| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Henri Legende

|
Posted: 20.07.2011 22:44 Post subject: |
|
|
kristobal, kom med ditt obligatoriske "vi vinner TL og kvalifiserer oss til CL"-innlegg nå da. Jeg trenger det!
Hadde jeg vært Jönsson hadde jeg trukket meg etter denne kampen. Helt seriøst. |
|
| Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 20.07.2011 22:45 Post subject: |
|
|
| Jo feitere lønningene har blitt jo dårligere har det gått ute på banen, det er jaggu med på tide for noen i den troppen å stikke fingeren i jorda. Er vel redd for at det er så dårlig med penger at vi bare blir nødt til å beholde det tarvelige spillermaterialet vi har. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.07.2011 22:45 Post subject: |
|
|
1-1 hjemme mot Shelbourne var vel litt i samme gate, men dagens er nok det dårligste jeg har sett siden jeg begynte å følge med ja.
Hjemme mot Runavik var heller ikke all verden. De andre dårlige kampene er jo gjerne mot en del bedre motstand tross alt. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 20.07.2011 22:46 Post subject: |
|
|
| laff1 wrote: | | islansk flagg på hele forsiden av adressa i morgen ? |
Den beste vekkeren hadde kanskje vært om Adressa unnlot å skrive noe om RBK i det hele tatt resten av 2011? _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 20.07.2011 22:47 Post subject: |
|
|
| HOFTUN er den som skal dra den gråhåra bakdelen sin ut av brakka. Stikk til Bergen eller noe, der vil dine interesser stå mer i stil med ambisjonene til folkeslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
|
|
Ingen vits å snakke om hvem som var best i denne kampen av rbkspillerne. For alle var helt sinnsykt dårlige.
Kan ikke skjønne at spillerne tørr å spille så dårlig.
Hvis ikke dette var det beste eksemplet på at vi trenger forsterkninger så vet ikke jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
|
|
| Oddsking wrote: | | Jo feitere lønningene har blitt jo dårligere har det gått ute på banen, det er jaggu med på tide for noen i den troppen å stikke fingeren i jorda. Er vel redd for at det er så dårlig med penger at vi bare blir nødt til å beholde det tarvelige spillermaterialet vi har. |
Dette viser også at størrelsen på lønn ikke har en dritt å gjøre med hvilke kvaliteter man innehar som fotballspiller. Det beste laget i dag bestod av amatører som knapt tjener ei krone på fotballen, og de fremstod på ingen måte dårligere enn RBK. Vi har et amatørlag med profflønn, og det er helt tragisk å tenke på. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
|
|
| Svakt resultat. Spiller må tåle å høre at dette ikke er godt nok. Det er skuffende å se hvordan noen spillere virker å være avhengig av å møte Molde eller Vålerenga for å ha tenning nok. Dessverre er det også for mange plasser på laget hvor det ikke finnes reell konkurranse, dette gjør at så dårlige kamper ikke får konsekvenser for dem. Se til helvete å få signert Borges før søndag og gi ham en saftig bonus for å ikke storspille eller fake skade. Breidablikk spiller med stor innsats og Rosenborg ser det som avgjort før kampen begynner, og det var det jo også så greit nok. Men FFK vil også gi max på Lerkendal og de har langt bedre ferdigheter enn dagens motstander. Blir ingen lett kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 22:48 Post subject: |
|
|
| Mange morsomme innlegg i kamptråden, om ikke annet. |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 20.07.2011 22:51 Post subject: |
|
|
| Ja, hva skal man si... tap mot amatører fra Island som gjør det dårlig i egen serie...Sier vel litt om motivasjonen etter 5-0 på Lerkendal, men også om standarden på Norsk TL. Tipper vi får hendene fulle med V. Pilzen fra Tsjekkia i neste runde... |
|
| Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
|
|
| Hedon wrote: | | Mange morsomme innlegg i kamptråden, om ikke annet. |
Jepp, de beste innleggene under denne kampen ble uten tvil levert her. De kan være både harde og lange, men de treffer iallefall med hundre ganger større presisjon enn olsen og moldskred får til i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
Har noen fått med seg filnavnet på det bildet av søppelfyren som går igjen siste sidene? Haha.
Har noen vært misfornøyd med utseendet sitt i media? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
|
|
| Dew wrote: | | HOFTUN er den som skal dra den gråhåra bakdelen sin ut av brakka. Stikk til Bergen eller noe, der vil dine interesser stå mer i stil med ambisjonene til folkeslaget. |
Med andre ord at gullet ska hem?
Det er da vel ikke Hoftun sin feil at vi er videre til 3. kvalrunde, har to seriegull på rad etter to femteplasser, tidvis spilte ganske okay i Europa League i fjor og fortsatt kan vinne serien i år?
Vi vinner serien i år og kvaler inn til CL. Så har jeg sagt det også. |
|
| Back to top |
|
 |
OzzeyH Proff

|
Posted: 20.07.2011 22:52 Post subject: |
|
|
RBK ledelsen har helt siden de annsatte Hoftun som SD, bevist at de er noen amatører på lik linje med hoftun.
Har Hoftun noe å gjøre i en toppstilling i RBK ? NOPE, du setter ikke en som er fersk i gamet, og helt blank i en slik rolle!
For guds skyld, kast den mannen bort fra ledelsen i RBK.. ta med svendsen i samme slengen å.. den ijælstappa tjukke tullebukken.. |
|
| Back to top |
|
 |
Laff1 Senior
|
Posted: 20.07.2011 22:53 Post subject: |
|
|
Olsen og winsnes kan klubben resirkulere til bedriftslaget til renholdsverket. Det stinker av begge to. Hoftun er jeg redd ikke kan resirkules, han havner i spesialavfall !
Last edited by Laff1 on 20.07.2011 22:53; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
Posted: 20.07.2011 22:53 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: |
Denne gruer jeg meg til å arrestere deg på, for jeg skulle så gjerne ønske at du hadde rett :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 20.07.2011 22:54 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Har noen fått med seg filnavnet på det bildet av søppelfyren som går igjen siste sidene? Haha. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 20.07.2011 22:54 Post subject: |
|
|
| Den bør være lett å finne igjen i hvert fall. Alle vil jo huske denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 20.07.2011 22:55 Post subject: |
|
|
| Begredelig kamp, svak prestasjon av absolutt alle. Omtrentlig ingenting fungerte offensivt, det er kjipt med tanke på at vi skulle spille på oss selvtillit i denne kampen. Spiller vi slik mot Viktoria Plzen, går vi iallefall ikke videre til playoff. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 20.07.2011 22:55 Post subject: |
|
|
| laff1 wrote: | | Olsen og winsnes kan klubben resirkulere til bedriftslaget til renholdsverket. Det stinker av begge to. Hoftun er jeg redd ikke kan resirkules, han havner i spesialavfall ! |
Jaggu bra du sa renholdsverket. Vil ikke ha de to på laget jeg spiller på i 7.divisjon i hvertfall. _________________ Påmeldt
Last edited by AndreasR on 20.07.2011 22:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.07.2011 22:56 Post subject: |
|
|
| Zeno wrote: | | Begredelig kamp, svak prestasjon av absolutt alle. Omtrentlig ingenting fungerte offensivt, det er kjipt med tanke på at vi skulle spille på oss selvtillit i denne kampen. Spiller vi slik mot Viktoria Plzen, går vi iallefall ikke videre til playoff. |
Det er vel strengt tatt bare positivt, så slipper vi å tape 20 - 0 på Nou Camp eller Old Trafford... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
|
|
| Årets Rosenborg lag mangler ikke bare ferdigheter (Hoftun sitt ansvar) og samhandling (Jönsson sitt ansvar), men også profesjonelle spillere som tar ansvar. Dette er så svakt at jeg er sjokkert. Jeg blir bare trist av å se hvordan enkelte i klubben rett og slett har rasert det Rosenborg som vi alle er så glad i. Hvordan er det mulig å sitte med den troppen vi gjør etter alt vi har oppnådd de siste 20 årene?? |
|
| Back to top |
|
 |
Timmi! Rutinert
|
|
|
| kristobal wrote: | | Dew wrote: | | HOFTUN er den som skal dra den gråhåra bakdelen sin ut av brakka. Stikk til Bergen eller noe, der vil dine interesser stå mer i stil med ambisjonene til folkeslaget. |
Med andre ord at gullet ska hem?
Det er da vel ikke Hoftun sin feil at vi er videre til 3. kvalrunde, har to seriegull på rad etter to femteplasser, tidvis spilte ganske okay i Europa League i fjor og fortsatt kan vinne serien i år?
En gang i tiden tok jeg deg seriøst, Kristobal og syntes faktisk det var mening bak de ting du skrev her inne. Nå har du kun elendig retorikk igjen. Hva om vi nå forsøker å ikke skremme deg ved å legge skylden på noen, men bare stiller et enkelt spørsmål: Synes du det Rosenborg har vist i år har vært tilfredsstillende? |
|
| Back to top |
|
 |
Baltus Brun Junior
|
Posted: 20.07.2011 22:57 Post subject: |
|
|
| På rbk.no var en av hovedsakene før kampen at Biffen uttalte at " Det er dette jeg har kommet for" (http://www.rbk.no/incoming/article205541.ece). Øyeblikkelig etter kampslutt er hele saken fjernet .......... Ikke vanskelig å forstå ............... |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: 20.07.2011 22:57 Post subject: |
|
|
| Iziba Jaja wrote: | | Hvordan er det mulig å sitte med den troppen vi gjør etter alt vi har oppnådd de siste 20 årene?? |
Innavl. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
|