View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
biffen Proff

|
Posted: 02.08.2011 23:43 Post subject: |
|
|
Hehe, kravstore er de i alle fall. De er veldig skuffet over at vi fikk Dockal - de skulle gjerne hatt ham på laget. Hahaha! _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 03.08.2011 08:08 Post subject: |
|
|
Dersom vi byr 8 miller (+lønn) for Nosa, burde vi ha midler til han her istedet. Tviler på at SOF og kompensasjon til FFK overgår 8..
Borges er nok en mye bedre gutt og mer stabil type enn Nosa.. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 03.08.2011 10:26 Post subject: |
|
|
doffen
Ett problem er antagelig at Borges ikke vil svare ja til noen i skandinavia enda. Han drømmer om andre ligaer i europa, og sitter nok på gjerdet så lenge som mulig. Kan ikke vente noe svar fra han før tidligst i slutten av dette vinduet, kanskje først i januar. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.08.2011 10:28 Post subject: |
|
|
Et svar får vi nok lenge før januar da han fritt kan forhandle også etter at vinduet er stengt. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 03.08.2011 10:38 Post subject: |
|
|
For min egen del så synes jeg Nosa er en bedre spiller enn Borges, men det bør da ikke være noe i veien for å hente begge da begge er investering som med stor sannsynlighet vil gi positiv avkastning og dermed bedre å kjøpe disse enn å pengene på bok eller tilgjengelig for lån i banken. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 03.08.2011 10:40 Post subject: |
|
|
PerO wrote: | doffen
Ett problem er antagelig at Borges ikke vil svare ja til noen i skandinavia enda. Han drømmer om andre ligaer i europa, og sitter nok på gjerdet så lenge som mulig. Kan ikke vente noe svar fra han før tidligst i slutten av dette vinduet, kanskje først i januar. |
Mye mulig, men jeg tror det gjelder Nosa og.. |
|
Back to top |
|
 |
biffen Proff

|
Posted: 03.08.2011 10:41 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | For min egen del så synes jeg Nosa er en bedre spiller enn Borges, men det bør da ikke være noe i veien for å hente begge da begge er investering som med stor sannsynlighet vil gi positiv avkastning og dermed bedre å kjøpe disse enn å pengene på bok eller tilgjengelig for lån i banken. |
Jeg tror så godt som alle her inne er enige om at spilleren Nosa er bedre en Borges, men han er ikke en bedre person. Borges vil nok ha en bedre innflytelse på gruppen og er i mye større grad en lagspiller. _________________ biffen |
|
Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 03.08.2011 10:42 Post subject: |
|
|
PerO wrote: | doffen
Det kan det hende du har rett i, men da håper jeg for all del at det er forsøkt med et totaltilbud rundt 8 mill.. Borges er da noe helt annet enn Nosa. Verd det dobbelte mener jeg, ikke minst som person, vi trenger en som kan gi spillergruppa et positivt driv.. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 03.08.2011 10:56 Post subject: |
|
|
Koppis
De snakker nok ikke med klubben før spilleren har bestemt seg. Han er jo Bosman fra 1/1 |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 03.08.2011 11:08 Post subject: |
|
|
Uenig med Koppis i at Borges er verdt mer. Jeg ser større potensial i Nosa. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2011 11:37 Post subject: |
|
|
Jeg velger Borges over Nosa any day of the week. Har inntrykk av en ydmyk, målfarlig og teknisk playmaker som gir jernet hver dag på trening og i kamp. Toppidrettsutøver, som er klar for å legge ned en innsats selv hver dag for å bli bedre. Ikke flere snørrete umodne grinunger med for store tanker om seg selv nå, takk. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Lukeh Junior
|
Posted: 03.08.2011 11:38 Post subject: |
|
|
Har en kollega som er blodfan av FFK. Han har fulgt Borges i flere år nå, han beskriver Borges som en kjernekar, profesjonell og et flott menneske. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 03.08.2011 14:40 Post subject: |
|
|
Tipper han havner i FCK |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 03.08.2011 14:46 Post subject: |
|
|
Hvorfor skriver du dette? Har du noen som helst holdbarhet i å tippe at han havner i FCK? _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 03.08.2011 14:50 Post subject: |
|
|
biffen wrote: | Keenoir wrote: | For min egen del så synes jeg Nosa er en bedre spiller enn Borges, men det bør da ikke være noe i veien for å hente begge da begge er investering som med stor sannsynlighet vil gi positiv avkastning og dermed bedre å kjøpe disse enn å pengene på bok eller tilgjengelig for lån i banken. |
Jeg tror så godt som alle her inne er enige om at spilleren Nosa er bedre en Borges, men han er ikke en bedre person. Borges vil nok ha en bedre innflytelse på gruppen og er i mye større grad en lagspiller. |
Biffen, jeg deler ditt syn. Jeg tror det vi mister av tekniske ferdigheter i Nosa får vi igjen tilsvarende og vel så det i personlighet og innsatsvilje hos Borges!
Han virker som en som kan stå frem som en ledertype og akkurat DET er det lenge siden vi har hatt så stort behov for som nå.
Og jeg tror han kan funke meget bra som hengende spiss.
 _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 04.08.2011 11:05 Post subject: |
|
|
Få nå denne spilleren på plass i RBK, Hoftun!!! |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 04.08.2011 11:23 Post subject: |
|
|
Både VIF (uforståelig nok) og FCK-supporterne regner med at Borges spiller i deres trøyer snart, så å hente han er genialt på mange måter. Noen av FCK-folka var sjokkert og skuffet over at vi fikk Dockal. Moro, ikke sant? |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 04.08.2011 12:03 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | Hvorfor skriver du dette? Har du noen som helst holdbarhet i å tippe at han havner i FCK? |
Sikkert på bakgrunn av det som skjedde da vi var interessert i å hente Bolaños. _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.08.2011 22:50 Post subject: |
|
|
Marcus Haugen wrote on twitter:
Quote: | Jeg vet med sikkerhet at Borges var i Trondheim i begynnelsen av fotballferien. Nå kommer ryktene om overgang 1. januar. #denfølelsen #2fx |
Aner ikke om brukeren er seriøs type, men dette hadde jo vært bra. Langt bedre hadde de selvsagt vært om vi hadde kjøpt han umiddelbart i så fall. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 04.08.2011 22:52 Post subject: |
|
|
Synes det høres rart ut om han har vært i Trondheim for flere uker siden. Da burde det vel ha dukket opp vitneobservasjoner for lenge siden? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.08.2011 22:58 Post subject: |
|
|
Det virker også ganske så dumt av RBK å holde dette hemmelig, da en slik offentliggjøring bare vil være positivt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.08.2011 08:08 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Synes det høres rart ut om han har vært i Trondheim for flere uker siden. Da burde det vel ha dukket opp vitneobservasjoner for lenge siden? |
Han kan jo ha vært på ferie... Jeg var også i Trondheim for noen uker siden... På ferie.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 05.08.2011 08:17 Post subject: |
|
|
Med mindre det gjemmer seg en profilert Brannspiller bak nicket KenMan så er det naturlig nok mindre sjanser for at noen hadde meldt om vitneobservasjoner når du var i Trondheim for noen uker siden hehe |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.08.2011 08:21 Post subject: |
|
|
Jeg er ingen brannspiller, og takk for det.  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 05.08.2011 19:16 Post subject: |
|
|
Der putta Borges mot Stabæk.
Ser ut som han spiller sentral eller defansiv midtbane i dag. |
|