunne vi prøvd å låne PVM for 6 måneder imens vi så etter bedre alternativer. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.08.2011 19:25 Post subject: |
|
|
Ja,hvorfor ikke!!! Bra forslag. |
|
Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 16.08.2011 20:12 Post subject: |
|
|
PVM? Skulle vært en tråd der første innlegg hadde disse spillerforkortelsene... |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 16.08.2011 20:26 Post subject: |
|
|
Mjøsas Beckham, aka Petter Vaagan Moen.
Er forøvrig enig i poenget ditt - f.eks. Thomas Lehne Olsen er såpass ukjent at en ikke kan regne med at alle vet hva TLO betyr. Folkens, vennligst ta dere litt ekstra tid til å skrive navnet på slike spillere.  |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 16.08.2011 23:24 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun om PVR til rbk.no:
- Rønning er en duellsterk spiller med stor rekkevidde defensivt. Han har en veldig god venstrefot og har erfaring. Og han er trønder, sier Hoftun
Når skal vi kvitte oss med trønder, Norge, Skandinavia tankegangen og fokusere på kvalitet? Selvfølgelig skal ikke RBK utelukkende bestå av utenlandske spillere, men det at en spiller er trønder skal ALDRI være et argument for å tilby kontrakt. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 16.08.2011 23:32 Post subject: |
|
|
Hoftun: " -og så skal vi ha minst en spiller med rødt år....." |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 17.08.2011 11:46 Post subject: |
|
|
Merkelige kriterium for å hente spillere:
1. Trønder
2. Kvalitet
Personlig driter jeg i om spilleren er trønder. Det er om spillerne blør for drakta som gir meg klubbtilhørighet. For meg er Lago trønder. Skuffende at vi har en sportslig strategi som først og fremst er opptatt av hvor folk kommer fra, vi burde være mye mere inkluerende enn som så. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.08.2011 12:32 Post subject: |
|
|
Poenget var at kan de være usakelig i bruken av 22 juli så hvorfor ikke andre veien. Ellers så er jeg enig i at det er en dato og en hendelse som er malplassert i de aller fleste sammenhenger. Vil ikke forekomme igjen.
Samtidig vil jeg også si at det er mye som tyder på at en har en god del fremmedfrykt på brakka.
Last edited by Keenoir on 17.08.2011 12:47; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.08.2011 12:42 Post subject: |
|
|
Seriøst, skjerp deg. |
|