| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 11.01.2011 16:25 Post subject: |
|
|
| Nå er vel virkeligheten kanskje ikke riktig så mørk som det antydes her, men jeg kan vel saktens være enig at vi kunne fått høre noen klare uttalelser på hvordan veien videre fra norsk suverenitet til stabil og god e-cupinnsats ser ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 11.01.2011 17:00 Post subject: |
|
|
| Det Hoftun uttaler nå er vel ting som de fleste var innforstått med. Denne gangen synes jeg Hoftun er korrekt og modig som uttaler ting rett frem slik de er. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.01.2011 17:23 Post subject: |
|
|
Haha, blir bare oppgitt.
"Vi prøver oss på en spiller, men han får vi nok ikke. Men vi stresser ikke med å få tak i nye spillere generelt sett. Vi har jo helt til i mars!"
Hva skjedde med å få med folk på treningsleir og spille de inn i laget liksom. Det er tydeligvis uviktig. Det kommer sikkert noen, enten kjøp eller på lån, dagen vinduet stenger. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 11.01.2011 17:25 Post subject: |
|
|
| Konesseur wrote: | | Det Hoftun uttaler nå er vel ting som de fleste var innforstått med. Denne gangen synes jeg Hoftun er korrekt og modig som uttaler ting rett frem slik de er. |
Det er ikke akkurat modig, men fint at han ikke fortsetter skuespillet som er ment å holde fansen for narr. Alle skjønner jo hvor dette bærer i forhold til Alanzinho, og det har alle skjønt lenge. |
|
| Back to top |
|
 |
longines Veteran

|
Posted: 11.01.2011 18:10 Post subject: |
|
|
Dette med Alanzinho er garantert noe de har visst hele veien er helt urealistisk. Det er bare et navn de har kastet ut for å gi inntrykk av at de prøver seg på noen spennende spillere. Det er påfallende hvor åpne de plutselig skulle være i forhold til et spillerkjøp i denne saken, i andre saker så er det jo konstant "Ingen kommentar".
De følte vel de trengte litt "goodwill" etter kjøpet av Jon Inge Høiland. Det å late som man jakter Alanzinho er jo god pr for Hoftun.
Last edited by longines on 11.01.2011 21:42; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 11.01.2011 19:41 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...189848.ece
"Det får bli mellom klubbene. Men det er «et case» som ser vanskelig ut. Vi snakker om en spiller som ikke er ute i kulden i klubben sin. Han har i tillegg gode personlige betingelser." - Erik Hoftun
Dette gjør meg usikker ja, Hoftun er ikke en som pusher på slikt... Dette virker som ett nei, og vi lar det ligge der svar... Tror hoftun velger å ikke direkte si nei pga supporterenes våte drøm ang. Alanzinho.
"Og Erik Hoftun innrømmer at det ikke er gjort i en håndvending å få forsterket laget inn mot 2011-sesongen."
Dette gjør meg meeeeeget tvilsom... altså får vi ikke Alan til klubben nå, så mener jeg Hoftun bør ta sin hatt å gå... end of story..
"Fordelen er at overgangsvinduet ikke stenger før i mars. Derfor er vi ikke stresset på dette, mener Hoftun."
Denne holdningen er jo helt tafatt!!!!! kan ikke holde på slik.. dette fører til at de BESTE signeringene går til andre klubber, så får vi desverre de billigste, dog dårligere spillerne...
mitt tips: HOFTUN DRA DEG UT AV BRAKKA OMGÃ…ENDE!!! |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 11.01.2011 21:20 Post subject: |
|
|
Savner tiden med talentspeider Stig. Da hadde vi alltid en viss oversikt over markedet. NÃ¥ virker det som om mye er tilfeldig og ikke satt i system. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
abikom Rutinert

|
Posted: 11.01.2011 21:30 Post subject: |
|
|
Ser gjerne Hoftun sende sitt ledermannskap til en ungdomsturnering i Kroatia. _________________ Frihet for Assange. In Assange we trust. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 11.01.2011 21:30 Post subject: |
|
|
| Stig jobber jo fortsatt for oss, og var vel mannen bak Saré og Bjärsmyr i fjor høst, samt denne Bobby Short nå før jul. |
|
| Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 11.01.2011 21:57 Post subject: |
|
|
Ja, og det tyder vel på at det ikke akkurat er godbitene han slenger til oss...  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 11.01.2011 22:01 Post subject: |
|
|
| Vanskelig å si. Vet ikke hvilke andre godbiter han har delt ut det siste halve året. Synes dessuten at Sare var positiv de få gangene vi fikk se ham. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 11.01.2011 22:36 Post subject: |
|
|
Var vel en nyhet for noen dager siden at ST hadde funnet en fantastisk afrikansk 18-åring som nå går til Vålerenga?
http://www.vg.no/sport/fo...d=10037070
I artikkelen er forresten ST benevnt som "VIF-speider"... burde ikke Rosenborg hatt denne 18-Ã¥ringen som erstatter for Iversen???
Last edited by nidaros997 on 11.01.2011 22:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Awesome Rutinert

|
Posted: 11.01.2011 22:39 Post subject: |
|
|
| nidaros997 wrote: | | Var vel en nyhet for noen dager siden at ST hadde funnet en fantastisk afrikansk 18-åring som nå går til Vålerenga? |
netopp, og da er ikke akkuratt vi det første valget ST velger...
Derfor mener jeg vi burde få til noe med TKK!!! mye bedre enn ST |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 11.01.2011 22:58 Post subject: |
|
|
| Rapporter fra hans første treninger med VIF er ganske blandede. Fysisk sterk og med gode avslutninger, men har fortsatt til gode å finne en medspiller på en pasning. Visstnok veldig ego, og har en helt håpløs pasningsfot. Men det kan jo selvfølgelig være litt nerver inn i bildet her, i kombinasjon med at han skal vise seg frem. Han er jo åpenbart ganske umoden, som presterer å sammenligne seg selv med Eto'o og Drogba i sitt første intervju på norsk jord. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.01.2011 00:12 Post subject: |
|
|
| Det er vel ingenting som tilsier at vi er nødt til å bruke Torbjørnsen ,men at vi har et bedre system for speiding og vel så viktig kvalitetskontroll vil kunne spare oss for millioner. Jeg ville vurdert å kjøpe tjenester fra både Liverød og Karlsen. Ingen grunn til at vi ikke skal kunne bruke andre enn Torbjørnsen på samme måte som at han jobber for flere klubber. Vi burde også prøve å få kontakt med han som har funnet afrikanerne til Lyn, Lillestrøm samt Bentley og Ojo. Hvem er det som fant Dioufene til Molde og Thioune til Sandefjord. Det finne masse av kompetanse tilgjengelig om en har ett ønske om å bruke den samt bruke resursser på det. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.01.2011 00:26 Post subject: |
|
|
Hva vet du om Rosenborg ikke bruker slike folk den dag i dag?
Hedon har vel tidligere bekreftet at vi gjennom Latigra(eller hva de heter?) har prøvd oss på forskjellige spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.01.2011 00:32 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Vi burde også prøve å få kontakt med han som har funnet afrikanerne til Lyn, Lillestrøm samt Bentley og Ojo. |
Atta Aneke.
| Quote: | | Hvem er det som fant Dioufene til Molde og Thioune til Sandefjord |
Jon Thorstensen.
Dette er ikke ukjente mennesker på brakka. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.01.2011 00:34 Post subject: |
|
|
| jrgn wrote: | | Hedon har vel tidligere bekreftet at vi gjennom Latigra(eller hva de heter?) har prøvd oss på forskjellige spillere. |
Vi har vært i kontakt med La Tigra angående Djiby Fall og Ousmane Sarr. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.01.2011 00:34 Post subject: |
|
|
| Selv om de vet om dem er det ganske lite så tyder på at dem faktisk bruker deres kompetanse. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.01.2011 00:37 Post subject: |
|
|
| Nei, det skal jeg være enig i. De brukes til å finne spillere, men så ender vi opp med Moldskred og Winsnes. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.01.2011 00:54 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Selv om de vet om dem er det ganske lite så tyder på at dem faktisk bruker deres kompetanse. |
De blir brukt til å sjekke ut spillere, at man ender opp med ræl likevel kan likeså godt handle om økonomi som det handler om Hoftuns udugelighet.
Det værste er at jeg egentlig ikke har blitt så fryktelig imponert av Hoftun selv, men tar meg selv i å forsvare han siden fanden males så sykt på veggen her inne. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 12.01.2011 01:02 Post subject: |
|
|
| For meg virker det heller som at en får gode tips ,men ignorer disse for å så heller hent f.eks Winsnes eller Moldskred kun fordi de er norske og at idioten på fotball xtra har skrytt av de. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.01.2011 01:04 Post subject: |
|
|
| Og du er helt seriøs når du skriver slike ting? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.01.2011 01:05 Post subject: |
|
|
| Bortsett fra det med fotballekstra, er nok Keenoir dessverre nærmere sannheten enn han burde være. Etter at Hoftun tok over, har det nærmest utelukkende blitt satset på det "trygge" og trauste. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.01.2011 01:05 Post subject: |
|
|
| jrgn wrote: | | Keenoir wrote: | | Selv om de vet om dem er det ganske lite så tyder på at dem faktisk bruker deres kompetanse. |
De blir brukt til å sjekke ut spillere, at man ender opp med ræl likevel kan likeså godt handle om økonomi som det handler om Hoftuns udugelighet.
Det værste er at jeg egentlig ikke har blitt så fryktelig imponert av Hoftun selv, men tar meg selv i å forsvare han siden fanden males så sykt på veggen her inne. |
Takk jrgn!
Utrolig at så mange her inne åpenbart har full kontroll på hva Hoftun gjør og hva han ikke gjør, og tror de kunne gjort en bedre jobb.
Men med FM-2011 og monopolpenger går vel det meste an...  |
|
| Back to top |
|
 |
|