English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Skammels10
Veteran

PostPosted: 31.12.2005 13:27    Post subject: Reply with quote

amess wrote:
At steffen er beder en Frode, skal jeg gå med på... men nå har vi essidri,helstad,braaten og det mener jeg må være spissene.. at vi kjøper en midt spiss til er i orden, så lenge vi frode drar..

Av de tre du nevner, er det vel bare Helstad som er midtspiss. Og uansett hvor mye vi ønsker det så drar ikke Frode Johnsen.

amess wrote:
Men med helstad på laget ser jeg ikke steffen i første 11er.
og kjøper vi karadas, så drar sikkert helstad, men jeg ser heller ikke at steffen er en bedre fotball spiller en Azar.

Vi kan rullere fra kamper til kamper om hvorvidt vi bruker Iversen eller Helstad. Hva Karadas angår, så tror jeg har har større ambisjoner enn RBK. Han har vel signalisert at han gjerne vil spille under sin gamle sjef Trappatoni i Stuttgart?
Back to top
View user's profile Send private message
GoldFish
Veteran

PostPosted: 31.12.2005 13:59    Post subject: Reply with quote

Hvis han ikke får tilbud fra utlandet, hvorfor skal han velge oss foran VIF?

Rekdal har jo uttalt at han vil ha han hvis han ikke går utenlands, og jeg tror Høgmo sikter høyre enn Ivers som midtspiss, vi har Helstad -og han er bedre. Enkelt og greit.

Regner uansett at en bunn PL eller Championship klubb vil ha han.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 31.12.2005 14:09    Post subject: Reply with quote

Det sterkeste argumentet for ikke å hente tilbake Steffen Iversen er i mine øyne at han hittil bare har sett på RBK som en reserveløsning om alt annet skjærer seg. Signalene hittil tyder på at han fortsatt tenker på samme måte. Han ønsker seg utenlands, og RBK vil bare være siste utvei.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
amess
Senior

PostPosted: 31.12.2005 15:06    Post subject: Reply with quote

staha wrote:

Av de tre du nevner, er det vel bare Helstad som er midtspiss. Og uansett hvor mye vi ønsker det så drar ikke Frode Johnsen.

Det jeg mente med det var at det er mitt første valg på topp.. og da er det ikke plass til steffen.. greit nok at vi må ha backup, men da vil jeg heller ha inn øyvind på kant og skyve daniel inn i midten..

ergo: jeg vil heller se at harald spiller, så lenge jeg slipper å se steffen i drakta vårres igjen..
Maradona
Veteran

PostPosted: 31.12.2005 17:27    Post subject: Reply with quote

Men RBK må ha en mer komplett spiss enn Frode Johnsen og Torstein Helstad, de er ok i Tippeligaen, men internasjonalt er de for dårlig.. De ar så store minuser, at de få plussene de har veier ikke opp internasjonalt sett.. Spillerne er der, der bare for RBK å bruke tilstrekkelig med penger.. Og en spiss til 25 mill som spiller kamper og lager mål er en mye bedre investering enn hva Ødegaard, M.Knutsen, P.Belsvik var tilsammen, de kostet mye og satt 95% på benk.. Jeg mener at Steffen er mer komplett, men tviler på hans motiver, hvis RBK er siste utvei, så er det bortkastet penger...
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 31.12.2005 18:19    Post subject: Reply with quote

Iversen fort kunne blitt en het spiller for Brann dersom forholdene lå skikkelig til rette for en overgang. Det som gjør Brann avventende, er at Iversens kone Anna ønsker å bo i London med parets nyfødte barn.

– Vi tror ikke han kan prestere med den settingen, sier en sentralt plassert Brann-kilde.

Les mer: Lunken til Steffen
Back to top
primaten
Rutinert

PostPosted: 31.12.2005 18:22    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Det sterkeste argumentet for ikke å hente tilbake Steffen Iversen er i mine øyne at han hittil bare har sett på RBK som en reserveløsning om alt annet skjærer seg.

Liten tvil om at han tenkte det samme om VIF da han gikk dit. Lite tvil om at han hadde stor positiv betydning for VIF.

Men nå har visst Brann budt hardt... jeg vil nesten ha ivers bare for å dukke brann. var for forsmedelig da andresen gikk dit. det kan ikke bli sånn i lengden at spillere vi vil ha drar til bergen. alle burde skjønne det. spillerne også.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 31.12.2005 18:38    Post subject: Reply with quote

Staha: Og du tror Helstad og Iversen ville gått med på en slik rullering?

bj_rn: Intet jeg har sett av spekulasjoner og spillere som har vært linket til RBK siden Høgmo kom tyder for meg på at han sikter høyt i det hele tatt.
Enhver klubb som går inn i planlegging av spillererhvervelser med innstillingen: vi kan ikke konkurrere - får akkurat det de ber om: rester!

Primaten: Bidro en hel del høsten 2004. Heller lite i år. Hvilken var VIFs beste kamp i år, og hvem spilte ikke da? Hint: vi tapte 5-1 der. Selv Klansskallene som er verdens raskeste til å velte seg over med buken i været for en spiller har vært misfornøyde.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
GoldFish
Veteran

PostPosted: 31.12.2005 19:05    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
bj_rn: Intet jeg har sett av spekulasjoner og spillere som har vært linket til RBK siden Høgmo kom tyder for meg på at han sikter høyt i det hele tatt.
Enhver klubb som går inn i planlegging av spillererhvervelser med innstillingen: vi kan ikke konkurrere - får akkurat det de ber om: rester!

Ingen av spekulasjonene har blitt komentert av Bratseth/Høgmo heller.

SÃ¥ jeg tar det med en klype salt.

Vil gi Høgmo/Bratseth kombinasjonen en sjans først, hvis vi sitter igjen med Ivers i februar og andre spillere som ikke er i stand til å forsterke laget, så er jeg med på kampanjen din mot Bratseth.
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 31.12.2005 20:27    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
.

Begge er vel vant med å spille sammen med gode spisser og rullere en del. Slikt blir et problem når prestasjonen er som i år. Hadde en hevdet seg i CL og blitt seriemester tror jeg spillere kan leve med rullering.
MEN en annen sak er jo at Høgmo selv tatt til orde for at han ikke vil gjøre, så uansett vil nok en bli førstevalg og den andre reserve.
Det som bekymrer meg mer med stahas inlegg er at han ikke tror på Karadas fordi han har større ambisjoner.
Hvis Høgmo kan presentere Karadas for ambisjoner på høyde med Stuttgart kan han ta sin hatt å gå.
Uansett Staha: Vi er fans, vi skal da forvente at vi skal bli et fast innslag i CL så snart som mulig, eller....
Back to top
Baadshah/Tab
Veteran

PostPosted: 31.12.2005 21:51    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
Men RBK må ha en mer komplett spiss enn Frode Johnsen og Torstein Helstad, de er ok i Tippeligaen, men internasjonalt er de for dårlig.. De ar så store minuser, at de få plussene de har veier ikke opp internasjonalt sett.. Spillerne er der, der bare for RBK å bruke tilstrekkelig med penger.. Og en spiss til 25 mill som spiller kamper og lager mål er en mye bedre investering enn hva Ødegaard, M.Knutsen, P.Belsvik var tilsammen, de kostet mye og satt 95% på benk.. Jeg mener at Steffen er mer komplett, men tviler på hans motiver, hvis RBK er siste utvei, så er det bortkastet penger...

Thorstein Helstad har jo scoret endel for Rbk i UEFA/CL i år!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Brakka
Rutinert

PostPosted: 01.01.2006 00:53    Post subject: Reply with quote

Baadshah/Tab wrote:
Thorstein Helstad har jo scoret endel for Rbk i UEFA/CL i år!!!!

Ja, 1 mål + 1 i kvaliken...
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 01.01.2006 13:54    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:

Grunnen til at jeg lanserer den ideen er at de to er såpass ulike i spillestilen (Helstad en bakromsspiss - Iversen er targetman, "møtende" spiss).

Det er vel strengt talt opp til Høgmo om de hadde gått med på en slik rullering.
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 01.01.2006 14:01    Post subject: Reply with quote

trondh wrote:

Begge er vel vant med å spille sammen med gode spisser og rullere en del. Slikt blir et problem når prestasjonen er som i år. Hadde en hevdet seg i CL og blitt seriemester tror jeg spillere kan leve med rullering.
MEN en annen sak er jo at Høgmo selv tatt til orde for at han ikke vil gjøre, så uansett vil nok en bli førstevalg og den andre reserve.
Det som bekymrer meg mer med stahas inlegg er at han ikke tror på Karadas fordi han har større ambisjoner.
Hvis Høgmo kan presentere Karadas for ambisjoner på høyde med Stuttgart kan han ta sin hatt å gå.
Uansett Staha: Vi er fans, vi skal da forvente at vi skal bli et fast innslag i CL så snart som mulig, eller....

SÃ¥klart vi skal forvente oss at vi skal spille i CL igjen.
Men på papiret er Stuttgart en større klubb enn RBK. Desverre, men sant.
Jeg påstår ikke at Stuttgart har prøvd seg på Karadas, eller at de vil gjøre det. Men i og med at han lanserer seg selv (i følge medier..) så er det vel klart at han vil til den klubben han selv lanserer.

1. Han tjener mer penger i Stuttgart, noe som desverre har fått en for stor betydning for klubbskifter.
2. Han får spille i Bundesliga, en liga hvor nivået er høyere enn Tippeligaen.
3. Han blir gjenforent med Trappatoni, treneren som hentet han til Benfica.
4. Stuttgart har også CL ambisjoner.

Men for all del, om Høgmo klarer å overtale Karadas tilbake til RBK, er jeg fornøyd med det.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 01.01.2006 15:59    Post subject: Reply with quote

Jeg vil han en spiss av internasjonalt format, hverken Helstad, Johnsen eller Iversen er av internasjonalt format, men de ar av ok nasjonalt format. Jeg foreslår at de leter i de nordiske landene, baltiske statene,Hvisterusland,og øst-europa, gjerne på disse landenes ungdomslandslag (U18-U21),slik at de har spiss for fremtiden..
Back to top
amess
Senior

PostPosted: 01.01.2006 16:38    Post subject: Reply with quote

Nå må du huske at RBK er ingen stor klubb i europa, de som har mest potensialet blir henta fra andre klubber som har et sterkere navn..

Nei vi må tebake te da laget besto av trøndera, husk at vi hva 9 trøndera som slo milan..
og det e den beste plaseringa vi noen gang har hatt i europa sammenheng...

Ja jeg vet det her er en ønske tekning.. vet også at det ikke er trøndere på marked nå som er goe nokk for RBK, utenom de som allerede er der..

Men vi ser lyst på framtiden.. Vi vart trosalt cupmestera med junior i fjor..
Henri
Legende

PostPosted: 01.01.2006 16:38    Post subject: Reply with quote

Alt annet enn Iversen. Heller 10 mann på banen!
Back to top
Jedidalen
Rutinert

PostPosted: 02.01.2006 12:07    Post subject: Reply with quote

http://www.ba.no/sport/ar...886798.ece

Moro lesning! Kanskje det er noe i det også Wink
Elise
Junior

PostPosted: 02.01.2006 19:26    Post subject: Reply with quote

Hva skal RBK med Iversen a? En som har glemt hvor han kommer fra nei sånne vil vi ikke ha i ROSENBORG. Tommel'n ned
Back to top
olivknob
Senior

PostPosted: 02.01.2006 20:02    Post subject: Steffen Iversen Reply with quote

ska faan mæ lov at ves hain klysa tørs å ta på sæ rbk-drakta igjen,ska æ faan mæ garanter at æ ska gjør oppholdet hains te et saint helvette Mad æ veit kor hain ska bo,å æ ska offer livet mett fer å gjør hains liv surt,
æ kain nemlig vær ganske barnslig nånn gong.Hain har faan ingen ainnan ting å gjør i Trondheim einn å besøk familien sin.

Vi har Thorstein Helstad,stole på at Høgmo ikke glømme det RBK
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Troinndern
Veteran

PostPosted: 02.01.2006 20:08    Post subject: Reply with quote

Flotte greier. Lurer på om det er flere som er villige til å ofre livet sitt for å irritere Steffen når han en gang flytter hjem til Trøndelag. For det tror jeg han gjør. Ikke før han har lagt opp, selvfølgelig.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 02.01.2006 21:24    Post subject: Re: Steffen Iversen Reply with quote

olivknob wrote:
ska faan mæ lov at ves hain klysa tørs å ta på sæ rbk-drakta igjen,ska æ faan mæ garanter at æ ska gjør oppholdet hains te et saint helvette Mad æ veit kor hain ska bo,å æ ska offer livet mett fer å gjør hains liv surt,
æ kain nemlig vær ganske barnslig nånn gong.Hain har faan ingen ainnan ting å gjør i Trondheim einn å besøk familien sin.

Vi har Thorstein Helstad,stole på at Høgmo ikke glømme det RBK

Hold deg til bokmål eller nynorsk, da kan vi som ikke har bodd i Trondheim på noen år forstå hva du mener Wink
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 02.01.2006 21:58    Post subject: Reply with quote

Hvordan kan svinersen komme tilbake til Trondheim etter det han gjort? Som Adam bodde han i paradis, men tabbet seg ut og kan nå aldri komme tilbake. Da eier han ikke skam i livet.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 02.01.2006 22:49    Post subject: Reply with quote

Hvordan kunne Odd Iversen komme tilbake til RBK etter et Vif opphold?
Legende

PostPosted: 02.01.2006 23:15    Post subject: Reply with quote

Herregud så slitsom du er din lille sullik!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 214, 215, 216  Next
Page 7 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb