English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Celso Borges
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 52, 53, 54  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
puckno
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 10:49    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Altså jeg er enig i at vi bør være i forkant, jeg har bare ikke fått med meg noen tegn til at utenlandske klubber renner ned dørene i Fredrikstad.

Nei, la oss heller vente til de gjør det, og ta en prat da
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 31.03.2011 10:51    Post subject: Reply with quote

Det ville vært galskap å betale en hinsides sum ofr Borges i dette vinduet.

Vi burde kjøpt han når FFK rykket ned. Det tenkte ikke brakka på, så da er vi i denne situasjonen. Det mest fornuftige i mine øyne er faktisk det brakka gjør. Venter til sommeren og sjanser på at vi får han.

Tromsø krevde etter sigende 20 millioner for Kara, FFK krever rundt 10 millioner for Borges. Galskap og vi kan ikke være med på sånne priser.
Back to top
nin
Rutinert

PostPosted: 31.03.2011 10:58    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:

Jeg kan ofre Kara jeg, om TIL går konk og forsvinner som klubb (da blir han jo kontraktsløs uansett så), de folka der er jo mer slitsomme enn nettopp klovnefolket i Fredrikstad.

Så lenge Kræmer får lov til å rævkjøre Sparebank 1 Nord-Norge går de nok ikke konk.

Denne tulleklubben som er på 13. plass i tippeligaen ifht tilskuertall, men likevel skal ha sportslige ambisjoner om gull hvert år...
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 31.03.2011 11:00    Post subject: Reply with quote

Enig med 1972.

Spørs om Hoftun kanskje ble redd for å kjøpe flere landslagsspillere fra Costa Rica som spilte på lag som vaket mellom eliten og 1. div i Norge etter sist vi gjorde det Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vollrik
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 11:12    Post subject: Reply with quote

Tja. Jeg synes egentlig ikke at Roy Miller er den største skandalen vi har hatt i nyere tid. Han var kanskje litt dyr ja(5 mill) og ikke helt samspillt med resten, men han kom jo i Mars 08 og ble langtidsskadet august samme år. Ikke rart det var vanskelig å bli samspilt da han hadde et halv år på seg, og så kom Dorsin rett før han blei skada og Dorsin kjente jo klubben og tippeligaen ut og inn. Roy Miller hadde i allefall teknikk, og han var ikke spesielt treig heller.

I 2008 var jo klubben så lite samspillt at det var hele laget sin feil at ting ikke hang på grep. Og han spillte fast en periode på New York Redbulls og han er vel ikke helt ute av førstelaget enda. MLS kan umulig være mye dårligere en tippeligaen. Også vet jo alle hvor flinke Rosenborg er til å integrere spillere fra en annen kultur, Dog kunne Miller norsk da, men likevel.

I bunn og grunn så synes jeg ikke Roy Miller var noen stor skandale da han var her, tatt de vanskelige forholdende i betraktning.
stenex
Rutinert

PostPosted: 31.03.2011 13:09    Post subject: Reply with quote

Han var ikke noen katastrofe men han var ganske klart ikke god nok for 11. Da var vel 5 mill til et kontinuerlig konkurstrua Glimt ... litt i overkant. Hadde han vært verdt prisen hadde Dorsin hadd konkurranse om den plassen. Og det kunne jo ha vært en fordel skal vi dømme etter kampene så langt i år, og ecupkampene i fjor ...
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 31.03.2011 13:13    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Har man egentlig sett tegn til at utenlandske klubber løper ned dørene i Fredrikstad?

Nastynick: det er helt usannsynlig at Borges kan utkonkurrere noe av røkla på topp?

Tenker ikke at det er usannsynlig i det hele tatt, men for meg blir det underlig å kjøpe inn enda en offensiv spiller når man allerede har kjøpt inn 2 stk (som jeg antar vil satses på/utvikles). I tillegg har vi Bakenga som MÅ satses på i år. Dermed ser jeg ikke helt rollen til Borges, med mindre man tenker at Ciljan forsvinner snart.
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 15:49    Post subject: Reply with quote

snegle wrote:
Quote:
– Det er en klubb med tradisjoner. Celso (Borges) er bare 22, og en overgang til RBK ville ha vært god timing. Han vil heller dit enn til Vålerenga, sa Cordon tirsdag.

Høres ut som musikk i mine ører.

Saa faar vi se om han mener det samme i August naar VIF antagelig troner tabellen i ensom majestet mens et tynnslitt RBK-lag sliter i motbakke paa nedre halvdel av tabellen Sad
Hjelde
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 18:43    Post subject: Reply with quote

Utdrag fra Tor- Kristian Karlsens blogg:

"...Mens jeg er glad for at Fredrikstad har lykkes å beholde en veldig god fotballspiller, forundrer det meg at Tippeliga-klubbene ikke forsøkte å sikre seg Borges like etter at FFK rykket ned i Adeccoligaen (vinteren 2010) eller i sommervinduet samme år. Med alt kaoset som hersket i klubben på den tiden (før Johannesen og det nye styret startet den suksessrike ryddeoperasjonen) ville det vært umenneskelig - i praksis umulig - å nekte spilleren en overgang.

Prioriteringer forandrer seg med tiden, men for meg er det vanskelig å forstå at ingen Tippeligaklubber så potensialet i Borges da markedsprisen hans traff bunnivået. Selv om man muligens ikke trengte en sentral midtbanespiller på de nevnte tidspunktene, ville man likevel kunne rettferdiggjort et kjøp av en veldig bruksvennlig spiller. I følge mine kilder var kun Lillestrøm interesserte i Borges vinteren 2010 (men av en eller annen grunn ble det ingenting av dealen). Hvor var de andre: her mener jeg Tippeliga-klubbene sov i timen."

Han har så rett, så rett... timingen kunne nesten ikke vært verre....
Back to top
Ablativ
Veteran

PostPosted: 31.03.2011 19:34    Post subject: Reply with quote

Journalist Marius Vik i Aftenposten sitter og oppdaterer siste nytt i overganger fortløpende.

Han melder etter samtale med sportsdirektør i FFK, Joacim Jonsson, at FFK-supporterne kan puste lettet ut. Celso Borges er i London, og blir hentet av FFK når han kommer til Gardermoen. - Ingen inn, ingen ut, det lover jeg, er beskjeden fra Jonsson.

Men det trodde vi vel heller ikke lenger, i dette vinduet.
Back to top
bigfoot
Rutinert

PostPosted: 01.04.2011 02:49    Post subject: Reply with quote

ffksupporter.net tidlig ute med sin 1. april-sak

Ikke så mye om poste om, egentlig, men jeg må innrømme jeg skvatt litt før jeg kom på hvilken dato det er.
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 01.04.2011 18:04    Post subject: Reply with quote

Faen, hvorfor kunne det ikke vært en annen dato ? Sad
puckno
Veteran

PostPosted: 02.04.2011 09:32    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Recon wrote:
Altså jeg er enig i at vi bør være i forkant, jeg har bare ikke fått med meg noen tegn til at utenlandske klubber renner ned dørene i Fredrikstad.

Nei, la oss heller vente til de gjør det, og ta en prat da

13 klubber denne helgen... http://www.nettavisen.no/...123208.ece
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 02.04.2011 09:48    Post subject: Reply with quote

En mulighet er jo å vente og se om de forsvinner.
Kan jo ikke ta noen sjanser på en spiller som ikke er trønder. Han heter jo ikke Jamtfall heller, så la ham gå om han er så god at andre er interesserte.
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 02.04.2011 15:14    Post subject: Reply with quote

- Det undrer meg at de offentliggjør det i klartekst; det gir oss i hvert fall gode kort på handa. Det får vi bare takke for, sier FFK-lederen.

På spørsmål om at rbk har sagt de vil prøve seg i neste vindu.

Liker ikke helt det han sier der..
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 02.04.2011 15:56    Post subject: Reply with quote

Det kan vel han bare drite i. Vi kan signere Borges uten FFK sin innblanding i sommer. Ser ikke helt hva slags kort det skulle gi han. Er det noen som ikke sitter med kort på hånda i sommer, så er det Fredrikstad.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ace
Veteran

PostPosted: 02.04.2011 18:59    Post subject: Reply with quote

Folk er litt enfoldige her nede skjønner du, men hadde ikke ventet det fra den kanten. Er som regel meget oppegående og reflektert den mannen der. Men han er vel som de fleste her nede fullstendig uten gangsyn etter første seriekamp. Er jo egentlig som å fly rundt i en såpeserie her nede nå. Ting er helt ute av proporsjoner.
Strand
Veteran

PostPosted: 02.04.2011 19:16    Post subject: Reply with quote

Kom det litt på plass i dag da?
Back to top
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 02.04.2011 19:42    Post subject: Reply with quote

De skylder vel på stadionspøkelset sitt...
Back to top
Awesome
Rutinert

PostPosted: 02.04.2011 20:26    Post subject: Reply with quote

Haha! Dette minner om Hotel Cæsar..
ace
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 00:45    Post subject: Reply with quote

Strand wrote:
Kom det litt på plass i dag da?
Får avlegge en rapport på mandag, lodde stemningen på jobb. Very Happy
Maradona
Veteran

PostPosted: 03.04.2011 11:31    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Det kan vel han bare drite i. Vi kan signere Borges uten FFK sin innblanding i sommer. Ser ikke helt hva slags kort det skulle gi han. Er det noen som ikke sitter med kort på hånda i sommer, så er det Fredrikstad.

Akkurat som Rosenborg i fjor, da Iversen og Demidov hadde 6 mnd igjen av kontakten.
Komatic
Proff

PostPosted: 06.04.2011 10:03    Post subject: Reply with quote

Liverød mener Borges ikke er god nok
Vollrik
Veteran

PostPosted: 06.04.2011 10:17    Post subject: Reply with quote

Terje Liverød har rett i mye av det han sier. Om Borges vil falle igjen internasjonalt veit man ikke før han er prøvd ut, men det Liverød sier om de norske lagene er fakta skrevet med lynskrift.

En saueflokk, som ikke evner å se mere en Norge, Sverige og delvis Afrika.

Legg til Danmark så har vi Rosenborg ballklubb.

Han legger også til at det kryr av Borgeser og Egurener nede i latin-amerika, og da synes jeg Rosenborg kan kartlegge noe av det Torbjørnsen finner på sin reise, fremfor å by flere millioner for spillere som allerede er oppdaget. prisen mann betaler da, er prisen for å slippe å finne spillerne selv.
6sierra
Junior

PostPosted: 06.04.2011 11:29    Post subject: Reply with quote

Er helt enig med Liverød, og kan ikke se at kjøp av Borges vil hjelpe nevneverdig i rosenborg. God spiller for all del, men ikke den typen vi behøver. Håper inderlig Torbjørnsen finner gullkua i sør-amerika, så vi kan hente inn en ny storspiller til sommeren.. Forhåpentligvis vil rbk skuta begynne å flyte allerede mot lsk, slik at spranget til toppen ikke blir for stort..
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 52, 53, 54  Next
Page 17 of 54

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb