View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.12.2010 20:10 Post subject: |
|
|
Barcelona tapte blant annet hjemme mot Hercules tidlig i sesongen og slet mer enn vanlig med å feie lag av banen. En skal heller ikke se bort ifra at en av årsaken til de store skadeproblemene er det harde kamprogamet sesongen før og VM. Uansett er den jobben Benitez har gjort i Serie A for dårlig for Inter og familien Benitez mistrives tydeligvis i Italia da ungene uker før ultimatumet kom og med det Benitez sin avskjedigelsen ble skrevet inn på skoler i Liverpool hvor familien har sitt hus.
Roy Hodgson gjør fremdeles en horribel jobb og allerede nå er Benitez blant favorittene til å ta over Liverpool igjen noe som er ønsket av store deler av supporterne til Liverpool. Alt er uansett bedre enn å fortsette med Roy Hodgson.
Liverpool fans' Rafael BenÃtez debate shows Hodgson's lack of friends
Liverpool fans plea to John Henry to bring Rafa back
For min del tar jeg mer enn gjerne Benitez tilbake ,men det beste hadde muligens vært å fått inn en ung og ambisjonsrik manager. Kandidater slik jeg ser det er Boas, Deschamps og Klopp for å nevne noen. Alt er bedre enn Woy. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 23.12.2010 20:16 Post subject: |
|
|
Er forresten Wes Sneijder skadet?
Fantastisk spiller på sitt beste. Ser lite Italiensk, men fy søren han leverte varene i VM. Frem til finalen iallefall.
Kanskje 5.beste spillern i verden etter trekløveret i Barca pluss Ronaldo. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.12.2010 20:56 Post subject: |
|
|
Han har vært skadet til tider og utenom det har han levert en meget svak sesong. Andre for Inter som omtrent har vært skadd på samme tidspunkt er Cæsar, Lucio, Samuel, Cambiasso, Maicon, Milito, Stankovic samtidig fikk Eto flere kampers karantene for å skalle ned en motspiller for å ta noen av de mest omtalte spillerne. Mesteparten er nå i ferd med å bli skadefri og Inter stilte ett meget sterkt lag i VM for klubblag.
Alt i alt tror jeg både Inter og Benitez har funnet ut at dem ikke var noe spesielt god match og da er det ikke godt for noen å dra det ut. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 19.01.2011 21:13 Post subject: |
|
|
Tore Reginiussen visstnok løst fra kontrakten med Lecce. I Schalke får han jo uansett ikke spille. Var ikke vi på jakt etter stopper? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.01.2011 21:20 Post subject: |
|
|
Vi burde forhøre oss om lån frem til neste sesong for Schalke 04 og så se hvordan ståa er. |
|
Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 19.01.2011 21:47 Post subject: |
|
|
Er han ikke skadet? Kan trene seg opp i RBK sammen med Holm og Høiland |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
Joined: 27 Jul 2008 Posts: 1562 Location: Med utsikt til Lerka
|
Posted: 03.02.2011 23:16 Post subject: |
|
|
God link til den som vil følge debuten til Huseklepp mot selveste Inter. Han har nettopp kommet innpå.
http://embed.zonein.tv/pl...&h=700 |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 03.02.2011 23:38 Post subject: |
|
|
Hvordan gjorde han det ? |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 03.02.2011 23:40 Post subject: |
|
|
Hadde en bra involvering mot slutten hvor han fikk ballen litt for langt foran seg slik at innlegget ble svakt langs dødlinja og inn til keeper. 0-2 på overtid etter at en Bari-spiller somlet vekk ballen på midten da de hadde en overgangsmulighet og istedet fikk en overgang i mot. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.02.2011 23:40 Post subject: |
|
|
Inter økte nå til 0-2 på overtid. Puseklepp har hatt en halvsjanse der han kom gjennom og avsluttet fra helt død vinkel. |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
|
Posted: 03.02.2011 23:41 Post subject: |
|
|
noe av det første Huseklepp gjorde var å, med en fin førstetouch, ta ballen innover i banen og har mulighet til å skyte, men trekker den tilbake slik at sjansen ebber ut i ingenting.
Ettersom han fikk ballen flere og flere ganger så det ut til at han spilte på seg mer og mer selvtillit og gjorde flere gode dragninger og ved noen av anledningene så det ut til at han hadde spilt der lenge.
Bari taper 3-0 men jeg tror det kan bli spennende å følge Huseklepp i serie A. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 03.02.2011 23:44 Post subject: |
|
|
Vakke mye nerver å spore hos Huskelappen. Tipper han starter neste kamp. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 04.02.2011 00:02 Post subject: |
|
|
Puseklepp viste fin teknikk. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
Back to top |
|
 |
Flaav Veteran
|
Posted: 06.02.2011 18:20 Post subject: |
|
|
Noen som så Huseklepp spille idag? Glømte kampen selv. |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 06.02.2011 23:55 Post subject: |
|
|
Virker som det ble en rysare i toppkampen mellom Inter og Roma.
5-3 til Inter etter at Roma hadde redusert til 4-3 ti minutter før slutt. |
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 14.02.2011 00:12 Post subject: |
|
|
Litt sånn Ronaldinho-light over han.
Men en ting, i et par klipp så virka det som han var umenneskelig rask, stemmer det? |
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 14.02.2011 01:37 Post subject: |
|
|
Storflor-light. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
Back to top |
|
 |
RBKalle Rutinert
|
Posted: 15.02.2011 14:29 Post subject: |
|
|
Coutinho har vært skuffende hittil...
Altfor "brasiliansk" og lett for Serie A, hvis dere skjønner hva jeg mener...
Han er ung, han har potensial men jeg er ikke helt sikker han skal holde nivået i en stor og krevende liga hvor defensivt spill og fyisike egenskaper betyr mer enn ren tekinkk og fart. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 15.02.2011 23:04 Post subject: |
|
|
RBKalle wrote: | Coutinho har vært skuffende hittil...
Altfor "brasiliansk" og lett for Serie A, hvis dere skjønner hva jeg mener...
Han er ung, han har potensial men jeg er ikke helt sikker han skal holde nivået i en stor og krevende liga hvor defensivt spill og fyisike egenskaper betyr mer enn ren tekinkk og fart. |
1992-modell. Vi burde ikke gjenta mer, RBKalle. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.02.2011 23:46 Post subject: |
|
|
Årets e-cup viser at Italiensk fotball er i en elendig forfatning både på og utenfor banen. Konsekvensen er at Tyskland passerer Italia i rang når det gjelder de europeiske seriene og det er en plass jeg ikke tror Italienerne vil kommer til å få tilbake på en stund. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 17.02.2011 01:49 Post subject: |
|
|
Roma taper hjemme mot Shaktar og da er det kun Inter som kan forsvare Italia sin ære i første kamp av 1/8 finalene i CL. Har Italiensk klubbfotball relativt sett noengang vært dårligere enn dette? |
|
Back to top |
|
 |
sau1 Proff

|
Posted: 17.02.2011 02:39 Post subject: |
|
|
Anglofile har en lei tendens til aa lage veldig stort nummer ut av enkeltresultater til italienske lag i e-cup. Skjer ca hvert aar. Italiensk fotball er ikke noe daarligere naa enn for to aar siden. Den italienske ligaen vil alltid bestaa, men det er ingen tvil om at Italia paa fotballfronten begynner aa ligne et u-land for kun de spesielt interesserte (meg). Det maa selv jeg innse. Det er fryktelig faa virkelig store talenter som kommer opp (med et par unntak), u-landslagene sliter, forbundet nekter aa fornye stadionene, landet generelt har enorme korrupsjonsproblemer (enkelte evner aa hylle pedofilen Berlusconi, hadde neppe sjedd andre steder i Vest-Europa, ikke faen om Berlusconi tas av tronen - han er en moderne diktator!), og kampene - utenom de virkelig store, samt de stoerste klubbene (hovedsaklig Inter Milan og AC Milan, til dels Juventus) - er et sted for ultras og hoyerekstreme med meget tvilsomme holdninger. De fleste har ikke raad til aa gaa paa kampene. Rasime er et undervurdert problem, og oedelegger veldig mye for spillets rykte. Ingen evner aa taa opp dette problemet og en loesning paa det virker veldig langt unna. Til gjengjeld har Italia fagets desidert dyktigste trenere og en fotballtradisjon som ingen andre land er i naerheten av. Akkurat naa er Serie A en arena for fotballromantikere (meg), men jeg haaper den vil faa si renessanse. _________________ Oeyvind Hoaas er Gud
Last edited by sau1 on 17.02.2011 02:47; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
|