| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 29.05.2011 14:41 Post subject: |
|
|
| Ferguson använde inte Mourinhos taktik. I efterklokhetens namn så kan man säga att Ferguson bommade på taktiken. Chansen hade nog varit större med fem man på mittfältet, tex använt Fletcher som frimärke på Messi och tagit ut Hernandez. Det största problemet med Barcelona (ur Uniteds synvinkel) är de individuellt skickliga spelarna Messi (särskilt honom) och Xavi, utan dessa två hade uppgiften varit överkomlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 29.05.2011 14:44 Post subject: |
|
|
Hva tror folk om Annan i Sergio-rollen i Barca, forresten? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.05.2011 16:14 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | På akkurat dette området er det klasseforskjell på Cesc og Xavi. At Xavi er en bedre spiller, no shit, men at Cesc er en "Iniesta/Xavi light"? Neppe |
Nå er jo Xavi og Iniesta ganske forskjellige de også, så det var ingen direkte sammenligning på egenskaper. Cesc er, i likhet med Iniesta og Xavi, en kreativ midtbanespiller med de fleste styrkene offensivt. Forskjeller vil det naturligvis være, men Fabregas hadde for meg vært den mest naturlige erstatteren om for eksempel Iniesta skulle forsvinne. Han er dog et stykke unna det nivået i dag.
På spørsmålet om Annan kunne vært god nok for dagens Barcelona? No way! Men han kunne helt sikkert vært en reserve, som kunne kommet inn uten å dumme seg ut ved behov. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 29.05.2011 16:39 Post subject: |
|
|
Annan tror jeg faktisk hadde hatt potensiale til å kunne avlaste Sergio for Barcelona, de har mange av de samme kvalitetene, men Annan er bedre defensivt, mens Sergio er bedre med ballen. Annan har også en personlighet og en profesjonalitet som hadde matchet resten av troppen godt.
Men jeg tror fortsatt at en katalansk spiller er et riktig valg i de mer anonyme rollene på laget, særlig en så god en som Sergio. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 29.05.2011 20:53 Post subject: |
|
|
| zaphod81 wrote: | | Annan tror jeg faktisk hadde hatt potensiale til å kunne avlaste Sergio for Barcelona |
Nei, det kunne han selvfølgelig ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
Demolith Rutinert

|
Posted: 29.05.2011 20:56 Post subject: |
|
|
Fikk henta ned kampen og sitter og ser den nå, klarte ikke å unngå få vite at Barcelona vant (men ikke resultat). Blank på øynene, det er så vakkert. _________________ "Could the world fall?" - Karl Pilkington |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 30.05.2011 12:23 Post subject: |
|
|
Jeg blir også emosjonell av å se Barcelona spille. Slik skal fotball være! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
|