View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Harald Forumsjef

|
Posted: 21.07.2011 00:20 Post subject: |
|
|
Jeg sidder og reflekterer over hvad Jönsson tror han vinder med sådan en udtalelse efter kampen, men jeg kan ikke rigtig se nogen "up side", _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.07.2011 00:24 Post subject: |
|
|
hendrix wrote: |
Lustig åpner for å forlenge i dagens adressa
  |
Litt stoff fra IKEA, svart jotaplast, to elektrikerrør, og man hadde vært garantert TV-tid mot FFK!
 _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Brattbakk09 Proff
|
Posted: 21.07.2011 00:29 Post subject: |
|
|
Cyrilp wrote: | 3rl3nd wrote: | Iruretagoyena wrote: | hendrix wrote: | Recon wrote: | Keenoir wrote: |
Mannen som satte endelig punktum for Rosenborg sin storhetstid. Glemmer ikke skaden han har gjort som SD og heller ikke mytteriet i 2005. |
|
|
|
|
|
|
|
Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 21.07.2011 00:31 Post subject: |
|
|
Engelsktalende Jönsson forklarer kveldens tap i samtale med ei islandsk nettside her (video). |
|
Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 21.07.2011 00:33 Post subject: |
|
|
Vil ikke høre noen forklaring/bortforklaring, forlanger en særdeles ydmyk unnskyldning. _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 21.07.2011 00:37 Post subject: |
|
|
En ubetydelig kamp. Selv Pulp Fiction som gikk nå nettopp på NRK3 var mer viktig i denne sammenhengen. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 21.07.2011 00:37 Post subject: |
|
|
Det er i alle fall åpenbart at mange RBK supportere rett og slett er illsinte etter dagens innsats.
Det som Jønsson må være særdeles forsiktig med er å forsvare at spillerne gir 80%. Som en her inne skrev er det faktisk flere som brukte flere tusen kroner på å reise opp til Island for å se sitt kjære lag. Man skal ALDRI bruke spillere på som ikke gir 100% i hver ENESTE kamp. Hva slags signal sender det isåfall til de på benken ??
En særdeles grei regel må være å sette spillere som er slitne på tribuna eller benken. De kunne jo bare startet med Lago i stedet for Lustig og Midtsjø fremfor Winsnes eller Skjelbreid. At man ikke har flere å bytte inn er katastrofalt, men det er en annen diskusjon. |
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 21.07.2011 00:39 Post subject: |
|
|
@ Vollrik. Den var ubetydelig i forhold til spørsmålet om å gå videre til neste runde, ja. Der stopper ubetydeligheten også. Rankingpoeng, ære, selvtillit, rykte og supporterneres følelser er alt annet enn ubetydelig. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 21.07.2011 00:49 Post subject: |
|
|
Dog produserer Rosenborg slike fadeser på samlebånd nå om dagen, så hvis vi supporterne skal ta alle de relativt ubetydelige hendelsene inn på oss også så vil det ha negativ innvirkning på livene våre, derfor tenker jeg heller på den knakende gode filmen Pulp fiction som jeg nettopp så sammen med verdens beste 4-menninger på Finnskogen utenfor Kongsvinger, i ei chill gammal hytte innpå skogen med noen kalde Aas attot.
Hadde dette vært for 1 år siden hadde jeg blitt engasjert, men nå gidder jeg ikke med tanke på at denne kampen sportslig sett er helt ubetydelig med untak av noen fattige rankingpoeng på en ranking der vi uansett ligger skammelig dårlig an etter denne kampen. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
Posted: 21.07.2011 00:53 Post subject: |
|
|
Hehe! Det hørtes uendelig mye bedre ut enn å se kampen! |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.07.2011 01:15 Post subject: |
|
|
Hva Faan er dette???
Skjønner ingenting av det som gikk på viasat i kveld. Kunne umulig være RBK som spilte.
Spark hele dritten. Spilelrne, trenerne og Aparatet rundt. Helvette heller vi kan gjøre en bedre jobb!
TomH som trenger. Kristobal Sportsred. Hedon kan styre på styrerommet. Jeg kan trekke på meg Drakta og gjøre det MYE bedre en bakenga!!!
Skjønner ikke en dritt... Dette laget fortjerner å spilel i 3div. Mistet ansikt utad opp mot de spilelrne vi prøver å tilltrekke oss. Hvem vil til en møkkaklubb Som RBK i øyeblikket??
vi er heldige om noen fra Byåsen vil komme hit. Ranheimspillerne komemr aldri da de allerede er i en bedre klubb. GLEM Borges, han går til Sogndal som er bedre en RBK.
Og topper seg helt da Janne bortforklarer det hele som om det skulle være en treningskamp ><
Hadde det vært meg i pausen hadde jeg truet med å fullføre med 4-5mann for makan til møkkaspill kunne fått enhver trener til å få tidenes angst for jobben. Han må da faen meg motivere spillerne!!!!!!
Og spillerne .. de kan bare gis bort. Lustig er så dårlig at han vil slite med å spille seg in på strindheim. (no offence strindheim).
Tipper vitaper 5 på rad nå før vi spiller 3 uavgjorte og tror vi vinner ligaen igjen.
MØKK! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 21.07.2011 01:23 Post subject: |
|
|
Haha Du burde serriøst sett Pulp fiction istad ass. da hadde du følt deg mye bedre;)
Vet du hva du fortjener Moomoo? Finn fram favorittfilmen din og et par kalde pils og nyt natta, som alle andre Rosenborgsupportere har du fortjent det nå, også kan sjefen på jobben bli så sur han bare vill i morra De fleste sjefer vil sikkert også vise flust av empati, særlig om de selv er RBKsupportere. _________________
|
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 21.07.2011 01:25 Post subject: |
|
|
^Mirth wrote: | Jeg skjønner kritikken mot RBK veldig godt i dag, men ærlig talt, jeg fatter ikke helt at dere gidder akkurat nå. RBK var strengt tatt videre på forhånd, og bar trolig veldig preg av det. Klart man skal forvente mer innsats enn det som ble vist, men Islandturen har nok bare vært som en ferietur å regne for Rosenborg som klubb.
Om man først kan velge hvilke kamper RBK skal snuble i, er jo slike kamper som i dag de riktige kampene. Altså kamper som strengt tatt ikke betyr så altfor mye. Lite koeffisientpoeng er det også. Helt greit å tape disse kampene, om man først må tape...
Lettere for RBK å konsentrere seg når man møter motstand som Plzen. Skjønt de burde klare å konsentrere seg mot svak motstand også. Men dette ser man hele tiden med RBK. De sliter ofte i cupkamper mot første- eller andredivisjonslag. Blant annet tapte de med Eggen for Follo... |
Det som er bekymringsverdig er at vi blir utspilt av en gjeng amatører. Det skal ikke skje uansett om laget spiller dårlig. Dette laget skal slås 6-0 på halv maskin. Vi skapte knapt sjanser og Breidablikk styrte kampen.
Vi så det samme mot Stabæk, null bevegelse, null sjanser og null innsats. Det var ikke bare i dag vi så slikt spill.
Med så mye penger som RBK bruker, er det ikke bedre enn at man taper mot en gjeng amatører fra Island? Da er det feil personer som styrer skuta. Det er det ingen tvil om. |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 21.07.2011 01:30 Post subject: |
|
|
Ha-ha, beklager at jeg ler av din energiske frustrasjon men innlegget ditt mo var underholdende i den forstand at du har helt riktig. Og delvis grunnet bildene jeg fikk i hode der du sitter å skriver så tastaturet gnistrer. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 21.07.2011 02:01 Post subject: |
|
|
Når trollmor har lagt sine 11 små troll, og bundet dem fast i svansen..
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Breidablikk - Rosenborg 2-0 _________________
|
|
Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 21.07.2011 02:10 Post subject: |
|
|
Vollrik wrote: | denne kampen sportslig sett er helt ubetydelig med untak av noen fattige rankingpoeng på en ranking der vi uansett ligger skammelig dårlig an etter denne kampen. |
AKKURAT PGA DETTE var kampen ikke ubetydelig!
Rosenborg trenger å klatre opp i ranking hvis de vil ha en liten sjanse til å rekke CL-gruppespill.
Altså er det UFATTELIG VIKTIG å ta så mange poeng som mulig så lenge motstanderne er overkommelige.
Og faen i svarte helvete om Rosenborg ikke BØR være i stand til å slå noen jævlige amatøre fra Island uten noen som helst vansker... hjemme og borte, året rundt...
Klarer de ikke dette da skal alle sparkes på ræva ut av klubben, for de ikke er gode nok til Rosenborgs elementære standard.
Spillere og de som henta dem inn...
 |
|
Back to top |
|
 |
Vidboy Junior

|
Posted: 21.07.2011 03:18 Post subject: |
|
|
Pinlig! _________________ Hjemme, borte, overalt! |
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 21.07.2011 04:49 Post subject: |
|
|
Klart vi skal skamme oss
Quote: | - Ja, det er klart vi skal skamme oss. Vi gjør en dårlig kamp. Samtidig skal vi si grattis til dem. De gjør en bra match, og det er ikke skitspillere det er snakk om, sier Örlund.
|
|
|
Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 21.07.2011 05:01 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Gleder meg til å høre spillerne etter kampen: "Dette var dårlig, denne kampen må vi glemme så fort som mulig. Vi er forbanna hele gjengen og skal slå tilbake mot FFK!" |
- Forbanna på søndag |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.07.2011 05:20 Post subject: |
|
|
http://www.rbkweb.no/vis/8264
Utifra dette intervjuet 2mas har gjort med Prica, så virker han som en vinnertype hvert fall.. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.07.2011 08:40 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Dette er rett og slett en trener som ikke har autoritet over hodet! |
Men hvilke trenere som har noe å tilføre til RBK, ønsker å ta et så radikalt steg ned i karrieren? :/ _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 21.07.2011 08:44 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | http://www.rbkweb.no/vis/8264
Utifra dette intervjuet 2mas har gjort med Prica, så virker han som en vinnertype hvert fall.. |
Holder ikke å bare si det... _________________ Påmeldt |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.07.2011 08:46 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Det mest opsiktsvekkende må jo være at JJ krever revansj av gutta, de er enige, men gir fullstendig faen og sier etterpå at de måtte spare seg Her snakker vi ikke om en trener som har respekt. |
Akkurat dette tenker jeg også. Jeg ville trukket meg i dag hadde jeg vært Jönsson.
Heeelt fantastisk at Dorsin for n-te gang i år tar den latterlige "vi er forbanna", helt, helt fantastisk. Skjønner han ikke selv at det høres jævli dumt ut å si det etter hvert eneste tap? Trodde Dorsin var smartere enn som så.
Lustig må være helt ubegripelig enkel. Prater i vei om at han skal gå på Bosman lenge før kontrakten går ut, spiller dårligere og dårligere med den konsekvensen at ingen klubber er interessert, og så kommer han med denne helt fantastisk dumme uttalelsen. Litt som å være på byen med dama og så kl ett si at "jeg vil gjøre det slutt, men hvis jeg ikke finner noen å bli med hjem før stengetid så håper jeg du fortsatt er interessert". |
|
Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 21.07.2011 08:58 Post subject: |
|
|
"Etter kampen tok Jönsson og laget en lang timeout i garderoben før de kom ut for å møte pressen. Da hadde treneren fått en slags forklaring på hvorfor Rosenborg presterte så svakt som de gjorde i dag.
- Skal jeg komme med en forklaring tror jeg at det kan ha vært som noen av spillerne sa; at samtidig som de ville prestere ville de spare litt på kreftene. "
Oioioi. Dette er jo rett og slett helt utrolig. Vi har et ekstremt pinlig tap og hva skjer? Spillerne er frekk nok til å fortelle treneren at "vi ville spare på kreftene"i post match-praten og treneren er dum nok til å videreformidle det til pressen etterpå. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 21.07.2011 09:23 Post subject: |
|
|
Begynner å tvile på at Jönsson forblir i jobben ut denne sesongen med avsløringer som dette... Dette var vel noe det samme som skjedde med Tørum og By Rise? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
|