| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.02.2011 16:06 Post subject: |
|
|
LarsG: Han fyren som skriver den bloggen der, er den samme som kaller seg Cameltoes/Allrounder på VGD. Alle som har lest på det forumet vet at han antakeligvis er verdens minst intelligente fotballsupporter, uansett lag. At han støttes opp av sine "egne", er faktisk mye verre enn at han raljerer rundt omkring med idioten sin på diverse forum. Han blir jo stimulert til å fortsette med det.
En klovn av dimensjoner. |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 14.02.2011 16:07 Post subject: |
|
|
En kuriositet: Trond Olsen meldes febersyk til FCK-kampen i morgen. Lukter vi Tromsø-tur og forhandlinger i sykemeldingsperioden? _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.02.2011 16:10 Post subject: |
|
|
| Da Annan var febersyk, satt han på flyet til Tyskland, iallefall. Er jo lov å håpe... |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.02.2011 16:55 Post subject: |
|
|
| La oss håpe det er sant! |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 14.02.2011 17:46 Post subject: |
|
|
| Sånn sett er det jo "riktig" at Lyngen-væring Olsen ender opp i Tromsø. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 14.02.2011 17:46 Post subject: |
|
|
| Hadde jo vært utrolig morsomt om Tromsø ble fratatt lisensensen neste år fordi dem ikke kunne selge Kara. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 14.02.2011 18:37 Post subject: |
|
|
Er det slik at RBK kvitter seg med de som blir febersyke? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 14.02.2011 18:40 Post subject: |
|
|
Dette stemmer.
Det er også grunnen til høyst varierende prestasjoner fra keeperne, Én feberredning og man er på første fly til Sandefjord. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 14.02.2011 19:21 Post subject: |
|
|
Forstår at glasset virkelig må ha vært fullt for deg LarsG, haha, herlig innlegg
Kun èn ting, og det er ang. "Gull eller poengtrekk". Her tror jeg han mener at for å ta gull, må man ha Kara, men da får man ikke inn nok kroner til å redde budsjettet og NFF trekker poeng som et resultat, eller kan man selge Kara, miste gullet, men unngå poengtrekk  |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 14.02.2011 20:44 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | LarsG: Han fyren som skriver den bloggen der, er den samme som kaller seg Cameltoes/Allrounder på VGD. Alle som har lest på det forumet vet at han antakeligvis er verdens minst intelligente fotballsupporter, uansett lag. At han støttes opp av sine "egne", er faktisk mye verre enn at han raljerer rundt omkring med idioten sin på diverse forum. Han blir jo stimulert til å fortsette med det.
En klovn av dimensjoner. |
Jepp. Begeret var fult. Jeg satt og leste det og følte jeg bare måtte sette fingeren på alt som var galt med det, men jeg klarte ikke komme til halvparten en gang. Jeg er ikke på VGD så jeg kjenner ikke til ham fra før av, men ja, det tristeste er som du sier at han representerer det generelle synspunktet der oppe. Hvordan er det mulig, tenker jeg. Jeg ser for meg Hoftun ta seg en skikkelig facepalm hver gang han er i kontakt med gigantene fra Tromsø Idrettslag. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 14.02.2011 21:48 Post subject: |
|
|
| Selv mange tromsøværinger tar seg en facepalm når det kommer til dette idrettslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Bjarne Brøndbos søster. Junior
|
Posted: 14.02.2011 22:31 Post subject: Kara |
|
|
Hallo nede i bartebyen!
Litt tidlig å begynne å marinere himkoken gutter!
TIL nekter å selge til dere.
Dra heller til "reservetrønderne" i Bodø og kjøp en ny spiller til 10 mill  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 14.02.2011 22:36 Post subject: |
|
|
Vet du om Bjarne Brøndbo i det hele tatt har en søster? Veldig fint med det punktumet til slutt.
Det er godt mulig at TIL nekter å selge til oss, og i såfall får dere bare ta en Lyn. Det er greit for meg det. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 14.02.2011 22:46 Post subject: Re: Kara |
|
|
| Bjarne Brøndbos søster. wrote: | | TIL nekter å selge til dere. |
Takk for garantert jinx  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 14.02.2011 22:49 Post subject: Re: Kara |
|
|
| Bjarne Brøndbos søster. wrote: | | TIL nekter å selge til dere. |
Er heldigvis flere som har et ord med i laget, der. TIL tar riktignok siste avgjørelse, men kan nok legges under betydelig press her - med tanke på at de kun eier 28% av spilleren selv.
Kommer det et bud på 10 millioner, så vil de som har gått inn i spilleren ha en fortjeneste på 1000% på bare ett år. Ikke sikkert de er like overbeviste om at Arsenal står klar med sjekkheftet, som Kræmer er. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 14.02.2011 22:50 Post subject: Re: Kara |
|
|
| Bjarne Brøndbos søster. wrote: |
Dra heller til "reservetrønderne" i Bodø og kjøp en ny spiller til 10 mill  |
Alle er reservetrøndere, dere står bare lengst bak i køen  |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 14.02.2011 22:58 Post subject: |
|
|
Da meldes det om overload på serveren til Tromsø IL, da en ekstremt stor powerpiont har blitt sendt til de 50 største lfotballklubbene i europa.
se opp for e-post med emnet : "Arsenal and Rosenborg have been calling us for this man, and the price is rising sky high, cause we have no limits.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 14.02.2011 23:21 Post subject: |
|
|
| joakleis wrote: | | Det er godt mulig at TIL nekter å selge til oss, og i såfall får dere bare ta en Lyn. Det er greit for meg det. |
Slenger meg på den, og tror det blir realitet  _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
Bjarne Brøndbos søster. Junior
|
Posted: 14.02.2011 23:23 Post subject: |
|
|
Dakkars "hele Norges RBK" som møter så mye motstand fra andre klubber i Norge
Til Hedon!
Ja TILs største sponsorer er også de største eierne av TIL AS. Hvis du tror det betyr noe som helst i forhold til salg av Kara bommer du grovt.
Jeg har såpass gode kontakter i TIL at jeg kan garantere dere 100 prosent sikkert at Kara aldri blir RBK spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 14.02.2011 23:29 Post subject: |
|
|
Og jeg kan garantere 100% at du er en meget spesiell skrue..
EDIT: Uavhengig av om vi får denne gullgutten deres, så henter vi noe som er bedre enn hele troppen deres, uansett.. Vi er en klubb som har ett navn ute i Europa, og vi er ett stort springbrett ut mot større klubber i Europa. Spillere kommer mye lettere til oss, enn dere. Vi har mange spillere på blokka, og at dere snakker om at dere selv kommer til å være "vår hovedutfordrer" da har dere aldri sett en fotballkamp før. Dere har ett lag som verken er en gullutfordrer med eller uten Kara. Greit å ha store ambisjoner, men hallo... REALITYCHECK _________________ I'm Awesome |
|
| Back to top |
|
 |
hefffner Senior
|
Posted: 14.02.2011 23:40 Post subject: |
|
|
U go girl! _________________ Fatter ikke åssen folk klarer å holde med andre lag enn Rbk... |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 14.02.2011 23:43 Post subject: |
|
|
| andost4 wrote: | Og jeg kan garantere 100% at du er en meget spesiell skrue..
|
Men det er sannelig meg du og! |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 14.02.2011 23:48 Post subject: |
|
|
| Bjarne Brøndbos søster. wrote: | Dakkars "hele Norges RBK" som møter så mye motstand fra andre klubber i Norge
Til Hedon!
Ja TILs største sponsorer er også de største eierne av TIL AS. Hvis du tror det betyr noe som helst i forhold til salg av Kara bommer du grovt.
Jeg har såpass gode kontakter i TIL at jeg kan garantere dere 100 prosent sikkert at Kara aldri blir RBK spiller. |
Siterer forumpolitiet på isbergetforumet, som etter et langt mer seriøst debattforsøk fra min side gulpet opp dette:
| forumpolitiet på Isberget-forumet wrote: | | Minner om at du gjester et annet lags forum. Dersom din hensikt utelukkende er rakke ned på klubben vår finnes det sikkert en rekke tilgjengelige nettfora for dette. |
http://www.isberget.no/fo...;start=440
Ta det til deg, din j***** fiskesame.
 |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 14.02.2011 23:57 Post subject: |
|
|
| Bjarne Brøndbos søster. wrote: | Dakkars "hele Norges RBK" som møter så mye motstand fra andre klubber i Norge |
Det er nok mere dakkars Tromsø med tanke på at den internasjonale finanskrisen langt ifra er over, og sånn økonomisk sett så står det ikke så greit til der oppe gjør det vel? om Kara forsvinner til Arsenal, Rosenborg, Ajax eller Bodø/Glimt for den sakens skyld så vil det uansett svekke TIL, men hvis dere ikke kommer dere ut i Europa så kan et potensielt bra spillersalg redde stompene deres og per dags dato er Kara den eneste spilleren dere kan selge for en høy sum.
Så hvis dere ikke kommer dere ut i Europa så må dere velge mellom å svekkes sportslig eller svekkes økonomisk, og nå kan dere ikke bruke Torbjørnsen til å finne gull heller.
Rosenborg kan også ha godt av å tvinges litt utenlands etter spillere med tanke på alle de bomkjøpene i det norske markedet som nyere historie kan vise til.
Konklusjon: Det er nok uansett mer dakkars Tromsø her
Jeg er bombesikker på at en Lyn-supporter kunne vært like arrogant for en 2-3 år siden om vi prøvde oss på en av deres spillere, de er nok ikke så kjepphøye nå. |
|
| Back to top |
|
 |
KRS Proff

|
Posted: 15.02.2011 00:42 Post subject: |
|
|
| Benoni Hartvich wrote: |
Ta det til deg, din j***** fiskesame.  |
| Benoni Hartvich wrote: |
Legg merke til at jeg har holdt meg for god til å dra frem ord som samer, fiskere og lignende hyppig brukte betegnelser på folk fra Nord-Norge.
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
|