English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Lillestrøm
Goto page 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zeno
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 11:39    Post subject: Rosenborg - Lillestrøm Reply with quote

Rosenborg - Lillestrøm

vs.

Dato: 10.04.11
Kl.: 20:00
Stadion: Lerkendal Stadion
Kanal: TV2

5 siste tilsvarende oppgjør:

25.04.2010 Rosenborg-LSK 0-0
26.07.2009 Rosenborg-LSK 2-1
16.05.2008 Rosenborg-LSK 4-0
21.06.2007 Rosenborg-LSK 1-1
30.07.2006 Rosenborg-LSK 3-1

Tabellen i Tippeligaen:

Last edited by Zeno on 04.04.2011 22:52; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
ambiguous
Senior

PostPosted: 04.04.2011 11:56    Post subject: Reply with quote

Se nr 1,2 og 14 på tabellen.

Flere enn meg som tenker 2005?

Neutral
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 04.04.2011 12:10    Post subject: Reply with quote

Ja tankene går fort dit. Men jeg var faktisk mer redd etter brann-kampen, for det var virkelig råttent. Der fortjente vi å tape syns jeg. Gårsdagens kamp fortjente vi virkelig å vinne. Vi faller litt ut av det på tampen av første omgang, men dominerer kampen ellers. Vi skulle fått straffespark, kanskje to ganger. Headinga til Prica er scoring om den ikke ved en tilfeldighet treffer bakhodet på en stabækspiller. Ene målet til Stabæk er offside, og det andre er elendig instilling av gutta våre fordi de er sikre på at ballen er ute.

Så mange tilfeldigheter som går mot oss i samme kamp er uflaks. Det kan ikke brukes som noen unnskyldning, men det er en forklaring på hvorfor jeg ikke syns vi har havnet i noen krise.

Nå er det absolutt ikke sikkert vi tar gullet, men jeg føler meg veldig sikker på at vi tar medalje i denne elendige ligaen selv med det skralle spillermaterialet vi har idag.

Vi kommer til å starte å vinne kamper igjen, det er jeg sikker på. Selv om det garantert dukker opp endel smeller her og der. Så får vi bare se hvor gode Enga klarer å være gjennom 30 kamper.

Morsomt å se DFH tilbake, men det tar nok en måeds tid før han er i fotballslag. Han var rusten igår syns jeg.

Ciljan syns jeg faktisk spiller en meget god fotballkamp. Veldig deilig å se han i såpass godt slag.

Lustig hadde mange hårreisende dårlige pasninger igår, sendte ihvertfall 5 pasninger rett i beina på motspiller. Hvis han ikke klarer å ha huet i Rosenborg i 90 minutter 1 gang i uka så kan han sitte på benken.

Prica virker ikke det minste interessert i å vinne verken dueller eller kamper, her må noen komme med en alvorsprat.

edit: glemte etterhvert som jeg skrev at vi var i lillestrøm-trådeno g ikke kamptråden... Bare å flytte innlegget.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 12:12    Post subject: Reply with quote

JJs meritter er da klare. Han må ned i adecco et år for å få fart på sakene. Smile

Men fra spøk til revolver; Jeg tror vi vinner mot LSK. Vi dominerte i går og hadde fortjent poeng ut fra sjanser og spill. Men så var det den effektiviteten både offensivt og defensivt, da. Måtte den bli god.

Stabæk-kampen viste også en del Jønsson spesial i angrep, med mye overhopp og flikk-flakk-flukk hit og dit. Kanskje litt i meste laget for de teknisk ubegavete spillerne vi har, men det trenger vel bare litt tid, forhåpentligvis.
Back to top
SondrMan
Rutinert

PostPosted: 04.04.2011 12:18    Post subject: Reply with quote

Var helt sikker på at vi kom til å vinne mot Stabæk. Tenkte at det pinlige tapet i Bergen var bare et en-gangs-tilfelle..

Usikker på denne kampen. Det kommer an på hvordan resultatet blir i kveldens kamp mot Brann.

Håper på en seier.. men hvem gjør ikke det? Satser på 1-0 eller 1-2. Dommern er sikkert fra Molde denne kampen også Sad
Back to top
ambiguous
Senior

PostPosted: 04.04.2011 14:12    Post subject: Reply with quote

Mener å huske at Jimbo er omskolert fra DM til stopper. Ville ikke Jimbo kunne bli brukt i en DM-rolle, så flytter vi PCS ut på kanten for Åsen og lar Henriksen ha den offensive rollen på midtbanen?
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 14:17    Post subject: Reply with quote

Ikke lett å sette opp lag om dagen, men jeg håper på noe slikt mot Lillestrøm:

Mikael XXX---Jon Inge Høiland---Jim Larsen---Mikael "Diva" Dorsin

-----------PCS------------Markus Henriksen--------Fredrik Winsnes

-----------------------------------DFH

--------------Mushaga Bakenga-----Rade Prica
kristobal
Legende

PostPosted: 04.04.2011 14:21    Post subject: Reply with quote

Kunne kanskje vært en idé å bruke Jim i Riseth-rollen fra 2006 ja. Vi hadde ikke noe spesielt bra lag da heller.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vollrik
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 14:25    Post subject: Reply with quote

Problemet med det vil være at Mattias Hengemhyr er tilbake i startelveren Confused
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 14:26    Post subject: Reply with quote

Det er nok XXX og "Hengemyhr" nå, vollrik.
Back to top
Zeno
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 14:48    Post subject: Reply with quote

Vollrik wrote:
Problemet med det vil være at Mattias Hengemhyr er tilbake i startelveren Confused

Et alternativ er jo å bruke Høiland og Wangberg, men de blir vel fort for like.
Back to top
HeXX
Rutinert

PostPosted: 04.04.2011 15:03    Post subject: Reply with quote

Har Wangberg noen gang blitt matchet som DM. Ikke at det er særlig aktuelt til LSK-kampen, men det kan jo være et alternativ på sikt om spillertilgangen blir som den har vært..

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 15:09    Post subject: Reply with quote

Vi får håpe vi tar poeng i denne kampen. La oss for guds skyld håpe at Lillestrøm ikke virkelig er 7 mål bedre enn Stabæk ihvertfall. Skulle de slå Brann med 7 mål i dag så blir jeg bekymret! Cool

Last edited by Barney on 04.04.2011 15:12; edited 1 time in total
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 15:10    Post subject: Reply with quote

Må ærlig innrømme at jeg ikke har trua på noen av de treige stopperne våre (Jim, Wang, Bjärs, Høiland, Nordberg. Ja det var vel gjerne alle, det.) som DM. Kvikkhet i beina er jo noe av det aller viktigste i den rollen. De blir nok alle seende ut som Demi i Parken.
Back to top
Knowrud
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 15:25    Post subject: Reply with quote

ambiguous wrote:
Mener å huske at Jimbo er omskolert fra DM til stopper. Ville ikke Jimbo kunne bli brukt i en DM-rolle, så flytter vi PCS ut på kanten for Åsen og lar Henriksen ha den offensive rollen på midtbanen?

Kan se den, ikke minst fordi han også har en bra skuddfot som vi kan trenge lengre frem på banen.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 15:35    Post subject: Reply with quote

Örlund
Lustig - Høiland - Larsen - Dorsin
Winsnes
Skjelbred - Henriksen
DFH
Bakenga - Prica

Dette er i mine øyne den optimale måten å spille på for RBK med dagens tropp. I mangel av kvalitet på kantene må vi spille smalt på midtbanen og heller satse på at backene kan tilføre den offensive kvaliteten vi behøver langs sidene.

Midtbanekomposisjonen er ikke optimal. Winsnes har aldri vært å foretrekke, og jeg er usikker på matchformen til DFH. Men jeg sliter virkelig med å finne riktige alternativer til disse to. Uansett hvordan man setter sammen midtbanen til RBK i dag så blir det aldri 100%.
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 16:28    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Vi får håpe vi tar poeng i denne kampen. La oss for guds skyld håpe at Lillestrøm ikke virkelig er 7 mål bedre enn Stabæk ihvertfall. Skulle de slå Brann med 7 mål i dag så blir jeg bekymret! Cool

Så ikke kampen, men rapportene sier vel at Stabæk var det klart dominerende laget over en omgang.... men at forsvaret hadde en svart dag så Lillestrøm traff med omtrent alle forsøk.... Litt som oss i går...
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 18:07    Post subject: Reply with quote

Vollrik wrote:
Ikke lett å sette opp lag om dagen, men jeg håper på noe slikt mot Lillestrøm:

Mikael XXX---Jon Inge Høiland---Jim Larsen---Mikael "Diva" Dorsin

-----------PCS------------Markus Henriksen--------Fredrik Winsnes

-----------------------------------DFH

--------------Mushaga Bakenga-----Rade Prica

Bytt Høiland med Wangberg, og Winsnes med Åsen så har vi en deal..
Barney
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 20:09    Post subject: Reply with quote

PerO wrote:
BjarneS wrote:

Så ikke kampen, men rapportene sier vel at Stabæk var det klart dominerende laget over en omgang.... men at forsvaret hadde en svart dag så Lillestrøm traff med omtrent alle forsøk.... Litt som oss i går...

Du mener akkurat som mot oss bortsett fra at vi ble presset tilbake nesten hele første omgang etter målet vi scoret?
Back to top
Juch
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 20:33    Post subject: Reply with quote

Ser at Lillestrøm etterlater store rom bakover mot Brann, særlig på venstresiden. Forhåpentligvis får Bakenga og Lustig vist seg fra sine beste sider i denne kampen.
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 20:40    Post subject: Reply with quote

Kampbildet blir nok ikke veldig likt. Iallefall ikke fra start av.
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 22:12    Post subject: Reply with quote

Det er på tide at Prica snart finner formen nå. I vinter og i de to første TL-kampene så har vi ikke sett den farlige og effektive Rade, ennå.

En Prica i form hadde satt den headinga han hadde igår tilbake til det hjørnet innlegget kom fra. Mål.

Håper Rade er der om søndagen mot LSK.
Back to top
jaso
Senior

PostPosted: 04.04.2011 22:14    Post subject: Reply with quote

Hei,
Kunne dette funka?

---------------------------Ørlund------------------------------

Lustig-------Høiland---------------Larsen------------Dorsin

--------------------------Skjelbred---------------------------

-------------Henriksen--------------Olsen-------------------

------------------------Fredheim Holm-----------------------

-------------Bakenga-----------------Prica-------------------

Uvant rolle for PCS men han er en terrier og med trening trur eg han hadde fiksa rolla bra.
Problemet er jo at det er masse bra midtbane spelara på dette laget men alle er offensive.
Har vel brukt en slags 4-4-2 i siste kampane men då bør backane være meir defansive enn de er idag og kvalitetane til Dorsin og Lustig ligger minst like masse framover i bana.
Så må JJ finne On knappen til Prica....
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 22:16    Post subject: Reply with quote

ikke for å være frekk, men Olsen som indreløper?
PerO
Veteran

PostPosted: 04.04.2011 22:47    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Du mener akkurat som mot oss bortsett fra at vi ble presset tilbake nesten hele første omgang etter målet vi scoret?

Feil, vi hadde alt for lavt press i 10-15 min, og da fikk Stabæk være litt med. Resten av kampen dominerte vi stort
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Next
Page 1 of 17

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb