English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Breiðablik - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Henri
Legende

PostPosted: 20.07.2011 22:44    Post subject: Reply with quote

kristobal, kom med ditt obligatoriske "vi vinner TL og kvalifiserer oss til CL"-innlegg nå da. Jeg trenger det!

Hadde jeg vært Jönsson hadde jeg trukket meg etter denne kampen. Helt seriøst.
Back to top
View user's profile Send private message
Oddsking
Proff

PostPosted: 20.07.2011 22:45    Post subject: Reply with quote

Jo feitere lønningene har blitt jo dårligere har det gått ute på banen, det er jaggu med på tide for noen i den troppen å stikke fingeren i jorda. Er vel redd for at det er så dårlig med penger at vi bare blir nødt til å beholde det tarvelige spillermaterialet vi har.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 20.07.2011 22:45    Post subject: Reply with quote

1-1 hjemme mot Shelbourne var vel litt i samme gate, men dagens er nok det dårligste jeg har sett siden jeg begynte å følge med ja.

Hjemme mot Runavik var heller ikke all verden. De andre dårlige kampene er jo gjerne mot en del bedre motstand tross alt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 22:46    Post subject: Reply with quote

laff1 wrote:
islansk flagg på hele forsiden av adressa i morgen ?

Den beste vekkeren hadde kanskje vært om Adressa unnlot å skrive noe om RBK i det hele tatt resten av 2011?
Harceïde
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 22:47    Post subject: Reply with quote

HOFTUN er den som skal dra den gråhåra bakdelen sin ut av brakka. Stikk til Bergen eller noe, der vil dine interesser stå mer i stil med ambisjonene til folkeslaget.
Back to top
Sjiraff
Veteran

Ingen vits å snakke om hvem som var best i denne kampen av rbkspillerne. For alle var helt sinnsykt dårlige.

Kan ikke skjønne at spillerne tørr å spille så dårlig.

Hvis ikke dette var det beste eksemplet på at vi trenger forsterkninger så vet ikke jeg.
Back to top
Supernils
Proff

Oddsking wrote:
Jo feitere lønningene har blitt jo dårligere har det gått ute på banen, det er jaggu med på tide for noen i den troppen å stikke fingeren i jorda. Er vel redd for at det er så dårlig med penger at vi bare blir nødt til å beholde det tarvelige spillermaterialet vi har.

Dette viser også at størrelsen på lønn ikke har en dritt å gjøre med hvilke kvaliteter man innehar som fotballspiller. Det beste laget i dag bestod av amatører som knapt tjener ei krone på fotballen, og de fremstod på ingen måte dårligere enn RBK. Vi har et amatørlag med profflønn, og det er helt tragisk å tenke på.
Back to top
Oppmannen
Veteran

Svakt resultat. Spiller må tåle å høre at dette ikke er godt nok. Det er skuffende å se hvordan noen spillere virker å være avhengig av å møte Molde eller Vålerenga for å ha tenning nok. Dessverre er det også for mange plasser på laget hvor det ikke finnes reell konkurranse, dette gjør at så dårlige kamper ikke får konsekvenser for dem. Se til helvete å få signert Borges før søndag og gi ham en saftig bonus for å ikke storspille eller fake skade. Breidablikk spiller med stor innsats og Rosenborg ser det som avgjort før kampen begynner, og det var det jo også så greit nok. Men FFK vil også gi max på Lerkendal og de har langt bedre ferdigheter enn dagens motstander. Blir ingen lett kamp.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2011 22:48    Post subject: Reply with quote

Mange morsomme innlegg i kamptråden, om ikke annet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 20.07.2011 22:51    Post subject: Reply with quote

Ja, hva skal man si... tap mot amatører fra Island som gjør det dårlig i egen serie...Sier vel litt om motivasjonen etter 5-0 på Lerkendal, men også om standarden på Norsk TL. Tipper vi får hendene fulle med V. Pilzen fra Tsjekkia i neste runde...
Back to top
Supernils
Proff

Hedon wrote:
Mange morsomme innlegg i kamptråden, om ikke annet.

Jepp, de beste innleggene under denne kampen ble uten tvil levert her. De kan være både harde og lange, men de treffer iallefall med hundre ganger større presisjon enn olsen og moldskred får til i dag.
Back to top
Recon
Legende

Har noen fått med seg filnavnet på det bildet av søppelfyren som går igjen siste sidene? Haha.
Har noen vært misfornøyd med utseendet sitt i media?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
kristobal
Legende

Dew wrote:
HOFTUN er den som skal dra den gråhåra bakdelen sin ut av brakka. Stikk til Bergen eller noe, der vil dine interesser stå mer i stil med ambisjonene til folkeslaget.

Med andre ord at gullet ska hem?

Det er da vel ikke Hoftun sin feil at vi er videre til 3. kvalrunde, har to seriegull på rad etter to femteplasser, tidvis spilte ganske okay i Europa League i fjor og fortsatt kan vinne serien i år?

Vi vinner serien i år og kvaler inn til CL. Så har jeg sagt det også.
Back to top
OzzeyH
Proff

PostPosted: 20.07.2011 22:52    Post subject: Reply with quote

RBK ledelsen har helt siden de annsatte Hoftun som SD, bevist at de er noen amatører på lik linje med hoftun.
Har Hoftun noe å gjøre i en toppstilling i RBK ? NOPE, du setter ikke en som er fersk i gamet, og helt blank i en slik rolle!
For guds skyld, kast den mannen bort fra ledelsen i RBK.. ta med svendsen i samme slengen å.. den ijælstappa tjukke tullebukken..
Back to top
Laff1
Senior

PostPosted: 20.07.2011 22:53    Post subject: Reply with quote

Olsen og winsnes kan klubben resirkulere til bedriftslaget til renholdsverket. Det stinker av begge to. Hoftun er jeg redd ikke kan resirkules, han havner i spesialavfall !

Last edited by Laff1 on 20.07.2011 22:53; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Supernils
Proff

PostPosted: 20.07.2011 22:53    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

Denne gruer jeg meg til å arrestere deg på, for jeg skulle så gjerne ønske at du hadde rett :/
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.07.2011 22:54    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Har noen fått med seg filnavnet på det bildet av søppelfyren som går igjen siste sidene? Haha.

Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
kristobal
Legende

PostPosted: 20.07.2011 22:54    Post subject: Reply with quote

Den bør være lett å finne igjen i hvert fall. Alle vil jo huske denne kampen.
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 22:55    Post subject: Reply with quote

Begredelig kamp, svak prestasjon av absolutt alle. Omtrentlig ingenting fungerte offensivt, det er kjipt med tanke på at vi skulle spille på oss selvtillit i denne kampen. Spiller vi slik mot Viktoria Plzen, går vi iallefall ikke videre til playoff.
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 22:55    Post subject: Reply with quote

laff1 wrote:
Olsen og winsnes kan klubben resirkulere til bedriftslaget til renholdsverket. Det stinker av begge to. Hoftun er jeg redd ikke kan resirkules, han havner i spesialavfall !

Jaggu bra du sa renholdsverket. Vil ikke ha de to på laget jeg spiller på i 7.divisjon i hvertfall.

Last edited by AndreasR on 20.07.2011 22:58; edited 1 time in total
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 22:56    Post subject: Reply with quote

Zeno wrote:
Begredelig kamp, svak prestasjon av absolutt alle. Omtrentlig ingenting fungerte offensivt, det er kjipt med tanke på at vi skulle spille på oss selvtillit i denne kampen. Spiller vi slik mot Viktoria Plzen, går vi iallefall ikke videre til playoff.

Det er vel strengt tatt bare positivt, så slipper vi å tape 20 - 0 på Nou Camp eller Old Trafford...
Iziba Jaja
Veteran

Årets Rosenborg lag mangler ikke bare ferdigheter (Hoftun sitt ansvar) og samhandling (Jönsson sitt ansvar), men også profesjonelle spillere som tar ansvar. Dette er så svakt at jeg er sjokkert. Jeg blir bare trist av å se hvordan enkelte i klubben rett og slett har rasert det Rosenborg som vi alle er så glad i. Hvordan er det mulig å sitte med den troppen vi gjør etter alt vi har oppnådd de siste 20 årene??
Back to top
Timmi!
Rutinert

kristobal wrote:
Dew wrote:

Med andre ord at gullet ska hem?

Det er da vel ikke Hoftun sin feil at vi er videre til 3. kvalrunde, har to seriegull på rad etter to femteplasser, tidvis spilte ganske okay i Europa League i fjor og fortsatt kan vinne serien i år?

En gang i tiden tok jeg deg seriøst, Kristobal og syntes faktisk det var mening bak de ting du skrev her inne. Nå har du kun elendig retorikk igjen. Hva om vi nå forsøker å ikke skremme deg ved å legge skylden på noen, men bare stiller et enkelt spørsmål: Synes du det Rosenborg har vist i år har vært tilfredsstillende?
Back to top
Baltus Brun
Junior

PostPosted: 20.07.2011 22:57    Post subject: Reply with quote

På rbk.no var en av hovedsakene før kampen at Biffen uttalte at " Det er dette jeg har kommet for" (http://www.rbk.no/incoming/article205541.ece). Øyeblikkelig etter kampslutt er hele saken fjernet .......... Ikke vanskelig å forstå ...............
Back to top
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 20.07.2011 22:57    Post subject: Reply with quote

Iziba Jaja wrote:
Hvordan er det mulig å sitte med den troppen vi gjør etter alt vi har oppnådd de siste 20 årene??

Innavl.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Next
Page 10 of 15

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb