| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sau1 Proff

|
Posted: 18.04.2011 20:56 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Situasjonen der de trikser over oss er betegnende for vår manglende vinnervilje. Når Nani drev og trikset slik mot Arsenal, spurtet en Flamini med ildrøde drapsøyne 20 meter og tofotstaklet klokkereint på ball (selvsagt et soleklart gult kort). Spillerne vi har finner seg tydeligvis i å bli pisset på. TA NÅ OG SPARK NED NOEN DA I DET MINSTE?!? |
Enig. Hadde forventet at Lustig og Winsens etc hadde faatt igang et masseslagsmaal i ren frustasjon nede i Fredrikstad naa. Lukter lite vilje av dette. Haaper den kommende uka blir en uke med masseskandaler og leven paa Brakka. Naa maa det FOR FAEN I HELVETE GJOERES NOE! Jeg snakket om revolusjon og oppstander foer sesesongen, og at den ville komme. Naa boer det bli verre enn dette. Forventer slosskamper inni garderoben, og at spillerene slaar hverandre ned. Det, ja det vil vise at man bryr seg om det som naa skjer. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 18.04.2011 20:58 Post subject: |
|
|
| blubbin wrote: | | KenMan wrote: | | blubbin wrote: | | For en keeper. Limt fast til streken. |
Ikke var Ørlund limt til streken, og dessuten mener jeg helt og holdent at det var Lustig sin feil... |
Hva for noe? Ørlund kan jo bare gå ut på 5-meteren og plukke ned ballen. I stedet står han på 1-2 meter og fomler ballen ut i farlig rom. Ikke optimalt av Lustig å slippe, men han stoler selvsagt på at keeper enkelt tar den ballen, som han jo bør og skal. |
Ja, enig. Svarte litt for raskt på innlegget. Ørlund skal selvsagt ha den! _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
Dessverre er nok det som skjer at Jönsson ryker, frykter jeg. Litt for mange larse65'er blant den jevne Lerkendal-publikummer er jeg redd... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
WildRover Proff

|
|
|
| Sover du godt om nettene nå da Hoftun?? Gleder meg til neste intervju. |
|
| Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 18.04.2011 20:59 Post subject: |
|
|
Trøste meg så dårlig. Om det er så enkelt å få Rosenborg ut av stilen, vil vi slite denne sesongen. Det verste er at FFK er nærmere 3-0 enn vi er redusering.
Etter en så tragisk forestilling er det vanskelig å sette fingeren på hva som ikke fungerer, for hva er det som faktisk fungerer?
Si hva man vil om Iversen, men jeg savner han på en dag som denne. Det tror jeg Prica gjør også. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 18.04.2011 21:00 Post subject: |
|
|
Hva med å selge Prica, Henriksen og Fredheim Holm til Ranheim til sommeren, og satse på Ranheim i 2012?
Bare litt sånn motsatt av hockeyen??  |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 18.04.2011 21:02 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | På tide å innføre akkordlønn... kun lønn ved seier... kanskje vi kunne fått fart på de... Tragisk...
Hoftun kan dra på sydentur og holde seg der.  |
Enig angående lønn. I praksis vanskelig å ordne nå, men det går an å betale ut lønna i en bag med 50-ører. Bare for å se om de klarer å bære lønna si.
Angående Hoftun så er han for mye bortreist i forhold til å levere i henhold til behov at han burde hatt en assistent til å gjøre jobben han selv ikke makter. Så kunne han tatt den naturlige konsekvensen og gått selv.
PS: Jeg bruker denne signaturen på trass til vår "femte og sjette far i huset" svever ut av brakka.
Sjuende far i huset er redningsmannen Eggen. Som har prestert i motsetning til "snylterne", Terje S. og Nils S. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 18.04.2011 21:03 Post subject: |
|
|
| Jeg synes synd på Jan Jønsson. Stakkars mann |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 18.04.2011 21:03 Post subject: |
|
|
Hahahahahahahahahahahahahaha
Jeg ler. For en fjotteledelse vi har. |
|
| Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 18.04.2011 21:04 Post subject: |
|
|
Vi trenger en sterk mann nå. Vi trengte det i vinter også når spillerkjøpene ble gjort.
Nå må Eggen få tid fram mot sommeren til å planlegge høstsesongen med spillere som passer inn i spillergruppa. |
|
| Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 18.04.2011 21:04 Post subject: |
|
|
Dette kan en bare ikke finne seg i! Sett av noen kroner til brød og vann, resten av månedslønna til samtlige i RBK-organisasjonen bør gå til barneklinikken på St.Olavs. _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 18.04.2011 21:05 Post subject: |
|
|
Har noen nyferske rapporter paa masseslagsmaal i RBK-garderoben?
Folket i garderoben burde vaere forbannet.
Forventet rapporter om slosskamper utover kvelden. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 18.04.2011 21:06 Post subject: |
|
|
| sau1 wrote: | Har noen nyferske rapporter paa masseslagsmaal i RBK-garderoben?
Forventet rapporter om slosskamper utover kvelden. |
Haha du er en av få som kan få meg til å le her inne uansett hvilket humør jeg er i Verste er at jeg er helt enig. Spillerne bryr seg jo ikke. |
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 18.04.2011 21:07 Post subject: |
|
|
| WildRover wrote: | | Sover du godt om nettene nå da Hoftun?? Gleder meg til neste intervju. |
Å? Det intervjuet der han enten sier "ingen kommentar" eller "gå hjem da?" _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 18.04.2011 21:08 Post subject: Hva nå ? |
|
|
Jönsson sliter selvsagt når Hoftun & co har fylt sekken hans med gråstein fra RBK2 og Adecco ligaen. eneste vei ut nå 4-5-1 frem til sommeren,legge seg lavt,jobbe knallhardt og satse på kontringer. La Stig Torbjørnsen skaffe oss kvalitet i overgangsvinduet.
Odd Reitan- nå viser du trønderhjertet ditt og blar opp noen millioner til nye spillere , da skal vi glemme diskusjonenene om matvaremakt... |
|
| Back to top |
|
 |
SondrMan Rutinert

|
Posted: 18.04.2011 21:09 Post subject: |
|
|
| Jeg vet at dette kanskje er litt vilt men.. jeg TROR faktisk vi kan rykke ned. Dette er fryktelig skremmende! |
|
| Back to top |
|
 |
Fireballs Junior
|
|
|
Ikke det at noen av de andre presterte noe bedre i dag, men det sier det meste om stallen, når M. Jamtfall er det beste vi har å by på fra benken
Trist, bare forbanna trist.. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
|
|
Jesus så mye svada JJ og Dorsin lirer av seg. Hvordan kan man ha noe som helst respekt for slikt?
Jepp, Dorsin, det ér gått fire runder - og man har hentet ett poeng. Av 15! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
|
|
| Recon wrote: |
Jepp, Dorsin, det ér gått fire runder - og man har hentet ett poeng. Av 15! |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 18.04.2011 21:10 Post subject: |
|
|
| Hjem til Kil/Hemne som er ett mer passende nivå for Hoftun sin kompetanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 18.04.2011 21:10 Post subject: |
|
|
| Faen så rett det Nannskog sier der... |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 18.04.2011 21:11 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Jesus så mye svada JJ og Dorsin lirer av seg. Hvordan kan man ha noe som helst respekt for slikt?
Jepp, Dorsin, det ér gått fire runder - og man har hentet ett poeng. Av 15! |
Lidt for mye media træning af den gjengen der. At man ikke ligger sig fuldstændig langflat efter dagen i dag, er fuldstændigt uforståeligt. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Supernils Proff

|
|
|
| Kjello wrote: | | Faen så rett det Nannskog sier der... |
Gidder du gi et kort referat? Jeg skrudde av tven i skam  |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
|
|
| knerten_10 wrote: | | sau1 wrote: | Har noen nyferske rapporter paa masseslagsmaal i RBK-garderoben?
Forventet rapporter om slosskamper utover kvelden. |
Haha du er en av få som kan få meg til å le her inne uansett hvilket humør jeg er i Verste er at jeg er helt enig. Spillerne bryr seg jo ikke. |
Lustig går til de andre gutta å sier "Bra kjempet i dag gutter, pytt pytt"
Jeg vil se TRØKK og holdning! GNIST mellom spillerne er bra i denne sammenhengen, som sau1 sier... vanligvis er det dårlig harmoni i laget, men i den settingen vi er nå, må det skje for å vise engasjement!
Jeg valgte å ikke dra på fredrikstad stadion i dag, og jeg er glad jeg valgte det slik. Men vurderer å dra dit nå for å si min mening rett opp i fjeset til hoftun på vei ut av garderoben... _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
|