English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Fredrik Winsnes
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 32, 33, 34  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedley
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 19:58    Post subject: Reply with quote

Godt å se at Winsnes har funnet en fin arbeidsoppgave:

Her kjøper Tom Erik Nordberg brød av Winsnesen.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 20:15    Post subject: Reply with quote

Det der er faen meg ei kjærring? Kan ikke være Nordberg...går ikke an.
Back to top
Skjelbred
Rutinert

PostPosted: 31.03.2011 20:53    Post subject: Reply with quote

Nordberg er i Haugesund...

Forresten så hadde jeg aldri i livet tippet at Winsnes var fotballspiller, om jeg ikke hadde visst det. Ser ut som en random nerd, som studerer fysikk.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 31.03.2011 21:39    Post subject: Reply with quote

Iruretagoyena wrote:
Godt å se at Winsnes har funnet en fin arbeidsoppgave:

Her kjøper Tom Erik Nordberg brød av Winsnesen.

Haha Smile
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 11.04.2011 16:04    Post subject: Reply with quote

- Men forstyrrer det dere at supporterne blir utålmodige og at kritikken hagler i diverse diskusjonsforum på nett?

- Jeg blir svimmel av å høre ordet nettforum. Det viktigste for oss, er å ikke gi det større betydning enn det faktisk har. Vi har den fordelen at vi kan møtes på jobb hver dag, gjøre oss ferdig med kampene og se framover.

- Kommer Rosenborg til å kjempe om gullet denne sesongen?

- Vi spiller i en klubb som har tatt 18 gull på de siste 23 årene, så det vil være idiotisk å si noe annet enn at vi tror på gull. Det er 27 kamper igjen denne sesongen. Vi får spille dem før vi teller opp, sier Fredrik Winsnes.

Winsnes kan få sagt det Razz

- Torgeir Børven
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 11.04.2011 16:06    Post subject: Reply with quote

Høres for meg ut som at Winsnes undervurderer betydningen av diskusjonsforum. Han må gjerne bli svimmel av ordet nettforum, men når alt kommer til stykket er det fansen som utgjør disse fora - og fansen betaler lønna hans. Blir tilstandene kritiske nok på for eksempel rbkweb, tar det ikke lang tid før media er på saken. Diskusjonsforum har blitt en maktfaktor.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Knowrud
Veteran

PostPosted: 11.04.2011 17:53    Post subject: Reply with quote

"Diskusjonsforum har blitt en maktfaktor."

Diskusjonsforumer og ikke minst Facebook, har blitt maktfaktorer. I det siste så har Facebook blitt brukt for å ytre seg som supporter, og blir det nok mas der så vil supporterne bli hørt, det er jeg ganske sikker på.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 11.04.2011 23:54    Post subject: Reply with quote

Resten av hva Fred sa: - Sitter ikke i fryseren lenger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brady
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 08:53    Post subject: Reply with quote

Jeg vil tro, uten at jeg har gått gjennom kampene, at Winsnes fikk mer spilletid under Eggen enn hva han har gjort de siste 5-6 kampene under Jönsson.

Når det gjelder forholdet hans til Eggen, tror jeg dette var slitt allerede mens han var i klubben i første omgang. Han gikk jo til Hammarby før det var Hareide som hentet ham tilbake. Intervjuer han gav i dagene før Eggen tok over laget bekrefter for meg at han ikke var helt fornøyd.

Og når det gjelder å føle seg involvert ble han iallfall den første tiden brukt av Eggen som et eksempel på hvordan ting skulle gjøres, fordi han hadde kjennskap til spillestilen fra før, uten at det så ut til å hjelpe på humøret.

Nå sier han at han forstår at Jönsson har benket ham på grunn av prestasjonene i treningskampene han fikk spille, men jeg vil ikke si at prestasjonene han viste de gangene han fikk spille under Eggen meritterte mer spilletid akkurat.

Jeg har alltid likt Winsnes som spiller, men nå er han dessverre langt over sin besøkelsestid som Tippeligaspiller på et presumptivt topplag. Han fikk mye skryt for innhoppet i LSK-kampen, men jeg tror de fleste ble blendet av at Henriksen startet å utfolde seg offensivt og tok dette til inntekt for et bra Winsnes-bytte, at han fikk slå pasninger i en ganske så upresset rolle der LSK lå langt tilbake på banen og et kjempebra frispark.

Jeg er sikker på at Michel Platini og Diego Maradona ville smelt inn noen frispark om de fikk slippe til på slutten av kampene også. Det er ikke det aspektet Winsnes har blitt dårligere på. Problemet er at han sliter tempomessig ved å følge spillere som kommer mot ham, og han sliter med enkle balltap og feilpasninger hvis han blir presset.

Når LSK kom på overganger mot slutten av kampen, hang ganske enkelt ikke Winsnes med i svingene. Dessverre. Men litt av sympatien med ham føler jeg har forsvunnet det siste året, gjennom uttalelser og oppførsel.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 12.04.2011 09:06    Post subject: Reply with quote

Alt det Brady sa! Tommel'n opp!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Komatic
Proff

PostPosted: 12.04.2011 09:46    Post subject: Reply with quote

Nå kommer noe jeg trodde jeg aldri i verden kom til å si:
Jeg tror vi må bruke Winsnes i den dype rollen han fikk når han kom på banen mot LSK. Dette nettopp på grunn av at Henriksen og Skjelbred da får større frihet til å konsentrere seg om den offensive delen av spillet sitt. Får de utfolde seg offensivt vil de fleste motstanderne vi møter i hjemlig serie og cup bli presset såpass at Winsnes snarere blir en ressurs enn en hemsko. Selvfølgelig hadde det optimale vært om vi hadde en ballvinner av rang i den dype rollen på midtbanen, men nå har vi ikke det, ergo mener ihvertfall jeg at dette er en riktig løsning pr. i dag. Hvor enn skremmende det høres ut Razz
WildRover
Proff

PostPosted: 12.04.2011 09:54    Post subject: Reply with quote

Tror også Winsnes kan fungere (i hvertfall bedre enn Henriksen) i en dyp midtbanerolle. Men det forutsetter at vi bruker en diamantformasjon, med Ciljan og Henriksen foran Winsnes, og med Holm foran de igjen. Skader i hvertfall ikke å prøve...
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 10:06    Post subject: Reply with quote

Kan Fredrik finne tilbake til formen han hadde i Godset, vil han defintivt holde god tippeligakvalitet og bidra godt.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 12.04.2011 10:19    Post subject: Reply with quote

Han blir 36 år gammel og har ikke klart å spille seg inn på Rosenborg. Det er nok ikke formen det kommer an på. Det var nok bare mye lettere å være god for et bunnlag enn for en serievinner.

Når det er sagt så er stallen vår så pinlig dårlig at Winsnes faktisk har mulighet til å skaffe seg godt med spilletid. Faen ta det markedet og alle andre hypotetiske grunner til at stallen vår er pissdårlig.... Rolling Eyes
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 10:39    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
Kan Fredrik finne tilbake til formen han hadde i Godset, vil han defintivt holde god tippeligakvalitet og bidra godt.

Da ser du selvsagt helt bort fra at spillere på hans alder fort mister nivået, og at prestasjonene etter at han kom til klubben for 16 måneder siden tilsier at så er tilfelle.

Kanskje vi skal få Brattbakk og Hoftun til å gjøre comeback også, slik at de kan finne formen de hadde i 2003 igjen...
Back to top
XChrisX
Rutinert

PostPosted: 12.04.2011 11:38    Post subject: Reply with quote

Jeg syns ikke Winsnes er noe dårligere enn den han erstattet på banen... Med tanke på den stallen vi har i dag er Winsnes den beste løsningen. Fremfor å la Henriksen sine talenter kastes bort på å være defensiv midtbane bør de la han spille offensivt mens Winsnes henger igjen som defensiv midtbane. God på innlegg/frispark er han også. La Winsnes spille istedet for Trond Olsen så er jeg fornøyd med midtbanen (med tanke på den stallen vi har).
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Strand
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 11:42    Post subject: Reply with quote

Winsnes som ankerspiller vil bli overløpt, spille oss i trøbbel om han kommer under press og senke spillet. Beklager Fredrik, men nå må du skifte arbeidsgiver.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 12.04.2011 11:43    Post subject: Reply with quote

Han fungerer som en grei nødløsning, men det betyr selvsagt at vi ikke kan slippe Henriksen og Skjelbred helt fri. Han vil uansett bidra med bedre balanse enn hva Trond Olsen bidrar med. Alternativet til Winsnes er selvsagt å bruke Åsen, men da selvsagt ikke som kantspiller.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 11:52    Post subject: Reply with quote

Winsnes som defensiv ble oppgitt alt i 2003 av Hareide, og i 2005 konkluderte vi med at han ikke var god nok lenger og lot ham gå. Hva tilsier at han nå i 2011 skal være god nok i en defensiv rolle?
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 12.04.2011 16:25    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:

Husk at Winsnes fikk for mye kred for hva han gjorde i Godset. De ble overhodet ikke svekket da han forlot klubben.
Back to top
Jack L.
Junior

PostPosted: 12.04.2011 17:10    Post subject: Reply with quote

Winsnes er dessverre ikke i nærheten av å være god nok for startelleveren. Selv om han er en av de mest sympatiske spillerne i Tippeligaen så er tempoet alt for dårlig. Og det blir veldig tydelig i et lag som ligger såpass høyt i banen som RBK. Han blir ikke like lett avslørt i et lag som Strømsgodset.

Hamrén, Eggen og nå Jönsson har alle plassert han på benken. Og der kan han helt sikkert bidra med innhopp mot slutten av kamper.
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 17:30    Post subject: Reply with quote

-Winsnes forbedret RBK

- Det var ikke var tilfeldig at RBK spilte sin aller beste fotball for sesongen etter at Winsnes ble anker, og Henriksen fikk bruke sin spisskompetanse. Allerede etter å ha sett RBK i Spania i vinter trodde jeg ikke at Henriksen i ankerrollen ville være det beste for ham selv. Han er best når han er rettvendt i stor fart med og uten ball, skriver Tjærnås.

Jeg er 100% enig med Tjærnås, og jeg er definitivt ikke Winsnes' største fan. Det sier naturligvis veldig mye om spillerstallen vår, men Winsnes er faktisk den eneste rette i dagens RBK-ankerrolle. Han får duge til sommeren når vår nye Annan kommer.

- Jim Larsen er hentet for å spille. Da jeg så ham i Danmark virket han solid, og jeg tror han blir god etter hvert. Jeg mener Simen Wangberg burde bli satset på enda tydeligere. Med riktig matching har han et internasjonalt format. Jeg har også stusset over hvorfor Lago har fått så få sjanser, og Bjärsmyr så mange. Høiland er cover.

Kunne ikke vært mer enig! Det bør gå opp et lys for Jönsson angående disse sakene snarest - før helgas runde.
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 18:51    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:

Husk at Winsnes fikk for mye kred for hva han gjorde i Godset. De ble overhodet ikke svekket da han forlot klubben.

Kan godt ha noe med at Berget og Hanssen ble hentet inn som erstattere, samt mye vrakgods som Ohr, Nyan, Fazlagic, Nystrøm og Andersson forlot klubben. I tillegg til at en del unggutter tok noen steg. Målforskjellen i 2009 var faktisk bedre enn målforskjellen i 2010.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 12.04.2011 19:11    Post subject: Reply with quote

Hysj! Ikke ødelegg Knertens illusjon av at "han du veit" er Godsets viktigste spiller og landets klart beste spiller over hovet!
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 12.04.2011 19:30    Post subject: Reply with quote

Vel, bruker vi Henriksen i den dype rollen vil vi fort gå glipp av 10 mål minst i løpet av sesongen og det har ikke dette laget råd til å gå glipp av. Hvem skal score målene? Prica kommer ikke til å score 4 mål i hver kamp, og med det sveitserostlignende forsvaret vi har så må det scores mål. Og jeg tror vi mister mindre defensivt ved å ha Winsnes på banen enn vi taper offensivt ved å ha Henriksen dypt i midtbanen. kanskje kan Winsnes bidra litt som sjef for de yngre gutta og. Det er iallefall verdt et forsøk sålenge man har satt seg i den knipa man har ved ikke å erstatte Annan.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 32, 33, 34  Next
Page 24 of 34

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb