English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Molde
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Timmi!
Rutinert

PostPosted: 10.08.2011 12:09    Post subject: Reply with quote

Sammenligningen med 22/7 er stakkarslig og respektløst ovenfor de overlevende og pårørende! Dette var KUN tarvelig av Meirik. Det jeg ikke forstår er hvordan slike brødhoder som henne kommer til ordet? Blir hun oppringt av adressa eller har hun selv tatt initiativ til denne artikkelen i samarbeid med HVPU? Jeg skjønner det ikke. For øvrig er det utrolig irriterende når rumpetrollet av et kvinnemennesket uttaler seg på vegne av hele Lerkendalpublikumet.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2011 12:09    Post subject: Reply with quote

Det sier vel nok, men profilen tyder ikke på at han er spesielt gammel heller, så...
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 10.08.2011 12:45    Post subject: Reply with quote

«Når du får slengt etter deg at du er en hore, eller en homo, eller at du skal hjem å runke faren din, er det liksom ikke den helt store litterære schwungen over det.»
Eggen i 97 om tiltrop fra tribunene på bortekamper.
Back to top
Guinness
Rutinert

PostPosted: 10.08.2011 13:01    Post subject: Reply with quote

Knausgård har vel solgt et par bøker på det. Smile
Hedning
Legende

PostPosted: 10.08.2011 13:20    Post subject: Reply with quote

Synes også at kommentaren om opphavet til Hoseth var over streken.

Men Meirik har voldtatt streken i rompa med sin 22/7 uttalelse. Snakk om smakløshet!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2011 13:21    Post subject: Reply with quote

Mervik er en klovn. Pinligt at hun nogensinde har siddet i styret.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bruttern
Proff

PostPosted: 10.08.2011 13:33    Post subject: Reply with quote

Meirik er jo en egen historie, men hva er greia med Adressa egentlig??? Hva er det de driver med?? Jeg bor selv i utlendighet, så jeg slipper å lese den avisa - men det virker jo som om Adresseavisa kjører kampanjejournalistikk her. Sangene og konfliktnivået har vært det samme helt siden 80-tallet. Jeg så denne kampen på TV og reagerte overhodet ikke på noe som helst - og jeg synes Adresseavisa sin serie av oppslag med fokus på hvor kjipe Rosenborg, Lerkendal og Kjernen er bærer preg av en agendastyrt kampanje. Adressa vil at det skal bli et oppgjør her, det er åpenbart - jeg synes dette er suspekt fra avisa sin side. På en eller annen måte sauser de nå sammen Wangberg sin hands (greit nok - sånt vil vi ikke ha!) med Vatshaug-Lustig situasjonen og plutselig også Kjernen sine sanger?!?!? Lustig situasjonen er 8-10 av i alle norske fotballkamper. Det eneste som var spesielt denne gangen var at Vatshaug klarte å klumse seg til å bli ordentlig skadet fordi han setter rumpa ut når Lustig kommer løpende og etterpå får en annen Moldespiller oppa skuldra si i tumultene. Å legge sammen denne relativt ordinære situasjonen med Rosenborgs første hands-mål siten årtusenskiftet og en hetsing av Molde og Hsoeth som har vært den samme i all tid og forsøke å få det til å se ut som om hele Rosenborg/Lerkendal/Kjernen er i moralsk forfall - det synes jeg blir uredelig og suspekt. Men hva er adressa sin agenda her? Vil de Rosenborg vondt???
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2011 13:38    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!

Nå vil jeg ha et blogginnlegg fra Heldal omgående.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 10.08.2011 13:40    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Tommel'n opp!

Nå vil jeg ha et blogginnlegg fra Heldal omgående.
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 13:51    Post subject: Reply with quote

Sagaen fortsetter...
Kanskje på tide for adressa å stoppe nå.

- Hoseth-hetsen var forferdelig

"Ordbruken mot Hoseth var forferdelig. Det er ikke bra alt som ropes om motsanderen som lag, heller, men at det går så hardt på enkeltspillere har jeg lite sans for, sier Hoftun."

http://fotball.adressa.no...207051.ece

Last edited by Iziba Jaja on 10.08.2011 13:54; edited 1 time in total
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 13:52    Post subject: Reply with quote

Jeg vil ikke ha et blogginnlegg fra Hoftun...

Stakkars Hoseth..
dalla
Rutinert

PostPosted: 10.08.2011 14:01    Post subject: Reply with quote

Iziba Jaja wrote:
Sagaen fortsetter...
Kanskje på tide for adressa å stoppe nå.

- Hoseth-hetsen var forferdelig

"Ordbruken mot Hoseth var forferdelig. Det er ikke bra alt som ropes om motsanderen som lag, heller, men at det går så hardt på enkeltspillere har jeg lite sans for, sier Hoftun."

http://fotball.adressa.no...207051.ece

Pinlig av Hoftun. Har Hoftun/adressa/tv2 osv osv glemt at Molde ikke spilte ballen tilbake når Ørlund spilte den ut (da en molde spiller lå ned for telling)?

Forøvrig enig i det Timmi! skriver!
Back to top
Bruttern
Proff

PostPosted: 10.08.2011 14:02    Post subject: Reply with quote

Parodisk av Adressa.
Vollrik
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:11    Post subject: Reply with quote

Hva i all verden er det egentlig Hoftun holder på med? Mener å huske at han gikk ut i media for snaut et år siden og kritiserte Annan for å pennetrere Muri, samt sende stikk til Eggen for hans impulse atferd i pressen. Og nå tar han da altså Hoseth og Molde i forsvar. Er også ganske drøyt at folk velger å ta Hosethhetsen bokstavelig.

Hvem sitt lag er han derre Hoftun på? Rosenborg og Kjernen eller alle de lagene og avisene som driver hatpropaganda mot RBK?
Ivar
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:13    Post subject: Reply with quote

Han er på lag med Adressa..?

Men om alle sammen er så lei av hets og rivaloppgjør og hat og stygge, slemme folk... hvorfor er ikke damefotball mer populært? Der skjer det jo ingenting i løpet av en kamp..?
KenMan
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:17    Post subject: Reply with quote

Ivar wrote:
Han er på lag med Adressa..?

Men om alle sammen er så lei av hets og rivaloppgjør og hat og stygge, slemme folk... hvorfor er ikke damefotball mer populært? Der skjer det jo ingenting i løpet av en kamp..?

Jo - på en kamp hørte jeg en publikummer som sa "Bu for dommer'n". Razz
Vollrik
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:24    Post subject: Reply with quote

Det som vertfall er lavmål er at enkelte klarer å ta ropene under en fotballkamp 100% bokstavelig. Det er som Carlos Tevez sier, fotballen er et slags teater der både spillere, trenere, dommere og supportere spiller sine roller.

Ærlig talt, Al Pachino dreper folk og driver skikane på film, men etter filmen så er jeg ikke i tvil om at Al Pachino tar en sigg og en skål med de statistene og skuespillerne han nettopp drepte og skikanerte forran kamera.

Sånn er det i fotball også. Masse skikane under kampene, men da dommeren blåser etter 90 min så er kampen/forestillingen ferdig, og jeg er sikker på at flere i kjernen uten problemer kunne tatt seg en pils og en god prat med Hoseth, Kiippe, Søgård, Berg Hestad eller Eva Britt etter en kamp.
Klarer man ikke det, så bør man tenke over om fotball kanskje har litt vel stor/feilaktig betydning her i livet.
Supernils
Proff

PostPosted: 10.08.2011 14:26    Post subject: Reply with quote

Ble det ropt "mora til Hoseth er hore" så syns jeg det er over hva som er greit. Småfrekke rop som går på Hoseth selv er selvfølgelig slik det skal være, men det blir bare feil å blande inn mødre og alt mulig. Må vel gå an å finne en balanse?
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2011 14:26    Post subject: Reply with quote

Jeg er en av få som faktisk liker Hoseth, men under kamp gjør jeg det meste for å vippe fyren av pinnen.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:28    Post subject: Reply with quote

Hoftun prøver vel her å imøtegå kritikken fra Meirik, ikke forsvare Molde eller Hoset.

Samtidig avviser han jo at klubben må ta en alvorsprat med Kjernen ved å si at de har en kontinuerlig god dialog.
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 10.08.2011 14:30    Post subject: Reply with quote

"Mora di er ei hore" tilrop får bare kjernen til å fremstå som en gjeng lavpanna trøndere med karsk og skinnvest for det norske folk.

Kom med noe mer kreativt!
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.08.2011 14:30    Post subject: Reply with quote

Supernils wrote:
Ble det ropt "mora til Hoseth er hore" så syns jeg det er over hva som er greit.

Hore-ropet kan du høre drøyt 2:30 ut i denne. Bare en liten forlenging av det mer tradisjonelle 100% søppel-ropet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:31    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke noen Hoseth fan, men fyren skal ha for at han har selvironi og tar ting med godt humør. Han er jo i høyeste grad med på leken, og da må han jo tåle steken.

Her er det noen pripne bestemødre som klager og Hoftun kan jo ikke gjøre annet enn å være diplomatisk, selv om han kanskje kunne tatt fram sin gamle flosken "ingen kommentar".
Back to top
Supernils
Proff

PostPosted: 10.08.2011 14:34    Post subject: Reply with quote

Takk for videoen. Hmm, ja, en gang sånn er vel ikke så ille, mener bare man skal gå på person og ikke blande inn utenforstående Razz Et mer ekstremt eksempel er vel da Thomas Holm fikk høre noe om sitt dødfødte barn fra tribunen eller noe, da snakker vi selvfølgelig langt over streken. Det gjelder bare å finne balansen, men det må jo selvfølgelig være litt takrom i kampens hete, så lenge man lar kamp være kamp, og kan være venner igjen etterpå Smile
Back to top
Ivar
Veteran

PostPosted: 10.08.2011 14:34    Post subject: Reply with quote

Skal tro hva adressa og Mauseth og resten av hylekoret hadde sagt om de hadde sett rivaloppgjør i Glasgow, Buenos Aires og Istanbul på nært hold..

Ikke at jeg sier at et rivaloppgjør skal være slik, men til sammenligning er Rosenborg - Molde ikke noe særlig stort. F.eks. i Tyrkia er vistnok mødre og søstre "målet" til supportere når de skal hetse noen..
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 36, 37, 38  Next
Page 28 of 38

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb