| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zeno Veteran

|
Posted: 02.08.2011 17:06 Post subject: |
|
|
Örlund
Lustig* - Larsen - Wangberg - Dorsin
Issah
Henriksen - Dockal
Borges
Prica - Holm*
* Ny mann i den posisjonen. |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 02.08.2011 17:08 Post subject: |
|
|
Føler en viss lettelse når jeg ser en start 11-er uten Moldskred eller Winsnes.
Last edited by TrønderBob on 02.08.2011 17:09; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 02.08.2011 17:09 Post subject: |
|
|
Merker meg norske gigantene rosenborg  |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 02.08.2011 17:09 Post subject: |
|
|
| TrønderRob wrote: | | Zeno wrote: | Örlund
Lustig* - Larsen - Wangberg - Dorsin
Issah
Henriksen - Dockal
Borges
Prica - Holm*
* Ny mann i den posisjonen. |
Føler en viss lettelse når jeg ser en start 11-er uten Moldskred eller Winsnes. |
JA! |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 02.08.2011 17:14 Post subject: |
|
|
http://www.talksport.co.u...er-21-star
And, according to reports in the Czech Republic, Villa have joined Bundesliga sides Hamburg and Schalke in the race for his signature.
Slovan Liberec insist they are not actively looking to sell Dockal but it is understood that a bid of around £1m will be enough to test their resolve.
Ikke dårlig å slå slike storklubber i jakten på denne spilleren Men tydelig at vi måtte punge ut en del for ham, hvertfall i Jim Larsen-klassen. _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 02.08.2011 17:32 Post subject: |
|
|
Gud bedre dette var gode nyheter, har jo ikke sett han spille og mange mener at den tsjekkiske ligaen er veldig dårlig, men kaptein på U21 borger for kvalitet.  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 02.08.2011 17:34 Post subject: |
|
|
Omtrent på samme prisnivå som Sapara også, altså. Forhåpentligvis er klubben og/eller spilleren litt smarte ift. kontraktslengde, slik at vi kan få mer igjen for Dockal enn for Sapara.
Hvis han kommer, da. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 02.08.2011 17:36 Post subject: |
|
|
Dette er ikke helt avgjort enda. Klubbene er enige, men det kan også være flere klubber som er det. Kontrakten skal vel også forhandles først, men det sies jo at han vil hit.
Holder pusten og krysser fingrene. Dette trenger RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 02.08.2011 17:38 Post subject: |
|
|
| Oddsking wrote: |
Merker meg norske gigantene rosenborg  |
Alle kan redigere på Wikipedia. Så det er ikke noe stort.
Ellers. Tenk om han avslår kontraktsforslag eller ikke består den medisinske testen. Så flaut det vil være for RBK. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 02.08.2011 17:41 Post subject: |
|
|
Siden han skal være med til Trondhiem på torsdag for medisinsk test så er den personlige kontrakten forlengst forhandlet ferdig og godtatt av begge parter. Han hadde ikke blitt med til Trondheim ellers. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 02.08.2011 17:42 Post subject: |
|
|
Det må nok være en av de flotte muntlige kontraktene som er ute å går siden de er såpass offisielle på RBK.no rundt dette. Selvsagt, ting har gått til hælvet før, men jeg regner med både agent og Dockal har fått fremvist en kontrakt som de mener er akseptabel. _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
Speilegg Junior
|
Posted: 02.08.2011 17:43 Post subject: |
|
|
Dette er en spiller som fort kunne havnet blant de største lagene i Europa. Godt å se at RBK har et navn i Europa selv om spillere som Hedenstad mener de ikke har det. <---- kommentar fra tv2sporten under saken deres. Tenkte det samme selv kan ikke quote o.l fordi jeg bruker en iPad, beklager! |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 02.08.2011 17:43 Post subject: |
|
|
De hadde vel aldri (jeg er godtroende) gått ut med en nyhet som er så godt som klar. Ellers kunne de ventet til torsdag med å annonsere dette, jeg har god tro på at det er i boks, VIF har jo brukt opp budsjette sitt for forsterkninger.
Dockal er positivt, faktisk mektig imponert over overgangen forutsatt at alt går i orden. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 02.08.2011 18:00 Post subject: |
|
|
| Virker lovende dette, men ting er ikke i boks enda... |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 02.08.2011 18:05 Post subject: |
|
|
| 3,5 år lang kontrakt, og overgangssum på 8 mill NOK (25 mill CZK) i følge tsjekkias svar på NRK. |
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 02.08.2011 18:08 Post subject: |
|
|
| Meget imponert over at det ser til at vi klarer å dra dette i land. Det er slik spillere dette segmentet RBK skal klare å lande kontrakter med. Egentlig litt "rart" at en større klubb ikke sikret seg denne spilleren, så får vi bare håpe at vi er flinkere til å bruke Dockal riktig enn det Viking var med Fillo som også hadde bortimot lik status når han kom til Norge. Borges, Dure og Wembangomo inn i tillegg nå, så blir ikke dette vinduet så ille. |
|
| Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 02.08.2011 18:09 Post subject: |
|
|
| Jævla bra!! Men tror det ikke før jeg får se fyren i RBK drakt. Forundrer meg ikke om han havner i fck på fredag.. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 02.08.2011 18:20 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hvorfor han velger RBK og Norge, men herregud jeg er glad for denne signeringen!!  |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 02.08.2011 18:22 Post subject: |
|
|
Håper han er så god som folk vil ha det til
Tja, mulig han er god i RBK sin forstand, men det er et stykke mellom TL/RBK og de store ligaene.
Fillo i viking var vel omtalt på samme måte når han kom, og alle så hvordan det gikk... |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 02.08.2011 18:24 Post subject: |
|
|
| Dæven. Dette er for godt til å være sant. Jeg tør ikke tro på det før det er helt avgjort. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4070 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 02.08.2011 18:31 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Æsj, kjipt om han skal være med opp sammen med laget da... Det betyr jo at han skal se kampen mot Plzen. Ikke umulig at han rømmer. |  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 02.08.2011 18:33 Post subject: |
|
|
Håper ikke godeste Borek har vært innom forumet her ihvertfall. "Hvorfor pokker vil han hit??", spør vi alle oss  _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 02.08.2011 18:39 Post subject: |
|
|
Fillo valgte feil by og feil klubb når han først skulle komme til Norge. Det er jo knapt nok en eneste spiller utenfra som har maktet å prestere i Stavanger og Viking de siste årene. Jeg veit ikke hva det er, men det er tydeligvis noe helt spesielt med atmosfæren rundt klubben og byen som dreper så å si ett hvert talent som setter sine bein innafor bygrensa.
Selv en spiller som Mathias Asper gikk jo ettertrykkelig på trynet i Viking - en keeper som burde dominert Tippeligaen.
Også en såpass avholdt og respektert spiller som Nikolai Stokholm dreit seg jo ut, og Søren Berg var heller ikke mye bedre. Selv Peter Kovac var merkbart bedre i Odd enn i Viking (selv om det kan ha noe å gjør med måten de brukte han på i de to klubbene.)
Viking er så å si enerådende i ett område med like mange innbyggere som Bergen by (minst), og har sånn sett kjempepotensial, men de klarer visst aldri å forløst det. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 02.08.2011 18:39 Post subject: |
|
|
Tor Kristian Karlsen skriver på twitter: | Quote: | | gratulerer stig torbjørnsen og erik hoftun med knallkjøpet borek dockal fra slovan liberec - overgang jeg har tro på! |
Dočkal skal se kampen i morgen pÃ¥ TV, sier han til tsjekkisk nettavis. Tipper han likevel er pÃ¥ plass i Plzeň, siden rbk.no sier at han blir med flyet vÃ¥rt tilbake pÃ¥ torsdag. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 02.08.2011 18:41 Post subject: |
|
|
Hoftun: -En veldig god signering for oss.
Dette kan ikke bety annet enn at Dockal ER klar for RBK, altså at han har satt signaturen sin på kontrakten. Eneste som kan ødelegge overgangen er at han ikke består den medisinske testen. |
|
| Back to top |
|
 |
|